Liczba postów : 123
Dołączył/a : 22/03/2017
| Temat: Zaklęcia Chloe Nie Kwi 16 2017, 16:39 | |
| Moc: An Boladh Ruin Chloe otacza delikatna, ledwo dostrzegalna mgiełka utkana z cieni. Jej zasięg wynosi 3,5m dookoła ciała Chloe. W tym zasięgu Chloe może ów mgiełkę utwardzić, zmieniając jej konsystencję w stałą lub półpłynną i wykorzystać do ataków. Nie może jednak uczynić tego z gazem w ciele innej osoby. Mgiełki jest na tyle, by stworzyć z niej drugą Chloe. Kiedy dziewczyna stoi w większym cieniu, może otoczyć się mgiełką i uczynić niedostrzegalną. Może również stojąc w jednym cieniu - przenieść się do innego w zasięgu wzroku, zajmuje to jednak pełen post. Prawdziwa siła mocy leży jednak w jej zapachu. Osoby znajdujące się w zasięgu mgiełki, poddawane są nieustannemu działaniu afrodyzjaku, powoli lecz nieubłaganie zakochując się lub pożądając Chloe. Siła efektu, szybkość działania jak i jego dokładne skutki zależą od konkretnej osoby na którą działają. Na dodatek jedzenie które zjada Chloe, może na krótki czas zmienić właściwości mgiełki. Efeky które Chloe już zna - Ananasy: Zwiększają uwodzącą moc mgły i jej zasięg do 7 metrów(w momencie zmiany konsystencji, zasięg wraca do normy) - Zielona herbata: Mgiełka zaczyna działać usypiająco - Ryby: Mgiełka zaczyna być toksyczna, robi się też bardziej widoczna dla innych - Alkohol: Jej mgiełka upija Mieszanie efektów jest nieskuteczne. Tego czego Chloe zje najwięcej - to będzie miało wpływ na jej moc. Stare, nieaktualne zaklęcia i czary Chloe. Posiadane Magie: Shadow Magic Opis Magii: Magia ta skupia się na wykorzystaniu elementu przeciwnego do światła – wszelakiego cienia, mroku czy ciemności. Użytkownicy tej magii mogą korzystać z zalegających na świecie naturalnie pokładów ciemności, a także wytwarzać swoją własną. Mrok można formować w ciała stałe, a także kształtować wedle własnej woli. Magia ta traktuje ciemność jako element w rodzaju choćby ognia czy wody. Mrok dla wielu wiążę się też ze strachem i terrorem, dlatego niektóre zaklęcia należące do tej szkoły magii mają zdolność wpływania na umysł przeciwnika lub tworzenia iluzji. Posiadane PWM: - Spoiler:
Personal Shadow – mag jest w stanie dowolnie formować cień rzucany przez niego samego. Wlicza się w to całkowite anulowanie własnego cienia jak i rozciągnięcie go o maksymalnie połowę pierwotnej wielkości. Mag jest w stanie tak rozciągnąć cień, by samemu być we własnym cieniu. Shadow Eyes – mag widzi lepiej w ciemnościach niż za dnia zwyczajny człowiek. Shadow Stash – mag wykorzystuje swój własny cień jako dodatkową sakwę czy mały portal, w którym umiejscowić może swój ekwipunek. Dowolnie może wyjmować i wkładać przedmioty do swojego portalu wedle własnego uznania. Nikt inny nie ma do nich dostępu. Mag otworzyć portal po prostu ruchem swojej dłoni lub bezdotykowo myślą wskazując miejsce, gdzie portal ma zostać otwarty. Mogą być to tylko rzeczy mieszczące się w dłoni i PWM nie można używać w trakcie walki. While in Shadow – mag, który zatrzymuje się w ocienionym miejscu staje się mniej wykrywalny przez osoby w pobliżu. Działa tylko jeśli mag się nie porusza. Anti-hot Shadow – mag jest w stanie wytworzyć cień na terenie o rozmiarach maksymalnie 3mx3m. Jest to dosłownie tylko cień. W gorące dni jest to nadzwyczaj przydatna technika. Nieużywalne w trakcie walki. Dark Orb – mag jest w stanie stworzyć niewielką (rozmiary piłki baseballowej) kulę ciemnej energii, która potrafi przesłonić teren na którym się znajduje i w ten sposób ograniczyć widoczność, a także, w przypadku zaistnienia takiej sytuacji, zdezorientować przeciwnika. Zasięg 3 metry od Chloe. Sunglasses – mag nie musi nosić ze sobą okularów przeciwsłonecznych ponieważ ta umiejętność pozwala mu nałożyć na oczy płaską warstwę mroku, który osłania oczy przed nadmiernym słońcem działając zupełnie jak okulary przeciwsłoneczne. Chodzi oczywiście o naturalne promienie słoneczne, a także o wytwory ludzkie niemagiczne (latarkę i tak dalej). Extinguish – mag jest w stanie używając swojego mroku zgasić niewielkie źródło świata w postaci np. Płomienia świeczki. Nie zadziała to oczywiście na większe przedmioty pokroju kuli ognia czy (hiperbolizując) słońce. Minimum jeden post zgaszenia, może być więcej, zależnie od MG. Działa na światło naturalne, pochodzenia magicznego rangi PWM i lacrymy świetlne. Recolour - Zdolność ta pozwala Chloe na zmianę koloru jej oczu oraz włosów. Do użycia raz na dzień fabularny. (Nagroda z misji). Telekinesis - Podstawa zdolności telekinetycznych, pozwala Chloe na podnoszenie niewielkich przedmiotów wielkości maksymalnie klucza, za pomocą samej siły woli i bardzo wolne ich poruszanie w zasięgu 3 metrów. (Nagroda z misji). Ghost Speaker - PWM to pozwala Chloe rozmawiać z duchami. Rzecz jasna te niekoniecznie muszą chcieć z nią rozmawiać. No i oczywiście, nie sprawia to że Chloe duchy widzi. (Nagroda z misji).
Zaklęcia D: - Spoiler:
Zaklęcia C: - Spoiler:
Shadow Blindfold (C) – mag wystrzeliwuje (prędkość jak przy rzucie piłką do tenisa) w kierunku wybranej ofiary cienisty pocisk, który w razie kontaktu z przeciwnikiem pokrywa oczy (oddalonej maksymalnie 10 metrów) mrokiem, pozbawiając nieszczęśnika zmysłu wzroku na okres 1 postu.
Shadow Concealment (C) – mag pokrywa swoje ciało warstwą mroku stając się niemal niewykrywalnym w warunkach nocnych, a trudniej dostrzegalnym w zacienionych przestrzeniach. W trakcie używania tego zaklęcia poruszanie się nie ułatwia dojrzenia jego osoby. Działa 3 posty. W bardzo ciemnych miejscach/nocy potrzeba co najmniej Sokolookiego na 1 poziomie by wykryć postać z odległości 4-5 metrów. Ogólnie siła efektu zależy od poziomu zaciemnienia przestrzeni, więc w zasadzie, zależna jest od MG.
Shadow Hiding (C) – mag wykorzystuje istniejące już pokłady mroku/cienia (w tym także osłonę nocy) by skryć się wewnątrz mroku. W trakcie działania tego zaklęcia nie można go zranić konwencjonalnymi sposobami ani magią, która nie generuje źródeł światła. Magia światła/ognia i tak dalej nie tylko zranią magia, ale także wywabią go z ukrycia. Mag po użyciu tego zaklęcia nie może się ruszać, natomiast nie istnieje żaden wskaźnik, który pokazywałby gdzie mag się schował. Działa maksymalnie 2 posty. Schowanie się i pojawienie trwa ok. 3 sekund.
Shadow Shift (C) – mag jest w stanie przenieść się natychmiastowo z jednego miejsca w drugie przy założeniu, że oba te miejsca połączone są ze sobą cieniem lub mrokiem innego pochodzenia. W nocy mag jest w stanie używać tej zdolności niemal z pełną dowolnością. Mag może przenieść się jednorazowo maksymalnie 5 metrów i musi widzieć miejsce do którego się przenosi.
Shadow Misdirection (C) – zaklęcie na krótki czas spowija miejsce, w którym znajduje się Chloe mroczną mgłą (wystarcza jej tyle by pokryć samą Chloe), tak że jej samej nie widać. Chloe następnie ma możliwość wysłania z cienia swojego klona (nie w rozumieniu fizycznym, raczej jako mrocznej mgły, która przybiera jej kształt), który może zamarkować wykonanie prostej czynności (ruch w bok, atak na przeciwnika, ucieczka), a po chwili Chloe sama może wynurzyć się z mroku i ruszyć w wybrane przez siebie miejsce. Zarówno Chloe jak i jej "klon" w momencie wynurzania się z mroku wyglądają tak samo (jak gdyby wylać na nich czarną farbę). Chloe może zdecydować o tym, by wybiec przed "klonem" albo posłać klona przodem. Klon utrzymuje się nawet cały post, jest niematerialny i rozwiewa się przy zostaniu zaatakowanym.
Shadow Dagger (C) – mag generuje cień, a następnie utwardza go formując w ten sposób sztylet (rozmiaru regularnych sztyletów), który unosi się w powietrzu kilka centymetrów nad głową maga. Sztylet należy wystrzelić w tej samej turze, w której został przyzwany. Mag jest w stanie tylko nieznacznie kierować torem ruchu sztyleta po jego wystrzeleniu (drobne korekty na zasadzie 1cm w lewo). Zadaje obrażenia jak normalny sztylet, a zasięg zaklęcia to zasięg "rzutu" Chloe.
Zaklęcia B:- Spoiler:
Absorb Light (B) – obszarowe osłabienie zaklęć świetlnych o rangę (dotyczy max. zaklęć rangi B). Za każde osłabione zaklęcie otrzymuje wzmocnienie do swojego następnego użytego zaklęcia (10% za osłabienie D, 15% za C i 20% za B). Osłabianie zaklęć świetlnych i pochodnych trwa jedną turę, a następnie zaklęcie użyte po zaabsorbowaniu światła zostanie wzmocnione zgodnie z powyższą rozpiską.
Shadow Dome (B) – mag pokrywa teren o rozmiarach 10mx10mx5m (ostatnia wartość to wysokość) kopuła wykonaną z mroku. Wewnątrz kopuły jest całkowicie ciemno, mroku nie da się także rozproszyć żadnymi latarkami, świeczkami czy płomieniami, w tym także pochodzenia magicznego (co nie znaczy, że zaklęcia np. ognia nie zadziałają, przykładowo wyrzucony fireball poleci i zada damage, tylko nie rozproszy płomieniem ciemności). Magia światła (stricte) jest w stanie rozproszyć mrok. Z zewnątrz nie widać tego co dzieje się wewnątrz, wewnątrz nie widać niczego. Inne zmysły działają jednak normalnie, a zaklęcia ogranicza się do całkowitego wyłączenia zmysłu wzroku na tym obszarze. Osoby z umiejętnością sokolooki na poziomie 3 są w stanie dojrzeć zarysy osób znajdujących się w odległości 2 metrów. Działa przez 4 posty, potem 3 posty przerwy przed kolejnym użyciem.
Zaklęcia A:- Spoiler:
Shadow Field (A) – mag pokrywa obszar o rozmiarach 20mx20m skondensowaną energią magiczną w postaci grubej warstwy cienia zalegającej na ziemi. Na tym obszarze, który przemieszcza się razem z magiem (mag jest jego środkiem), mag ma pełną kontrolę nad cieniem – może formować go całkowicie według własnego widzimisię tworząc cieniste twory, zmieniając kształt podłogi czy nawet odrywając kawałki cienia od samej podłogi, a następnie sterować nimi (maksymalnie może jednak użyć 125m3 cienia w ramach tego zaklęcia). Zaklęcia działa przez 5 postów. Im więcej tworów zostało stworzonych naraz tym trudniej je kontrolować.
Zaklęcia S:- Spoiler:
Zaklęcia SS:- Spoiler:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:- Spoiler:
Shadow Feeling (C) – mag czuje gdy ktokolwiek dotyka cienia wygenerowanego przez niego samego, a także tego naturalnego (w zasięgu wzroku), nie pochodzącego z magii, potrafi określić dokładne współrzędne tej osoby, konkretną jej lokalizację. 3 posty trwania. Zasięg całego tematu, minimalna waga by coś wyczuć to 10 kg. Nie jest jasne co "naciska" na cień, ale jest jasne gdzie.
|
|