“Sacred” Relict - Remorse
Forma pasywna: Zmodyfikowana katana, która właściwości ma jak zwykła. Na pierwszy rzut oka jest ona prawie cała czarna. Jedyne co nie jest zgodne z tym kolorem to złota, metalowa tsuba i wykończenie tsuki. Dodatkowo, saya tej katany ma taki sam główny kolor, z paroma częściami złotymi i jest wytworzona z metalu. Ostrze, w przeciwieństwie do reszty, ma jeszcze czerwone, niezbyt szerokie pasmo. Jest ono czymś na wzór pieczęci, która trzyma ukrytego w broni demona przed przejęciem kontroli nad użytkownikiem.
CZAS DZIAŁANIA: 1 post
Stage I - Po aktywowaniu, sam Remorse nie zmienia się znacznie pod względem wyglądu. Jego wytrzymałość i ostrość rośnie w niewielkim stopniu i jest on bardziej przystosowany do magii chłopaka, co umożliwia nowe techniki i efektywniejszą walkę. Największą zmianą jest 5 metrowy, czarny łańcuch połączony z wykończeniem tsuki. Podczas aktywacji, “wyrasta” on z głowicy i owija się wokół ręki użytkownika, aż do barku. Łańcuch naturalnie jest owinięty ciasno, tak że trudno wybić mu broń z dłoni.
Wymagania: brak [odblokowany]
Stage II - Po aktywowaniu, sam Remorse nie zmienia się znacznie pod względem wyglądu. Jego wytrzymałość i ostrość rośnie w niewielkim stopniu i jest on bardziej przystosowany do magii chłopaka, co umożliwia nowe techniki i efektywniejszą walkę. Dodatkowo, ostrze ma wtedy wbudowaną w sobie truciznę rangi D. Trucizna dostaje się do krwi osoby zranionej tym ostrzem, powodując duszności i problemy z oddychaniem, post po zranieniu. Trucizna działa przez 3 posty. Największą zmianą jest 5 metrowy, czarny łańcuch połączony z wykończeniem tsuki. Podczas aktywacji, “wyrasta” on z głowicy i owija się wokół ręki użytkownika, aż do barku. Łańcuch naturalnie jest owinięty ciasno, tak że trudno wybić mu broń z dłoni, ale może go poluźnić mentalną komendą. Ostrze pojawia się w dłoni użytkownika po skończonym czasie działania.
Wymagania: Szermierz I [odblokowany]
Stage III - Po aktywowaniu, sam Remorse nie zmienia się znacznie pod względem wyglądu. Jego wytrzymałość i ostrość rośnie w znacznym stopniu i jest on bardziej przystosowany do magii chłopaka, co umożliwia nowe techniki i efektywniejszą walkę. Poza tym, SR przechodzi dość drastyczną zmianę.
Wraz z rozwojem broni, pieczęć trzymająca demona zamkniętego w Remorse zaczęła słabnąć. Wizualną oznaką tego trybu, jest ogień spowijający ostrze. Trucizna działa już 5 postów i od razu po zranieniu. Łańcuch naturalnie jest owinięty ciasno, tak że trudno wybić mu broń z dłoni, ale może go poluźnić mentalną komendą - może go również całkowicie "Zniknąć". Można przyzwać ostrze do swojej dłoni mentalną komendą. Nie pojawi się ono natychmiast. Przez 0.5 posta dematerializuje się, a następnie przez taki sam czas materializuje się w jego dłoni.
Wymagania: Szermierz III [odblokowany]
Stage IV - Jak można się domyślić, Remorse nie zmienia swojego wyglądu i w tej formie. Jego wytrzymałość i ostrość rośnie w jeszcze większym stopniu, a przystosowanie do magii chłopaka osiąga prawie granice, przez to że “dusza” ostrza jest praktycznie złączona z tą chłopaka. Przez to negatywne efekty zaklęć chłopaka na ostrzu są bardzo ograniczone. Pieczęć słabnie jeszcze bardziej, przez co chłopak rzadko kiedy zatrzymuje w pełni swoją psychikę podczas używania tej zdolności. Jedyne co go zatrzyma w tym momencie przed masakrowaniem, to jakieś ciepłe wspomnienie, osoba która jest mu w miarę bliska i tym podobne. Remorse jak i ręka chłopaka otoczone są szalejącymi płomieniami ze względu na większy przepływ demonicznej mocy. Nie zadają one żadnych obrażeń. Jego zdolności fizyczne są wzmacniane o 40%. Ostatnią i znaczącą różnicą jest fakt, iż podczas aktywacji tego poziomu, użytkownik może używać demonicznej magii ostrza. Zaklęcie w tym wypadku także trzeba wykupić i kosztują jak normalne. Mentalną komendą może go też do siebie przywołać i jest to prawie natychmiastowe (nie na tyle szybkie, aby zablokować lecące już atak/uderzenie). Łańcuch nadal można "Znikać". Trucizna, nadal działa 5 postów, jednak teraz prócz duszności i problemów z oddychaniem, po 3 poście powoduje krwioplucie i większe męczenie się.
Wymagania: Szermierz IV [odblokowany]
Stage V - Remorse pozostaje taki sam jak zawsze. Szok, prawda? W każdym bądź razie, właściwości ostrza są drastycznie zwiększone . O wiele ciężej je zniszczyć, a jej ostrość jest legendarna. Prawdopodobnie tylko magiczne/legendarne artefakty byłby w stanie zatrzymać cięcie, lub naprawdę świetne magiczne przedmioty i twory. Wizualny efekt szalejącego ognia można na tym poziomie włączać i wyłączać wedle woli użytkownika.
W wyniku efektów pewnego zdarzenia, dusza demona opuściła Remorse i zostawiła w nim tylko swoją moc. Na tym etapie, psychika chłopaka nie zmienia się podczas aktywacji SR. Jego zdolności fizyczne wzmacniane są o 50%.
Jako, że demoniczna moc w broni została, chłopak nadal może używać demonicznej magii ostrza. Mentalną komendą może go też do siebie przywołać. Szybkość przywołania nie zmienia się w porównaniu do poprzedniego etapu. Łańcuch nadal można "Znikać". Trucizna, nadal działa 5 postów, jednak teraz prócz duszności i problemów z oddychaniem, po 3 poście powoduje krwioplucie i większe męczenie się. Remorse może też przecinać zaklęcia do rangi C włącznie.
Wymagania: Mag rangi S [zablokowany]