Posiadane Magie: Magia Manipulacji Moca Magiczna
Opis Magii: ten rodzaj magii polega nadaniu i kontroli kształtu mocy magicznej. Magia pozwala tworzyć przeróżne rzeczy, jednak dopiero te powstałe dzięki danym zaklęcia mogą być wykorzystane podczas walki. Obiekty stworzone maja kolor niebieski.
Posiadane PWM:
Twórca - materializacja swojej magicznej mocy w konkretny kształt i strukturę, maksymalnie rozmiaru dłoni, mogę stworzyć nóż jednak ten nie jest w stanie kogoś zranić. W przypadku próby wykorzystania go w walce po prostu rozpada się na cząsteczki w kontakcie z czymś twardszym np skora człowieka
Przemiana - zmiana kształtu i struktury wcześniej stworzonego obiektu, tak samo jak w pierwszym przypadku nie może być większe od dłoni, nie mogę tez zwiększyć rozmiaru obiektu tylko jego kształt, np zamienić nóż w widelec. Dotyczy tworów stworzonych za pomocą PWM.
Przekaz - przekazanie swojej mocy magicznej, dzięki dotknięcie innego skupiska energii magicznej można przekazać mu część swojej magicznej mocy, niestety jest to długotrwały proces i podczas walki wydaje się być niemożliwy do wykonania, trwa mianowicie 5 postów, ilość magicznej energii jaka możemy przekazać komuś innemu tez jest niewielka żeby nie powiedzieć znikoma, mianowicie 1MM. Nie można również zwiększyć maksymalnej ilości mocy magicznej jaka zbiornik jest w stanie pomieścić, jeżeli maksymalnie źródło może pomieścić 100MM nie można podarować komuś energii dzięki której ilość jego magicznej mocy przekroczy 100MM, działa raz na 2 posty
Odcień- odcień każdego tworu może zostać zmieniony, nie mogę zmienić koloru tylko odcień danej barwy w tym przypadku niebieskiego
Anulowanie- każdy z tworów może zostać przeze mnie odwołany przez co przestaje istnieć, odwołanie wygląda jak pryśniecie banki mydlanej
Blask- każdy z tworów może zacząć świecić, nie jest w stanie oświetlić całej okolicy, efekt blasku przypomina działanie pałeczek świetlnych
Zaklęcia D:
Mana Acute Hand - dzięki temu zaklęciu potrafię otoczyć swoje pięści mocą magicznej i stworzyć z niej ostrza o długości 50cm, szerokości 5cm, grubości 1cm, ostrza są w stanie przebić się przez ciało jednak to zależy od siły ciosu, dzięki tym ostrzom jestem w stanie się również bronic przed bronią białą. Czas trwania 2 posty.
Mana Flash/ - zaklęcie powoduje ze twory, które maja styczność z moim ciałem zaczynają świecić, blask posiada intensywność uciążliwą dla oczu, ciężko się w kierunku tego patrzy. Oślepić potrafi tylko z bardzo bliskiej odległości. Efekt przypomina świecenie komuś latarka po oczach. Zadziała oczywiście jeżeli będzie istniała fizyczna możliwość, jeżeli ktoś stoi plecami do światła to nie sposób by to zaklęcie na niego zadziałało. Czas trwania 2 posty, minimum 1 post przerwy miedzy kolejna aktywacja.
Zaklęcia C:
Mana CoaT - specjalny tryb, który polega na otoczeniu ciała/ubrania magiczna mocą. Zaklęcie objawia się dzięki otaczającemu moje ciało poświatę. Dzieki niej zwiększam wytrzymałość oraz szybkość z jaka moje twory "wychodzą" z ciała/ubrania. W żaden sposób spell nie wpływa na moje możliwości obronne.Czas trwania 3 posty. Wzmocnienie nie przekracza siłą rangi zaklęcia.
Mana Acute Body - specjalne zaklęcie dzięki któremu moja moc magiczna przybiera kształt ostrza miecza i "wychodzi" z dowolnej części mojego ciała/ubrania. Ostrze może mieć maksymalnie 70cm długości, 5cm szerokości, i 1cm grubości. W każdej chwili mogę wystrzelić ostrze ze swojego ciała w postaci kuli energii, ktora posiada sile zaklecia rangi D mogąca jedynie odrzucić. Oczywiście siła i celność zależy od moich umiejętności. Zasięg 10m. Po wystrzale zaklęcie się kończy. Maksymalnie 2 ostrza naraz. Ostrze miecza utrzymuje się 2 posty.
Mana Hand Body - specjalne zaklęcie dzięki któremu moja moc magiczna przybiera kształt reki bądź nogi i wychodzi z dowolnej części mojego ciała/ubrania. Dana kończyna może mieć maksymalnie rozmiar mojej reki albo nogi. Oczywiście dzięki ręce mogę coś złapać, trzymać, złożyć dłoń w pieść i uderzyć, złapać kogoś, albo dzierżyć w niej bron. Noga mogę w sumie kopnąć skoczyć itp. Cos w rodzaju dodatkowych rak i nóg. To co potrafię nimi zrobić jest zależne od moich umiejętności, siła ciosu, celność rzutu itp. Kończyny nie da się wystrzelić. Kończyna utrzymuje się przez 2 posty. Maksymalnie 2 dodatkowe kończyny.
Zaklęcia B:
Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione: