Rodzaj Magii: Manipulacja Chwilą Manipulacji chwilą, jest to magia pozwalająca manipulować czasem w określonym obszarze. W odróżnieniu od Łuku Czasu, Manipulacja chwilą nie pozwala cofać czasu, a jedynie go przyspieszać, czy spowalniać i wpływa na wszystko w danym obszarze działania. Manipulacje chwilą wywołuję się i kontroluję tylko rękoma.
Zaklęcia:Zaklęcia rangi C:Materializacja Chwili - Sztukmistrz magi przywołuje na koniuszkach swych palców chwile w liczbie 6 jednocześnie. Ich materialna postać wygląda jak tarcza zegara. Od teraz, tam gdzie przyłoży palec ze znakiem tam zostawia symbol. Pozostawiony symbol przylega do powierzchni i nie różni się za bardzo wyglądem od tego jaki był na palcu prócz tego iż jest płaski jak powierzchnia do której przyległ. Jednak nie byłoby to zaklęcie rangi C gdyby nie miało dalszych efektów. Magię znaku aktywuje bezpośredni kontakt fizyczny, nawet jeśli źródłem jest magia. Zmaterializowana chwila następuje poprzez spowolnienie czasu niemal go wstrzymując na dwie sekundy. Spowolnienie to oddziałuje wyłącznie na obszar sześcianu, gdzie jeden bok ma długość 25 centymetrów. Magie tą można wykorzystywać jako pułapkę, czy też magię obronną. Jako pułapka na ziemi, może zatrzymać nogi następującemu nań przeciwnikowi utrudniając chociażby pościg. Jako zastosowanie obronne Manipulujący Chwilą może spróbować przewidzieć gdzie uderzy przeciwnik i umieścić na sobie symbol, gdzie miecz zatrzyma się na chwilę na skórze miast zagłębić się w ciele. Znak ten aktywuje się od miejsca dotknięcia nie wpływając na materię do której przyległ. innymi słowy, gdyby czarodziej zostawił symbol na oponencie to dotykając go byłby jedynym którego kończyna została wstrzymana na chwilę.
Zaklęcie to ma także ograniczenia, gdzie wszystkie zaklęcia oparte na energii takie jak chociażby ogień unicestwiają symbol przy kontakcie nim on się aktywuje. Dodatkowo, gdy czarodziej spróbuję rzucić zaklęcie po raz trzeci, to wtedy pierwsze symbole wykraczające po za maksymalną póle 15, rozpadną się bez efektu. W Tym samym czasie może istnieć tylko 15 symboli chwili.
Materializacja Chwili | Platforma Czasu - Manipulujący chwilą przywołuje na wnętrzu jednej dłoni tarcze zegara, gdzie jedna ze wskazówek łączy się z kciukiem mężczyzny. Druga natomiast łączy się z palcem środkowym. Od teraz obie wskazówki kontrolują zaklęcie, gdzie środkowy palec wskazuje jedną z dwunastu godzin na tarczy zegara, zaś kciuk wskazuje miejsce materializacji chwili. Tym razem zmaterializowana chwila ujawnia się w postaci płaskiej tarczy zegara objawiającej się w przestrzeni i będącą swoistą purpurową platformą. Zaklęciem tym można przywołać 12 takich tarcz o średnicy 1,5 metra. Każda z 12 platform odpowiada dotkniętej przez palec środkowy godzinie, która po dotyku znika z tarczy na dłoni. Jako iż to magia chwili to przyzwana tarcza istnieje przez jeden pełny post, po czym zaczyna zanikać. (Jak szybko ustala MG). Dodatkowym aspektem tego zaklęcia jest automatyczna manipulacja czasem. Gdy obiekt zbliża się do płaszczyzny to czas tuż nad nią jest spowolniony, natomiast gdy się odrywa od powierzchni to przyspieszony. Skutkiem czego spowalnia upadek nań i przyspiesza wyskok z niej. Jednak efekty następują jeden po drugim, tak więc jeśli ktoś wyskakuje z platformy, a inny jednocześnie na niej ląduje to opada na nią szybciej. Platformy te można przyzwać do dwóch metrów od kciuka z racji niskiej rangi zaklęcia. Czar głównie pozwala dostać się do wyżej usytuowanych miejsc, jak i uchronić się przed upadkiem z dużej wysokości.
Tarcza przywołana zostaje równolegle do ziemi i działa tylko w momencie opadania na nią; wyskoku z niej. Czyli wbiegnięcie w taką tarcze od boku sprawi, że dana osoba przez nią przeleci.(złapanie i podciągnięcie się na takiej tarczy, nie jest możliwe)
Dodatkowo z wiadomych przyczyn mag musi być w stanie dotknąć palcem wnętrza swej dłoni, więc nie przyzwie tarczy dzierżąc w niej broń. (Zaś przenika przez zwykłe materiały, więc tarcza zegara i jej wskazówki są widoczne nawet w rękawiczkach).
Zaklęcia rangi B:Sfera Przyspieszenia Chwili- Czarodziej skupia magię w dłoniach, po czym skoncentrowaną magię wypuszcza w tym kierunku w którym skierował wybraną dłoń. Magia nie ma wizualnego odzwierciedlenia, zaś uwalniająca się magia z dłoni przyspiesza czas dwukrotnie w kształcie stożka o średnicy 15cm od dłoni kończąc na 10 metrach u końca. Sam stożek może osiągnąć długość do 15 metrów i w interesie czarującego jest manipulacja długością stożka. Zaklęcie to jest jednostajnie uwalniane przez 3 tury czarodzieja.
Sfera Spowolnienia Chwili - Czarodziej skupia magię w dłoniach, po czym skoncentrowaną magię wypuszcza w tym kierunku w którym skierował wybraną dłoń. Magia nie ma wizualnego odzwierciedlenia, zaś uwalniająca się magia z dłoni spowalnia czas dwukrotnie w kształcie stożka o średnicy 15cm od dłoni kończąc na 10 metrach u końca. Sam stożek może osiągnąć długość do 15 metrów i w interesie czarującego jest manipulacja długością stożka. Zaklęcie to jest jednostajnie uwalniane przez 3 tury czarodzieja.
Materializacja Chwili | Zbroja Czasu - Mag ponownie materializuje chwilę, jednak tym razem w postaci 4 wielkich i czarnych tarcz zegara.
Tarcze pojawiają się tuż przed jedną z dłoni mężczyzny. Jedna tarcza ma 3 metry średnicy, przenika przez materie, gdyż by zaklęcie było w pełni zmaterializowane to mag musi tą samą dłonią dotknąć kogoś. Wszelkie ataki opierające się na energii, a stykające się z tarczą nim ta zostanie nałożona na kogoś, niszczą ją bezpowrotnie. (Ogień, promienie, błyskawica itd.)
Po umieszczeniu tarczy na kimś, ta w widoczny sposób otacza jego ciało jak tatuaż.
Jednak zaklęcie wciąż jest uśpione i aktywuje je dotyk twarzy, gdzie znajduje się jedyny ruchomy element tatuażu, czyli poruszające się wskazówki. Po dotyku zbroja aktywuje się na jedną turę i drastycznie spowalnia czas 25 centymetrów od skóry niemal go zatrzymując. Wszystkie 4 tarcze można umieścić na jednej osobie z czego jednocześnie można aktywować tylko jedną. Zbroja chroni podwójnie, z jednej strony spowalnia czas, a z drugiej chroni całkowicie przed magią Manipulującego Chwilą. Innymi słowy, gdy zbroja jest aktywna to wszelkie zaklęcia Carlosa nie odnoszą nań, czy też na osobie na którą umieścił żadnego skutku. (Oczywiście te pozytywne także nie działają)
Pasywne Właściwości Magii *Obiekty tak małe iż mieszczące się w dłoni czarodzieja mogą być rzucone z trochę szybszą prędkością, jest to sztuczka nie wymagająca wysiłku.
*Częste manipulacje tą magią sprawiły, że dłonie Carlosa zawsze wydają się być nie skażone trudami życia, czy jakąkolwiek pracą.
*Przystawiając dłonie do ust i zmieniając szybkość płynięcia chwili Verno może zmieniać ton swego głosu. Jednak mimo iż to możliwe to potrzebuje sporo czasu by nauczyć się naśladować konkretnej osoby głos.
*Gdy Verno całując niewiastę dotknie jej podbródka to odruchowo spowalnia czas w okolicy jej ust, tak iż ta ma wrażenie utraty kontroli nad pocałunkiem, jakby język i same usta odmawiały posłuszeństwa.
**Verno potrafi przywołać lekko błyszczącą się magią tarczę zegara na wierzchu dłoni, gdzie znajdujące się nań wskazówki ukazują aktualną godzinę. Trwa to naturalnie chwilę, czyli jedną turę.
**Carlos potrafi zawiesić na chwilę w czasie przedmiot, który uprzednio trzymał w dłoni, ot tak na jedną turę. Ta sztuczka nie wychodzi podczas walki.
**Łącząc ze sobą dwa palce w okrąg, mag patrząc przezeń dostrzec może świat spowolniony o sekundę. Do użycia raz na 3 posty. Można częściej, nie mniej w takim wypadku będzie obciążany mózg