HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Tachikawa Yomu




 

Share
 

 Tachikawa Yomu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Tachikawa Yomu


Tachikawa Yomu


Liczba postów : 29
Dołączył/a : 02/08/2014

Tachikawa Yomu  Empty
PisanieTemat: Tachikawa Yomu    Tachikawa Yomu  EmptyCzw Sie 28 2014, 16:20

Posiadane Magie: Błękitna droga.
Opis Magii: Rodzajem tej magii posługują się ludzie używający do walki miecza lub innego rodzaju ostrza. Magia jak to magia została stworzona by pomagać jej użytkownikowi w walce lub codziennym życiu. Błękitna droga jest akurat wykorzystywana w walce. Ludzie posługujący się nią zwykle pochodzą z starych rodzin z tradycją takich jak klany lub szkoły walki. Wykorzystuje ona energię magiczną, by wydobyć z ostrza oraz użytkownika swoisty potencjał (taki jak szybki rozwój, zdobywanie umiejętności oraz przekraczania możliwości normalnego człowieka). Nie jest ona ukierunkowana pod element taki jak np. ogień, więc czysto nie będzie strzelać ognistą kulą. Otóż o co w niej chodzi? No to mniej więcej można przedstawić to tak, że używa czystej energii magii do wzmacniania ciała, broni oraz kształtowania jej przez użytkownika. By ukształtować energię potrzebne są oczywiście odpowiedniego zaklęcia, której bardziej to przedstawią. Niestety minusem tej magii jest to, że działa ona tylko na samego użytkownika.
Posiadane PWM:
- Szybciej... szybciej! - Yomu dzięki wyzwoleniu swojego potencjału szybciej atakuje i się poszuka. PWM jest o wiele słabsze niż pół umiejki Jokera i Sprintera, ale się z nimi kumuluje.

- Druga ręka - Yomu nauczył się posługiwać obiema rękami, dzięki czemu nie ma u niego silniejszej ręki, obie są tak samo silne.

- Szermierz I - Yomu o wiele lepiej radzi sobie z mieczem dzięki potencjałowi. PWM jest o wiele słabsze niż pół umiejki Szermierza, ale się z nim kumuluje. Ofc jest to nieznaczny buff. Działa na ostrza do 80 cm długości (liczone bez rękojeści).

- Szermierz II -  Yomu o wiele lepiej radzi sobie z mieczem dzięki potencjałowi. PWM jest o wiele słabsze niż pół umiejki Szermierza, ale się z nim kumuluje. To PWM odpowiada za dłuższe miecze niż 80 centymetrów.

Zaklęcia D:
Zaklęcia C:

- [C] Długie cięcie –
Yomu sprawia, że energia przenosi jego uderzenie w powietrzu wykonując jeden pojedynczy ruch, mianowicie cięcie. Czemu długie? Otóż zadaje obrażenia dalej niż sięga jego ostrze, dokładniej o 3 długości jego aktualnego miecza (Max 5 metrów). Obrażenia z tego zaklęcia nie są głębokie (nie odetnie komuś ręki). Obrażenia jak za C.

- [C] Migoczący krok –
Yomu gromadzi energię drogi pod swoimi stopami i dostaje buff do szybkości. Uwolnienie energii spod stóp sprawia, że szybko się porusza i ile przebiegnie zależy od MG. Trwa on sekundę, a każdy lvl umiejki kontroli (kontrola 1 zapewnia balansa, 2 i 3 zwiększenie czasu) zwiększa czas o jedną sekundę. Raz na 4 posty. Efektem wizualnym tego biegu jest obraz Yomu, który miga. Brak umiejki kontroli sprawi, że może czasem stracić równowagę. Yomu nie widzi za dobrze podczas poruszania się. Buff jest dość spory.   Użycie max 3 razy na misję/walkę bez obawy na poważne uszkodzenie, jednak za ostatnim razem czuć ból całego ciała.

Zaklęcia B:

- Potencjał faza I –
Poprzez skoncentrowanie energii w swoim ciele Yomu tworzy ducha, który wyrasta prosto przed nim (nie ma nóg, jest jakby lewitującą górną częścią). Jest on odwzorowaniem jego uwolnionego potencjału. Co to jest za duch? Swoim kształtem przypomina wojownika ubranego w starą, samurajską zbroję z długą kataną i pochwą przy pasie. Jest większy od Yomu bowiem ma 190 cm, oczywiście liczone od ziemi. Jego miecz jest dłuższy od miecz Yomu o jakiś metr (zależy jakiego oręża używa). Nie widać jego twarzy, jest bowiem zasłonięta przez płachtę. Ogólnie jest przeźroczysty w błękitnym kolorze.
Kiedy Yomu jest w stanie potencjału jego reakcje są szybsze, dla niego przeciwnik porusza się nieco wolniej dzięki czemu łatwiej mu wykonać unik lub też wykonać kontratak. Co jednak robi owy duch? Nadaje orężowi Yomu możliwość przejścia przez materię nieorganiczną taką jak tarcze czy zbroje. Powtarza on wszystkie ruchy Yomu. Wojownik nie sięga jednak ostrzem samego Yomu, a jego ciało nie zawadza podczas jego ruchów, dzięki czemu nie robi mu krzywdy, a ciosy nie wyglądają pokracznie. Trwa on 2 posty. Yomu przez niego widzi.

Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:[/b]
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2375-tachikawa-yomu
 
Tachikawa Yomu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Tachikawa Yomu
» Tachikawa Yomu
» Yoshimitsu "Yomu" Muromachi.

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.