Liczba postów : 86
Dołączył/a : 06/05/2015
| Temat: Zaklęcia Smoka Pon Lut 13 2017, 22:49 | |
| Smoczy Zabójca Powietrza Zabójca Smoków to termin, odnoszący się do użytkownika magii Smoczych Zabójców, która jest jednocześnie potężną magią jak i Magią Zapomnianą. Pozwala ona jej użytkownikowi upodobnić się do smoka pod wieloma aspektami, jak zmysły czy właśnie magia. Istnieją jej różne odmiany ze względu na żywioły. Takim sposobem mamy Smoczych Zabójców Ognia władających ogniem, Smoczych Zabójców Wody kontrolujących swój żywioł itd. Lena opanowała żywioł Powietrza. Pasywne Właściwości Magii - Spoiler:
Smocze zmysły – Lena posiada bardziej rozwinięte zmysły z racji bycia Smoczym Zabójcą. Przede wszystkim jest to wyczulony słuch oraz zmysł powonienia, pozwalający nie tylko na wywęszenie nowych zapachów, ale również zapamiętanie ich i rozpoznawanie w przyszłości. W mniejszym stopniu jest to wzrok oraz dotyk. Nie można zapomnieć o zmyśle równowagi, który jest niezbędny przy wszelkich powietrznych akrobacjach i spisuje się u niej dużo lepiej, niż u zwykłych ludzi. Mniej niż 1 poziom umiejętności.
Smocze płuca – choć płuca wszystkich Zabójców są zmienione pod tym względem, płuca dziewczyny są jeszcze wydatniejsze i są w stanie obyć się bez powietrza przez nieco dłuższy czas niż u innych magów spod znaku tej samej magii. Wynika to z faktu, że dziewczyna posiada inaczej zbudowany układ oddechowy i gdy wykonuje wdech, część powietrza jest magazynowana w niewielkich workach pod płucami, skąd powietrze jest wypuszczane w momencie wydechu i trafia do płuc, nieustannie zapewniając dostęp do świeżego powietrza. Worki te są znacznie mniejsze niż płuca, dlatego nie są w stanie zastąpić prawdziwego oddychania. Dodatkowo wszelkie pyły, dymy i zanieczyszczenia nie przeszkadzają jej tak bardzo w procesie oddychania, jednak mogą prowadzić do zatruć i chorób jak u normalnego człowieka. Wszelkie trujące substancje w powietrzu działają na nią jak na zwykłego człowieka.
Smocza anatomia – są zmiany, które są widoczne, są tez takie, których nie da się dostrzec gołym okiem. Z tego tytułu ma nieco ostrzejsze paznokcie oraz zęby a do tego posiada nieznacznie zwiększoną zwinność. Dodatkowo przychodzą inne zmiany anatomiczne, o których nawet ona nie ma pojęcia. Skóra dziewczyny jest zmieniona pod względem budowy, przez co jest w stanie wytrzymywać napór powietrza oraz jego temperaturę podczas lotu. Jej ograny oraz cała fizjologia są również przystosowane do nagłych zmian ciśnienia, stężenia czy zawartości powietrza, pozwalając jej na reakcję. Na oku posiada drugą powiekę, chroniącą wrażliwą błonę śluzową oka przed wiatrem, temperaturą oraz wszelkimi pyłami i drobinami.
Smocza krew – temperatura ciała Leny jest nieznacznie wyższa (około 5 stopni), niż zwykłego człowieka. Nie wpływa to w żaden sposób na przeciwnika, który dotknie jej ciała, ale może mieć związek z jej niższą zachorowalnością. Dodatkowo ułatwia jej to przetrwanie niskich temperatur panujących w wyższych partiach powietrza.
Smocza odporność – zdaje się, że powietrze jest przyjacielem Leny a nie wrogiem i wszelkie jego właściwości nie czynią krzywdy dziewczynie.
Smocza łuska – czasami na ciele Leny pojawiają się smocze, białe łuski. Nie są twarde, ani nie zapewniają jej żadnej odporności. Po prostu się pojawiają. Dziewczyna zauważyła, że dzieje się tak najczęściej, gdy się zdenerwuje. Samoistnie znikają po jakimś czasie.
Smocza regeneracja – wystarczy, że młoda Sorvegen głębiej odetchnie, a jej siły zaczną wracać, a rany zasklepiać. Zdecydowanie lepiej działa w czystym, leśnym powietrzu i na otwartej przestrzeni, jednak w każdym miejscu, w którym jest powietrze – zadziała (choć pod wodą prędzej się utopi). Odzyskuje od 2 do 7 MM za post dużego wysiłku lub walki, oraz od 5 do 25 MM za każdy post zwykłych niewymagających czynności lub odpoczynku, zależy od jakości powietrza.
Smocze fatum – jeżeli nie ma innej opcji, Lena jest w stanie pobrać energię magiczną z zaklęć powietrza oraz wiatru rzuconych w jej stronę, odzyskując tym samym od 7 do 80 MM za taki posiłek. Wiąże się to jednak z utratą przytomności i dość sporymi obrażeniami wewnętrznymi po 5 postach od spożycia danego rodzaju energii.
Smocza siła – magia Smoczych Zabójców jest nieznacznie silniejsza od zwykłych magii.
Smocza domena – żywiołem Leny jest powietrze i potrafi je kontrolować w swojej osobistej sferze rozciągającej się do 30cm przed nią i za nią. W sferze tej Lena jest świadoma wszystkich parametrów i drgań powietrza, co może nieraz uratować jej skórę. By jednak smocza domena była w pełni efektywna wymaga skupienia.
Smocza kontrola – choć nie jest to nic dziwnego, dziewczyna potrafi stworzyć delikatną bryzę, idealną do przewracania kartek (lub podwiewania spódniczek) lub zmienić temperaturę powietrza wokół siebie w nieznacznym stopniu. Przy dłuższym skupieniu jest w stanie oczyścić powietrze z zanieczyszczeń na małej przestrzeni lub wyprodukować czyste powietrze – do pół litra na post. Działa w obrębie do 1m.
Smoczy lot – nie byłaby Smoczym Zabójca Powietrza, gdyby w powietrzu zachowywała się niczym krowa a nie zręczny i zwinny ptak! Intuicyjnie dziewczyna wie, jak latać i jakie warunki są dla niej najlepsze, gdzie się kierować, by dotrzeć do celu oraz na jakiej wysokości się trzymać, by uniknąć kłopotów.
Smocza pogoda – nie jest to dużo, jednak Lena potrafi przewidzieć pogodę na następny dzień z dokładnością do 75%. Fascynujące, nieprawdaż?
Choroba lokomocyjna – mówicie, co chcecie, ale Lena nie postawi więcej stopy w żadnym pociągu. Nawet jej zmysły nic na to nie poradzą.
Zaklęcia
D
- Spoiler:
Lekki krok - zaklęcie to sprawia, że kroki stawiane przez Lenę są nieznacznie szybsze niż u przeciętnej osoby. Przekłada się to na krótszy czas potrzebny na przebycie dystansu. Trwa dwa posty.
Odbicie - zaklęcie to tworzy nieduże powietrzne poduszeczki pod stopami dziewczyny, które umożliwiają jej na wykonanie do trzech wzmocnionych skoków w dowolnym kierunku, zwiększając ich siłę o 2m. Nie częściej niż raz na post.
Wyczucie - prosta sztuczka, która polega na rozesłaniu własnej energii magicznej na niedużym obszarze (średnica 2m) w celu wyczucia zmian w drganiach powietrza. Umożliwia zlokalizowanie niewidocznych wrogów czy też nagłych ataków magicznych oraz fizycznych. Zaklęcie instantowe, można użyć raz na post.
Zniknięcie w Wietrze – proste zaklęcie, pozwalające na ukrycie przedmiotów o wymiarach 1x1x1m, wykorzystując powietrze o różnej gęstości do załamania światła oraz wiatr. Sprawia to, że przedmiot jest ledwo widoczny i jedynie smugi wiatru mogą pomóc w określeniu położenia lub wymiarów przedmiotu. Zetknięcie z powietrzną otoczką nie generuje obrażeń. Trwa dwa posty, dwa posty przerwy. 1 poziom Sokolego wzroku uwydatnia przedmioty, 2 powoduje, że są całkiem widoczne.
C - Spoiler:
Bezszelestny - kolejne proste zaklęcie, które wycisza wszystkie dźwięki, wydawane przez ciało dziewczyny oraz jej ruchy na okres dwóch postów. Kumuluje się z umiejętnością o tej samej nazwie. Ponowne użycie po upływie posta. Zwiększenie o mniej więcej 1 poziom umiejętności.
B
- Spoiler:
Przedłużenie - zaklęcie to tworzy wietrzną otoczkę wokół trzymanej broni lub dłoni dziewczyny (lub czegokolwiek co trzyma i tym atakuje). Działanie zaklęcia jest proste - przedłuża ono zasięg ataków dziewczyny o 5m i zadaje dodatkowe obrażenia przy trafieniu. Utrzymuje się trzy posty, dwa posty przerwy.
Lekkie ostrze - czar wykorzystujący wiatr do utworzenia pięciu lekkich ostrzy o długości około 30cm. Z powodu swojej budowy są ledwo widoczne. W przeciągu trzech postów można posłać je w stronę przeciwnika, określając punkt uderzenia, lub użyć ich jak normalnych ostrzy w walce bezpośredniej. W momencie zadania obrażeń lub zablokowania ciosu znikają. W momencie użycia ich jako pociski zadają obrażenia rangi C. Można użyć ponownie po 2 postach.
Ryk Smoka - niezwykle proste zaklęcie, będące interpretacją Leny na temat ryku, który widziała kiedyś u Ehecata. Zaklęcie to kumuluje powietrze w ustach dziewczyny przez jedną turę, by na jej końcu wystrzelić kulą sprężonego powietrza w jednym kierunku. Zaklęcie ma maksymalny zasięg 20m i nie traci siły wraz z odległością. Wystrzeleniu kuli z ust Leny towarzyszy głośny, wysoki ryk, który mógłby uszkodzić czyjeś bębenki, jeżeli stałby zbyt blisko.
Ostatnio zmieniony przez Lena dnia Wto Mar 13 2018, 17:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
Liczba postów : 86
Dołączył/a : 06/05/2015
| Temat: Re: Zaklęcia Smoka Nie Lut 18 2018, 19:49 | |
| Ryk Smoka (B) - niezwykle proste zaklęcie, będące interpretacją Leny na temat ryku, który widziała kiedyś u Ehecata. Zaklęcie to kumuluje powietrze w ustach dziewczyny przez jedną turę, by na jej końcu wystrzelić kulą sprężonego powietrza w jednym kierunku. Zaklęcie ma maksymalny zasięg 20m i nie trafi siły wraz z odległością. Wystrzeleniu kuli z ust Leny towarzyszy głośny, wysoki ryk, który mógłby uszkodzić czyjeś bębenki, jeżeli stałby zbyt blisko. |
|
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
| Temat: Re: Zaklęcia Smoka Pon Lut 19 2018, 11:04 | |
| |
|
Liczba postów : 86
Dołączył/a : 06/05/2015
| Temat: Re: Zaklęcia Smoka Wto Mar 13 2018, 17:18 | |
| Wykupuję Ryk Smoka i 5 MM. |
|
| Temat: Re: Zaklęcia Smoka | |
| |
|