I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię:Musashi Pseudonim: Nazwisko:Kagawa Płeć:Mężczyzna Waga:70kg Wzrost:180cm Wiek:18 lat Gildia: Brak Miejsce umieszczenia znaku gildii: Brak Klasa Maga: 0
Wygląd:Musashi wygląda bardzo pozytywnie. Znaczy nie wygląda na jakiegoś oprawcę czy złoczyńcę. Jego wygląd mówi sam za siebie - jest to człowiek dobry. Czarne włosy sięgające do szyi, szpiczasty podbródek i serdeczny, szeroki uśmiech. To właściwie cały Musashi. Oczy ciemnobłękitne, w których czasami można zobaczyć błysk radości. Na lewym uchu jest mały, złoty kolczyk. Jest on praktycznie niewidoczny, znika pod burzą szarych włosów, podobnie jak dość szerokie czoło. Co do ubioru, nosi on niezmiennie białą koszulę, czarną kurtkę z białymi akcentami. szare spodnie i sportowe buty.
Charakter: Charakter tego osobnika idealnie pasuje do jego wyglądu - serdeczny i ciepły. Dla każdego stara się być miły i uprzejmy, z każdym chce nawiązać konwersację. Uwielbia alkohol, jednak w niewielkich ilościach i z umiarem. Uwielbia dobrą zabawę i towarzystwo. Mimo tego nie ma zamiaru przystępować do jakiejś gildii z tylko sobie znajomych powodów. Zwierzęta wprost ubóstwia, zwłaszcza te bardziej egzotyczne. Ze wszystkim sobie poradzi, na wszystko ma rozwiązanie. Jest przygotowany niemal na każdą sytuację. Jest bardzo lękliwy, jeśli chodzi o robactwo. Lubi opowiadać dowcipy, rozwiązywać zagadki i ogólnie wytężać swój mózg. Czytanie książek jest jego ulubioną rozrywką.
Historia: Historia Musashi'ego rozpoczęła się od małej, nikomu nieznanej wioski. On, i jego starszy brat żyli sobie szczęśliwie, jak każde normalne rodzeństwo. Rodzina była równie zadowolona z tego stanu rzeczy, mieszkańcy mieściny zresztą też. Do czasu... Pewnego pięknego dnia, do wsi zawitało kilku wędrownych magów. Natychmiast zyskali sympatię mieszkańców, pomagając im w ich problemach i wypełniając powierzone im zadania. Gdy ci mieli już opuścić osadę, dwaj mali chłopcy poprosili ich o jeszcze jedną przysługę. Tymi chłopcami byli Musashi i jego starszy brat, Hayato. Prosili o pomoc w uzdrowieniu ich chorej mamy, która zapadła na nieuleczalną chorobę. Magowie natychmiast ruszyli na pomoc i po wielogodzinnych zmaganiach udało im się pomóc kobiecie, za co zostali okrzyknięci bohaterami wioski. Od tego momentu Musashi postanowił zostać magiem. Musiał jednak poczekać, aż osiągną odpowiedni wiek. Od tamtej pamiętnej chwili, magowie co roku wracali do wioski na kilka dni, by bawić się wspólnie i pomagać wiosce w jej problemach. Pewnego dnia, gdy starszy brat Musa skończył 16 lat, magowie postanowili zabrać go ze sobą, by zrobić z niego maga. Rok później powrócili i postanowili, że przetestują również potencjał Musashi'ego. Okazało się, że posiadał duże zadatki na maga, podobnie co jego brat, dlatego za zgodą rodziców postanowili wziąć go ze sobą na rok, by wyszkolić umiejętności jego i doszlifować te posiadane przez brata. Oboje wrócili do wioski po upływie całego roku, by pochwalić się w swoimi niezwykłymi umiejętnościami. Powrócili, jednak był to tylko przystanek w ich dalszej podróży, w której postanowili opuścić swoich nauczycieli i kontynuować ją na własną rękę w poszukiwaniu wiedzy i ekscytujących przygód.
Umiejętności: Szermierz lvl.1, Kontrola przepływu magii lvl.1, Geniusz magiczny lvl.1
Ekwipunek: 2 katany, 10 sztyletów do rzucania, 2000 kryształów
Rodzaj Magii: Magia Aniołów - antyczna magia stworzona przez anioły, które chcąc przekazać swoją moc dla ludzi, musiały zawiązać z nimi kontrakty. W zamian za przyjęcie do swojego ciała jednego z tych bytów, ludzie mogli korzystać z ich bogatych umiejętności i mocy. Był tylko jeden warunek - ludzie ci musieli używać mocy do eksterminacji demonów i osób z nimi powiązanych. Zostali oni okrzyknięci mianem "Wybranych" - posłańców sił wyższych, przemierzających świat w celu niszczenia grzechu wszelkiego rodzaju i niesienia sprawiedliwości. Z czasem jednak zobowiązania traciły na sile, demonów na ziemi było coraz mniej, aż w końcu magia przestała nakładać jakiekolwiek zobowiązania. Przez stulecia nieliczni Wybrani badali swój dar, odkrywając nowe możliwości poprzez dodawanie elementów z innych magii. Ich ostatecznym osiągnięciem było zawarcie kontraktu z kilkoma aniołami jednocześnie.
Pasywne Właściwości Magii:
Uriel - anielica użyczająca swych mocy Musashi'emu. Koegzystuje wraz z nim, jednak nie ma wpływu na jego poczynania i zachowania. Ten natomiast może korzystać z jej umiejętności, prowadzić z nią telepatyczne rozmowy, pełniąc funkcję doradcy i opiekuna. Za pozwoleniem maga może wykorzystać jego ciało do porozumiewania sie z innymi. Z przypadku ataków na nasz umysł, jest w stanie nas ochronić do pewnego stopnia.
Aura - Musashi roztacza wokół siebie delikatną anielską aurę. Ludzie wokoło niego mogą dostrzec, że mag emituje niewielkie ilości światła na kilka cm. Staje się bardziej widoczny w mroku dla innych i delikatnie poprawia samopoczucie osób wokoło.
Justice - anielskie moce odciskają piętno na magu, którego poczucie sprawiedliwości jest nieco silniejsze niż zwykle. Popełnienie złego czynu bez odpowiedniej argumentacji ciągnie za sobą konsekwencje na naszej psychice - wyrzuty sumienia, koszmary, itd.
Nemezis - jesteśmy w stanie wyczuwać ludzi, którzy korzystają z demonicznych mocy, gdy ci znajdują się blisko nas. Wywołują u maga negatywne uczucia i chęć eliminacji - pozostałość z dawnych zobowiązań Magii Aniołów. Nie jest jednak na tyle silna, by w większy sposób wpływała na nasze poczynania.
Zaklęcia:
Soul Eyes (B) - zaklęcie nakładane na nasze oczy, pozwalający na 2 tury na zobaczenie ludzkich dusz. Możemy dzięki temu potwierdzić prawdziwość słów rozmówcy, jego wiek, czystość jego intencji, a nawet wyczuwać ludzi ze spaczonymi duszami - mających na sumieniu ciężkie grzechy. Zasięg jest równy zasięgowi naszego wzroku.
Archangel Soul: Uriel (A) - anioł oddaje nam pełnię swoich możliwości, pozwalając nam na czasowe przejęcie jego duszy i wykorzystania do własnych celów. Podczas przebywania w tej formie emitujemy ogromne ilości aury, która formuje się w dwie pary skrzydeł i zbroję okalającą nasze ciało. Włosy stają się złote od nadmiaru energii. Oczy stają się całkowicie jasne, niczym dwa reflektory. Nad naszą głową pojawia się wyraźna aureola. Forma ta daje dużo możliwości, jednak możemy przebywać w niej ograniczony czas - 4 tury, a czas między następną przemianą wynosi 3 tury.
Ciało: Nasze ciało zwiększa swoje możliwości dwukrotnie i zyskuje regenerację średnio poważnych ran. Po wyjściu z anielskiej formy odczuwamy silne zmęczenie
Święty Płomień: Trzymana przez nas broń automatycznie zyskuje anielską powłokę, formującą się w biały płomień. Wyostrza on broń, cięcia są bardziej dotkliwe i wzbogacone o obrażenia od ognia. Święty płomień ma większy efekt podczas ranienia demonicznych istot.
Skrzydła: Dwie pary skrzydeł pozwalają na lot z dużą prędkością z możliwością wykonywania skomplikowanych powietrznych akrobacji. Co dwie tury lotu trzeba dotknąć lądu, choćby na chwilę. Są też wytrzymałe i mogą posłużyć w charakterze osłony dla dwóch zaklęć D i jednego C. Po ich zablokowaniu nie nadają się do użytku
Szósty Zmysł: Potrafimy wyczuć ludzkie dusze i idące za tym następstwa. Rozróżniamy rzeczywistość od iluzji (zaklęcia B, od A zdecydowanie trudniej), znamy położenie wszelkich istot żywych w promieniu 30m od nas, a także dostrzegamy czystość duszy - jasne u ludzi prawych, a ciemne u niegodziwych. Całkowicie czarne dusze posiadają tylko demony i istoty z nimi powiązane.
Ostatnio zmieniony przez Musashi dnia Sob Lip 05 2014, 11:14, w całości zmieniany 5 razy
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Kagawa Musashi Sro Lip 02 2014, 14:11
Cytat :
Wiek: 17 lat
Cytat :
14.04.X783
Na forum jest rok x801, więc jeśli postać urodziła się w 783 to powinna mieć lat 18.
Cytat :
Szare włosy
Jak dla mnie na avku są czarne, ale mogę przyjąć, że tak światło pada czy coś.
Cytat :
szczęśliwie, jak każde normalne rodzeństwo. Rodzina była bardzo szczęśliwa
Powtórzenie.
Cytat :
zawitało kilka wędrownych magów
Kilku.
Cytat :
wioska zresztą też. Do czasu... Pewnego pięknego dnia, do wioski zawitało kilka wędrownych magów. Natychmiast zyskali sympatię wioski, pomagając mieszkańcom w ich problemach i wypełniając powierzone im zadania. Gdy ci mieli już opuścić wioskę
Powtórzenia.
Cytat :
wioski po upływie całego roku, by pochwalić się w wiosce
Powtórzenie.
Znalazłam więcej błędów, ale już nie wypisywałam. Ogólnie często powtarzasz w historii słowo 'wioska', więc następnym razem dobrze dać jakieś synonimy jak mieścina itp. Brak akceptu opisowego - popraw to co na czerwono.
Musashi
Liczba postów : 14
Dołączył/a : 30/06/2014
Temat: Re: Kagawa Musashi Sro Lip 02 2014, 14:31
Już
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Kagawa Musashi Sro Lip 02 2014, 14:32
Akcept części opisowej. Magię sprawdzi ktoś inny.
Musashi
Liczba postów : 14
Dołączył/a : 30/06/2014
Temat: Re: Kagawa Musashi Czw Lip 03 2014, 22:40
Zmieniłem magię bo dłuzy mi się czekanie ^ ^
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Kagawa Musashi Czw Lip 03 2014, 23:06
Magia: Szybkie pytanie - czy możesz wykorzystać swą magię do zrobienia czegoś złego? Sam piszesz o tym, że zobowiązania zanikły i tak dalej, więc wolę się upewnić.
PWM: 1. Ataki na umysł są nieznacznie utrudnione - dalej zadziałają, ale może być ci nieco łatwiej wyrwać się spod wpływu tego typu zaklęć. NIECO czyli naprawdę niewiele i ostatecznie decyzja i tak należy do MG. 2. Świetlna aura rozjaśni teren tylko na kilka centymetrów od ciebie. Innymi słowy to ty bardziej stajesz się widoczny dla innych niż oświetlasz sobie drogę. 3. Ok, to można powiązać z moim pytaniem na samej górze, więc poczekam na odpowiedź na tamto. 4. Tylko demoniczne moce, negatywne intencje odpadają.
Zaklęcia: 1. Ranga B minimum. I tylko to co wypisałeś, nic więcej nie sprawdzisz. 2. Nieznaczne zwiększenie możliwości fizycznych (wytrzymałość, szybkość, zręczność) 3 osób (w tym, jeśli zechcesz, siebie), czytaj znowu bardzo nieznaczne. Uleczone rany to niewielkie krwawiące zranienia i zadrapania, nic więcej nie uleczysz. Dane osoby mogą być w maksymalnym oddaleniu 7 metrów. Po zakończeniu działania zaklęcia przerwa na dwie tury. 3. Wszystkie posiadane umiejki fizyczne zyskują boosta o 0,5. Skrzydła obronią cię maksymalnie przed 2 zaklęciami klasy D i jednym klasy C, potem przestaną być zdatne do latania. Co dwie tury lotu musisz na chwilę dotknąć ziemi, choćby na sekundę. Rozróżnisz iluzje wynikające z zaklęć do poziomu B, w przypadku A i wyżej będzie z tym już zdecydowanie trudniej i musisz wykazać się odpowiednim rozumowaniem by coś udowodnić. Maksymalnie 4 tury, następna przemiana po 3 turach przerwy.
Musashi
Liczba postów : 14
Dołączył/a : 30/06/2014
Temat: Re: Kagawa Musashi Czw Lip 03 2014, 23:14
Magia: Oczywiście mogę użyć do złych rzeczy
PWM: 1) OK 2) Jasne 4) Dobra, poprawiam
Zaklęcia: 1) Niech będzie, zaakceptuję 2) Dobra, i tak mi nie starczy PA więc usuwam 3) Jak to tylko 0.5? Magia Przejęcia oparta na demonach daje 3x zwiększenie siły, a tutaj tylko 0,5? Reszta spoko, poprawię
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Kagawa Musashi Pią Lip 04 2014, 21:56
Magia: Chodziło mi o to, że z jednej strony możesz zrobić coś złego, a z drugiej w PWM masz napisane, że masz silne poczucie sprawiedliwości, więc... Jak to działa? Bo jest to kapeczkę nielogiczne, dlatego prosiłbym Cię o rozwinięcie tego (skoro jest to właściwość magii).
Zaklęcia: 3. 0,5 do wszystkich umiejętności fizycznych, które zdobędziesz na forum, to moim zdaniem wcale nie tak mało. Jeśli jednak Ci się to nie podoba, to mogę zgodzić się tylko na buff do siły fizycznej postaci x2 maksymalnie. Raz, że Twoje zaklęcie wzbogacają Twoją postać jeszcze o dodatkowe umiejętności i zdolności (latanie, płonący miecz, odgadywanie iluzji), dwa, że ja oceniam inaczej niż inni MGowie (każdy MG ocenia inaczej niż drugi MG).
Trzy, że zapomniałem o kwestii regeneracji ran. To jest w porządku, nawet niech będą średnie rany, ale po zakończeniu działania zaklęcia odczuwasz potężne zmęczenie (aczkolwiek średnich ran nie ma).
Musashi
Liczba postów : 14
Dołączył/a : 30/06/2014
Temat: Re: Kagawa Musashi Pią Lip 04 2014, 22:05
Magia: Mogę zrobić coś złego, jeśli uznam to za sprawiedliwe? Tym bardziej, że po świadomym złoczynieniu mogę mieć naprawdę spore wyrzuty sumienia...
Zaklęcia: Zmieniam oczywiście
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Kagawa Musashi Sob Lip 05 2014, 02:36
W porządku, tak też możemy to rozwiązać. Po prostu dopisz w PWM, że popełnienie złego czynu może wiązać się z nieprzyjemnymi konsekwencjami natury psychologicznej (wyrzuty sumienia, koszmary, itp.) jeśli nie zostanie on odpowiednio usprawiedliwiony. Dopiszesz to i będzie akcept.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.