I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
MAGIA PEŁNEGO SMOCZEGO ZABÓJCY ELEKTRYCZNOŚCI DRUGIEJ GENERACJI
PWM:
Elektryczne ciało - Mag zmienia swe ciało w błyskawicę, odpowiednik ciała ze śniegu Daxa. Koszt 5mm od udanej akcji, powodzenie zależy od MG. Raz na walkę/misję/dzień fabularny.
Aura – Na czym PWMka polega? Na stworzeniu wokół siebie elektrycznej aury, widocznej gołym okiem. Tylko efekt wizualny.
Magnes - Zaklęcie polega na przyciąganiu/odpychaniu małych przedmiotów wielkości widelca. Przyciąganie jest jednak dość nieporadne, i powolne. Efekt słabnie wraz z odległością.
Piorunochron - Jako że jest to mag błyskawic, to obrażenia od elektryczności naturalnej (burza, zerwany kabel itd) nieco zmniejszone.
Iskra – Z palca wyskakuje malutka iskierka, zdolna przeładować lub naładować dowolne urządzenie elektryczne, lub Lacrimę. Jest to jednak zależne od MG.
Toster! - jako, że jesteśmy magiem elektryczności, możemy wyczuwać impulsy elektryczne w nerwach istot żywych. Działa w odległości do 5 metrów, oraz niezbyt dokładnie, przez co starając się określić pozycję istoty możemy się pomylić o metr lub dwa, znamy jednak kierunek w którym się ono znajduje. Czy jednak cały wykrycie się powiedzie jest zależne od MG.
Światełko? - z dłoni maga wylatuje malutka iskierka zdolna rozświetlić pomieszczenie w którym mag się znajduje. Efekt słabnie z odległością, dobrze oświetlony obszar - 3m. Można użyć raz na post, a oświetlenie nie trwa zbyt długo.
Mniam! - Tak jak każdy Smoczy Zabójca jest w stanie regenerować się (rany, energia oraz magia) poprzez zjadanie swojego elementu - w tym przypadku elektryczności. Zaleczy tylko zadrapania i skaleczenia, wchłaniając swój żywioł także częściowo uśmierzysz ból. Inne rany mogą, acz nie muszą zacząć się leczyć, co zależy od MG.
Doładowanie - Przy zjedzeniu elektryczności Tsubaki jest w stanie ją pochłonąć, zamieniając na MM. Minimalna ilość odzyskanej MM wynosi 2MM, maksymalne 30MM.
Immuna - No więc Tsu jest odporny na swój żywioł... Jednak jak wiadomo, z gsem może mieć problemy.
Kontrola - Rudy jest w stanie "nakazać" elektryczności przyjąć jakiś kształt. Elektryczność ta musi być jednak w zasięgu wzroku maga, co więcej nie może mieć ona określonej formy. No i jeżeli chodzi o naturalną elektryczność... Niewielkie wyładowania. A, no i kontrola elektryczności stworzonej przez kogoś innego niż Tsu też odpada.
Pole - W pobliżu Tsubakiego da się wyczuć specyficzną aurę - od razu wiadomo, że jest to elektryczność.
Moc! - Jak to zostało ogólnie przyjęte, magia smoczego zabójcy jest silniejsza niż ta zwykła. Chociaż wciąż jest słabsza niż magia boskiego zabójcy.
Choroba - Smoczy zabójca i pojazdy to nie jest zbyt dobre połączenie. Choroba lokomocyjna boli.
Zmysły - Jak to na smoczego zabójcę przystało, zmysły ma ostrzejsze od przeciętnego człowieka. Ale tylko nieznacznie.
Oczka - Kolor oczu Tsubakiego zmienia się, tak jak i ogólny wygląd tego jakże wspaniałego i potrzebnego narządu. Przypominają bardziej smocze. PWMka zazwyczaj automatycznie załącza się podczas walki, ale Tsub może aktywować ją z własnej woli.
Pogodynka - Chłopak wyczuwa, czy w najbliższym czasie na terenie na którym się znajduje będzie burza.
Zmniejszony czas reakcji - wiązki elektryczne w układzie nerwowym poruszają się nieco szybciej niż u innych. Dzięki temu ma ułamki sekundy więcej czasu na reakcję i o te ułamki ułamków sekundy szybciej może wykonać jakąś akcję. Ogólnie są to bardzo małe, niezauważalne wartości. Ale zawsze coś.
Łuski - Tsubaki potrafi zmienić swoją skórę na smocze łuski. Ale, jest to tylko i wyłącznie efekty wizualny.
Ryk - Tsubaki jest w stanie zaryczeć niczym smok... No, może nie do końca. Ryk znacznie głośniejszy od ludzkiego, ale raz na 2 posty. PWMka pozbawiona "magicznych aspektów" - ot zwykły ryk.
Przeładowanie! - Aby PWMka zadziała, zbiornik mocy magicznej Tsubakiego musi być pełny. Następnie, zależnie od ilości MM którą potencjalnie mógłby uzyskać ze zjedzonej elektryczności chłopak jest w stanie wzmocnić swoje kolejne zaklęcie. Przy zaklęciu D max o dwie rangi przy pożarciu wartości 30MM, rangę dla zaklęcia C, pół rangi dla zaklęcia B itd. Efekty wzmocnionego zaklęcia są zależne od MG. Zaklęcie musi być rzucone max 2 posty po jedzeniu. Ah, no i to to się nie stackuje. Nie ma tak łatwo!
Piorunochron - Jakoś to tak wyszło, że Tsubaki ściąga na siebie błyskawice. Nie jest to jakoś bardzo odczuwalne, ale zaklęcia delikatnie się w jego stronę odchylają (zaklęcie D dla przykładu które normalnie minęło by go o kilka centymetrów przy tej PWMce "zarysuje" ciało chłopaka). Co do naturalnej elektryczności - piorun raczej uderzy bliżej niż dalej.
Przeczucie - Gdy w pobliżu znajdzie się inny smoczy zabójca, Tsubaki zaczyna odczuwać jego obecność. Jednak nigdy nie będzie pewny na 100%. Oczywiście PWMka ma swoje wady - tutaj jest nią zasięg. Otóż inny DS musi znajdować się w promieniu max 5 metrów od Tsubakiego.
Desperacja - w przypadku walki z dużo silniejszym przeciwnikiem (o tym decyduje sędzia/mg) posługującym się tym samym żywiołem (tj. GS elektryczności) Tsubaki jest w stanie pożreć jego zaklęcie w celu odzyskania MM (ilość odzyskanego MM taka sama jak w Doładowaniu), jednak w tym wypadku już po jednym poście od posiłku pojawiają się negatywne skutki takiej akcji - czas reakcji zaczyna rosnąć, zmysły z każdą kolejną rundą/postem są coraz mniej ostre, a max po 5 rundach chłopak jest bliski omdlenia.
Zaklęcia:
Ranga D:
Podstawa! - zaklęcie powoduje nałożenie na miecz Tsubakiego ładunków elektrycznych, które przy zetknięciu z wrogiem powodują odrętwienie kończyny, z którą miecz miał styczność. Jeżeli w daną kończynę miecz trafi trzy razy następuje chwilowy(1 postowy) paraliż. Trwa trzy tury.
Mięśnie - mag za pomocą delikatnego wyładowania elektrycznego wywołanego na mięśniach powoduje zwiększenie prędkości ruchów, a co za tym idzie siłę ciosów i szybkość reakcji(zgodne z rangą). Trwa 3 tury. Ale! Maksymalna ilość wyładowań, jakie mag jest w stanie na sobie wywołać to 4. Powyżej tej liczby mag zacznie odczuwać negatywny skutek korzystania z zaklęcia, który jest zależny od MG.
Ranga C:
Ranga B:
Elektryk - mag elektryzuje swą aktualną broń (bądź też własną rękę, jeżeli nie ma innej opcji) co zwiększa jej ostrość, prędkość wykonania ciosu (buffy o randze C) a także paraliżuje pierwszego dotkniętego wroga na dłuższą chwilę (od jednego do dwóch postów, zależy od MG) oraz powoduje znaczne obniżenie jego mobilności. Działa 3 tury.
Ranga A:
Smok - zaklęcie czysto pod obrażenia. Z nieba "wychodzi" smok wykonany z czystej elektryczności, który następnie z ogromną prędkością wlatuje we wroga, powodują obrażenia rangi A(tylko przy kontakcie z gołą skórą, w każdym innym przypadku obrażenia rangi B+. Pancerz w zależności od jakości topi się/nagrzewa). Jednak to nie wszystko. Bowiem szerokość oraz wysokość smoka to 5 metrów (zgodne z rangą), a także jest on w stanie lecieć 15m (liczone od Tsubakiego.). Nie powoduje żadnych debuffów. Istnieje przez pół posta podczas którego Tsu jest w stanie nim poruszać.
Bzium - Spell ten znacząco zwiększa prędkość użytkownika na czas 2 tur, a co za tym idzie czas potrzebny na reakcję znacznie spada, a także zwiększa się szybkość oraz (nieznacznie) siła uderzeń. Ciało użytkownika jest chronione przez zaklęcie, dzięki czemu nie otrzymuje on obrażeń spowodowanych prędkością własną. Przez prędkość ruchów mag jest w stanie poruszać się po wodzie, a nawet chodzić po pionowych powierzchniach, jednak jest to zależne tylko i wyłącznie od prędkości z jaką na tą powierzchnię wbiegł. Prędkość biegu jest porównywalna do umiejętności Sprinter na poziomie 3, a prędkość ciosów do Jokera na 2. Dostrzeżenie postaci maga wymaga umiejętności Sokolooki. Dotknięcie postaci powoduje znacznie zmniejszoną mobilność, a także odrętwienie kończyny którą się postaci dotknęło). Przy wielokrotnym korzystaniu z zaklęcia pod rząd następują nieprzyjemne powikłania zależne od MG.
Zaakceptowane | Niewykupione
Rozwinięcia:
D: Musk - rozwinięcie Tostera!. Dokładnie pokazuje, gdzie istota żywa się znajduje. Analogicznie pokazuje także, czy istota się porusza. Zasięg ~10m. 1 Post trwania.
Ślep! - rozwinięcie Światełka?. Rozświetla pomieszczenie w którym mag się znajduje (w przeciwieństwie do poprzedniej formy, tym razem znika po ~połowie posta. Iskierka podąża nad głową maga (bądź też ręką, zależy gdzie ją umieści) tworząc z niego "pochodnię".
Neodym! - rozwinięcie Magnesu. Obiekty wielkości widelca poruszane w powietrzu już całkiem sprawnie, rzucone lecą nieco szybciej niż rzucone normalnie. Większe (czyt. większe niż piłki do kosza) przedmioty poruszane nieporadnie, dosyć powoli, zależy od odległości na jakiej się znajdują. Max. 3kg, jeden przedmiot naraz.
Nowe Zaklęcia:
PWM
D: Krok - Pozwala na błyskawiczne przemieszczenie się maga na zasięg 5 metrów w każdą stronę. Korzenie, pułapki mechaniczne (coś ala to) nie stanowią dla maga przeszkody. Raz na 3 posty. Nie przenika przez ściany. Materiał izolujący elektryczność również blokuje to zaklęcie.
C: Robaczek! - Mag jest w stanie odczytywać impulsy elektryczne w ciele istoty żywej, przez co może określić, co ta chce zrobić. Tylko w obrębie 1,5m. 1 post trwania, 2 przerwy.
A:
Ostatnio zmieniony przez Tsubaki dnia Pią Kwi 29 2016, 18:21, w całości zmieniany 8 razy
Autor
Wiadomość
Tsubaki
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa
Temat: Re: Bzium~ Sro Kwi 27 2016, 18:07
1. ok 2. ok 3. ok 4. ok 5. Bez efektów magicznych, raz na 4 posty, chwilowa utrata głosu, głośność podobna do smoczej? 6. Yup, mniej więcej o to chodzi. Powiedzmy, że Tsu ma pełny zbiornik i nagle zeżre piorun. Dodatkowe mm pójdzie do lacrymy, ale trzeba je zużyć w przeciągu dwóch postów. Potem z każdym postem Tsu zaczyna odczuwać coraz większy dyskomfort. Ale, jak zemdleje i wciąż będzie przechowywał to dodatkowe mm to ciało automatycznie zacznie je "wydalać" - dotknięcie ciała chłopaka będzie bolało. 7. ok 8. Nieznacznie, czyli o ile. 9. Noo... Powiedzmy. Możemy zrobić tak, że zaklęcia stosownie do rangi będą lecieć bliżej Tsu? 10. 5%? ;3 11. No dobra, 5m to max. Im bliżej tym większa pewność, ale max 95%? 12. Ok
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Bzium~ Sro Kwi 27 2016, 19:37
5. Nie. Nie dam ci głośności podobnej do smoka. Co najwyżej raz na 2 posty, ale za to znacznie głośniej od przeciętnego człowieka. Przy czym też, nikogo tym nie ogłuszysz itp. itd. 6. Nie zwiększysz sobie max ilości mm w ten sposób, ergo, mając 130 MM i zżerając coś za 30 MM, nie masz nagle 160 MM do wykorzystania. Plus opis musi wyraźnie oddawać to, co chcesz. 8. To znaczy nieznacznie. Normalnie nieznacznie mamy za coś w stylu 0,1 umiejki, przy czym 0,1 umiejki na magii elektryczności jest mniejsze od 0,1 umiejki na magii wzmocnień itp. itd. logiczne chyba. 9. Zaklęcia nieznacznie zmienią tor lotu. To jak bardzo może zależeć od rangi, ale spelle D nagle nie zawrócą i nie będą samonamierzające. Ot, zamiast walnąć dwa centymetry obok ciebie, muśnie cię. 10. A tak na poważnie, to MG ma co turę rzucać K20 sprawdzając czy nie rozpętasz burzy? Tak z ciekawości? 11. Nie ma tak, że max pewność. Od 5 metrów wyczuwasz, że ktoś może być DSem, ale nawet jak się z tą osobą prześpisz nie będziesz miał więcej niż 50% pewności. 50% czyli jest, albo nie jest. Przy czym przy innych osobach takiego odczucia nie masz więc no~
Tsubaki
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa
Temat: Re: Bzium~ Sro Kwi 27 2016, 20:12
5. Okej, raz na dwa posty, głośniej od przeciętnego człowieka, bez utraty głosu? 6. Hm. No ok. To może boost do kolejnego rzucanego zaklęcia? 8. Wzmocnienie zmysłów podchodzi pod DSa. "• O wiele lepiej rozwinięte zmysły. Węch, słuch oraz wzrok są znacznie lepsze niż u zwykłych ludzi. Co więcej, wewnętrzna budowa ciała również przypomina tą smoczą, czego dowodem są specyficzne płuca. Niestety przez tak wyczulone zmysły, użytkownicy tej magii mogą zapomnieć o przyjemnej podróży wszelakimi środkami lokomocji (nie licząc Exceedów. Naukowcy do tej pory nie rozumieją, dlaczego transport za ich pomocą nie odbija się na samopoczuciu DS'ów)." Więc nie liczy się tutaj żywioł, tylko sam fakt DSowania. 9. No okej. 10. Nie miałbym nic przeciwko. No okej. To bez zwiększonej szansy na burzę. 11. No okej, niech będzie.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Bzium~ Sro Kwi 27 2016, 20:17
5. Jak co dwa posty będziesz non stop ryczał, to możesz głos utracić jak od nadmiernego krzyku. Ale na pewno nie za pierwszym czy drugim razem. 6. Nie widzę powodu tutaj zbytnio dlaczego. Chyba, że jak zjesz piorun, a masz max MM chcesz wzmocnić spella? To możemy uznać, że zależnie od ilości MM, które byś odnowił i spella, którego używasz możesz wzmocnić max o dwie rangi (30 MM dla spella D), rangę (30 MM dla spella C), pół rangi (30 MM dla spella B) itd. Decyzja MG. O efektach również. 8. Owszem. Ale to nie znaczy, że taki mag zmysłów ma mieć nagle gorsze zmysły, choć cała jego magia się na tym właśnie opiera. Dlatego macie lepsze zmysły naturalnie, co jest wyznaczane, przez owe "nieznacznie". To nie jest nagle poziom każdej umiejki, ani nawet pół. Ot, macie lepiej od innych, a notka o magii zmysłów czy wzmocnień jest bardziej dla ciebie. MG bowiem powinni to wiedzieć sami.
Tsubaki
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa
Temat: Re: Bzium~ Sro Kwi 27 2016, 20:47
5, ok. 6. Ale... Ale w sensie, że co? Chodziło mi dokładnie o to, o czym napisałeś, czyli w momencie pożarcia pioruna przy pełnym zbiorniczku mm kolejne zaklęcie byłoby buffowane. Ale o co Ci w tym momencie chodzi z mm w nawiasach?
8. Ale nie ma czegoś takiego, jak smoczy zabójca wzmocnień. I jakoś nie bardzo potrafię sobie wyobrazić coś takiego. Ale masz rację, nie powinno to być mocniejsze od PWMki magii, która opiera się tylko na wzmocnieniach. Więc spoko, niech będzie 0,1. Tyle, że w takim razie skoro PWMka maga wzmocnień powinna być od tego silniejsza, to czy nie powinna być 0,2? Bo w końcu 0,1 to 0,1. Przecież nie może być sytuacji, gdzie ktoś będzie się wykłócał że jego 0,1 jest silniejsze niż kogoś 0,1.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Bzium~ Sro Kwi 27 2016, 20:50
6. No to rozpisałem, że dla max 30 MM, dla tych rang, będą takie, a nie inne wzmocnienia. 8. Mówię tutaj o ogólnym przykładzie jak magia zmysłów i zmysły DSów, czy też twoje wzmocnienie zmysłu walki, a wzmocnienie zmysłu walki kogoś z magią wojowników. Nie DSów walki czy DSów zmysłu. A ponieważ jest dużo magii, zaraz by było, że ten ma 0,1, ten ma 0,2, a tamten, 0,15. JEst 0,1 a to MG powinien wiedzieć, które mocniejsze, a które nie, więc żeby nie było to informuję.
Tsubaki
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa
Temat: Re: Bzium~ Czw Kwi 28 2016, 22:04
Podsumowanie:
Immuna - No więc Tsu jest odporny na swój żywioł... Jednak jak wiadomo, z gsem może mieć problemy.
Kontrola - Rudy jest w stanie "nakazać" elektryczności przyjąć jakiś kształt. Elektryczność ta musi być jednak w zasięgu wzroku maga, co więcej nie może mieć ona określonej formy. No i jeżeli chodzi o naturalną elektryczność... Niewielkie wyładowania. A, no i kontrola elektryczności stworzonej przez kogoś innego niż Tsu też odpada.
Pole - W pobliżu Tsubakiego da się wyczuć specyficzną aurę - od razu wiadomo, że jest to elektryczność.
Moc! - Jak to zostało ogólnie przyjęte, magia smoczego zabójcy jest silniejsza niż ta zwykła. Chociaż wciąż jest słabsza niż magia boskiego zabójcy.
Ryk - Tsubaki jest w stanie zaryczeć niczym smok... No, może nie do końca. Ryk znacznie głośniejszy od ludzkiego, ale raz na 2 posty.
Przeładowanie! - Aby PWMka zadziała, zbiornik mocy magicznej Tsubakiego musi być pełny.Następnie, zależnie od ilości MM którą potencjalnie mógłby uzyskać ze zjedzonej elektryczności chłopak jest w stanie wzmocnić swoje kolejne zaklęcie. Przy zaklęciu D max o dwie rangi przy pożarciu wartości 30MM, rangę dla zaklęcia C, pół rangi dla zaklęcia B itd. Efekty wzmocnionego zaklęcia są zależne od MG.
"Choroba...?" > "Choroba" - Smoczy zabójca i pojazdy to nie jest zbyt dobre połączenie. Choroba lokomocyjna boli.
Zmysły - Jak to na smoczego zabójcę przystało, zmysły ma ostrzejsze od przeciętnego człowieka. Ale tylko nieznacznie.
Oczka - Kolor oczu Tsubakiego zmienia się, tak jak i ogólny wygląd tego jakże wspaniałego i potrzebnego narządu. Przypominają bardziej smocze. PWMka zazwyczaj automatycznie załącza się podczas walki, ale Tsub może aktywować ją z własnej woli.
Piorunochron - Jakoś to tak wyszło, że Tsubaki ściąga na siebie błyskawice. Nie jest to jakoś bardzo odczuwalne, ale zaklęcia delikatnie się w jego stronę odchylają. Co do naturalnej elektryczności - piorun raczej uderzy bliżej niż dalej.
Pogodynka - Chłopak wyczuwa, czy w najbliższym czasie na terenie na którym się znajduje będzie burza.
Przeczucie - Gdy w pobliżu znajdzie się inny smoczy zabójca, Tsubaki zaczyna odczuwać jego obecność. Jednak nigdy nie będzie pewny na 100%.
Zmniejszony czas reakcji - wiązki elektryczne w układzie nerwowym poruszają się nieco szybciej niż u innych. Dzięki temu ma ułamki sekundy więcej czasu na reakcję i o te ułamki ułamków sekundy szybciej może wykonać jakąś akcję. Ogólnie są to bardzo małe, niezauważalne wartości. Ale zawsze coś.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Bzium~ Pią Kwi 29 2016, 17:26
1. Ok 2. Ok 3. Ok 4. Ok 5. Brakuje tej informacji, że nie ma żadnych magicznych efektów 6. W przeciągu dwóch postów od zjedzenia. 7. Ok 8. Ok 9. Ok 10. Zaznacz wyraźnie, że zaklęcie D, które by go minęło o kilka centymetrów to go zarysuje. 11. Ok 12. Od 5 metrów. 13. Ok
Te 9 PWMek wstaw już na początek, na nie jest akcept. Zostało tylko 4.
Tsubaki
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa
Temat: Re: Bzium~ Pią Kwi 29 2016, 18:04
Ryk - Tsubaki jest w stanie zaryczeć niczym smok... No, może nie do końca. Ryk znacznie głośniejszy od ludzkiego, ale raz na 2 posty. PWMka pozbawiona "magicznych aspektów" - ot zwykły ryk.
Przeładowanie! - Aby PWMka zadziała, zbiornik mocy magicznej Tsubakiego musi być pełny. Następnie, zależnie od ilości MM którą potencjalnie mógłby uzyskać ze zjedzonej elektryczności chłopak jest w stanie wzmocnić swoje kolejne zaklęcie. Przy zaklęciu D max o dwie rangi przy pożarciu wartości 30MM, rangę dla zaklęcia C, pół rangi dla zaklęcia B itd. Efekty wzmocnionego zaklęcia są zależne od MG. Zaklęcie musi być rzucone max 2 posty po jedzeniu. Ah, no i to to się nie stackuje. Nie ma tak łatwo!
Piorunochron - Jakoś to tak wyszło, że Tsubaki ściąga na siebie błyskawice. Nie jest to jakoś bardzo odczuwalne, ale zaklęcia delikatnie się w jego stronę odchylają (zaklęcie D dla przykładu które normalnie minęło by go o kilka centymetrów przy tej PWMce "zarysuje" ciało chłopaka). Co do naturalnej elektryczności - piorun raczej uderzy bliżej niż dalej.
Przeczucie - Gdy w pobliżu znajdzie się inny smoczy zabójca, Tsubaki zaczyna odczuwać jego obecność. Jednak nigdy nie będzie pewny na 100%. Oczywiście PWMka ma swoje wady - tutaj jest nią zasięg. Otóż inny DS musi znajdować się w promieniu max 5 metrów od Tsubakiego.
Desperacja - w przypadku walki z dużo silniejszym przeciwnikiem (o tym decyduje sędzia/mg) posługującym się tym samym żywiołem (tj. GS elektryczności) Tsubaki jest w stanie pożreć jego zaklęcie w celu odzyskania MM (ilość odzyskanego MM taka sama jak w Doładowaniu), jednak w tym wypadku już po jednym poście od posiłku pojawiają się negatywne skutki takiej akcji - czas reakcji zaczyna rosnąć, zmysły z każdą kolejną rundą/postem są coraz mniej ostre, a max po 5 rundach chłopak jest bliski omdlenia.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Bzium~ Pią Kwi 29 2016, 18:19
1. Ok 2. Ok 3. Ok 4. Ok 5. Ok~ Acz jeśli np. zaklęcie elektryczne GSa, zadałoby Tsu jakiś dmg, to wciąż istnieje szansa, że ten dmg choć trochę przy posiłku zostałby wbity. Just FYI.
Akcept~
Tsubaki
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa
Temat: Re: Bzium~ Pią Paź 28 2016, 22:49
C:
Stun - Jak sama nazwa wskazuje zaklęcie ma za zadanie oszołomienie potraktowanej nim osoby poprzez paraliż systemu nerwowego tejże osoby za pomocą elektryczności którą to przecież włada Tsubaki. Długość trwania stuna zależy od sposobu nałożenia go na ofiarę - skóra-skóra 2 tury/posty po nałożeniu, broń-skóra/ciało-ubranie 1 post/tura po nałożeniu. Podczas tego czasu ofiara nie może się poruszyć, po zakończeniu czuje dyskomfort przez pewien, określony przez MG czas. W przypadku wydarzeń fabularnych gracze rozstrzygają to między sobą.
Ezra Al Sorna
Liczba postów : 662
Dołączył/a : 22/11/2015
Temat: Re: Bzium~ Pią Paź 28 2016, 23:33
Jak rozumiem działanie stuna to 2 posty przy kontakcie bezpośrednim ze skórą i 1 post przy kontakcie za pomocą przekaźnika, bądź przy braku kontaktu ze skórą. Jako że to twoja główna magia i trzymasz się ściśle jej ram to nie widzę problemów z takim zaklęciem. Ale nie na randze C.
Zaklęcie wymaga dotknięcia przy aktywacji - co jest dosyć sporym minusem. Jednak bycie wyłączonym na 2 posty w sytuacji, gdy przeciwnik jest tuż obok ciebie, to praktycznie pewna śmierć w walce. Trochę za mocne jak na rangę C, nawet pomimo narzuconych wymagań. Proponowałbym zamianę działania zaklęcia. Maksymalnie 1 post działania przy nieprzerwanym kontakcie z postacią trwającym minimum pół posta. W zamian zaklęcie działa nie tylko na goła skórę, ale także przez ubranie (o ile dotyka ono skóry w miejscu w którym ty je dotykasz, złapanie za zwisający rękaw się nie liczy), jednak tylko to cieńsze, typu T-shirty. Wszelkie grubsze ubrania wymagają pełnego posta kontaktu. Jeśli postać lub ubranie jest przemoczone, to czas skraca się o 1/4 posta. Dalsze skrócenie czasu/działanie przez grubsze warstwy na wyższych rangach.
Tsubaki
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa
Temat: Re: Bzium~ Nie Sty 08 2017, 03:57
Ranga B + Niestandardowe ulepszenie zaklęcia(max. Ranga B) i będzie ok?
Nieprzerwany kontakt z postacią przez minimum pół posta sprawi, że będzie to kompletnie bezużyteczne zaklęcie. W założeniach miało to być zaklęcie przydatne w walce, a walki Tsubakiego są dość... szybkie. Poza tym, to miałoby być pół posta mojego, przeciwnika czy MG?
Tak czy siak, przy tym ograniczeniu raczej zrezygnowałbym z tego zaklęcia bo będzie to wyrzucenie pd w błoto.
Ezra Al Sorna
Liczba postów : 662
Dołączył/a : 22/11/2015
Temat: Re: Bzium~ Czw Lut 16 2017, 16:03
Te pół posta jest czysto poglądowe i jest raczej do oceny MG. Chodzi głównie o to, że Tsubaki nie nakłada jedynie dotknięciem tego paraliżu. Jak już wspomniałem stun na C na 2 posty byłby za mocny. Nawet na 1 post jest całkiem silny.
Jeśli chcesz to możemy się potargować o inne efekty na wyższej randze, ale jeśli rezygnujesz z zaklęcia to zamykam kwestię oceny.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Bzium~ Wto Mar 28 2017, 22:09
Z racji nieobecności, przenoszę temat do działu dla postaci martwych/porzuconych. W razie powrotu do gry, napisz posta w tym temacie, to przyjdziemy do niedokończonej oceny zaklęć.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.