Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Szczury Pią Mar 20 2015, 22:03 | |
| Podstawowe informacje:Oficjalnie nie jest to żadna gildia, ani nawet organizacja. Więc kim są? A no zwykłą grupą społeczną. Są to ludzie, którzy mieszkają w opuszczonych kanałach i tunelach pod miastem. Wbrew pozorom, nie składają się oni z żebraków, ba, nie są nawet biedni. Zostali po prostu odrzuceni przez społeczeństwo. Niektórzy nie znają magii, jeszcze inni wyznają dziwne religie, kilka osób cierpi na choroby psychiczne. Reszta to przestępcy, którzy po prostu się tu ukrywają, albo rodziny ze slamsów, którym władza odebrała dach nad głową. Kiedyś posiadali swoistą hierarchię. Po bitwie z Policją Magiczną są obecnie rozbitą grupką, przez co przypominają oni państwo w państwie. - Obecna sytuacja Szczurów:
Wszystko zaczęło się powoli, mniej spostrzegawczy mieszkańcy Siedliska nic nie zauważyli. Advise stał się bardziej nerwowy, płochliwy, zapomniał o ważnych rzeczach i mógł tylko składać kulawe wyjaśnienia. Plotki głosiły, że znalazł w końcu wtyczkę w Policji Magicznej. Nie dementował ich, nie potwierdzał, wolał milczeć. Po kilku dniach zniknął. Ważniejsze osoby zostały poinformowane o tym fakcie, jednak cywilów nie chciano niepotrzebnie denerwować. Sam King nie powiedział nic. Zachowywał się tak, jakby to go nie interesowało. Do czasu, aż sam nie zniknął, a Scout przyniósł nowe wieści. Temat Szczurów został poruszany w ostatnim czasie dość często, dlatego podejrzewano zdradę. PM zachowywała się tak, jakby kwestia odnalezienia Siedliska była tylko chwilą. Wysunięto wnioski, że prawdopodobnie sam King lub Advise został porwany. Szczury jednak nie były obojętne - ktoś zorientował się, co się święci, dlatego wszyscy przygotowali się na najgorsze, które miało dopiero nadejść. Policja urządziła obławę, do Siedliska wysłano najpierw kilka Oddziałów Duchów, jednak wielu z nich nie wróciła. W końcu jednak wydano rozkaz szturmu. Odbyła się krwawa bitwa, która pochłonęła wiele istnień - głównie dlatego, że ktoś zdetonował ładunek wybuchowy, zagrzebując żywcem zarówno Policjantów, jak i Szczury. Tylko nieliczni się uratowali. Wszyscy usłyszeli o tym, co się stało, chociaż zarówno Rada jak i Policja próbowały ten fakt zatuszować. Funkcjonariusze w osłabionym składzie próbowali ogarnąć cała sytuacje, jednak na próżno. Reszta niedobitków ze Szczurzego Siedliska zaczęła organizować rebelię przeciwko gildiom, magom i Radzie. Rozbite jednostki Szczurów musiały się przegrupować. Większość zginęła bądź schroniła się w odległych zakątkach Fiore, aby poczekać do ucichnięcia sprawy. Nie mogące pozbierać się po incydencie Szczury musiały zdecydować co liczy się dla nich najbardziej. Pozbawieni Kinga i Advise'a nie chcieli pozwolić na kolejne zniknięcia. Aby wybrać nowego przewodnika musieli zmienić system. anarchy. Zmiennik Kinga. Osoba, która do czasu odnalezienia poprzedniego Króla nie może przejąć jego tytułu. Anarchy okazał się na tyle przygotowany, że postanowił stanąć na czele rebelii pociągając za odpowiednie sznurki. Jednak nadrzędnym celem dla Szczurów prócz zniszczenia wszystkich magów stało się odnalezienie i zabicie Kinga, aby Anarchy mógł zostać oficjalnie nazwany władcą Szczurków. Jednak nic nie było takie proste. Wraz ze zmianą systemu, zaczęły powstawać spory wewnątrz Szczurów. Wojna o sukcesję, w której każdy, kto miał choć trochę zwolenników mógł próbować przejąć władzę. Obecnie organizacja składa się z wielu pomniejszych grupek, choć Anarchy usilnie pozbywa się konkurentów do korony. Schronienie po ziemią zostało ograniczone, jednak wiele kanałów nadal było zdatnych do użytku o czym nie wiedziała ani Policja, ani Rada. Szczury dobrze wiedziały jak je wykorzystać do ataków i ucieczek, aby służyły im jak najlepiej. Stosunek organizacji do innych gildii:~FT~ Nie zadawać pytań, likwidować od razu. ~LS~ Nie zadawać pytań, likwidować od razu. ~DHC~ Bliżej nieokreślone. ~GH~ Neutralne, mogą z nimi współpracować, ale to nadal magowie. ~PM~ ZABIĆ. ~RM~ ZABIĆ. Plusy fabularne wynikające z przynależności do organizacji:- Będąc Szczurem posiadasz jednocześnie znajomości w tej gorszej części społeczeństwa, tak więc wszyscy skrytobójcy, wszelkiego rodzaju szumowiny - bardzo łatwo możesz się do kogoś takiego dostać i w trakcie rozmowy z nim możesz być pewny, że od razu nie rzuci Ci się do gardła. - Każdy ze Szczurów może zostać jednokrotnie wyekwipowany w dwa przedmioty: Pazur – przedmiot, który powinien posiadać prawie każdy członek Szczurów. Jest to narzędzie służące do wypalania czegoś co jest odpowiednikiem znaku gildii. Jednak wypalony zostaje on na ciałach tych, którzy zostali zlikwidowani przez Szczury. Pisk – gwizdek w formie maski, który pozwala na wydawanie z siebie dźwięku, który naśladować ma szczurzy pisk. Jest to znak - sygnał Szczurów, bardzo często wykorzystywany. - Szczury mogą korzystać z podziemnych kanałów przez co o wiele łatwiej przemieszać im się po miastach będąc niezauważonym. W dodatku znają także zatarte szlaki i jaskinie, przez co mogą przenosić się między miastami praktycznie bez wykrycia. Nawet szlaki, tunele bądź kanały do niektórych miejsc strategicznych znają. Minusy fabularne wynikające z przynależności do organizacji:- Jeśli złapie Cię Policja możesz mieć pewność, że trafisz do więzienia i zbyt prędko z niego nie wyjdziesz. - Decyzje i rozkazy lidera nie podlegają żadnym dyskusjom, przez co Szczury są zdane na łaskę swojego przywódcy. Nieważne czego on będzie od nich wymagał wszelkie polecenia muszą być natychmiastowo spełnione. W razie niewykonania rozkazu czeka ich śmierć albo długie tortury, zależy od humoru przywódcy. - Szczury są podzielone obecnie na różne frakcje. To, że ktoś należy do tej samej organizacji nie znaczy, że będzie pałał do ciebie sympatią lub chociaż nie próbował zabić. Plus techniczny wynikający z przynależności do organizacji:Szczurzy Immunitet – czasem zdarza się tak, iż wyrok śmierci wydawany jest na osobę, która jest niewinna, bądź jest ona dla kogoś bardzo ważna. I jak w takiej sytuacji uratować temu komuś życie? Bardzo prosto. Bowiem, każdemu Szczurowi przysługuje możliwość nadania immunitetu (Tylko jednego!), czyli jednorazowego odpuszczenia winy. Podobno jest to rodzaj magii, dlatego nikt nie użyje go dwa razy, natomiast każdy wiedzieć będzie o tym, iż ta osoba ów immunitet posiada. Czy możliwe jest dołączenie do Szczurów przez zwykłych graczy?Oczywiście. Dołączyć można fabularnie lub ewentualnie z poziomu Karty Postaci. Jedynym wymogiem jest jednak to, by takową chęć zgłosić do MG zajmującego się Szczurami (Torashiro) i to on ma ostateczne słowo w tej kwestii. |
|