Posiadane Magie:Magia Tatuażu
Opis Magii:Magia Tatuażu- Dzięki tej magii wszystko co wytatuujemy może po prostu ożyć. jednak tatuaże ludzi lub gigantycznych smoków nie są w stanie ożyć nawet jeśli będzie tego chciał.. A więc można dzięki temu stworzyć tatuaż kota który ożyje, ale również miecza, który się zmaterializuje i będzie go można używać. Tatuaże również ożyją jeśli zostaną zrobione na czyimś ciele. Oczywiście nie będziemy w stanie ożywić statku, budynku czy też armaty, ma to swoje ograniczenia.
Posiadane PWM:
Mistrz tatuażu-Dzięki temu potrafi stworzyć tatuaż nieco szybciej niż zwykły człowiek.
Odtworzenie-Potrafi dzięki temu odtworzyć wzór który tylko raz zobaczy, ale nie mogą one być zbyt skomplikowane.
Ulepszanie-Można dzięki temu dodać na przykład skrzydełka do tatuażu kota, dzięki czemu po ożyciu będzie on mógł latać. Daje to tylko efekt wizualny.
Wymazanie-Potrafi całkowicie i bez bólu wymazać tatuaż. Wymaga to zgody innej osoby i kontaktu fizycznego, aczkolwiek tatuażu magicznego nie wymaże. Może wymazać tylko i wyłącznie niemagiczne tatuaże.
Poprawki-Może poprawić stary tatuaż tak, by wyglądał jak całkowicie coś nowego lecz tylko te niemagiczne. W przypadku magicznych poprawki tylko w nieznacznym stopniu.
Żywy tatuaż-Dzięki temu jego tatuaże ożywają. Jednak są to małe tatuaże typu szczeniak lub mała mysz, ale również sztylety czy klucze. Jednak w przypadku przedmiotów wytrzymałość jest zerowa i nawet noworodek je rozwali.
Artysta-Jego tatuaże zawsze wyglądają jak dzieło sztuki.
Zaklęcia D:
Black Cat-Tworzymy tatuaż w kształcie czarnego kota na dowolnym kawałku ciała, po czym tatuaż ten ożywa i zmierza w kierunku wybranego celu. Po lekkim kontakcie z ofiarą pojawia się w miejscu którego dotknął czyli na przykład nogi. Po pojawieniu się na ciele ofiary ten słodziak powoduje zwiększenie się pecha. Zwiększenie pecha trwa trzy posty i jest adekwatne do rangi, a po tym czasie staje się on zmywalny i przy najmniejszym rozmazaniu pech znika. Po upływie trzech postów zaklęcie przestaje działać.
Knight Shield- Tatuaż który wygląda jak tarcza rycerska o średnicy pół metra. Po tym jak ożyje można go używać niczym tarczy, lecz zablokuje ona tylko zwykłe ciosy i zaklęcie rangi D. Jeśli jednak zablokuje zaklęcie znika od razu, podczas kiedy blokuje się ciosy może trwać do dwóch postów. Jednak przy silniejszym ciosie ulega zniszczeniu tak samo przy zwykłych ciosach ponieważ wytrzymałaś jest adekwatna do rangi. Czas tworzenia to post, a ponowne użycie po dwóch.
Zaklęcia C:
Exploding darts- Tatuujemy trzy rzutki z lontem na końcu, które po ożyciu i trafieniu w cel lub po 5m wybuchają. Siła wybuchu jest jednak na poziomie zaklęcia rangi D a ich prędkość jest adekwatna do rzutu ową rzutką. Czas tworzenia o jeden post, a ponowne użycie po dwóch postach.
Grey Wolfs- Tatuaż należy wykonać na dużej powierzchni najlepiej brzuchu. tatuaż przedstawia dwa szare wilki,które po ożyciu zaatakują wybraną ofiarę. Ich ugryzienia i zadrapania powodują realne rany, jednak nie są one zbyt wytrzymałe. Można je zabić jak normalnego wilka lub za pomocą zwykłego zaklęcia rangi D. Jeśli nie zostaną zabite utrzymują się przez dwa posty. Czas tworzenia dwa posty ponowne użycie po dwóch postach. Jeśli wilki nie zostaną zabite a stworzy się nowe, to te istniejące się rozpadają.
Lucky Dice- tatuaż przedstawia dwie kości do gry w płomieniach. Po ożyciu można je wziąć do ręki bez obaw bowiem ogień nas nie parzy a wywołuje dziwne ciarki. Następnie rzucamy kośćmi które o dziwo zawsze wypadają na szóstce nie ważne jak je rzucić. Zaraz po tym ogień zaczyna być coraz jaśniejszy by w końcu rozbłysnąć jaskrawym światłem, które może oślepić na jeden post. Tworzenie trwa jeden post a ponowne użycie po dwóch postach.
Zaklęcia B:
Black Panther - Jak w przypadku wilków należy zrobić tatuaż na powierzchni typu brzuch. Po ożyciu ukazuje nam się czarna pantera, która jest znacznie bardziej wytrzymała i silniejsza niż zwykła pantera. Jak w przypadku wilków rany zadane są realne, jednak wytrzyma więcej zwykłych ciosów, lub padnie też po przyjęciu dwóch zaklęć rangi D lub jednym C. Czas tworzenia dwa posty, ponowne użycie po trzech.
Skulls of Doom - Na palcach dłoni tatuujemy małe czaszki w płomieniach, po czym możemy nimi strzelać z placów jak pociskami. W momencie wystrzelenia czaszka ożywa i leci z zawrotną prędkością w stronę ofiary, by zostać zdetonowaną za pomocą pstryknięcia. Wybuch ma siłę słabszego zaklęcia rangi C i odpycha na odległość pół metra. Wybucha po zderzeniu z pierwszą przeszkodą lub po przebyciu 10m. Czas tworzenia to trzy posty, ponowne użycie po pięciu, a ilość czaszek to pięć.
Zaklęcia A:
Rune Save - Na swojej ręce lub też nodze tatuujemy wielki miecz, który ożywa. Waga i wszystko jest jak normalnego miecza z tą różnicą, iż można go tylko wbić w kogoś. Przebita osoba nie odczuwa bólu a sam miecz znika i pojawia się na ciele przebitego w postaci tatuażu. Jeśli tak się stanie dana osobą nie może używać żadnych zaklęć przez dwa posty. Czas tworzenia miecza to trzy posty, a ponowne użycie po pięciu. Jeśli w ciągu dwóch postów po stworzeniu nie przebije się nikogo miecz się rozpada. Istnieje również ryzyko przebicia sojusznika lub samego siebie przez przypadek, wtedy efekt jest taki sam jak w przypadku przeciwnika.
Zaklęcia S:-
Zaklęcia SS:-
Zaakceptowane lecz nie wykupione:-