Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
| Temat: Abri Wto Kwi 21 2015, 19:19 | |
| Imię:Abigail Pseudonim: Abri Nazwisko: Ricatto Płeć: Żeńska Waga:58 Wzrost:165 Wiek:20 Gildia: Fairytail Miejsce umieszczenia znaku gildii: na tylnej części lewego ucha. Znak widoczny w tym miejscu w każdej postaci Klasa Maga: 0
Wygląd: Abri posiada bardzo charakterystyczny wygląd. Krótko mówiąc - jest w połowie albinosem. Dlaczego tylko w połowie? Owszem posiada bardzo jasne (oraz bardzo długie), wręcz białe włosy, i błękitne oczy. Jej mleczna skóra nie jest jednak tak bardzo wrażliwa na słońce. Nie musi ukrywać każdego nawet najmniejszego palca pod materiałem, a słońce krzywdzi jej odsłonięte ciało dopiero w cieplejsze dni. Wystarczy, że nie wystawi się na długotrwałe działanie słońca Abigail posiada sylwetkę praktycznie nastolatki i totalnie nie zna się na modzie, choć cały czas stara się nie odstawać od innych ludzi z którymi się spotyka. Czasem dużo łatwiej jest zmienić się w kota bądź mysz, niż wybrać samej ciuchy, które powinna ubrać. Istotnym również szczegółem w jej wyglądzie jest kwestia przemiany w zwierzęta. Te bowiem zawsze są białe, a ich oczy są czerwone. W zwierzęcej postaci słońce jej nie szkodzi.
Charakter: Abigail jest bardzo ciekawą dziewczyną, przez co trochę naiwną. Reaguje bardzo emocjonalnie i nie wie jakie zachowanie w danej sytuacji jest odpowiednie, przez co potrafi nie raz napytać sobie biedy. Tak, bo płacze kiedy jej smutno, a kiedy jej wesoło to potrafi podskakiwać pod sam sufit. Swoje uczucia wyraża w sposób możliwie najprostszy, więc lepiej jej w sobie nie rozkochiwać... Ceni sobie szczerość oraz lojalność. Nie zna znaczenia słowa "mściwość" oraz łatwo wybacza. Uważa że każdy zasługuje na drugą szansę, jednak jest bardzo pamiętliwa. Krótko mówiąc - wybaczy, ale nie zapomni, dzięki czemu następnym razem będzie mogła temu zapobiec. Jest bardzo ciekawa świata - nie przeszkadzają jej wszelkie nałogi czy uzależnienia. Nie widzi w nich nic złego, sama wręcz w kilka nałogów wpadła. Jej ciekawość i brak wiedzy o życiu z ludźmi może być niestety zgubna, bowiem bardzo łatwo nią manipulować, z czego nie zdaje sobie sprawy.
Jeśli czegoś nauczyła się od zwierząt, to tego, że trzeba żyć każdą chwilą i niczego sobie w życiu nie odmawiać.
+ Jeśli nie ma takiej potrzeby, fabularnie Abri więcej czasu spędza w postaci białego kota bądź kruka.
Historia: Abigail nie zna siebie z przeszłości. Nie wie gdzie się urodziła, kim byli jej rodzice, ani nawet skąd wzięła się w lesie, a była tam od zawsze, odkąd pamiętała potrafiła rozmawiać ze zwierzętami, później nauczyła się przejmować ich cechy, a nawet zmieniać się w nie. Nie miała imienia. We wczesnym dzieciństwie zwierzęta z którymi żyła w lesie nazywały ją Białą. Nie pamięta też dokładnie co skłoniło ją, aby opuściła las i wyszła do ludzi. Na początku bardzo bała się kontaktów z ludźmi, dlatego pierwsze lata spędzała praktycznie w zwierzęcej postaci. Zanim na powrót stanie się sobą, chciała mieć pewność, że będzie dobrze znała ludzkie zwyczaje i nie będzie od nich za bardzo odstawać. Stać się człowiekiem - to był temat jej pierwszej lekcji poza lasem...
Umiejętności: Bezszelestny, Walka wręcz, Treser Ekwipunek:
Rodzaj Magii:Magia Przemiany - Zwierzę Magia Abri opiera się na przekształceniu jej części ciała w części zwierzęce. Może wybrać czy chce przekształcić tylko pewne części ciała czy całe jej ciało. Uzyskuje również zdolności zwierzęcia w które się transformuje. Dziewczyna nie potrzebuje żadnych zaklęć ani gestów, czy narzędzi do korzystania z własnej magii.
Pasywne Właściwości Magii: ~ Wyostrzone zmysły - z powodu częstych przemian w zwierzęta, Abri już na stałe posiada nieznacznie wyostrzone zmysły tj. słuch, oraz tzw szósty zmysł (potrafi wyczuć emocje osób będących w pobliżu, jak np strach, radość etc) ~ Rozmowa ze zwierzętami - rozumie język zwierząt i mimo, że przemawia ludzkim głosem, to zwierzęta rozumieją ją.
Zaklęcia: Przemiana częściowa [D] - zaklęcie powoduje, że na ciele Abri pojawiają się nieznaczne i niewielkie zmiany charakterystyczne dla konkretnych zwierząt np ptasie skrzydła, kocie pazury, rybie płetwy, skrzela etc. Jedno zaklęcie = jedna kompletna zmiana (kompletna tj. przykładowo dwa skrzydła, dwoje uszu, jeden ogon, pazury w całej jednej ręce/nodze, dwa kły etc.) - czas trwania - 3 posty
Przemiana prawie całkowita [C] - taka przemiana powoduje zmiany tylko wizualne - podczas tej przemiany świadomość Abri pozostaje 100% bez zmian, tylko w ciele zwierzęcia. To znaczy, że nie przejmuje wtedy żadnych dodatkowych cech danego stworzenia. Zmysły pozostają takie jakie były wcześniej. Jeśli nie potrafi pływać - utopi się w postaci ryby, jeśli nie potrafi się wspinać - spadnie z drzewa będąc kotem, jeśli ma lęk wysokości - nie będzie latać będąc ptakiem. Krótko mówiąc zwierze w które się zmienia to tylko przebranie - czas trwania - 2 posty
Przemiana całkowita [B ] - jak sama nazwa wskazuje, Abri zmienia się w wybrane zwierzę przejmując wszystkie jego wady, zalety [np mysz boi się potencjalnych napastników, ale jest sprytna], cechy fizyczne, psychiczne etc. Tutaj Abri staje się zwierzęciem, ale myślącym "po swojemu". Jest podległa wszystkim instynktom jakie żądzą danym gatunkiem (np ofiara będzie najpierw uciekać potem sie zastanawiać, a drapieżnik będzie atakował, póki może.) - czas trwania - 3 posty
Ostatnio zmieniony przez Abri dnia Nie Maj 24 2015, 17:49, w całości zmieniany 4 razy |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Abri Wto Kwi 21 2015, 19:21 | |
| Gildia - Pisz do Alezji, ewentualnie też do Takary by sprawdziły i zaakceptowały PWM: 1. Wybierz dwa konkretne, działa jak połowa 1 lvl'u umiejki 2. Ok Zaklęcia: Polecam zajrzeć tu bo to dobry przykład tego jak może to wyglądać. Ogólnie nie dam ci gotowej recepty bo to wszystko zalezy od rangi, samego zaklęcia... jak powtarzam każdemu, spróbuj osiągnąć to co chcesz, w najgorszym razie po prostu będzie nerf, w najlepszym będziesz miała to czego chciałaś. |
|
Liczba postów : 1210
Dołączył/a : 12/08/2012
Skąd : świat Pomiędzy
| Temat: Re: Abri Czw Kwi 23 2015, 10:33 | |
| Jeśli charakter i historia zostają bez zmian - akcept do Wróżek ^v^ ... |
|
Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
| Temat: Re: Abri Sob Maj 23 2015, 21:22 | |
| Poprawione...mam nadzieje, że wszystko jest jasne, bo nie wiedziałam jak dokładnie chce to napisać. W charakterze pojawiła sie tylko mała adnotacja, reszta bez zmian.
btw - w PWM mogę mieć wyostrzony ten tzw szósty zmysł? |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Abri Nie Maj 24 2015, 17:39 | |
| PWM: 1. Zmień bardziej wyostrzone na nieznacznie wyostrzone
Zaklęcia: 1. 3 posty 2. 2 posty 3. Ranga B i 3 posty
|
|
Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
| Temat: Re: Abri Nie Maj 24 2015, 17:50 | |
| |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Abri Nie Maj 24 2015, 18:14 | |
| |
|