I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Temat: Book of spell & good fortune by Verno Pon Kwi 13 2015, 18:33
Posiadane Magie:
Manipulacja Chwilą
Opis Magii:
Manipulacji chwilą, jest to magia pozwalająca manipulować czasem w określonym obszarze. W odróżnieniu od Łuku Czasu, Manipulacja chwilą nie pozwala cofać czasu, a jedynie go przyspieszać, czy spowalniać i wpływa na wszystko w danym obszarze działania. Manipulacje chwilą wywołuję się i kontroluję tylko rękoma.
Posiadane PWM:
*Obiekty tak małe iż mieszczące się w dłoni czarodzieja mogą być rzucone z trochę większą prędkością, jest to sztuczka nie wymagająca wysiłku.
*Częste manipulacje tą magią sprawiły, że dłonie Carlosa zawsze wydają się być nie skażone trudami życia, czy jakąkolwiek pracą. Skaleczenia i rany goją się szybciej. Nie wpływa na walkę i na długość pobytu w szpitalu.
*Przystawiając dłonie do ust i zmieniając szybkość płynięcia chwili Verno może zmieniać ton swego głosu.
*Gdy Verno całując niewiastę dotknie jej podbródka to odruchowo spowalnia czas w okolicy jej ust, tak iż ta ma wrażenie utraty kontroli nad pocałunkiem, jakby język i same usta odmawiały posłuszeństwa.
*Verno potrafi przywołać lekko błyszczącą się magią tarczę zegara na wierzchu dłoni, gdzie znajdujące się nań wskazówki ukazują aktualną godzinę. Trwa to naturalnie chwilę, czyli maksymalnie turę.
*Carlos potrafi zawiesić na chwilę w czasie przedmiot 5x5x5 (ewentualnie coś o objętości 125 cm^3), który uprzednio trzymał w dłoni, ot tak na jedną turę. Co by wyszło iż on lewituje. Na potrzeby czysto fabularne (nie na misjach/eventach/walkach) można nawet odrobinę większe obiekty.
*Łącząc ze sobą dwa palce w okrąg, mag patrząc przezeń dostrzec może świat spowolniony o sekundę. Trwa to 5 sekund.
*Przykładając dłoń do swojej głowy Verno na chwilę (5 sekund) może przyspieszyć pracę swego mózgu co daje chwilę na zastanowienie, nawet jak się nie miało tej chwili.
Materializacja Chwili - Sztukmistrz magi przywołuje na koniuszkach swych palców chwile w liczbie 10 jednocześnie. Ich materialna postać wygląda jak tarcza zegara. Od teraz, tam gdzie przyłoży palec ze znakiem tam zostawia symbol. Pozostawiony symbol przylega do powierzchni i nie różni się za bardzo wyglądem od tego jaki był na palcu prócz tego iż jest płaski jak powierzchnia do której przyległ. Jednak nie byłoby to zaklęcie rangi C gdyby nie miało dalszych efektów. Magię znaku aktywuje bezpośredni kontakt fizyczny, nawet jeśli źródłem jest magia. Zmaterializowana chwila następuje poprzez spowolnienie czasu niemal go wstrzymując na dwie sekundy. Spowolnienie to oddziałuje wyłącznie na obszar sześcianu, gdzie jeden bok ma długość 30 centymetrów. Magie tą można wykorzystywać jako pułapkę, czy też magię obronną. Jako pułapka na ziemi, może zatrzymać nogi następującemu nań przeciwnikowi utrudniając chociażby pościg. Jako zastosowanie obronne Manipulujący Chwilą może spróbować przewidzieć gdzie uderzy przeciwnik i umieścić na sobie symbol, gdzie miecz zatrzyma się na chwilę na skórze miast zagłębić się w ciele. Jeżeli leci ostrze miecza (przykładowo) to zamiast zranić nas w przeciągu pół sekundy będzie potrzebowało kilka sekund, zależnie od oceny MG. Znak ten aktywuje się od miejsca dotknięcia nie wpływając na materię do której przyległ. innymi słowy, gdyby czarodziej zostawił symbol na oponencie to dotykając go byłby jedynym którego kończyna została wstrzymana na chwilę. Zaklęcie to ma także ograniczenia, gdzie wszystkie zaklęcia oparte na energii takie jak chociażby ogień unicestwiają symbol przy kontakcie nim on się aktywuje. Dodatkowo, gdy czarodziej spróbuję rzucić zaklęcie po raz dwudziesty-pierwszy, to wtedy pierwsze symbole wykraczające po za maksymalną póle 20, rozpadną się bez efektu. W Tym samym czasie może istnieć tylko 20 symboli i w jednej chwili aktywne mogą być 3 chwile.
Materializacja Chwili | Platforma Czasu - Manipulujący chwilą przywołuje na wnętrzu jednej dłoni tarcze zegara, gdzie jedna ze wskazówek łączy się z kciukiem mężczyzny. Druga natomiast łączy się z palcem środkowym. Od teraz obie wskazówki kontrolują zaklęcie, gdzie środkowy palec wskazuje jedną z dwunastu godzin na tarczy zegara, zaś kciuk wskazuje miejsce materializacji chwili. Tym razem zmaterializowana chwila ujawnia się w postaci płaskiej tarczy zegara objawiającej się w przestrzeni i będącą swoistą purpurową platformą. Zaklęciem tym można przywołać 12 takich tarcz o średnicy 1,5 metra. Każda z 12 platform odpowiada dotkniętej przez palec środkowy godzinie, która po dotyku znika z tarczy na dłoni. Jako iż to magia chwili to przyzwana tarcza istnieje przez jeden pełny post, po czym zaczyna zanikać. (Bądź znika zaraz po użyciu). Dodatkowym aspektem tego zaklęcia jest automatyczna manipulacja czasem. Gdy obiekt zbliża się do płaszczyzny to czas tuż nad nią jest spowolniony, natomiast gdy się odrywa od powierzchni to przyspieszony. Skutkiem czego spowalnia upadek nań i przyspiesza wyskok z niej (Wzmacnia skok o 1 metr). Jednak efekty następują jeden po drugim, tak więc jeśli ktoś wyskakuje z platformy, a inny jednocześnie na niej ląduje to opada na nią szybciej. Platformy te można przyzwać do dwóch metrów od kciuka z racji niskiej rangi zaklęcia. Czar głównie pozwala dostać się do wyżej usytuowanych miejsc, jak i nieznacznie osłabić upadek z dużej wysokości. Tarcza przywołana zostaje równolegle do ziemi i działa tylko w momencie opadania na nią; wyskoku z niej. Czyli wbiegnięcie w taką tarcze od boku sprawi, że dana osoba przez nią przeleci.(złapanie i podciągnięcie się na takiej tarczy, nie jest możliwe) Dodatkowo z wiadomych przyczyn mag musi być w stanie dotknąć palcem wnętrza swej dłoni, więc nie przyzwie tarczy dzierżąc w niej broń. (Zaś przenika przez zwykłe materiały, więc tarcza zegara i jej wskazówki są widoczne nawet w rękawiczkach). Tworząc z nich wieżę, każda kolejna platforma wzmacnia skok odrobinę słabiej.
Zaklęcia B:
Sfera Przyspieszenia Chwili- Czarodziej skupia magię w dłoniach, po czym skoncentrowaną magię wypuszcza w tym kierunku w którym skierował wybraną dłoń. Zaklęcie nie ma wizualnego odzwierciedlenia, zaś uwalniająca się magia z dłoni przyspiesza czas z siłą buffa rangi B w kształcie stożka o średnicy 15cm od dłoni kończąc na 10 metrach u końca. Sam stożek może osiągnąć długość do 15 metrów i w interesie czarującego jest manipulacja długością stożka. Zaklęcie to jest jednostajnie uwalniane przez 3 tury czarodzieja.
Sfera Spowolnienia Chwili - Czarodziej skupia magię w dłoniach, po czym skoncentrowaną magię wypuszcza w tym kierunku w którym skierował wybraną dłoń. Zaklęcie nie ma wizualnego odzwierciedlenia, zaś uwalniająca się magia z dłoni spowalnia czas z siłą debuffa rangi B w kształcie stożka o średnicy 15cm od dłoni kończąc na 10 metrach u końca. Sam stożek może osiągnąć długość do 15 metrów i w interesie czarującego jest manipulacja długością stożka. Zaklęcie to jest jednostajnie uwalniane przez 3 tury czarodzieja.
Materializacja Chwili | Zbroja Czasu - Mag ponownie materializuje chwilę, jednak tym razem w postaci 4 wielkich i czarnych tarcz zegara. Tarcze pojawiają się tuż przed jedną z dłoni mężczyzny. Jedna tarcza ma 3 metry średnicy, przenika przez materie, gdyż by zaklęcie było w pełni zmaterializowane to mag musi tą samą dłonią dotknąć kogoś. Wszelkie ataki opierające się na energii, a stykające się z tarczą nim ta zostanie nałożona na kogoś, niszczą ją bezpowrotnie. (Ogień, promienie, błyskawica itd.) Po umieszczeniu tarczy na kimś, ta w widoczny sposób otacza jego ciało jak tatuaż. Jednak zaklęcie wciąż jest uśpione i aktywuje je dotyk twarzy, gdzie znajduje się jedyny ruchomy element tatuażu, czyli poruszające się wskazówki. Po dotyku zbroja aktywuje się na jedną turę i drastycznie spowalnia czas 30 centymetrów od skóry niemal go zatrzymując. Spowolnienie działa analogicznie do Manipulacji Chwili, jeśli chodzi o spowalnianie ataków. Tylko 2 tarcze można umieścić na jednej osobie z czego jednocześnie można aktywować tylko jedną. Między aktywacją kolejnej zbroi minimum post przerwy. Zbroja chroni podwójnie, z jednej strony spowalnia czas, a z drugiej chroni całkowicie przed magią Manipulującego Chwilą. Innymi słowy, gdy zbroja jest aktywna to wszelkie zaklęcia Carlosa nie odnoszą nań, czy też na osobie na którą umieścił żadnego skutku. (Oczywiście te pozytywne także nie działają)
Zaklęcia SS: ------------------------------------------ Zaakceptowane lecz nie wykupione: ------------------------------------------
Umiejętności: Retoryka I Szermierz I Timer I (Boście Geniusza Magicznego zmienili zupełnie, ot co!) Support I
PD= Po wydaniu 13PD reszty
Ostatnio zmieniony przez Carlos dnia Sro Maj 20 2015, 19:29, w całości zmieniany 8 razy
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Pon Kwi 13 2015, 18:48
po treningu nerf
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Pon Kwi 13 2015, 21:03
PWM: 1. Hmm... z trochę większą prędkością. Nie dwukrotną 2. Brzmi w miarę ok. Nie wpływa na nic w czasie walki/misji lub na czas pobytu w szpitalu 3. Nie widzę tego zbytnio jako fragment tej magii. Bardziej możesz spowolnić/przyśpieszyć ton swojego głosu, ale nie zmienisz tonacji, głębokości lub głośności. 4. Ok. 5. Przywołanie zegarka z aktualną godziną trwa chwilę, ale niekoniecznie jedną turę. Zależy od MG czas, gdyż możesz próbować na oko czasami określić czas, a czasami nie. Chyba logiczne... chyba 6. W sensie, że na moment lewituje, czy co? 7. Trwa kilka chwil, zdjęcie "okularu" dezaktywuje PWMki. 8. Nie ma kursywy :P
Zaklęcia: 1. W jednej chwili aktywne mogą być 3 chwile. Oczywiście, możesz zostawić 20 pułapek, ale na te 2 sekundy aktywuje się ich max 3. Do tego, co rozumiesz przez aktywację ich magią, jak nie działa na nie energia? Np. pocisk wodny spowolnią? Oczywiście, po skończeniu pocisk ma dawny pęd i siłę, a spowolnienie jest takie, że ostrze rzeczywiście zacznie przecinać skórę na ciele (przykładowo), ale można próbować uniknąć. 2. Maksymalnie 3 takie tarcze 3. Chyba brzmi okej... ewentualnie czas zmniejszę do 2 tur, ale się zobaczy 4. Jak wyżej 5. Hmm... nie podoba mi się ta ilość 4 tarcz. Maksymalnie... 2? Co myślisz
PD: 80/60+PD z misji Ile zarobiłeś na misjach?
Carlos
Liczba postów : 132
Dołączył/a : 21/06/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Wto Kwi 14 2015, 00:36
PWM 1.Poprawione 2. oki doki 3. A czy czasami przyspieszani i spowalnianie dźwięku nie zmienia jego tonacji? Na youtubach idzie chyba zmieniać prędkość można tam zbetatestować =D (Jak co to nie wiem nie znam się z muzyki miałem dwóje). 4.Jak ok, to ok. 5.Na oko określić czas? Mnie to sformułowanie bardziej kojarzy się ze oceną sytuacji typu pozycja słońca itp. Chodziło mi bardziej, że max 1 tura? 6.A co! Dopisałem, ot co! 7.Nie wiem ile trwa chwil odsunięcie palców od oka... =/ Możesz sprecyzować? 8.Kursywa dodana.
Zaklęcia: 1. oki 3 chwile na raz / Przez aktywacje ich magią nic nie rozumiem, aktywuje kontakt fizyczny, nawet jeśli to magia (czyli magia materialna, namacalna) Te oparte na energii niszczą tarczę i z zaklęcia dupa jakich wiele. / W sumie o wodzie nie pomyślałem, jest w zasadzie namacalna w przeciwieństwie do ognia, błyskawic, światła, ciemności i różnych innych machlojek. Ale tak, dokładnie to daje 2 sekundy stopu na unik, nie jest to uber duber zakrzywienie czasoprzestrzeni, no chyba, że znerfisz to by było. No problemo Amigo! 2. Myślę że jedna wystarczy, nie przesadzajmy. Nie no nie wiem, skoro magia polegająca na byciu deską w powietrzu jest zbyt op i większość desek trzeba zabrać to chciałbym wiedzieć, czy dobrze będą spożytkowane. np. narty, albo płot, może buda do psa. Jest wiele więcej zastosowań dla tych desek. =O 3.Jak niżej. 4.Typowe myślenie nerfiącego, wypisze tyle punktów nerfienia ile tylko jest zaklęć. Zaklęcie suportowe. Patrząc na uprzednie misje i walki to z trzema ledwo co się usmarkałem, z dwoma może być hard play. Perhaps i will kill your family, perhaps no? Wyobrażam sobie Cię teraz jako takiego gangstera któremu jestem winien garnuszek złota. =P 5.Myślę, że życzysz mi aby góra jednego kompana na misji, 3 towarzyszy to za dużo. >.>
Jak dobrze zliczyłem to 60 startowe + 54... Mam w banku jeszcze + 10 za zmianę kosztu czarów, ale to raczej było z puli 60 więc wychodzi 54PD
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Wto Kwi 14 2015, 01:17
PWM: 1. wciąż nie poprawione. Jest "trochę dwukrotną", a nie "trochę większą" 2. niedodana moja notka 3. znaczy chodzi o to, że nie będziesz w stanie naśladować czyjegoś głosu, jeżeli sam nie masz do tego talentu. Możesz nienaturalnie go spowolnić lub przyśpieszyć, ale nie naśladować. 5. Znaczy mi tu chodziło o to, że jak np. idziesz na rower koło godziny 12.00 to możesz określić, że jechałeś załóżmy z godzinę, półtorej. Wtedy zegar się przywoła szybciej, aniżeli gdybyś ocknął się w ciemnej jaskini. Tak to raz na turę jest ok ^.^ 6. Obiekty o rozmiarach 5x5x5 i niemagiczne. 7. Nie, nie, to dwa oddzielne punkty były. Widzisz tak świat załóżmy przez... 5 sekund? Z kolei, gdybyś tak patrzył przez sekundę, a ktoś nagle opuściłby ci tą rękę automatycznie by przestało działać. 8. Podobnie, daje tak plus minus 5 sekund na myślenie.
Zaklęcia: 1. Tutaj sprawa jest po prostu taka, że z opisu ja się zamotałem. Bo niby magia aktywuje, ale ta energetyczna nie. Da się domyślić, ale myślę, że wykombinowałbyś łatwiejszy opis ^.^ Co zaś do samego spowolnienia, jest to bardzo mocne spowolnienie czasu danego obiektu. Jeżeli leci ostrze miecza (przykładowo) to zamiast zranić nas w przeciągu półsekundy będzie potrzebowało 3-5 sekund, zależnie od oceny MG. 2. Jest tylko jeden problem teraz~ Według "Luźnych Ram Zaklęć" na tym poziomie mógłbyś mieć max 3 pociski. Ja mogę na swojej magii na tym poziomie stworzyć max 1 ścianę jednym zaklęciem. Po coś powstał renerf, by ktoś nie miał na zaklęciu D opcji z 15 zaklęć B. A ilość 12 tarcz przekracza ilość pocisków na A. Tak to wygląda od mojej strony 3. Dla mnie, przyśpieszenie/opóźnienie o połowę jest dość znacznym opóźnieniem. Zwłaszcza, jeśli działa jako aoe. Dopytam się jeszcze jutro, co o tym myślą, ale powiem jeszcze jedną rzecz. Jeżeli zaklęcie nie wymaga nerfu, po prostu w tym punkcie wypisuję ok lub akcept. Samo zaklęcie w sobie jest okej, ale mimo to, wolę się upewnić, że czas trwania tego zaklęcie będzie ok. 4. Jak wyżej 5. Zgodnie z "Luźnymi Ramami Zaklęć", możesz na A buffować 3 rzeczy o sile buffa B. Na B 3 rzeczy o sile buffa C. Uznając tarczę za swoisty rodzaj buffu, który daje ci praktycznie 90% szans na uniknięcie wszelakich nadchodzących w tej turze ataków, to zwyczajnie ilość 4 zbroi brzmi dla mnie... OP. Zwłaszcza, jeśli zechcesz użyć ich tylko na sobie. 33 MM i 4 tury praktycznie nietykalności.
PD: jeżeli masz tam w sumie 80 PD to jest ok, tylko tam ładnie w banku ogarniaj ^.^
Umiejki: Ok zmiana.
Carlos
Liczba postów : 132
Dołączył/a : 21/06/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Sob Maj 02 2015, 13:13
PWN: 1.Poprawione 2.Poprawione 3.Poprawione
5.Nie pojmuję, zaklęcie niejako polega na pasywnym działaniu, gdzie pokazuje ono aktualną godzinę po przywołaniu. Więc stopera tam nie ma, no i oczywiście po oszołomieniu magia może nie działać tak sprawnie, ale czy to się nie tyczy wszystkich zaklęć? 6.Nie wiem, być może ja jestem takim trolem, ale mam ten sam wzrost co moja postać i dłonie długie na 20cm. W takich wymiarach traci to najmniejszy sens. Miast tego nie lepiej dać ograniczenie jak Don uprzednio, czyli nie do użycia w trakcie walki? Skoro i tak nie ma mieć to najmniejszego sensu w walce, to wole PWN do fabularnych opisów. 7.No odsunięcie od oka, teraz rozumiem, chodzi o to bym nie mógł innym osobom użyczać "okularu". A co do 5 sekund, to mija się to z mechaniką forum, gdzie jeden post jest niesprecyzowanym czasem, ale w samej walce ma to sens. Więc max 5 sekund w trakcie walki? 8.Jak wyżej, w trakcie walki 5 sekund?
Zaklęcia. 1. Przy tego typu zaklęciach lepiej sprecyzować wszystkie wady i zalety by nie było niedomówień. Notka dodana. 2. Pociski pociskami, a luźne ramy zaklęć luźnymi. W pełni bym się z Tobą zgodził, ale tylko wtedy gdyby to zaklęcie nie miało tylu nerfów w sobie. Wymieńmy je: -Brak ofensywnych zdolności, tarcza jest przenikalna, więc nie jest też przeszkodą. -Brak defensywnych zdolności, tarcza przenikalna, nie chroni przed żadnym atakiem. -Można przywołać ją jedynie w poziomie. Jest to magia pozwalająca dostać się w wyższe miejsca, 2 metry od ręki przemnażamy przez 12 tarcz i mamy zasięg zaklęcia. czyli 24 metry. Czy po przełożeniu tego na odległość wciąż brzmi OP? 5. Co Ty na ograniczenie max 2 zbroje na sobie w aktualnym czasie? Dzięki temu nie będzie podejrzenia o chęć bycia OP nad członków drużyny.
A i ile reszty PD mi zostaje? Tak tylko pytam bo po nieobecności i całych zmianach mam lekki mętlik w głowie, nawet jak wszystko jest czarno na białym...
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Sob Maj 02 2015, 14:46
PWM:
5. Po rozmowie z Kirim brzmi to ok jak jest. 6. Po rozmowie z Kirim 5x5x5, ewentualnie coś o objętości 125 cm^3, możesz ewentualnie dopisać, że na potrzeby czystofabularne, nie na misjach/eventach/walkach itp. itd. możesz nawet odrobinę większe obiekty. Ale tak to tyle. 7. i 8. Dla mnie 5 sekund trwania ogółem. Na fabule jest to mało jakoś doprecyzowane, więc możesz troszkę więcej, ale w trakcie walki/misji/eventu ile tak naprawdę dostrzegłeś zależy od MG
Zaklęcia: 1. Hmm... jakby to skomentować. Brzmi w miarę spoko, ale może zamiast przykładowego 3-5 sekund daj kilka sekund, zależne od MG. By nikt się nie sugerował ^.^ A tak, to ok. 2. Hmm... zróbmy tak, że nieznacznie osłabi upadek takowa tarcza. Po jej użyciu automatycznie znika. Wzmacnia skok tak o... metr. 3. i 4. Zgodnie z radą Kiriego, nie osłabia o połowę/przyśpiesza o połowę, ale przyśpiesza osłabia jako buff/debuff do speeda adekwatny do rangi... B. 5. W jednej chwili aktywna może być tylko 1 zbroja, minimum 1 post przerwy miedzy użyciem na jednej osobie po raz drugi tej zbroi, działa podobnie do Materializacji Chwili.
Mam dziwne wrażenie, że o czymś zapomniałem, ale to w razie czego sobie przypomnę.
Carlos
Liczba postów : 132
Dołączył/a : 21/06/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Sob Maj 02 2015, 17:15
dobra, jak dobrze liczę to zostaje mi 34 pd z czego chciałbym za 20 pd na suportera
PWN: 6. Poprawione ^^ 7.Poprawione 8.Poprawione
Zaklęcia 1. Poprawione 2. Poprawione 3 i 4. Aż znalazłem te luźne ramy zaklęć i zacząłem liczyć pole powierzchni. Tam jest opisany okrąg 5 metrów, więc wystarczyło przeliczyć pole powierzchni koła i pole powierzchni stożka w maksymalnym rozłożeniu. Stożek ma minimalnie mniejszą powierzchnie. Więc mieści się w ramach zaklęcia B. Dalej mamy siłe bufa gdzie na B jest jak pisze w przykładach dwu-krotnością. Więc tym samym nic to nie zmienia. Oczywiście nie mam nic przeciwko traktowania to jako buffa, czy debuffa, bo dzięki temu biorąc atut Support wzmacniam to zaklęcie. Tak więc dopisałem, że to buff i debuff. =O 5.Poprawione.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Pon Maj 04 2015, 13:36
PWM: Brzmią okej, jeszcze przed pełnym akceptem na szybko przejrzę.
Zaklęcia: 1. i 2. są chyba ok 3. i 4. zmień opis, że nie przyśpieszają/spowalniają czasu dwukrotnie, tylko po prostu wszystko w obszarze jest jakby pod wpływem buffów/debuffów do prędkości o randze B. Co do kumulacji z umką, to brzmi ok. 5. Wiem o czym zapomniałem. Ograniczenie 2 zbroi na jednej osobie było okej. A tak to sam spell brzmiał też ok.
Carlos
Liczba postów : 132
Dołączył/a : 21/06/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Sob Maj 09 2015, 00:35
3. i 4. Poprawiłem 5. Poprawione
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Nie Maj 10 2015, 14:55
3. i 4. ok 5. Napisz, że spowolnienie działa analogicznie do Manipulacji Chwili, jeśli chodzi o spowalnianie ataków.
Wybacz, że tyle to trwa ;-;
Carlos
Liczba postów : 132
Dołączył/a : 21/06/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Pon Maj 11 2015, 09:00
5. Poprawione i nic nie szkodzi, że trwa to długo, wszak raduje mnie pożądne rozpatrzenie ^^
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Pon Maj 18 2015, 16:38
Dobra, więc tak, PWMki brzmią spoko. Może są sytuacje, gdzie da się np. aktualną godzinę ominąć, ale to jest jasne, że magia itp. itd.
Co do zaklęć to ogólnie jest ok. Dodaj tylko w tych platformach, że tworząc z nich wieżę, każda kolejna platforma wzmacnia skok odrobinę słabiej.
Carlos
Liczba postów : 132
Dołączył/a : 21/06/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Sro Cze 03 2015, 11:35
W sumie to nie pisałem, ale już w sumie dawno poprawiłem... ;P
To już jest, ten akcept? =P
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Book of spell & good fortune by Verno Pon Lip 20 2015, 14:40
Powiem tak, patrząc po walce na igrzyskach. Platformy i Materializacja chwili wymagają też jakiegoś czasu, podczas których można tego użyć. Niech będzie, że Platformy muszą zostać zużyte w przeciągu 3 postów, a Materializacja nałożona w przeciągu max 2 postów, utrzyma się przez 5. Chyba, że chcesz negocjować ^.^
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.