Magia metalu
Ofensywno defensywny rodzaj magii, polegający na tworzeniu różnego rodzaju metali. Służy do tworzenia metalu oraz do łączenia się z nim. Veq jest w stanie utworzyć kilka rodzajów metali, a niektóre potrafi wzmocnić jeszcze bardziej swoją magiczną mocą, aby nadać im dodatkowych właściwości.
PWM:
1 Harden - każdy kolejny trafiony cios w Veqa, sprawia, że staje się on coraz twardszy, co zwiększa jego wytrzymałość o 2% za każde przyjęte uderzenie. Wytrzymałość nie może zostać zwiększona bardziej niż 10%. Zwiększenie wytrzymałości znika na końcu tury.
2 Scyzoryk – Veq jest w stanie utworzyć na swoim ciele, zazwyczaj na palcu, niewielkie metalowe narzędzie, jak śrubokręt, otwieracz do piwa, nożyczki. Wszelkie niebojowe przedmioty, które nagle mogą się przydać. Nie większe niż 5x5x5cm.
3 Określenie stanu – Veq patrząc na dany metal jest w stanie mniej więcej określić jego jakość i wytrzymałość.
4 Odtwarzanie – Veq jest w stanie utworzyć niewielką ilość (2x2x2cm), dowolnego metalu, z którym kiedykolwiek miał styczność.
5 Veve – metalowe stworzonko przypominające pająka. Ma rozmiar chomika. Posiada parę dużych oczek. Veve nie robi nic oprócz tego, że siedzi cały czas na ramieniu Veqa i brzęczy od czasu do czasu. W razie zagrożenia Veve zwija się w małą kulkę i ucieka do kieszeni Veqa.
Zaklęcia:
Ściana C – Veq uderza dłońmi w ziemię, tworząc metalową ścianę 2x2m, o grubości 3 cm, w promieniu 1 metra od siebie. Ściana ma wytrzymałość stali. Służy za osłonę. Znika po 1 poście. Ściana nie jest zespojona z każdym tworzywem i może, przy silniejszym ataku się przewrócić.
Get over here! C – Z ręki Veqa zostaje wystrzelony długi, piętnastometrowy, stalowy łańcuch, który owija się wokół danego obiektu, a następnie zwijając się, natychmiast przyciąga go do Veqa. Nie zadaje żadnych obrażeń, służy tylko i wyłącznie do natychmiastowego skrócenia dystansu. Jeżeli dany obiekt będzie zbyt ciężki, lub będzie przytwierdzony do ziemi, lub w przypadku osoby fizycznej będzie silniejszy, wtedy Veq zostanie do niego przyciągnięty, nie czyniąc przy tym sobie żadnej szkody, chyba że trafi na coś po drodze.
Stalowe ciało B – Skóra Veqa staje się srebrzysta i twarda jak stal. Jest to wynik połączenia jego skóry z metalem, dzięki czemu jest w stanie normalnie się poruszać, a jego zwinność zostaje nieznacznie zmniejszona. Znacznie zwiększa wytrzymałość, która kumuluje się z umiejętnościami i nieznacznie zwiększa obrażenia od ciosów, związanych z twardością skóry. Po czterech turach ciało wraca do normalnego stanu.
Veqantium A – Ręka lub noga, w ostateczności głowa Veqa pokrywa się Veqantium, lśniąco złotym, magicznym metalem, który posiada specjalną właściwość znacznego zwiększenia siły ciosu. Pokryte tym metalem ciało jest w stanie bez problemu kruszyć skały, burzyć ściany, przebijać się przez twarde obiekty. Efekt zaklęcia jest taki, że pierwsze trafione, bezpośrednie uderzenie zada o 150%-200% więcej obrażeń, następnie Veqantium staje się całkowicie bezużyteczne, ulegając rozpadowi. Uderzenie w ziemię wywoła potężny wstrząs działający na osoby w zasięgu 15m, o efekcie decyduje MG. Veqantium nie zniknie z ciała, dopóki Veq nie odda celnego ciosu, czyli cios może być zadany w tej samej turze co zostanie stworzony metal, lub nawet dziesięć tur później. Ponowne użycie po trzech turach.