Nazwa misji: Bunkier
Arc/ciąg misji: Zdobywanie Twierdz
Opis misji: Więzienie przetrzymujące superprzestępców nagle przestało funkcjonować, uwalniając kryminalistów na wolność. Jeszcze bardziej zaskakuje fakt, że kilkoro z nich pozostało wewnątrz, zmieniając więzienie w twierdze służącą mordowaniu policjantów i magów służących prawu. Do tej pory nie wrócił nikt z tych, którzy przekroczyli wrota bunkru. Zadaniem magów jest zatrzymać bunt, najlepiej zachowując więźniów przy życiu.
Ilość osób: 4-6 (Przy zgranym teamie można próbować w 3, ale będzie ostro)
Poziom: Bardzo trudna
Wymagania: Postacie sprawne w walce, zalecany przynajmniej jeden udział w misji bardzo trudnej. Postacie z GH i skrajnie złe - odpadają ze względów realizmu fabularnego.
- Przeciwnicy:
Mag teleportacji - ok 200 exp
Skazany za akcje skrytobójcze rangi międzynarodowej.
Mag gwiezdnych duchów - ok 90 exp
Skazana za używanie zakazanej magii (ludzkie podporządkowanie) w zakazany sposób
Mag Amnezji - ok 250 exp
Skazana za używanie zakazanej magii (wymazywanie pamięci) w zakazany sposób
Mag Kamienia - ok 180 exp
Skazany za próbę zniszczenia budynku rady podczas zebrania Radnych
Zasady specjalne: Misja odzwierciedla życie. Więźniowie prowadzą swoje życie: śpią, jedzą, bywają zmęczeni i takie tam, więc nie będzie to bitwa z rpg'owskim klimatem, gdzie każdy wróg daje z siebie wszystko. Jednakże, jak to w życiu, może również dojść do niemiłych niespodzianek. Także (jak to w życiu) nie trzeba mieć parcia na szkło, można misję zrobić na parę etapów, rekrutacji i takie tam. Stawiam na realizm i symulator.
Nagrody:
+ Doświadczenie
+ Złoto za pojmanie przestępcy
+ Możliwy Złoty klucz (dla maga GD) Złota Moneta (dla maga Aniołów) lub Item z Magicznej Kuźni (dla normalnego maga)
+ Możliwy tytuł fabularny (przydomek) dający bufa podczas używania na fabule, bądź inna forma nagrody pozamaterialnej
+ "Buff" fabularny w przypadku kontynuacji Arc