Liczba postów : 132
Dołączył/a : 08/07/2013
Skąd : Katowice~
| Temat: Strzelnica Lorie Wto Lip 29 2014, 13:40 | |
| Posiadane Magie
♦ Strzelnicza magia trybów
Opis Magii
Strzelnicza magia trybów - Magia na pograniczu strzelniczej a rycerskiej, gdyż użytkownik tejże magii posługuje się bronią palną, jednakże może ona zmieniać swoją postać. Na przykład z pistoletu na karabin czy jakąkolwiek inną. Bronie te same w sobie mają właściwości magiczne- możliwość wykorzystywania ich do zaklęć, ale można z nich normalnie strzelać za pomocą pocisków(kupnych, czy też wytworzonych poprzez zaklęcie). Pociski wystrzeliwane z broni są magiczne, dlatego też osoby z odpornością na ataki fizyczne (wodne, duchowe, itp. ciała) otrzymują obrażenia.
Posiadane PWM
Mode: Water gun - Dzięki temu trybowi podczas śmigusa dyngusa nie musi kupować co roku pistoletu na wodę, gdyż go ma dzięki właśnie temu PWM. Jest naładowywany zwyczajną w świecie wodą i krzywdy zrobić nie może - po prostu zwyczajna zabawka, nic więcej.
Shot: Lighting bullet - Lorie wystrzeliwuje jeden świecący się pocisk(ślepak), który leci przez 10 metrów, a później się dosłownie spala i znika. Światło nie jest w stanie oślepić, a nabój zranić. Nadaje się najwyżej do oświetlenia drogi. Automat reload - PWM bardzo pomocne, gdyż nie musi ciągle zmieniać magazynka. Wystarczy, że użyje tego PWM a naboje (max. 5), które ma automatycznie znajdują się w broni. W tym przypadku chodzi o naboje zakupione, a nie wyczarowane przez Lorie.
Tracking - Gdy włączy te PWM, przed oczami Lorie pojawia się celownik, który pomaga jej w namierzeniu przeciwnika i oddaniu jak najlepszego strzału- gdy przeciwnik jest na środku strzał będzie najbardziej udany. Niestety celownik nie bierze pod uwagę czynników przyrodniczych takich jak wiatr etc. Gdy ktoś się schowa za drzewem/krzakiem/czymkolwiek celownik po prostu znika.
Weather woman - Gdy celownik zawodzi, trzeba umieć określać pogodę. Jako dobry strzelec jest w stanie określić w przybliżeniu prędkość wiatru, jego kierunek. Dzięki temu też jest w stanie dostosować się do warunków atmosferycznych podczas strzału (np. gdy wieje wiatr z zachodu, to żeby nie zwiało pocisku na prawo, to skieruje lufę na lewo).
Zaklęcia
Creation: Ammunition(D) - Każda broń potrzebuje amunicji, każdy rodzaj broni inną. Dzięki temu prostemu zaklęciu Lorie jest w stanie zaopatrzyć się w maksymalnie pięć pocisków, które są dostosowane do trybów broni. Fajnym dodatkiem tego zaklęcia jest to, że po użyciu go naboje są od razu w broni i nie trzeba go naładowywać, oszczędzając na czasie -zaklęcie do każdego trybu broni.
Shot: Smokescreen(D)- Lorie wystrzeliwuje pocisk, który nie jest w stanie zranić nikogo. Po zetknięciu się z czymś rozpada się, a w wyniku tego pojawia się zasłona dymna. Jest to najzwyklejszy w świecie dym. Działa 1 post, w zamkniętym pomieszczeniu 2 posty. Dym pokrywa powierzchnię 2x2x2m, w 2 poście rozszerza się na 5x5x5m(w pomieszczeniu), ale staje bardziej przejrzysty . Zaklęcie do każdego typu broni.
Magic Bullets (C) - Przydatne zaklęcie na różne niematerialne twory. Dzięki niemu pociski wystrzeliwane przez Lorie są umagicznione, czyli łopatologicznie mówiąc - zadają takie same obrażenia odpornym na ataki fizyczne istotom. Zaklęcie to trwa przez trzy posty, a potem dezaktywuje się. Zaklęcie do każdego typu broni.
Mode: Witch Hunter(C) - Dzięki temu zaklęciu Lorie przyzywa Witch Huntera. W tym trybie broń przybiera postać pistoletu, nieco większego od normalnego. Jego lufa mierzy 35 centymetrów. Rękojeść broni obłożona chropowatym tworzywem nieznanego pochodzenia, dzięki któremu pistolet dobrze trzyma się w dłoni. Jego specyfika polega na tym, że ma „ognistą domenę”- większość podzaklęć tegoż pistoletu opierają się na ogniu. Naboje wystrzeliwane z niego podczas lotu żarzą się i gdy zranią mogą również poparzyć, lecz poparzenia nie wykraczają poza pierwszy stopień. Pojemność magazynka: 5 naboi.
+ Shot: explosion(D)- Lorie wystrzeliwuje cały magazynek(tyle ile ma w magazynku tyle jest użytych) w kierunku przeciwnika. Gdy są już blisko niego rozpadają się na malutkie kawałeczki. Obrażenia nie są poważne, są to zwyczajne draśnięcia, często obchodzące się bez krwi, ale za to zadrapania są na dużej powierzchni. Zasięg zaklęcia to 8 metrów, a same odpryski nabojów pokrywają teren jednego metra.
Mode: Dragon Hunter(C) - Dzięki zaklęciu Lorie przyzwya broń, która przypomina shotguna o długości lufy 45 centymetrów. Jego specyfika polega na tym, że zaklęcia z nim związane opierają się na zmysłach. Pojemność magazynka: 5 naboi.
+ Sonic bullet(B)- Lorie wystrzeliwuje maksymalnie trzy pociski, które po wbiciu się cel zaczyna tworzyć dźwięk, który powoduje zawroty głowy, mroczki przed oczami, mdłości, trudności z utrzymaniem się na nogach. Efekt ten utrzymuje się dwa posty. Osoby z ponadprzeciętnym słuchem (umiejęka kocie uszy, różnorakie pasywki) odczuwają wszystko bardziej, efekt nasila się dwukrotnie (o tym, co się owej osobie stało decyduje MG). Uszkodzenie pocisku (np. przez przebicie go, zniszczenie) uwalnia dźwięk tak czy inaczej, jednakże jest on mniejszy. Zasięg dźwięku po zniszczeniu pocisku to jeden metr w promieniu od miejsca, w którym pocisk się znajdował.
+ Stniking bullet(C)-Lorie strzela w kierunku przeciwnika maksymalnie dwoma pociskami, które tuż przed zetknięciem się z celem rozpadają się, przez co śmierdzący gaz, który znajdował się w środku, uwalnia się i powoduje nieprzyjemne drapanie w gardle oraz łzawiące oczy. Osoby o wyczulonym zmyśle węchu (umiejętność psi węch, różnorakie pasywki) odczuwają efekt podwójnie(o efektach decyduje MG). Sama Lorie jest odporna na efekt zaklęcia. Gaz utrzymuje się chwilę, a sam efekt trwa trzy posty i żeby dym zadział pocisk musi trafić w górne partie ciała lub w otoczenie obok głowy.
Zaakceptowane lecz nie wykupione
BRAK
+ przy zaklęciu oznacza przypisanie zaklęcia do tryby broni powyżej.
Ostatnio zmieniony przez Lorie dnia Wto Lip 29 2014, 14:58, w całości zmieniany 6 razy |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Strzelnica Lorie Wto Lip 29 2014, 14:06 | |
| PWM: 1. Odpada 2. Odpada 3. Ok 4. Ok 5. Ok 6. Ok 7. Ok 8. Odpada 9. Odpada
Zaklęcie: 1. Ok 2. Ok 3. Nie ma PWM więc określ to jeszcze raz 4. Przeredaguj. Nie masz pistoletu więc zasadniczo tę broń przyzywasz 5. Zasięg to 8m, na dodatek zakładając że wszystkie trafią mniej więcej w podobne miejsce to odpryski pokryją teren o pormieniu 1m 6. Jak w 4 7. Nie bardzo rozumiem działanie czaru. Pocisk dotyka celu i zaczyna wydawać dźwięk? Ale wtedy spada na ziemię? Czy może jednak wbija się a potem wydaje dźwięk? A co jak przebije albo zarysuje? Ogólnie opisz to dokładniej 8. Gaz utrzymuje się przez chwilę, efekty gazu przez 3 posty. Jest to łzawienie oczu i nieprzyjemne drapanie w gardle. No i pozbawienie zmysłu węchu. Zasięg takiego pocisku to 8m
Ogólnie do nienauczonych zaklęć masz oddzielną kategorię i tam je przenieś.
~~~ Witch hunter - 3 posty Dragon hunter - 3 posty Sonic Bullet - Nie widzę tego zaklęcia. Ma strasznie mało wspólnego z twoją magią a do tego jeszcze jest niezależne od samej broni czy pocisków. Na moje odpada. |
|