HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Annie Simon d'Arc




 

Share
 

 Annie Simon d'Arc

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Apricot Pâte de Fruit


Apricot Pâte de Fruit


Liczba postów : 290
Dołączył/a : 13/08/2014

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptySro Sie 13 2014, 16:53

IMIĘ: Annie Simon.
PSEUDONIM: Informator, Ania.
NAZWISKO: d'Arc.
PŁEĆ:  Kobieta.
WAGA: 40
WZROST: 152
WIEK:  12
GILDIA: Lamia Scale.
MIEJSCE UMIESZCZENIA ZNAKU GILDII: Na lewym ramieniu, fioletowy.
KLASA MAGA: 0.

WYGLĄD:
Cytat :
Opisywanie wyglądu jest zawsze upierdliwe. No bo jaki jest człowiek, każdy widzi. Pan Starray chyba najbardziej ze wszystkich ludzi na kontynencie wyznawał zasadę, że o wiele wygodniej jest już wstawić zdjęcie, nawet jeśli marnej jakości, bo aparat poszedł w diabły, niż bawić się w męczenie klawiatury. Ale jak mus to mus, skoro szef każe to trzeba się w to bawić, bo jak inaczej?

Przyciągnął do siebie cały sprzęt, a raczej dosunął się sam z krzesłem do biurka, po czym zaczął pisać. Oczywiści, najpierw zaczął, nie bardzo będąc pewien, od wieku. Wstukał na maszynie do pisania liczbę "12", po czym pokusił się o dodanie jej wagi i wzrostu. Zaraz po tym na kartce pojawiło się jeszcze kolejno "40" oraz "152". Po zaznaczeniu, że jest to dość niskie dziecko, przystąpił do najgorszej części. Pierwsze, co rzucało się w oczy oprócz ubioru, to włosy. Był to fakt dość istotny, dlatego też zaczął od nowego akapitu dodatkowo wpisując takie przymiotniki jak "mocno fioletowe", "bardzo długie", "lekko falujące". Nie bardzo wiedział, po co, ale przynajmniej szef pomyśli, że dużo napisał.

Nie chciało mu się wykazywać jakąkolwiek kreatywnością, dlatego też zaraz po napisaniu czegoś o nieco okrągłej twarzy (swoją drogą napotkał sporą niepewność nie wiedząc, czy ona nie zahacza o trójkątną, ale kto by się tym przejmował?), przeszedł do opisu oczu. Dość duże, pomarańczowe... albo nie. Brązowe? Miodowe? Złote? Znowu nie wiedział. Ostatecznie skreślił, co napisał i wklepał "bursztynowe" mając nadzieję, że odda to ich właściwy kolor. Właśnie dlatego nie lubił opisywać. Zaraz będzie afera, że włosy to ona ma fioletowe, purpurowe, amarantowe i dlaczego wprowadza ludzi w błąd. Co prawda i tak by jego wersja została, ale konfrontacje z szefem przypominały zapasy z niedźwiedziem. Może się zmęczy, da sobie spokój, nie rozszarpie gardła czy coś...

Jeszcze raz zaznaczył, że jest dość drobna. A przynajmniej chyba taka jest. Nie był pewien. Jej ubiór nie potrafił dać jednoznacznej odpowiedzi. Znaczy ubiór... Po prostu przeszkadzał. Za szeroki, za duży, może nawet za ciepły na tą porę roku. Na każdą porę roku... Ehh... A właśnie! Wygląd! Znaczy się na pewno wiedział, że z pewnością nie chodzi ciągle w tym samym. Spotykanie jej jednak w jednej bluzie do bólu przypominającej sukienkę, wprowadzał go w stan wyjątkowej niepewności. Może ma takich kilka? Wpisał, że najczęściej można ją spotkać w czymś takim o biszkoptowej barwie, z jakimś puchem, wełną czy innym cholerstwem przy wykończeniu dołu i rękawach... Znaczy oczywiście nie wpisał tego dokładnie tak. O ile to właśnie te myśli kołatały mu się w głowie, o tyle był absolutnie uświadomiony, ba, oświecony, że niektóre słowa warto pominąć, więc po prostu je przeredagował na publicznie akceptowalną treść. Chociażby dlatego, żeby jutro rano mieć gdzie wrócić.  Nie śmiał nie wspomnieć o głębszym kapturze z oklapniętymi uszami. Oprócz tego napisał o fioletowo-różowych rajstopach w paski i czarnych trampkach na nogach. Nie napisał jednak o białej bluzce z jednorożcem pod bluzą. Po prostu o niej nie wiedział. Tak samo zapomniał wspomnieć o dwóch plasterkach na policzkach, które to zawsze u niej widywał. Tak często że przestał zwracać na nie uwagę. Tak samo też nie napisał o niewielkich bliznach, które się pod nimi kryją. Zamiast tego pod tym jakże dokładnym opisem, dodał:

"UNIKAĆ ZA WSZELKĄ CENĘ"

CHARAKTER:
Cytat :
I tutaj pojawiła się zagwozdka. Jaka była? Wydawało się, że po prostu "była" bez żadnego "taka". Jest, w sumie nie przeszkadza i obserwuje. Znaczy to na pewno nie było tak, że na tym polegała cała jej egzystencja. Na pewno też mówiła no i... była normalna? Nie, nie była. Znaczy nie zachowywała się jak typowa dwunastolatka. Jakby ktoś zamknął jakie dwudziestoletnie babsko w ciele dzieciaka. Zbyt poważna do wszystkiego, zaś pierwsze wrażenie każdy miał takie samo. Bije od niej jakiś dziwny chłód. Jakby nic ją nie obchodziło? Albo po prostu wszystko inne tylko nie to, co trzeba? Albo obchodziło ją na jakiś inny, dziwny, skomplikowany sposób, którego nikt nie rozumiał. Nie można jej jednak zaliczyć do grona nigdy nie uśmiechających się buców. Potrafi pokazać, że jest zadowolona. Co prawda nie jest to coś, co zdarza się codziennie po kilka razy jak u normalnych brzdąców, ale jednak. Inna rzecz, dość ważna, to chyba fakt, że jest chciwa. Bardzo chciwa. Jednak wydaje się, że tylko wtedy, kiedy w grę wchodzą jakieś informacje. Jakby kolekcjonowała je jak kapsle z tymbarka. Mimo wszystko wydaje się, że nie chce się rzucać zbytnio w oczy. Czasami cicha, jednak nie dlatego, że jest nieśmiała. Właściwie ciężko byłoby jej tą cechę przypisać. Daje wrażenie dwunastolatki, która bardziej nadaje się do robienia za tło, niż faktyczne uczestnik czegokolwiek. Nie jest jedną z tych, którzy się do czegoś bardziej przywiązują. A przynajmniej takie daje wrażenie. Jakby w każdej chwili mogła odejść i zostawić kogoś na lodzie. Nie lubi mieszać się w walki. Właściwie najlepiej by wszystkie omijała, jeżeli oczywiście to ona miała brać w jakiejś udział. Nie jest pacyfistką, ale jest zupełnie świadoma tego, ze jej umiejętności sprowadzają się do krótkiej dewizy "Uciekam, więc jestem". W sumie czego można spodziewać się po czymś, co dobrze nie odrosło od ziemi i ma dalej mleko pod nosem? Wie jednak, że pewnie się trafi kiedyś tak, że faktycznie będzie musiała walczyć. Woli jednak coś takiego odwlekać w czasie tak długo, jak to tylko możliwe i działać z bezpieczniejszego miejsca. No bo wiadomo - inni są stworzenia do prania ludzi, a inni do czegoś zupełnie innego.  

HISTORIA:
Cytat :
Jako piąta z rodzeństwa nie miała łatwo. Gdzieś przetaczała się po domu nie zauważana na co dzień, przez co nie przepadała w nim przebywać. Trójka braci i siostra lubili jej dokuczać na wszelakie sposoby, co wraz z ojcem, każącym jej w końcu dorosnąć (dziecku, ha!) i matce, której oczkiem w głowie byli jej synowie, stanowiło główny powód, dlaczego większość czasu spędzała w mieście, poza domem. Początkowo chciano ją odizolować od świata, jednak pomysł gdzieś przepadł bez wieści na etapie wprowadzania. I dobrze. Wszystko poza murami domu było... inne. Ciekawsze. Coś w sobie skrywał, nie jedną, ale wiele rzeczy, co natchnęło Ann do poznania go. Dowiedzenia się o nim wszystkiego. Bycia odkrywcom rzeczywistości. Strażnikiem tajemnic. Wyrwać się z codzienności i poznać rzeczy skryte przed ludźmi.

Pomysł był zacny. Nie mówiła nic rodzinie. Nie widziała potrzeby. Albo by ją ostatecznie zamknęli w domu, albo nie zainteresowali się ani trochę zaistniałą sprawą. Ale nie może być nigdy tak, że coś idzie po czyjejś myśli. Niewielkie miasteczko Silenca daleko na zachodzie było posiadaczem tajemniczej księgi w starej świątyni. Wiedziała, że swoją przygodę powinna zacząć od tamtego miejsca. Było to zapomniane, grube tomisko ukryte w nie strzeżonych katakumbach, jakby sam fakt, gdzie jest przechowywana, miało odstraszyć ludzi wraz z wianuszkiem legend, które jej nie były wtedy znane. Ale poznała. I nie były to legendy...

Księga została otworzona, a stronice zaczęły jarzyć się złotym, ciepłym blaskiem, by ostatecznie wciągnąć dziecko do środka. Nie wiedziała, ile czasu spędziła... gdzieś. W sumie nie wiedziała, gdzie... W książce? Obudziła się obok ołtarza, gdzie wcześniej spoczywał obiekt jej zainteresowań. Nie było jej. Zniknęła. Przepadła? Nie pamiętała niczego, co było po drugiej stronie. Na jej policzkach jednak pojawiły się blizny sugerujące, że coś jednak musiało się tam dziać. Rok później, kiedy zagadka zniknięcia reliktu została rozwiązana, zaczęto unikać dziewczyny jako ta, która dzierży w sobie demoniczną księgę. Nie wiedziała, czy coś się zmieniło. Wiedziała jednak, że zyskała jakieś podejrzane moce. Moce, które chciała wykorzystać. Nie wiedziała, jaką cenę przyszło jej za to zapłacić, ani czy jakakolwiek istniała. Wspomnienia z dnia na dzień zaczynały być co raz bardziej odległe, zaś sama uciekła z domu nim rodzina zdążyła wybić jej plany z głowy. Była młoda. Kto pozwala dziecku za siebie decydować?

Chciała poznać świat. W taki dziwny sposób, w jaki normalny dziecko się za to nie zabiera. Chciała wiedzieć wszystko, sama to odkrywając, chociaż gdzieś na etapie przyjechania na wschód z pasji zamieniło się to w pewnego rodzaju zadanie, przy którym gdzieś zaginęła większa radość odkrywania, pozostawiając ciekawość samą w towarzystwie determinacji. Wiedziała, że informacje może zdobyć będąc w gildii. Właściwie te dają duże pole do popisu, więc miała nadzieję, że w tej kwestii również. Dołączyła do gildii. Nie dokonywała selekcji, ale poszła do najbliższej. Padło na Lamia Scale, jedną z większych gildii, do której dołączyła bez większych zgrzytów po drodze

UMIEJĘTNOŚCI:
Cytat :
Skrytobójca lv 1
Sokolooki lv 1
Kocie uszy lv 1

EKWIPUNEK:
Cytat :
3x sztylet
Rolka bandaża
Paczka plastrów
Woda utleniona
4300 kasy

RODZAJ MAGIIi: Kolekcjoner Informacji
Cytat :
Magia skupiająca się przede wszystkim na zdobywaniu danych wszelakiego rodzaju, przetwarzaniu i przesyłaniu ich dalej. Za miejsce „trzymania” wszystkich danych robi mózg użytkowniczki magii, która może je przenieść tudzież skopiować na inny nośnik, przy czym za nośnik może robić nawet drugi człowiek, czy zapieczętować je w randomowym przedmiocie jakim jest łyżka, nie obrażając przy tym sztućców.

PIERWOTNE WŁAŚCIWOŚCI MAGII
Cytat :
PASYWNE AKA DZIAŁAJĄCE ZAWSZE, NIEZALEŻNIE OD WOLI ANN
Pamięć absolutna - pojemność mózgu użytkowniczki magii jest większa, zaś umiejętność zapamiętywania wykracza poza ludzkie możliwości. Zapamięta wszystko, a po przeczytaniu wszystkich części Harrego Pottera mogłaby bez patrzenia przepisać całą serię słowo w słowo bez pomyłki. Dosłownie. Jedynym wyjściem, by zapomniała cokolwiek, jest użycie magii wywołujący takowy efekt.

Dysk twardy - w mózgu dziewczyny została wyodrębniona specjalna, magiczna strefa z której korzysta magia Annie. Są w nim przechowywane wszelkie ważniejsze dane czyli zdobyte informacje. Nie ma określonej pojemności, zaś każda informacja zapamiętana przez nią i zapisana w pamięci ogólnej, jednocześnie staje się częścią tej drugiej. Właściwie można powiedzieć, że jej pamięć ogólna jest inną nazwą sfery. W momencie zablokowania magii informacje zapisane nie przepadają, jednak traci do nich dostęp, nie są aktualizowane i może korzystać tylko z tej niewielkiej części pamięci ogólnej po za „dyskiem”.

Duch - użytkowniczka magii ginie w tłumie. Dosłownie. Maleje ryzyko, że to ją ktoś zaczepi na ulicy, zaś w grupie ludzi łatwo przegapić fakt, że jest. Egzystuje, ale magia sprawia, że nikt nie zwraca na nią większej uwagi. Najlepiej działa w dużych tłumach i tylko wtedy, kiedy nie robi nic nazbyt podejrzanego. Jest to związane głównie z tym, ze jako kolekcjonerka informacji sama nie miesza się w wydarzenia (a przynajmniej tak zakłada sama magia), a ma za zadanie tylko je zdobywać robiąc za tło do wydarzeń. Ot, po prostu nie rzuca się w oczy. Zależne od woli mg,

Wiedza – posiada większy zasób informacji z każdej dziedziny niż przeciętny, szary obywatel. Nie przekłada się on jednak na umiejętności. Decyduje MG.

Biały Wywiad - Annie umie nie tylko bezbłędnie wyciągać suche informacje, ale też logicznie łączyć je w fakty. Choćby jedna info była z filmu sci-fi, a druga z magazynu o modzie. Jeśli mają związek - Annie go zauważy. Nie jest to jeszcze jednak 1lv Inteligencji, jednakże skaluje się z nią w wypadku jej posiadania.

Informatyk - wie jak naprawiać uszkodzone nośniki danych. Czy potrzeba płynu do konserwacji starego pergaminu, czy kabelków do kompa. Wie =/= Umie.


Chodzący słownik – Ania posiada wiedzę językową dzięki swojej magii i niezliczonym wydawnictwom drukującym wszelakie słowniki. Dzięki temu jest w stanie rozczytać każdy język, do którego wydany został kiedykolwiek słownik i jego zawartość nie jest objęta tajemnicą państwową aka najpopularniejsze o tylko języki świata.

Śledczy – Annie jako osoba zbierająca informacje posiada instynkt podpowiadający jej, kto może posiadać informacje na interesujący ją temat z osób obecnie widzianych. Oznacza to mniej więcej tyle, że wie do kogo zagadać w takim barze by dowiedzieć się tego, co chce. Po prostu takie osoby od razu rzucają się w oczy (info od MG). Szansa na zadziałanie wynosi 20%, zależy od jakości postu.

Mol książkowy - jako kolekcjonerka informacji konieczne jest nauczyć się używać z wszelakich źródeł, zwłaszcza tak podstawowym jakim jest pismo. Pomimo młodego wieku, potrafi znacznie szybciej przeczytać dany tekst niż jej typowi rówieśnicy i dalej szybciej od przeciętnego obywatela.

AKTYWNE
Encyklopedia - ma dostęp do wszelakich źródeł informacji bez potrzeby ruszania się skądkolwiek gdziekolwiek. Po wybraniu interesującego ją tematu w ciągu trzech postów następuje wyszukiwanie informacji (tylko w źródłach ogólnodostępnych jak radio, gazety, książki nie ukryte nigdzie przed światem) które następnie są zapisywane na dysku aka w mózgu. Informacje zebrane tym sposobem mogą być nadpisane nowymi, zdobytymi na fabule. Informacje w 100% zależą od MG.

Skan – przez dotknięcie dowolnego obiektu i niewielkim skupieniu, jest w stanie dostać informacje o materiale z którego został wykonany, co to właściwie jest (w razie jakiś zmyślnych obiektów, jednak to już decyzja MG), stanie fizycznym (czyli czy jest całe, wymaga naprawy i „co panu koteczkowi dolega”).

Hacker - Jeśli Annie spotka się z nowym nośnikiem pamięci (magiczna kostka, kosmiczny komputer, etc.), łatwiej jej będzie dostać się do jego zasobu danych. Czas ustala MG na podstawie skomplikowania nośnika.

Kryptograf -  dzięki swoim zasobom wiedzy oraz znajomości wielorakich schematów, Ania jest w stanie dużo szybciej niż przeciętna osoba potrafi złamać szyfr. Odszyfrowanie najłatwiejszego kodu trwa dwa posty. Im bardziej skomplikowany, tym dłużej schodzi. Określa MG. Co więcej, jeżeli jest to jakaś magiczna inskrypcja albo skomplikowana na poziomie szyfrowania strony rządowej Rosji, może polec.

Index Ksiąg Zakazanych - właściwie nie tyle zakazanych, co ukrytych przed światem. Jest to właściwie łatka do Encyklopedii, patch, który po włączeniu aktualizuje listę wyszukanych haseł o materiały nie dostępne dla zwykłych ludzi. Pokaże tylko tytuły bez treści i nie poinformuje, gdzie ich szukać. Niestety łatka dalej ubolewa i czasami wyświetla tytuły, w których dane hasło wystąpiło faktycznie, ale raz, może nieco więcej razy i właściwie nie jest nic więcej w tym temacie napisane. Ania dalej nad tym pracuje.  

ZAKLĘCIA
Cytat :
D Pchełki – niewielkie istotki, których Ania może zsummonować trzy na raz. Są wielkości… no, to pchełki, więc wielkości pchełkowatej. Ich głównym zadaniem jest zdobywanie informacji. Maksymalny zakres działania to cała jedna lokacja (aka temat) w którym przebywa Ania. Pozyskiwać informacje za ich pomocą można w dwojaki sposób. Pierwszy to po prostu złapanie pchełki do łapki. Po wykonaniu zadania sama wróci o ile przeżyje. Drugi wymaga usadowienia się wygodnie i zamknięcie oczu. Wtedy Ania dostaje transmisję „live”. Ekran, który widzi po zamknięciu oczu jest podzielony na tyle części, ile przyzwała pchełek. Żyją 3 posty, poruszają się z prędkością pchełkową.

D Transmisja – informacje trzeba jakoś przekazywać. Czasami jednak zwykłe werbalne powiadomienie nie może zostać wykonane. W takim wypadku wchodzi zaklęcie, które umożliwia przekaz jednej, dowolnej, wybranej przez Anie osobie wysłać obraz tudzież dźwięk. Obraz to nic innego jak wspomnienie tudzież informacja zawarta w wersji ikonografiki wytworzonej przez jej mózg. Pojawia się przed oczami celu na zasadzie mignięcia trwającego sekundę po czym pozostaje w pamięci w pełnej krasie. Przekaz dźwięku zaś działa na zasadzie telepatii jednostronnej. Jest jednak ona jednostronna, działa jeden post. Przesył danych przy pomocy tak niewielkiej ilości many wymaga większego mentalnego nakładu sił, przez co po użyciu musi odpocząć dwa posty nim znowu wykona przekaz. Zaklęcie skaluje się z umiejętnością Kontrola Przepływu Magii oraz Kontrola. Oznacza to tyle, że każdy poziom tej umiejętności zmniejsza czas potrzebny na wypoczynek o jeden, zaś kiedy wartość ta osiągnie 0, pozwala na wykonanie transferu z większą ilością osób za jednym razem.

D Monitoring - zaklęcie działające w promieniu 1,5m od dziewczyny. Pozwala ona na dokładniejsze rejestrowanie obiektów obok oraz zdobywanie informacji o ich położeniu bez potrzeby korzystania z innych zmysłów. Zdobywa podstawowe informacje (imię, wiek w przedziale dziesiętnym) oraz dopóki osoba jest w zasięgu, wie gdzie się obecnie znajduje.

C Rozeznanie - zaklęcie skanujący teren w promieniu 25m od dziewczyny, mający za zadanie zebrać informacje o terenie. Skanowanie nie trwa długo i dostarcza informacji na temat planu budynku (tyle go dostanie ile budynku dostało się w obszar działania zaklęcia) ukształtowanie terenu (wraz z wszelakimi dziurami, równinami etc) oraz liczba osób w zasięgu bez informacji, gdzie się znajdują, ani kto tam siedzi. Informacje zostają zapisane na stałe na "dysku" i nie podlegają nadpisaniu do kolejnego użycia zaklęcia albo "zbadaniu" terenu samodzielnie za pomocą odpowiednich zmysłów. W przypadku skanu budynków, dostanie plan korytarzy, wymiary pomieszczeń i opcjonalnie jaki mniej więcej sprzęt się tam znajduje oraz też informacje, czy jest tam dostęp do bieżącej wody i prądu etc. czyli jakiekolwiek inne informacje o nim. Wola MG.

C Oko Obserwatora – każdy kolekcjoner informacji musi umieć obserwować to, co się dzieje. Nie inaczej jest z Anią, która poprzez obserwacje właśnie zdobywa informacje. To zaklęcie jednak sprawia, że poprzez użycie magicznej mocy, zmysł obserwacji ulega poprawie. O ile normalnie nie jest ono bardzo użyteczne (pozwala mniej więcej ocenić, z jakim typem człowieka przyszło nam obcować bez większych detali) tak podczas walki może być nieocenione. Poprzez obserwowanie przez minimum 3 posty jakąś walkę, jest w stanie powiedzieć, jak ktoś jest silny, jakim typem magii się posługuje (bez większych jednak detali) jaki stosuje sposób walki, na których miejscach się skupia atakując oraz zauważyć te słabe strony u przeciwnika, przy dobrych wiatrach nawet stwierdzić, jaki ruch sugeruje, że zaraz się odsłoni (info od MG ofc). Użycie zaklęcia jednak wymaga skupienia, dlatego też walka przy próbie zdobycia informacji jest nie wskazana. Jest to głównie spowodowane tym, że używając go może być skupiona tylko na zaklęciu i jednej rzeczy oprócz niej na raz. Walka wymaga ciągłych uników i ataków, więc jeżeli zaszłaby takowa potrzeba użycia go podczas walki, trzeba by zrezygnować z jednego elementu na rzecz drugiego. Info podrzuca MG.

Oprócz tego odpowiada za zapamiętywanie cudzych zaklęć. Do tego jednak nie jest wymagane obserwowanie castowania owego zaklęcia przez x czasu, jednak starczy że chociażby w trakcie, włączy zaklęcie. Informacje o nim zostają zapisane na "dysku" w nieco zmienionej formie. Oznacza to, że zostają "spakowane" w taki sposób, że wszelakie informacje szczegółowe zdobyte o nim przez jej zaklęcie zostają zapamiętane, jednak nie ma do nich sama dostępu (aka nie będzie wiedziała, jakiej np rangi to zaklęcie, chociaż dane te będą na dysku). Operuje tylko tymi, które sama zdobyła. Może jednak owe dane wykorzystać za pomocą swojej magii odpowiednim do tego zaklęciem. Skopiowanie zaklęcia kosztuje 50%mm potrzebnego na jego rzucenie z zaokrągleniem w górę. Może w jednej chwili mieć zapisane na "dysku" tylko trzy zaklęcia. Co rangę maga ilość możliwych zaklęć zapisanych rośnie o +2.


A Transfer - jedno z bardziej potężnych zaklęć z zakresu tej magii, pozwalające użyć informacji o zaklęciach zdobytych Okiem Obserwatora. Zezwala ona przesłać informacje o jednym zaklęciu dalej do wybranej przez siebie osoby i daje możliwość na użycie go. Zaklęcie to jednak rządzi się pewnymi prawami i jest ograniczone:

- użyte na sobie pobiera moc magiczną za użycie Transferu oraz dodatkowo za użycie zaklęcia. Zaklęcie zostaje rzucone o sile randze niżej od oryginału. Innymi słowy, rzucając zaklęcie rangi A, zostanie uiszczona opłata za Transfer oraz cena zaklęcia rangi B, bowiem do tej rangi spadłoby owo zaklęcie. Co więcej, jako mag 0 może użyć transferu na sobie 4 razy (na misję/event), jako S możliwość jego użycia wzrasta do 6, a na S+ aż do 8. Oczywiście jest też ograniczone zapasami magicznymi dziewczyny. Może się zdarzyć, że chociaż będzie mogła go użyć raz jeszcze, to prędzej skończy jej się mana. Co więcej, zaklęcie zostaje użyte od razu po dokonaniu Transferu. Nie można go przechować "na potem".
- użyte na kimś pobiera od Annie moc magiczną za użycie Transferu, zaś od osoby, która ma rzucić zaklęcie, tylko koszt zaklęcia, które ma rzucić. W tym wypadku jednak ranga zaklęcia nie spada, a jego siła jest jak oryginału. Ta forma jego użycia jest jednak dość kłopotliwa. Zaklęcie zostaje użyte od razu po dokonaniu Transferu, automatycznie, czy osobie castującej się to podoba czy nie. Może jednak obrać cel zaklęcia, jeżeli tego wymaga. Jeśli tego nie zrobi, cel zaklęcia ma prawo wybrać Annie. Na randze 0 może go użyć 2 razy, na S może go użyć 4 razy, zaś na S+ aż 6 razy. Nie może ono zostać użyte na tej samej osobie pod rząd. Co więcej, osoba castująca nie pamięta momentu rzucania zaklęcia. Nie wie, co to za zaklęcie (chyba, że został powiadomiony wcześniej) ani nie zyskuje o nim żadnych informacji.
- Jedno wykonanie Transferu może przekazać tylko jedno zaklęcie. - Jeden transfer zaklęcia "dla kogoś" = dwa transfery zaklęcia "dla siebie". Oznacza to, że jest jedna pula, ile razy może go użyć. Jeśli użyje go na kimś raz, automatycznie przepadają jej dwie możliwości użycia go "na sobie" podczas misji.
- Użycie zaklęcia jest jednorazowe. Castowanie go ponownie wymaga kolejnego użycia Transferu.
- Osoba, na której zostaje użyty transfer musi być żywa, przytomna i co najważniejsze - magiem.
- Nie jest możliwy Transfer zaklęć magii zakazanych, smoczych zabójców, zabójców bogów oraz wszelakich łuków. A właściwie jest możliwy jednak tylko osobom, które takową magią władają. Da rade przekazać zaklęcie z Łuku Czasu magowi władającemu tą magią, ale nie da rady przekazać mu np. zaklęcia z Magii Dragon Slayerów.
- Nie jest możliwe dokonanie Transferu magii wymagających do zaklęcia specjalnych przedmiotów jak np. Magia Gwiezdnych Duchów. A w zasadzie da się, jeżeli mag, który ma castować zaklęcie, takowy przedmiot posiada.
- Nie jest możliwe dokonanie Transferu zaklęcia, które nie zostało złapane w którymkolwiek stadium za pomocą Oka Obserwatora.
- Osoba, która ma rzucić zaklęcie, musi posiadać odpowiednia ilość mocy magicznej. Jeżeli jej nie posiada, zaklęcie przepada.
- Jedno użycie wymaga dwóch postów przerwy.
- Wykluczając magie zakazane, możliwe jest przekazanie zaklęcia magii innej szkoły, niż posiada mag castujący. Oznacza to, że np. mag wody może użyć takiego zaklęcia fireballa.
- Dane zaklęcie może wytransferować dwa razy. Następnie podlega usunięciu.
- Wymaga fizycznego kontaktu z osobą, której chce wytransferować zaklęcie.
- Osoba, która ma wykonać zaklęcie, musi mieć fizyczne możliwości do tego. Oznacza to, ze nie może rzucić zaklęcia przewyższające jego możliwości. Oznacza to, że mag 0 nie będzie mógł użyć zaklęcia S, a mag S, zaklęcia S+.


Ostatnio zmieniony przez Annie dnia Sro Sie 13 2014, 20:20, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2397-skrytka-813 https://ftpm.forumpolish.com/t2389-annie-simon-d-arc https://ftpm.forumpolish.com/t2728-books-won-t-stay-banned-they-won-t-burn#46687
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptySro Sie 13 2014, 17:48

Umiejętności: Na wstęp wybierasz sobie darmowe trzy umiejętności o poziomie (1). Kolejne poziomy wykupuje się już po akceptacji KP (taka formalność w sumie).

PWM:

Pasywne:
3. Zależne od woli MG podczas misji lub eventu, ale ogólnie Annie kapkę trudniej jest zauważyć niż normalną osobę (co nie znaczy, że jest niewidzialna).
4. Na poziomie PWM odpada.
5. Oczywiście koniec końców o tym czy Annie coś wie czy nie decyduje MG.
6. Delikatnie lepsza umiejętność kojarzenia faktów, ale wciąż nie poziomu umiejętności Inteligencja (w przypadku wykupienia umiejętności Inteligencja, można uznać, że ta jest dodatkowo buffowana do 1,5 i tak dalej).
7. Wie jak naprawić, co nie znaczy, że koniecznie umie naprawić. Dotyczy standardowych nośników danych i niemagicznych (chyba, że autorstwa samej Annie).
8. Najpopularniejsze i główne języki świata.
9. 20% szansy, że kogoś takie się zauważy i zależne od jakości samego postu.
10. Odpada.

Aktywne:
1. W 100% zależne od MG.
2. Bez identyfikacji tego co w środku. Otrzymujesz podstawowe informacje na temat materiału, co do zastosowania - decyzja MG (może, ale nie musi).

Zaklęcia:
1. Pchełki żyją przez 3 posty. Ich prędkość poruszania się jest taka jak w przypadku normalnych pchełek.
3. Na randze D umiejętności nie skrócą czasu trwania obserwacji ani nie umożliwią Annie wykonywania więcej niż jednej czynności.
4. Ranga C. Im więcej budynków, zmian topograficznych i innych "różnorodności" tym skan może być mniej dokładny.

Pozostaje Ci 40PD z samej KP + z nowymi ustaleniami dodatkowe 40PD = 80PD.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Apricot Pâte de Fruit


Apricot Pâte de Fruit


Liczba postów : 290
Dołączył/a : 13/08/2014

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptySro Sie 13 2014, 20:26

Dobra, to tak.
Umiejętności - ok. W takim razie zostawię 40pd na umiejkę i podniosę po akcepcie (przegrać zakład z Alv tak bardzo... ;-; ) Zostaje drugie 40.
3 - 9 - naniesione
Co do Monitoringu
Kod:
[b]Monitoring[/b] - umiejętność pasywna działająca w promieniu 2m od dziewczyny. Pozwala ona na dokładniejsze rejestrowanie obiektów obok oraz zdobywanie informacji o ich położeniu bez potrzeby korzystania z innych zmysłów. Zdobywa podstawowe informacje (imię, nazwisko, wiek, gildia) oraz dopóki osoba jest w zasięgu, wie gdzie się obecnie znajduje. Działa tylko wtedy, kiedy nie walczy fizycznie. Castowanie spella =/= walka dopóki ten spell nie zadaje bezpośrednio dmg

Poproszę nerfy jak na zaklęcie D. Chcę wiedzieć, jakby to wygladało i czy teraz sobie podnieść skoro mi jedno wypada.

1 -2 - naniesione

Zaklęcia:
1 - 3 - naniesione
4 - zostawiam do lvl up'a "kiedy indziej" jak się wolne pd znajdzie
5 - dodane zaklęcie A. Można nerfić. Ja już straciłam koncepcję jak je bardziej zgnębić.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2397-skrytka-813 https://ftpm.forumpolish.com/t2389-annie-simon-d-arc https://ftpm.forumpolish.com/t2728-books-won-t-stay-banned-they-won-t-burn#46687
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptySro Sie 13 2014, 22:54

Monitoring na D - poznasz samo imię, wiek w przedziale dziesiątkowym (1-10, 11-20, 21-30, etc.) i dowiesz czy dany człowiek jest magiem czy nie.

Transfer na A - przekazując zaklęcie innej osobie ono również spada o rangę niżej, CHYBA ŻE osoba ta dysponuje taką samą albo pokrewną magią jak przekazywane zaklęcie (przekazanie zaklęcia magii wody do człowieka dysponującego magią... np. deszczu). Po dwukrotnym użyciu transferu na tym samym zaklęciu zostaje ono zużyte i znika z pamięci Annie, zupełnie jakby pliki trafiły po użyciu do kosza. Jeżeli używasz na kimś tego zaklęcia, ta osoba podświadomie będzie wiedzieć, że może wybrać cel zaklęcia, ale niekoniecznie musi wiedzieć co dane zaklęcie robi.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Apricot Pâte de Fruit


Apricot Pâte de Fruit


Liczba postów : 290
Dołączył/a : 13/08/2014

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptyCzw Sie 14 2014, 13:18

A dobra, pomęczę cię jeszcze <3
Monitoring - bardziej mnie interesuje lokacja aka miejsce, gdzie obecnie się znajduje bez obsuw czasowych w dostawaniu informacji. I teraz pytanie czy to by zostało, czy mam zdecydować się albo na jedno albo na drugie.

Transfer - a gdyby przedłużyć czas potrzebny na kolejny transfer do 2, 3 postów? czy 4? + potrzeba fizycznego kontaktu z osobą, która ma dostać spella? Chciałabym po prostu żeby opcja druga była bardziej korzystniejsza nie tylko w mm, bo mm to zawsze można wykupić. Lub ewentualnie jeśli nie, to ile pd by kosztowało podniesienie spella do A+. Pytam przyszłościowo. A co do kasowania danych to ok, nie wadzi mi to zbytnio.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2397-skrytka-813 https://ftpm.forumpolish.com/t2389-annie-simon-d-arc https://ftpm.forumpolish.com/t2728-books-won-t-stay-banned-they-won-t-burn#46687
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptyCzw Sie 14 2014, 15:04

Monitoring - promień 1m i możesz i to, i to.

Transfer - mógłbym się zgodzić na to co mówisz tylko pod warunkiem nałożenia na Oko Obserwatora (na randze D) limitu możliwości zapamiętania maksymalnie 3 zaklęć naraz (w pamięci możesz mieć 3 zaklęcia, a kolejne użycie Oka nadpisuje najdawniej zapamiętane zaklęcie). Dodatkowo - zaklęcia rangi S możesz przekazać tylko osobie, która potrafi ich używać (mag klasy S).

I właśnie coś mi przypomniałaś. Jako, że Oko Obserwatora jest na randze D - zapamiętać możesz zaklęcia tylko do poziomu C.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Apricot Pâte de Fruit


Apricot Pâte de Fruit


Liczba postów : 290
Dołączył/a : 13/08/2014

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptyCzw Sie 14 2014, 16:46

*łapie się za głowę* Oj Kiriaszku Kiriaszku <@__@>
Monitoring - 1m to troche mało. Znaczy jest ok ale dla osób z boostem do speeda, takim porządnym, lepiej z 2 - 3 metrów. Poczekam z tym na C jeśli pozwolisz.

Transfer - co do limitu jest ok. ALE...

Oko obserwatora - no i tu mi nie leży. A dlaczego - oznacza to ze nawet jako mag Z++++++ będe mogła tylko bawić się zaklęciami do C. Moje zapasy many mnie za to znienawidzą, ale co ty na to że zapamiętanie zaklęcia, nie ważne jakiej rangi, kosztuje dodatkowo 50% many (w zaokragleniu w górę) potrzebnej na jego wycastowanie? Pozwoli to ominąć potrzeby tworzenia zyliona zaklec do zapamiętywania zaklęć i pozwoli oszczedzić pd które będzie można zainwestować lepiej bo np w ilośc many. Ba, w takim wypadku, skoro na 0 mogę zapamiętać 3 zaklęcia, co ty na to aby co rangę maga liczba pamiętanych zakleć rosła + 2?

Dogadamy się z tym to jeszcze coś wrzucę. Koniecznie.... *patrzy na koszty w manie*
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2397-skrytka-813 https://ftpm.forumpolish.com/t2389-annie-simon-d-arc https://ftpm.forumpolish.com/t2728-books-won-t-stay-banned-they-won-t-burn#46687
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptyCzw Sie 14 2014, 20:19

W sumie pozwolę Ci na 1,5m promień na D. Ale jeśli chcesz czekać na C to mi wsio.

Podnieś Oko do rangi C, wrzuć to co teraz sama napisałaś i jest deal.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Apricot Pâte de Fruit


Apricot Pâte de Fruit


Liczba postów : 290
Dołączył/a : 13/08/2014

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptyCzw Sie 14 2014, 21:45

O ty nie dobry Kiriaszku! Nie no, żartuję... *wyciąga te 40pd i patrzy tęsknym wzrokiem na umkę*
Umiejki - dodałam nową. W domyśle. Zapasy. Nie wpisałam ich, ale możesz uznać, że są

Oko i transfer zedytowane, co dopisałam to na fioletowo by nie szukać. Dodałam zmieniony monitoring (jej, taki krótki ;-; ) i nowe zaklęcie, przy którym jestem skłonna bardziej targować się o rangę, skoro już ruszyłam tamto pd.

Obecnie dysponuje jeszcze 10pd. Burżuj ze mnie, wiem.

A tak wgl to ekwipunek na koszt firmy..? @-@
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2397-skrytka-813 https://ftpm.forumpolish.com/t2389-annie-simon-d-arc https://ftpm.forumpolish.com/t2728-books-won-t-stay-banned-they-won-t-burn#46687
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptyCzw Sie 14 2014, 22:26

Co do ekwipunku to zaspałem sobie: 700 za wszystko razem.

Kopia Zapasowa - na D jedna możliwa kopia naraz. Zetrzeć znak jest trudno, ale da się to zrobić, jeśli poświęci się temu trochę czasu. Nie powieli/przeniesie zapamiętanych zaklęć.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptyPią Sie 15 2014, 09:33

Cytat :
skoro szef karze
'Każe'. Jak coś się komuś rozkazuje to 'każe', a jak kogoś trzeba ukarać to 'karze'.

Cytat :
bliznach które
Przed 'które' zawsze przecinek.

Cytat :
domu nie zauważana na co dzień, przez co nie przepadała przebywać w domu
Powtórzenie.

Cytat :
po za domem.
RAZEM - poza.

Cytat :
po za murami
RAZEM - poza.

Cytat :
gdzie..
Jedna albo trzy kropki, NIE dwie.

Cytat :
co raz
Razem - coraz.


Znalazłam więcej błędów, ale już nie wypisywałam.
Brak akceptu opisowego - napisałaś, że postać jest w LS, ale w historii nie ma o tym nawet zdania, więc dopisz.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Apricot Pâte de Fruit


Apricot Pâte de Fruit


Liczba postów : 290
Dołączył/a : 13/08/2014

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptyPią Sie 15 2014, 10:40

Col napisał:
Jedna albo trzy kropki, NIE dwie
Oj, dwukropek mi się przewrócił, a ty już po capsa sięgasz ;-; Dopisany cały akapit nowy gdzie jest wzmianka o LS. Ten ostatni.

Kiri
Wedle ustaleń kopia na B, więc wrzucam z poprawkami Rozeznanie. Do sprawdzenia, edytnięte o ustalenia. Jak wszystko gites majonez to wiesz, co robić D:

Tak też obecna wersja: zaklęcia 75pd - domyślne 20 sam-wiesz-za-co = 5pd zostaje.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2397-skrytka-813 https://ftpm.forumpolish.com/t2389-annie-simon-d-arc https://ftpm.forumpolish.com/t2728-books-won-t-stay-banned-they-won-t-burn#46687
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptyPią Sie 15 2014, 10:43

Akcept opisowy.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc EmptyPią Sie 15 2014, 12:49

Akcept techniczny~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Sponsored content





Annie Simon d'Arc Empty
PisanieTemat: Re: Annie Simon d'Arc   Annie Simon d'Arc Empty

Powrót do góry Go down
 
Annie Simon d'Arc
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Lamia Scale
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.