HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Zaklęcia Yumi




 

Share
 

 Zaklęcia Yumi

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Yumi Rayoken


Yumi Rayoken


Liczba postów : 18
Dołączył/a : 20/11/2013
Skąd : -

Zaklęcia Yumi Empty
PisanieTemat: Zaklęcia Yumi   Zaklęcia Yumi EmptyPią Paź 16 2015, 13:12

Posiadane Magie: Iluzji
Opis Magii: W rodzinnych stronach Yumi magia iluzji jest postrzegana jako ta zła, tajemnicza i okrutna. Wzięło się to głównie przez jej użytkowników, a dokładniej tego, jak ją wykorzystują. Większość z nich zatracała się w swoich ambicjach tak bardzo, że nie zauważali efektów ubocznych wykonywanych zaklęć. Po dłuższym czasie padali ofiarą własnej magii i nie potrafili rozróżnić czy dana rzecz jest iluzją, czy już należy do świata realnego... było to oczywiście wykorzystywanie zaklęć na każdym kroku w życiu codziennym. Inni zaś posługiwali się magią iluzji do szerzenia tylko i wyłącznie chaosu.
Posiadane PWM:
  • Oczy iluzjonisty - jest to zabieg wstępny, który zmienia oczy maga na takie. Trik ten potrzebny jest po to, by móc wykonywać część zaklęć z mega wielkiego arsenału.
  • Projekcja idealna - na dobrą sprawę jest to TEN element Magii Iluzji, który znajduje swoje miejsce 24/7 w życiu Yumi. I mówiąc 24/7 - chodzi właśnie o nieskończone używanie go, ponieważ dzięki niemu dziewczyna zdobyła kawałek tytułu "Bez Twarzy". Dlaczego? Dlatego, że jej wyraz twarzy zawsze pozostaje ten sam dla otaczającego ją świata - znudzenie, niewzruszenie i spokój. Mimo swojej nazwy jest to po prostu masa trików, które przydają się zawsze i wszędzie. Potrzeba nie okazywać emocji? Być uśmiechniętym? A może nagle zmienić ton głosu na baryton? Nie ma problemu.

Zaklęcia D: Brak.
Zaklęcia C: Brak.
Zaklęcia B:

    • Naginanie rzeczywistości[b] - mimo, iż nazwa tego zaklęcia nie jest do końca trafna, ponieważ nie oddziałuje ono bezpośrednio na świat realny, to wszystko to dzieje się w oczach złapanej ofiary. Pierwszym krokiem jest posiadanie aktywnego PWM. Potem, podczas wykonywania zaklęcia, musimy złapać kontakt wzrokowy z osobą, którą chcemy wciągnąć w nasz świat iluzji. Naginanie rzeczywistości ma jednak wiele ograniczeń. W obręb tego, co można nagiąć przy pomocy zaklęcia, to np. kopnięcie swojej ofiary powiedzmy w żebro pod niemożliwym kątem. Drugim przykładem może być to, że gdy przeciwnik rzuci nas np. kamieniem w głowę, to obiekt ten najzwyczajniej w świecie przeleci dalej. Oczywiście nie jest to wymogiem. W taki sposób możemy naginać świat widzialny w promieniu dwóch metrów od nas samych i nasza ofiara ulega iluzji, jeśli znajduje się w odległości dziesięć lub mniej metrów od nas. Inaczej zaklęcie zostaje przełamane. Trwa przez trzy tury.
    • Świat idealny[b] - w rzeczy samej jest to zaklęcie, które tworzy świat idealny. Nic nie zdająca sobie z tego sprawy osoba wygrywa. Jej powodzenie w każdym ruchu, który wykonuje wynosi równiuteńkie sto procent. Jednakże ofiara ta na jej nieszczęście walczy z kopią maga iluzji. Jest to najskuteczniejsze zaklęcie do wstępnego zmęczenia oponenta. Wybieramy sobie cel, po czym ta osoba - jeśli znajduje się w odległości do trzydziestu metrów od maga - zostaje bezzwłocznie wciągnięta w tę projekcję idealnego świata. Zaklęcie przełamuje się, gdy ofiara otrzyma nawet płytką ranę ciętą w realnym świecie. Oczywiście sama nie jest w stanie tego zrobić. Po skończeniu, anulowaniu, bądź przełamaniu iluzji, całe MM, które ofiara wykorzystała będąc pod działaniem projekcji - dzieli się na pół i tyle go  traci w efekcie końcowym. Trwa przez cztery tury.
    • Mglista powłoka[b] - w dowolnym momencie mag iluzji wywołuje na danym obszarze pięćdziesięciu metrów(średnica koła) gęstą, mleczną mgłę wyciągniętą niczym z horroru. Każdy, kto znajdował się wcześniej w obrębie wykonywania zaklęcia widzi mgłę przez trzy tury, a tym, którzy wyszli dalej nagle ukazuje się czysty, przejrzysty teren. Mag iluzji wykonujący te zaklęcie widzi wszystko doskonale.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1670-yumi-rayoken#27825
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Zaklęcia Yumi Empty
PisanieTemat: Re: Zaklęcia Yumi   Zaklęcia Yumi EmptyPią Paź 16 2015, 13:21

Przysluguje ci jeszcze 20 PD do wydania

PWM:
1. Ok
2. Niezmienna twarz jest ok, ale ton głosu nie ma nic wspólnego z wyrazem twarzy i ogólnie nie dam ci tego na PWM, więc po prostu wywal ostatnie zdanie

Zaklęcia:
1. Rozumiem że całe nagięcie jest iluzją? Czyli operując na twoim przykładzie "rzucony w głowę kamień przeleci dalej" jest iluzją i ów kamień tak naprawdę w głowę uderzy, jedynie osoba rzucająca odniesie błędne wrażenie? Czy może głowa jest iluzją i kamień faktycznie przez nią przeleci bo głowy już tam nie ma? Ogólnie rozgranicz rzeczywistość od iluzji w zaklęciu bo aktualnie to wygląda jak faktyczne naginanie reczywistości i ciężko zrozumieć co w tym ma być faktyczną iluzją
2. Za mocne na tę rangę więc odpada.
3. Ok
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Yumi Rayoken


Yumi Rayoken


Liczba postów : 18
Dołączył/a : 20/11/2013
Skąd : -

Zaklęcia Yumi Empty
PisanieTemat: Re: Zaklęcia Yumi   Zaklęcia Yumi EmptyPią Paź 16 2015, 13:48

A gdyby zmienianie tonu głosu na jakikolwiek by się chciało zostało przerzucone na zaklęcie rangi D?

Pierwsze zaklęcie - można powiedzieć, że całe nagięcie rzeczywistości jest iluzją. Ogólnie chodzi o to, że jak np. kopnę Cię w głowę(co w danym momencie byłoby absolutnie niemożliwe do wykonania, a tak faktycznie to oberwałeś w żebra czy miednicę), to ból itd odczuwasz normalnie, ale jak już zaklęcie się skończy/przełamie, to wtedy odczuwasz prawdziwy ból(czyli zamiast głowy boli Cię miednica). Co do przykładu z kamieniem - mogę równie dobrze sprawić, żeby osoba złapana w iluzję myślała, iż moja postać oberwała, kiedy w rzeczywistości nic się jej nie stało, lub na odwrót. To już zależy od tego co chcę, aby dana osoba zobaczyła, jeśli uda mi się wykorzystać zaklęcie.

Drugie zaklęcie - a co w nim jest takiego mocnego?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1670-yumi-rayoken#27825
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Zaklęcia Yumi Empty
PisanieTemat: Re: Zaklęcia Yumi   Zaklęcia Yumi EmptyPon Paź 19 2015, 13:49

Zmiana głosu -> wtedy by przeszło
Co jest OP...
1. Tworzysz Inner World
2. Pomimo podejmowanych akcji które mają odzwierciedlenie jedynie w Inner World, cel traci MM i energię w realnym świecie
3. Jest to totalnie Hard CC, będący gdzieś na poziomie "Sleep" na dodatek w odróżnieniu od innych CC tutaj jedynym wymogiem do nałożenia jest odległość. Na dodatek to CC całkowicie pieprzy zmysły.

W zasadzie jedno wynika z drugiego, poza punktem drugim więc po kolei. Samo stworzenie Inner World, które jest bardzo silnym zaklęciem kontroli, jest czymś co na B przeszłoby naprawdę, naprawdę rzadko. Dlatego że tego typu czary są bardzo silne, anime to anime, ale tutaj wyłączyć przeciwnikowi wszystkie zmysły i ogólnie percepcje rzeczywistości to jest insta Death. Nie oszukujmy się, jeśli taką osobę zabić byś chciała to to zrobisz. Co z tego że mała rana go z tego wybudza, kiedy zamiast "małej rany" starczy zadać mu "Śmiertelną ranę". Zasięg czaru jest ogromny, 30m to bardzo wiele, dodatkowo 4 posty. Tutaj punkt 2 gra szczerze powiedziawszy mniejszą rolę. Już sam fakt 4 postowego, tak prostego w rzuceniu zaklęcia o tak ogromnym zasięgu robi z tego zaklęcia, zaklęcie rangi A(a w takkim wypadku i tak zostałoby znerfione) dodatek ubytku sił i energi magicznej sprawia, że to nawet nie jest A, a najpewniej zaklęcie rangi S

Co do pierwszego zaklęcia ograniczę ci to jak każde typowe zaklęcie iluzji, a nawet nie tylko ogranicze co poinformuję cię o tym. Jeśli gracz, poda logiczne argumenty tego że to co widzi nie może być prawdą, to ma szansę przełamać twoje zaklęcie.

Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





Zaklęcia Yumi Empty
PisanieTemat: Re: Zaklęcia Yumi   Zaklęcia Yumi Empty

Powrót do góry Go down
 
Zaklęcia Yumi
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zaklęcia ze skrzydełkami
» Zaklęcia Saki
» Zaklęcia Badzu
» Zaklęcia Zo
» Zaklęcia Chloe

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.