HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Lilith Ganthier - Page 2




 

Share
 

 Lilith Ganthier

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Lilith


Lilith


Liczba postów : 128
Dołączył/a : 05/01/2015

Lilith Ganthier - Page 2 Empty
PisanieTemat: Lilith Ganthier   Lilith Ganthier - Page 2 EmptyNie Sty 11 2015, 02:07

First topic message reminder :

Imię:
    Rodzice dziewczynki już od długiego czasu przed jej narodzinami planowali to, jak dadzą swemu potomkowi na imię. O ile w wypadku chłopczyka sprawa była jasna, o tyle przy imieniu dla dziewczynki nie mogli dojść do kompromisu. Ostatecznie stanęło na propozycji matki. Lilith zawsze była z tego zadowolona. Nigdy nie mogła sobie wyobrazić siebie przedstawiającą się inaczej.


Pseudonim:
    Nigdy nie posiadała pseudonimów, nie sądzi również by komukolwiek miała pozwolić jakiś jej nadać. Sama woli zwracać się do innych osób ich imieniem lub ewentualnie zdrobnieniem i zwykle oczekuje w zamian tego samego. Dlatego "Lily" to jedyny zamiennik, którym czarodziejka może się w tej kwestii pochwalić.


Nazwisko:
    Rodzina planowała wyparcie się Lily w momencie, kiedy tylko pojawił się sam cień przypuszczeń, że dziewczyna w najmniejszym stopniu nie dorównuje mocą komukolwiek z bliższego otoczenia. Ba. Kiedy okazało się, że nie kontroluje mocy żadnego żywiołu, co ponoć było tradycją rodu. Następnie sytuacje się odwróciły i dziewczyna sama odeszła od "najbliższych". Jednak zawsze będzie dumnie zwać się Ganthier łamiąc rodzinny obyczaj, nawet jeśli jedynie na przekór rodzinie.


Płeć:
    To jest coś, co nie wymaga zbyt wielu słów. Wystarczy jeden rzut oka by z łatwością stwierdzić, że Lily to kobieta, dumna przedstawicielka płci pięknej. Może nie jest silna i niezależna, ale w oczach bardzo wielu z pewnością jest to duży plus!


Waga:
    Panna Ganthier na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie osoby drobnej. I jest to wrażenie jak najbardziej trafne. Waży niewiele ponad 49kg, co według niej jest wagą prawie optymalną. Nie za dużo, a i tylko troszkę za mało!


Wzrost:
    Wzrost jest kolejną z nudnych rzeczy, którymi Lily nie wyróżnia się z tłumu. Ba. Nawet odrobinę w tłumie "tonie", gdyż trudno być zauważoną i wyszczególnioną w tłumie posiadając 164cm wzrostu, nieprawdaż?


Wiek:
    Przez swoją zawsze niewinnie wyglądającą twarzyczkę wygląda na osobę dosyć młodą. Na pierwszy rzut oka można powiedzieć, że jest 14latką, ale po dłuższej ocenie większość określiłaby jej wiek na 16 lat. I to właśnie byłby werdykt prawidłowo odnoszący się do wieku czarodziejki urodzonej 22 lutego X785.


Gildia:
    Lily nie zastanawiała się długo do jakiej gildii złożyć swoją kandydaturę. Od zawsze chciała należeć do grona Syrenek, więc oczywistym wyborem była właśnie gildia Mermaid Crest, której członkinie nimi były zwane.


Miejsce umieszczenia znaku gildii:
    Początkowo czarodziejka planowała poprosić o umieszczenie znaku gildyjnego w jakimś oryginalnym miejscu. Szybko zdała sobie jednak sprawę, że oryginalne miejsca albo są zbyt ciężkie do zaprezentowania, albo są tymi, które kobieta raczej nie ukazuje wszystkim, albo jeszcze wyglądałyby zbyt ...dziwacznie ze znakiem gildii. Lewy obojczyk wydał jej się w końcu miejscem odpowiednim. Ot, ciekawe miejsce, choć może nie tak oryginalne, jak było to początkowo zamierzane.


Klasa Maga:
    Niewystarczające doświadczenie, zbyt mała moc, niewystarczające pokłady czasu przeznaczone na treningi. Zapewne to są przyczyny, dla których Lily nadal należy do tej najliczniejszej grupy magów. Klasa 0 jednak z pewnością nie jest poziomem, który zadowala drobną dziewczynę. Jej zamierzenia sięgają dużo wyżej i kto wie, jak szybka uda jej się sięgnąć po ich wypełnienie.


Wygląd:
    Spoiler:


Charakter:
    Spoiler:


Historia:
    Spoiler:



Umiejętności:

    - Zapasy Magiczne I
    - Niszczyciel I
    - Przedłużacz I



Ekwipunek: 5000 klejnotów


Rodzaj Magii:
    Lilith posiada bardzo ciekawy rodzaj magii. Sama siebie określa jako "Władczynię Sfer Energii". I na tym właśnie polega jej moc. Ma dar tworzenia i kontrolowania kul wyglądających jak zrobione ze światła. Magia Sfer Energii daje dziewczynie duże możliwości, jednak jest bardzo ograniczona przez swoje zapasy mocy magicznej, które są przez nią wykorzystywane bardzo szybko ilekroć czarodziejka stara się uczynić ze swymi sferami coś potężniejszego. To jest główny minus jej magii. Magii, która wymaga dokładniejszego opisu. Lilith nie posiada zdolności pokonania przeciwnika jednym zaklęciem, nawet potężnym. Ona musi wykonać serię zaklęć. Jej podstawowym ruchem jest przyzwanie Sfery Energii, na której to opierają się inne zaklęcia służące głównie do tego, by te sfery kontrolować. Bez nich staje się nieomal bezużyteczna, co jest kolejnym minusem równoważącym moc i siłę, jaką potrafi osiągnąć dziewczyna. Zaś same Sfery używane w każdym zaklęciu są zlepkiem różnorakiej energii niematerialnej, więc nie mogą zostać zatrzymane w fizyczny sposób.



Pasywne Właściwości Magii:

    - Recykling MM - Magia Sfer Energii pochłania olbrzymie ilości many. Nie trudno jest się jednak domyślić, że w kulach tejże energii są bardzo różne typy. Nawet energia magiczna. Lily z czasem zmuszona była nauczyć się ją ponownie wykorzystywać, by czas po jakim opadnie z sił w jakiś sposób wydłużyć.
    Spoiler:


    - Przemieszczenie Sfer - Walka została zakończona, ale widać, że za niedługi czas nadejdzie kolejna tyle, że w innym miejscu? Cóż, dla zwykłego maga to może nie problem, ale Władczyni Sfer musiałaby raz jeszcze zużyć wielkie pokłady MM na wytworzenie wystarczającej ilości kul energii koniecznych o używania jej zaklęć. Tyle, że w innym miejscu. Lily nauczyła się więc zmuszania swoich już wytworzonych sfer do przemieszczania się nieopodal jej nie zużywając do tego many, a jedynie trochę się na tym skupiając.
    Spoiler:


    - Utrzymanie Sfer - Skupiona Lily nauczyła się już dosyć sporo o swojej magii pomimo tego, że nadal nie poznała jej granic. Jedną ze sztuczek, której się nauczyła jest przedłużenie czasu, po którym jej Sfery znikają. Ba, potrafi całkiem ten proces zatrzymać. Potrzebuje jednak do tego skupienia osiąganej głównie poza wirem walki.
    Spoiler:


    - Kula Światła - Dziewczyna potrafi wytworzyć nad dłonią niewielką sferę, która nie ma żadnych właściwości poza dawaniem średniej ilości światła. Nie działają na nią żadne zaklęcia. Sfera ta zawsze unosi się kilka centymetrów nad dłonią czarodziejki.
    Spoiler:



Zaklęcia:

    Ranga D

    - Przygotowanie - Lily przygotowuje się do walki przyzywając trzy Sfery, które zaczynają orbitować wokół niej. Nie zadają żadnych obrażeń i można ich użyć jedynie do niektórych zaklęć. Działa na nie PWM Recykling MM. Nie znikają póki nie zostaną zużyte, zniszczone(Łamacz kości I, zaklęcia D) lub odwołane. Mogą być poruszane w promieniu 5m od postaci z prędkością 1m/s bez używania zaklęcia lub 7m/s używając Poruszania. Nie można użyć zaklęcia ponownie, jeśli choć jedna Sfera nadal nie została wykorzystana/zniszczona/odwołana. Użycie nie częściej niż co drugą turę.

    - Poruszanie - Dziewczyna może dowolnie poruszać wybranymi sferami(nie licząc tych z Przygotowania). Nie zadaje to żadnych obrażeń przeciwnikom, ale za to Lily może jednocześnie używać i tego zaklęcia, i innego. Sfery poruszają się szybko, z prędkością około 5 metrów na sekundę. Koszt MM jest opłacany raz na post używania zaklęcia, ale trzeba użyć go wielokrotnie by poruszać większą ilością Sfer. Kule z Przygotowania są poruszane razem, wszystkie trzy jednym użyciem zaklęcia, a kule ze Sfery Energii pojedynczo.


    Ranga C

    - Sfera Energii - Podstawowe zaklęcie Lily bez którego jest nieomal bezużyteczna. Dziewczyna tworzy Sferę Energii w dowolnym miejscu w promieniu 7 metrów od siebie. Tworzeniu towarzyszy powstanie jakby wiru zasysającego wszystko wokół siebie. Trwa to 1,5 sekundy, a następnie w promieniu 0,75m od samego centrum następuje wybuch(1,5m średnicy). Jego siła jest zależna od odległości - im bliżej samego miejsca tworzenia Sfery, tym większe obrażenia. Jednak na maksymalnej odległości jest to już tylko dosyć mocne odepchnięcie. Największe obrażenia, jakie można otrzymać od wybuchu to dosyć mocne poparzenie(odrobinę większe niż standard dla rangi C). W miejscu wybuchu jest już stworzona Sfera Energii. Jest to kula o lekko fioletowym odcieniu wyglądająca jak stworzona ze światła. Nie da jednak rady oświetlić pomieszczenia, a sama ilość światła jest porównywana do płomyka świecy. Ma średnicę około 30cm i unosi się metr nad ziemią. Samemu procesowi tworzenia Sfery towarzyszy dźwięku, który po prostu znika w momencie wybuchu. Kuli nie da się dotknąć i sama z siebie nie działa w żaden sposób na przeciwników. Utrzymuje się tylko w poście stworzenia, a następnie znika. Użycie na niej jakiegokolwiek zaklęcia(np. Poruszenie) dodaje jednak jedną turę trwania. Na post można stworzyć maksymalnie dwie kule. Działa na nie PWM Recykling MM.

    - Unieruchomienie - Sfery przemieszczają się w kierunku wybranego przeciwnika, a następnie wchłaniają się w niego. Uniemożliwia mu to ruszenie się z miejsca. Nadal może jednak używać zaklęć. Każda użyta kula wydłuża czas unieruchomienia. Koszt MM jest ponoszony raz, a Lily może zdecydować jak wiele kul chce do tego użyć. Mogą zostać użyte Sfery z Przygotowania. Posiadając umiejętność Łamacz kości/Siłacz można oprzeć się działaniu umiejętności(decyzja o powodzeniu - MG). Użycie zaklęcia "zużywa kule" skracając czas unieruchomienia, jednak przywraca to część MM Lilith. Po skończeniu się czasu unieruchomienia nie zużyte kule zostają rozrzucone w promieniu kilku metrów od przeciwnika. W czasie unieruchamiania przeciwnika czas, po jakim zniknełyby Sfery jest zamrożony(jeśli użyte zostały 3 kule o żywotności 2 postów to po końcu unieruchomienia rozrzucone zostają w takim samym stanie). Sfery z Przygotowania po końcu unieruchomienia stają się zwykłymi Sferami o żywotności 1 postu. Nie można użyć zaklęcia na jednym przeciwniku ponownie póki działa na niego choć jedna kula z poprzedniego Unieruchomienia. PWM Recykling MM nie działa na Sfery, które aktualnie unieruchamiają przeciwnika.
    Spoiler:

    - Uwolnienie - Z każdej Sfery, która aktualnie istnieje(nie licząc Sfer z Przygotowania) jest wysyłana pojedyncza, silna fala energii w promieniu 1,5m. Sfery po wybuchu nie znikają, ale do końca posta nie można użyć na nich tego zaklęcia raz jeszcze. Obrażenia są dosyć spore(ranga C+), ale zależne od odległości. Przeciwnik, który głupio zbliżył się do Sfery na bardzo krótki dystans zostaje mocno poparzony, a także bardzo poobijany oraz oczywiście odrzucony przez siłę samego wybuchu. Na końcu zasięgu jest to jednak tylko silniejsze odepchnięcie, które może łatwo wytrącić kogoś z równowagi oraz mniej groźne, aczkolwiek utrudniające ruch i sprawiające ból poparzenia. Wybuchy Sfer nie działają na siebie w żaden sposób. Przed samym wybuchem Sfery delikatnie lśnią(czas około 1,5s).


    Ranga B

    - Naznaczenie - Sfery przemieszczają się do przeciwnika, a następnie wchłaniają w niego. Pozwala to Lily absorbować jego MM używane do zaklęć. Maksymalnie jest to 30% absorpcji(zaokrąglane w dół). Do rzucenia zaklęcia potrzeba minimum dwóch kul(działa 1 post). Każda kolejna Sfera wydłuża czas trwania o jeden post, zwiększa absorpcję o 10% oraz posiada odporność na zaklęcie C. Do zaklęcia nie mogą zostać Sfery z Przygotowania. Po zakończeniu czasu trwania niezużyte Sfery są rozrzucone w promieniu kilku metrów od przeciwnika. PWM Recykling MM nie działa na Sfery, które są aktualnie używane do Naznaczenia. Kolejne kule mogą być dodawane w trakcie działania zaklęcia. Przeciwnik może próbować unikać lub niszczyć Sfery swoimi zaklęciami.
    Spoiler:


    Ranga A

    - Wyzwolona Moc - Lilith wyzwala wielką ilość mocy, którą używa do ataku na pojedynczego przeciwnika. Wszystkie Sfery, które aktualnie istnieją(łącznie z tymi z Przygotowania) unoszą się na większą wysokość, a następnie bardzo szybko mkną ku wybranemu miejscu. W zderzeniu z przeszkodą/celem każda z nich wyzwala dużą dawkę mocy, która zadaje obrażenia(rangi C). Trafienie pięcioma daje obrażenia ~A+, natomiast mniejszą ilością(1-2) są odczuwalne, jednak nie tak groźne(głównie decyzja MG). Zaklęcie nie ma ilości maksymalnych obrażeń możliwych do zadania, gdyż są one zależne tylko od ilości Sfer. Następnie kule jakby "odbijają" się i lądują porozrzucane w promieniu kilku metrów. Sfery z Przygotowania zmieniają się wtedy w zwykłe i przejmują wszystkie ich cechy. Zawsze do użycia zaklęcia używane są wszystkie kule, niezależnie od woli rzucającej. Proces rzucania wygląda następująco: Sfery wznoszą się przez około sekundę na wysokość 1,5m, a następnie szybko lecą ku miejscu wyznaczonym przez Lily. Ta nie może całkiem zmienić celu, a jedynie przeinaczyć tor lotu, by Sfery lecąc w łuku goniły przeciwnika. To, czy trafią po zmianie pozycji przeciwnika jest zależne od MG. Po użyciu Wyzwolonej Mocy Lilith nie może jednak rzucić już żadnego więcej zaklęcia do końca tury, a także jest zwyczajnie wyczerpana użyciem wielkich pokładów mocy. Dodatkowo sama Wyzwolona Moc może być użyta raz na trzy posty.
    Spoiler:


Ostatnio zmieniony przez Lilith dnia Wto Sty 13 2015, 14:14, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2887-lilith#49753 https://ftpm.forumpolish.com/t2624-lilith-ganthier https://ftpm.forumpolish.com/t4164-lilith#83878

AutorWiadomość
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Lilith Ganthier - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Lilith Ganthier   Lilith Ganthier - Page 2 EmptyWto Sty 13 2015, 13:31

Zaklęcie B:
"PWM Recykling MM nie działa na Sfery, które aktualnie unieruchamiają przeciwnika." - zmieniłbym to zdanie :P
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Lilith


Lilith


Liczba postów : 128
Dołączył/a : 05/01/2015

Lilith Ganthier - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Lilith Ganthier   Lilith Ganthier - Page 2 EmptyWto Sty 13 2015, 14:15

Nah, zrobione xS
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2887-lilith#49753 https://ftpm.forumpolish.com/t2624-lilith-ganthier https://ftpm.forumpolish.com/t4164-lilith#83878
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Lilith Ganthier - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Lilith Ganthier   Lilith Ganthier - Page 2 EmptyWto Sty 13 2015, 14:15

No to akcept. Męcz adminów o kolorek~ Pamiętaj, że magia będzie pod obserwacją i możliwe, że będzie ponownie oceniona za jakiś czas
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





Lilith Ganthier - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Lilith Ganthier   Lilith Ganthier - Page 2 Empty

Powrót do góry Go down
 
Lilith Ganthier
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Lilith Ganthier
» Lilith
» Lilith
» Kufer Lilith

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.