Posiadana Magia: Magia Syren
Opis Magii: Mityczne stworzenia zawsze kojarzone z kobietami, które zamiast nóg posiadają ogon. Należy jednak pamiętać, że istniały również inne syreny. Pół kobiety pół ptaki, które potrafiły się wznosić w przestworza. Ta magia pozwala na połączenie zdolności tych dwóch istot.
Posiadane PWM: Pływanie - pływaczka doskonała. Trudno ją utopić, w wodzie czuje się jak ryba i jest wstanie dłużej wstrzymywać oddech.
Rozumienie ptactwa - możliwość odbierania informacji od ptaków, ale działa to tylko w tą jedną stronę
Śpiew - piękny i delikatny śpiew, który można wykorzystywać chociażby w życiu codziennym
Zaklęcia D: Zaklęcia C:Awa – mag wytwarza kilkanaście (10) wodnych baniek wielkości dłoni, które kieruje na przeciwnika i poruszają się one dość wolno. Mogą one być w odstępie maksymalnie 1 metra. Przy nawet najmniejszym zetknięciu z przeciwnikiem, nawet pojedynczym włosem bądź innym przedmiotem (np. drzewo i między innymi sama użytkowniczka) Bańka wybucha gorącą wodą. Efektem jest pojawienie się poparzenia drugiego stopnia, które jak wiadomo przyjemnym nie jest. Jednak w przypadku gdy jednak nie wszystkie bańki napotkają na drodze przeszkodę, jeszcze unoszą się w powietrzu przez 2 posty.
Baburu - za pomocą tego zaklęcia przeciwnik jest zamykany w wodnej bańce, z której można się wydostać tylko używając zaklęcia na tym samym poziomie. Zaklęcie niższego poziomu może je jedynie osłabić w wyniku czego utrzyma się krótszy okres czasu. Trwa przez 2 posty, w wyniku uszkodzenia tylko 1. Dodatkowo do wnętrza nie ma dostępu powietrza, ilość tlenu jest ograniczona, ale osoba zamknięta może odczuć jedynie lekką słabość.
Kanakirigoe– źródłem zaklęcia jest krtań, która wytwarza dźwięki. W tym wypadku mag wywołuje straszny pisk jedynie przez otworzenie ust. Nie tyle co denerwujący, ale wywołuje on ból głowy oraz ucha środkowego. Sam efekt trwa przez 2 posty, ale by móc kolejny raz wykonać zaklęcie konieczna jest przerwa również 2 posty. Zasięg zaklęcia do 15 metrów, do tego działa na każdą osobę, nawet sprzymierzeńców.
Hakari– użytkowniczka chcąc uchronić się przed atakiem pokryta zostaje od stóp do głów łuskami. Dostosowują się do barwy skóry, ale wyraźnie widoczne w świetle. Są one twarde i wytrzymałe na ataki fizyczne, jednocześnie może chronić w walce bezpośredniej zmniejszając ból w wypadku uderzeń, natomiast wszelkie ostrza ześlizgują się z tej powierzchni (przy drugim ciosie w to samo miejsce, łuski zaczynają się kruszyć) Zaklęcie utrzymuje się przez 2 posty.
Zaklęcia B:Tsubasa - zaklęcie proste w budowie i użytkowaniu, którego inspiracją są syreny posiadające skrzydła. Otóż mag tworzy parę orlich skrzydeł (wielkość odpowiednia do uniesienia maga), dzięki którym jest wstanie wznieść się w powietrze. Zaklęcie na tym poziomie umożliwia dłuższy czas działa zaklęcia, zwiększa wysokość na jaką może się unieść, a nawet ich szybkość oraz zwinność w czasie lotu.
Czas trwania zaklęcia 3 posty, możliwość wzniesienia na 50 metrów, szybsza reakcja podczas uniku.
Zaklęcia A:Utau – zaklęcie opierające się przede wszystkim na śpiewie. Kiedy użytkowniczka zaczyna śpiewać konkretną pieśń automatycznie zaklęcie jest aktywowane. By efekty były widoczne wystarczy wykonać dwie pierwsze zwrotki tekstu. Polega ono na zahipnotyzowaniu osób płci przeciwnej. Jednakże ma to tak zwane opcje. Jeżeli jest to jedna osoba, wpada ona w całkowitą posługę. Kierowana jest za pomocą myśli użytkowniczki, może nawet decydować jakie słowa osoba ma wymawiać, nie jest jednak wstanie wymusić na nim użycia zaklęcia, jeżeli nie pozna chociażby ich nazwy, to jedyny warunek. Nie możliwe jest również jego uśmiercenie. Kontrolowany za to może użyć zaklęcie jeśli nie musi wypowiadać jego nazwy lub się poruszyć (stan ten trwa 4 posty).
W przypadku gdy jest ich więcej niż jeden (do 5 włącznie) mężczyźni wpadają w trans. Nie możliwa jest ich kontrola, a jedynie wstrzymanie w miejscu, nie mogą poruszyć nawet jednym palcem czy też użyć jakiegokolwiek zaklęcia (trwa 3 posty) Można się z tego wydostać jeśli osoba posiada silny umysł lub wystąpi narażenie jego życia powodujące napływ silnych emocji (Niekoniecznie zadziała na wszystkie przypadki). Możliwe jest również przerwanie zaklęcia, przez zaatakowanie użytkowniczki.
Zaklęcie działa na osoby znajdujące się w promieniu 25 metrów i jeśli płeć jest potwierdzona jako męska. Dodatkowo użytkownik jest wstanie wybrać potencjalną ofiarę, by przypadkiem nie zahipnotyzować sojusznika, sama również ma ruchy bardzo ograniczone w czasie trwania zaklęcia.
Soshite bouya wa nemuri ni tsuita
Ikizuku hai no naka no honoo
Hitotsu, futatsu to
Ukabu fukurami itoshii yokogao
Daichi ni taruru ikusen no
Yume, yume
Gin no hitomin no yuragu yoru ni
Umare ochita kagayaku omae
Ikukoku no toshitsuki ga
Ikutsu inori wo tsuchi e kaesshite mo
Watashi wa inori tsuzukeru
Douka kono ko ni ai wo
Tsunaida te no Kiss wo
PieśńZaklęcia S:Zaklęcia SS: Zaakceptowane lecz nie wykupione: