Liczba postów : 66
Dołączył/a : 28/11/2013
Skąd : Edolas
| Temat: Świat księżniczki Nie Cze 01 2014, 14:58 | |
| ZaklęciaCold of Molecular Immobilization (D)Molekularne unieruchomienie to moc polegająca na zwolnieniu ruchu molekuł, co daje efekt zatrzymania czasu, stąd też potoczna nazwa tej mocy "zamrażanie czasu". Obiekty zatrzymują się w czasie dosłownie na chwilkę poczym kontynuują swój ruch zgodnie z zasadami sprzed użycia zaklęcia [1.5 sekundy wg. Dona, inny GM może nadać swoją interpretację]. Czas zatrzymania jest wystarczający aby uciec z zasięgu obrażeń (jeśli rozpocznie się natychmiastową ewakuację). Czas zatrzymania jest zdecydowanie dłuższy od czasu rzucania zaklęcia. Zasięg to sześcian o wielkości 1m3, który przyczepiony jest jedną ze ścian do dłoni postaci. Zatrzymuje dowolne obiekty materialne i zaklęcia o jedną rangę mniejsze (PWM). Raz na 4 posty. - Wizualizacja:
Cold of Destroy Everything (C)Mocne cięcie szablą tworzące linię o długości 3-5 metrów i szerokości 1 metr, która przez 1 post niszczy dowolne niemagiczne+nieożywione obiekty (linia zamraża obiekty do temperatury zera bezwzględnego po czym rozbija je na atomy). Linia jest w stanie rozdzielić biegnący nurt rzeki na dwie wodne ściany płynące po prawej i lewej stronie maga, a także obronić użytkownika przed skalną lawiną spadającą przez 1 post. Cięcie jest również w stanie przebić się przez dowolną niemagiczną osłonę, np przeciąć się jednocześnie przez tarczę i zbroję. Raz na 4 posty. Cold of Protection Everything (C)Zeruje prędkość dowolnego materialnego obiektu dotkniętego dłońmi, tak, że cel przez chwile lewituje w powietrzu, po czym zachowuje się zgodnie z prawami grawitacji. Można tak zatrzymać zwykły atak bronią lub umiejętność opartą na broni o randze D, atak fizyczny przeciwnika o dowolnej sile/wadze/masie lub umiejętność fizyczną do rangi D, dowolny obiekt materialny możliwy do złapania w locie, zaklęcie używające materialnych obiektów rangi D. Generalnie zaklęcie chroni maga przed ciosem, lecz nie jest to zasadą i wszystko zależy od siły, z którą miotany jest przeciwny obiekt, a raczej od tego, czy moc zaklęcia C zdołała wystarczająco szybko osłabić prędkość celu. Raz na 2 posty Cold of Create Waterfall (C)Zamach/gest/uderzenie ręką/nogą/mieczem zamraża powietrze tworząc niereguralną bryłę lodu o długości max 8m szerokości 1m i grubości max 3m. Można modyfikować kształt, np krótsza ale za to szersza. Kształt może być wykrzywiony: de facto jest on podobny do ruchu, jaką postać wykona ręką/nogą/mieczem. Bryła powstaje w odległości max 3m od użytkownika. Można nią zaatakować niczym Yura, osłonic się, lub wpłynąć na otoczenie, np wznosząc się w powietrze. Zaklęcie nie ma możliwości zamrażania celu, jedynie wyrzuca w powietrze, odrzuca lub miażdży. Raz na 5 postów. Low power Slow Mode (C)Wszystkie obiekty materialne oraz zaklęcia do rangi D wokół czarodzieja zostają spowolnione (czarodziej także). Spowolniony tryb zapewnia czarodziejowi większą kontrolę ciała a także pozwala na skuteczniejsze działanie za pomocą zmysłu wzroku i dotyku. Z widoku trzeciej osoby wygląda to tak, jakby czarodziej stał się nagle dokładny i precyzyjny niczym mistrz zen, np. potrafił uniknąć lecących pocisków niczym Neo z matriksa. Czar generalnie służy do zwiększania uników. Zasięg 1m. Raz na 3 posty. |
|