I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię: Anulej Pseudonim: Brak Nazwisko: Nekozuma Płeć: Kot, znaczy się on.. Waga: Dawno się nie ważył.. 70 ? Wzrost: 177cm Wiek: 21 Gildia: Kto by go chciał... dorzucany zestaw garnków marki "Masrecuch" Miejsce umieszczenia znaku gildii: Powinni wypalić mu na tyłku, moze nikt się nie dowie... Klasa Maga: Zero, absolutne zero, ale tak poważne Zero.
Wygląd: Młody, przystojny wysoki mężczyzna o blond czuprynie i niebieskich oczach, marzenie każdej kobiety… Dobrze, no już tak na to nie patrzcie. Anulej kryje się w cieniu, słońce to jego wróg, dlatego ma księżycową opaleniznę. nosi na sobie czarny potargany płaszcz i dziwny kapelusz do kompletu. Buty wysokie "Glany" marki krzak. Co do nakrycia głowy, przyczepione jest do niego za pomocą srebrnej nici piórko, które ponoć się obraca, gdy ten zaczynać coś knuć. Jego własna matka mawiała mu "Anulej kochasz ludzi?... To przestań ich krzywdzić i zasłoń czymś ten szpetny ryj" Wobec domagających się fanów musimy powiedzieć nieco więcej, a wiec posiada kruczoczarne włosy i dziwne oczka. Mianowicie jest to coś na pograniczu piwnego zmieszanego z czerwienią.
Charakter: Dziwny, potrafi zagadać na śmierć lub milczeć jak grób. Trzyma się zasady, ze wolno ufać tylko samemu sobie. Czasami zachowuje się jak dziecko, czasami jakby pozjadał wszystkie rozumy. Od skrajności w skrajność. Łaknie do ludzi, ale się ich też boi. Nie lubi pytań, dlatego zna sposób na nie, trzeba zagadać człeka, a ten mając nas dosyć na bank nie zada żadnego pytania. Anulej lubi chłód, deszcz, pochmurne niebo i przeszywający wiatr. Lubi czuć się wolny, niezależny. Zachowuje się dziwnie, jeżeli dać go do pokoju z pięcioma kobietami wpadnie w panikę i ucieknie. Za to w obliczu smoka.. w sumie powiecie mu smok, a on zapyta "A gdzie?" I zacznie tup tup w kierunku, z którego wszyscy uciekają. Ma własny umysł i myśli, jakoś też inaczej niż reszta, mianowicie zawsze posądza w każdym barze, że chcą go uśmiercić, ale to zawsze.
Historia:
Mówisz więc, że nie zawsze ludzie są tacy? Mówisz, że są różni nie tacy sami? A, czy to czasami nie pragnienie szczęścia, dobra, miłości nie prowadzi do zła i tej całej nienawiści? Gdyby tak pomyśleć, to bez jednego nie ma drugiego. Historia Anuleja maga bez gildii, o czym tu można opowiedzieć o kimś; co o sobie na pewno nie opowie, a na pewno nie opowie prawdy. Urodził się w zwykłej mieszczańskiej rodzinie, ojciec był i jest właścicielem małego gospodarstwa rolnego. Miasto "Ivastarius" jedne z setek jak nie tysięcy, niczym się nie odróżnia od innych. Budowa jak ze średniowiecza, w centrum stoi świątynia Boga "Wired". By było zabawniej, jest to bóg obłąkanych kóz, nie wnikajmy czemu mu tu świątynie wybudowali w tym 20 tysięcznym miasteczku. Anulej posiada rodziców, posiada też i rodzeństwo. Sam był trzecim synem, w sumie to było ich sześcioro, czterech chłopaków i dwie najmłodsze siostry. Czy tu napiszemy o tym, jak Anulej był utalentowany i odkrył w sobie nieziemskie moce? Eee.. Jego najstarszy brat odkrył w sobie taką moc, że szczena opada. Mianowicie stosował magię straszliwą, której moc zrodziła się z nocy. Szaleni myśleli ze to dobry chłopak z dobrej rodziny, że to normalna rodzina.. jednak Nekozuma. Najstarszy uczył się zaklęć pochłaniał magię, a rodzice dbali by reszta ich dzieci była bezpieczna. To się uczyli o proszę tak wygląda pomidor malinówka, a tak bycze serce. Potrafili jeździć konno, jakoś gotować, cerować i w lesie dadzą sobie radę. Tylko ten jeden tylko ten Zermaki. Tu ludzie szemrają, ale jakoś się żyje zwłaszcza jak jest się trzecim i twoje obowiązki na polu dają wycisk od rana do wieczora, ha a tu każą ci jeszcze do szkoły pójść. Wieczny niepokój prowadził go przez życie, zawsze czegoś sie obawiał w swoim rodzinnym domu na coś czekał. Słyszał rozmowy za drzwiami, kłótnie rodziców, ciągle padało słowo Zermaki. Czas płynął, w wieku 11 lat żegnał brata, który udawał się w podróż. Miał zostać członkiem jakiejś gildii, nieważne jakiej mieli taki znak, niby to świnia niby smok, może to był znak Skody? Zaraz moment, mamy kiepską pamieć. Tak pewnie teraz nagła zmiana, przybył brat mordował krewnych by wchłonąć ich magiczne moce, tylko Anulej przeżył, ktoś usłyszał, źle skopiował napisali Harrego Peterra. Niestety nic z tych rzeczy. Drogi się ich nieszczególnie rozeszły, najbardziej tajemniczy brat pisał listy do domu i nikomu nie chciało się odpisywać. serio, byli zadowoleni, że ten mroczny jak Goth pijany jak Punk mag zniknął. Zermaki używał bardzo mocnej magi "wpierdolu", wzorował ja na smoczych zabójcach i mieliśmy "szpony wpierdolu" czy "ryk żula" czy w końcu "super-rozpizdu-wszystko" Nie brzmi groźnie? Jednak siły czerpał z krwi, używając tych głupio brzmiących zaklęć pozbawiał sam siebie krwi. Wiecie dorosły człowiek posiada jej 5 litrów, a temu, gdy brakowało własnych zasobów potrafił zniknąć nawet litr krwi, co powodowało skraj śmierci i bramy niebieskie. Zermaki pisał a Anulej mu odpisywał, dziwne to kiedy nigdy nie możesz z kimś się dogadać na żywo, mówiąc do niego a na piśmie jak do przyjaciela. Anulej mu wyjawił sekret "To ja wrzucałem sól do twojej pościeli wierząc, że w końcu się poszczysz". Za namową swego brata Anulej zaczął uczyć się magi, korespondencyjnie. Powiedzmy, że miał wybitny tok nauki. Na początku musiał odkryć w sobie to coś, ta moc. Trzeba zawsze pomyśleć, po co ci magiczna moc, na tamte standardy Anulej miał masę pomysłów. 1. Zaklęcie dodające chęci wstania z łóżka level S++++ Nie udało się opanować, leżenie w łóżeczku jest zbyt milusie. 2. Zaklęcie szukające całych skarpet przed wyjściem 3. Magia cyfrowego Palsatu 4. Puff i piwo 5.. Leczenia Kaca, level master W wieku 16 lat pragnął już poznać zalecie"leczenia kaca lewel God". Długo szukał odpowiedniego rodzaju magi dla siebie. W końcu jednak się odkryło, jak to bardzo długa historia. No już się rozgadaliśmy o kimś, a tak nie ładnie, wiec powiedzmy na końcu ze Anulej wyruszył w świat uciekając przed wściekłą matką, kiedy niechcący rzucił zaklęcie na porost marchwi i wyrosły tytany zjadające ludzi. Na szczęście są te mury... tylko ciii. Ok, bo nie wszyscy zrozumieli, po prostu zdenerwował czymś matkę i wstydzi się powiedzieć czym, wiec nie bierzcie wszystkiego, tak dosłownie do siebie. Bowiem życie sobie kpi z nas wszystkich.
Umiejętności:
Bariera umysłowa - Nikt nie lubi jak mu się grzebie w głowie… nikt! Więc wypada tego… uniknąć. Lvl 1 - Nieznacznie osłabione iluzje [PWM nie zadziała]
Kontrola przepływu magii - Im lepiej kontrolujesz przepływ magii z ciała do formowanego zaklęcia tym szybciej zostanie ono użyte. A czasem czas to pieniądz prawda? Lvl 1 - Nieznacznie skraca czas rzucania zaklęcia
Zapasy magiczne - Niektórzy magowie, nie potrafią machać kijami, kopać z półobrotu, ani nie przetrwają uderzenia tirem w twarz. Z tego powodu skończona mana jest dla nich jak wyrok śmierci. By skończenie many odłożyć w czasie, nauczyli się ją oszczędzać, dzięki czemu jej zapasy u nich, uległy zwiększeniu Lvl 1 - 10% Więcej MM
Ekwipunek: 5000 klejnotów.
Rodzaj Magii:
Atakata Magia niewidzialnej siły, pozwalająca unosić przedmioty, jak i lewitować. Podobna do możliwości kinetyków, jednak ta potrafi tworzyć bariery. Użytkownicy tego rodzaju posiadają dziwne uszy blada aparycję. Ich moc uzależniona jest od pory dnia, są słabsi za dnia, w nocy o wiele silniejsi. Jest tez dosyć kłopotliwa bowiem często, ludzie na wsi krzyczą na nas "Diabeł" po czym widły i pochodnie i te sprawy.
Pasywne Właściwości Magii
Dzieci nocy- Anulej jest jak kot nie ważne z jakiej wysokości spadnie to na cztery łapy. Ok czasami go boli i traci przytomność, gdy spadnie ze znacznej wysokości i ucałuje beton, ale jak w bajkach, odklei mordkę i idzie dalej. Do 8m nic ci nie jest, do 15 jesteś obolały, powyżej jedynie zmniejszy obrażenia
Uwielbienie mroku- Nie lubimy światła, kochamy noc. Stąd nie ma objawów zmęczenia wynikającego brakiem snu. Działa to oczywiście w nocy za dnia drzemki wskazane.
Zaklęcia:
Zer Wymagania: Brak Ranga: B Zaklęcie dzięki któremu można latać, szybować w przestworzach. wszystko cacy tylko.. Anulej ma lęk wysokości, moze nie krytyczny ale jednak. Dlatego lata do wysokości, do której może się czegoś złapać tylu latarnia. Mimo ze się boi to lubi zwłaszcza uciekać w ten sposób. Co więcej zazwyczaj zaczyna to "ceremoniałem schodów" tak jakby szedł po niewidzialnych schodach, dojdzie tak do 1,5 metra i dopiero w górę. Lubi też się zgrywać czyli unosić się jakieś 10cm nad ziemią i sunąc przed siebie, oszczędzając nogi. Max. 20m, 3 posty trwania, potem znów trzeba płacić.
Zarki Ranga C Wymagana: noc Szybkie zaklęcie, polega na odbiciu sie i możliwość przelecenia max 60m dalej. Przydatne gdy chce się dopaść kogoś niczym tygrysek co lubi bryknąć sobie na kogoś.
Akari Ranga: B Wymagana: noc Polega na przesuwaniu siłą woli przedmiotów, zginanie łyżek jest już możliwe. W sumie to od ilości włożonej mocy zależy co się stanie i ile kilogramowy przedmiot podniesiemy, przesuniemy rzucimy. Można powiedzieć że przedmiot 10 kg możemy dowolnie przenosić i nadać mu spora prędkość. Maksymalnie mozemy podnieść przedmiot 50 kg ale w tedy jego predkość nie będzie za duża 10kg- 50km/h 50kg- 10km/h Max ilość przedmiotów to 10.
Ostatnio zmieniony przez Anulej dnia Czw Kwi 10 2014, 21:37, w całości zmieniany 3 razy
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Anulej Sro Kwi 02 2014, 19:42
Cytat :
Młody, przystojny wysoki mężczyzna o blond czuprynie i niebieskich oczach, marzenie każdej kobiety… Dobrze, no już tak na to nie patrzcie.
Sądziłam, że to takie wprowadzenie bo postać tak nie wygląda, ale jeśli to faktycznie wprowadzenie to gdzie jest kolor włosów i oczu? Bo jak to jednak faktycznie to to... nie wygląda tak. Nieważne, że w cieniu się kryje - ma jakiś wygląd, więc napisz.
Cytat :
nie zda żadnego pytania.
Zada.
Cytat :
jeżeli dać do do pokoju
O jedno 'do' za dużo.
Cytat :
barze że
Przed 'że' zawsze przecinek.
Cytat :
Mówisz że
Przed 'że' zawsze przecinek.
Cytat :
moc że
Przed 'że' zawsze przecinek.
Cytat :
nie ważne
Razem - nieważne.
Cytat :
krwi. wiecie
Nie zwróciłabym uwagi i uznała za błąd, ale nie pierwszy raz zapominasz o wielkiej literze po kropce.
Cytat :
kiedy niechcący rzucił zaklęcie na porost marchwi i wyrosły tytany zjadające ludzi.
Nie wyrosły, nie ma w zaklęciach. Zmień.
Dużo błędów, nie wypisałam nawet połowy. Głównie zapominasz o przecinkach i pl literach gdzieniegdzie - i też inne błędy się znalazły. BRAK AKCEPTU. Popraw to co na czerwono.
Anulej
Liczba postów : 153
Dołączył/a : 02/04/2014
Temat: Re: Anulej Sro Kwi 02 2014, 21:06
Cytat :
kiedy niechcący rzucił zaklęcie na porost marchwi i wyrosły tytany zjadające ludzi. Nie wyrosły, nie ma w zaklęciach. Zmień.
To zagranie literackie, żart. Tak samo jak wstęp opisu wyglądu postaci, z cyklu jakby chciał Anulej wyglądać, a wygląda tak ja na avku z boku. Kiepsko pisze, wole was nie denerwować dlatego przepraszam za problem. W końcu jak co post dostanę ... no właśnie. A pisze chaotycznie, szybko i nie czytam przed wysłaniem.
Życzę miłej gry i jeszcze raz przepraszam.
Mimo to poprawiłem jak umiałem.
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Anulej Pią Kwi 04 2014, 17:07
...Akcept opisowy niech będzie. Aczkolwiek skoro nie ma tego w opisie wyglądu, to i nie masz tych znaków na twarzy, które są na avku.
Magię sprawdzi ktoś inny.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Anulej Pią Kwi 04 2014, 19:10
Magia -> Zanim w ogóle zajmę się zaklęciami czy czymś innym, posiedzimy nad twoją magią. Jej nazwa, Telekinaza jest dziwną wariacją słowa telekineza która odnosi się do poruszania obiektów samym umysłem. Nie mniej, opis magii ma niewiele wspólnego z samą nazwą, chyba że jest coś co zwie się telekinazą. Według twojego opisu jednak wiemy tylko tyle że magia przypomina moce krwiopijców, ale jednak jest to dość mało sprecyzowane bo: a) Przypomina = / = jest, prościej mówiąc musisz wymienić podobieństwa i różnicę b) Krwiopijca -> nawet jeśli domyślam się iż mówisz o wampirach, pozostają to jedynie domysły, albowiem w gruncie rzeczy nawet komar, jest krwiopijcą c) Moce krwiopijców -> Co człowiek to inna wersja. Musisz określić, jakie dokładnie to moce i właściwości, niestety.
Anulej
Liczba postów : 153
Dołączył/a : 02/04/2014
Temat: Re: Anulej Sro Kwi 09 2014, 10:58
Opis ma bowiem zaklęcia umożliwiają latanie ( ty jako przedmiot do góry lewitujesz) czy poruszaniem przedmiotami.
Może powiem tak idzie zacząć grę bez zaklęć? Przykładowo i bez magii i w grze poznać smoka co zacznie uczyć? Lub innego gracza co może zacznie uczyć swojej magi, bo naprawdę nie mam siły wymyślać coś swojego, chociaż bardzo bym chciał ale nie znam opcji waszego ocenienia. Pisze dowolność jednak tak nie jest...
Jeżeli mozna to bym zmienił... jak nie to tak bym dał -----------------------------------
Rodzaj Magii: Mroczna telekinaza. Magia, która za dnia może nie zachwyca, jednak nocą rozprzestrzenia swe skrzydła. Wzorowana na mocach pewnych krwiopijców, jednak nie jest taka aż zła. Tutaj uwagę potrzeba brać na zaklęcia możliwe do użycia za dnia i te które wymagają nocy. Telekineza- bowiem magia umożliwia poruszanie przedmiotami siłą woli, jak i inne sprawy, mroczna bowiem, w nocy jest silniejsza niż za dnia. Ma więcej opcji. Czemu ludzie mylą to z wampirami? Użytkownik zazwyczaj ubiera się mroczno, nie lubi chodzić za dnia, śpi gdy słoneczko na niebie. Uszy są szpiczaste i zęby, zwłaszcza kły się wydłużają, tworząc dziwne złudzenie i podobieństwa. Magia ta na najwyższych poziomach wymaga ludzkiej krwi. Spokojnie nie musi być to czyjaś można płacić swoją jednak to bardzo osłabia organizm. Legenda głosi ze wymyślił ja pół wampir-pół człowiek.
Pasywne Właściwości Magii Dzieci nocy- Anulej jest jak kot nie ważne z jakiej wysokości spadnie to na cztery łapy. Ok czasami go boli i traci przytomność gdy spadnie ze znacznej wysokości i ucałuje beton, ale jak w bajkach, odklei mordkę i idzie dalej.
Zaklęcia:
Zer Wymagania: Brak Ranga: C/B Zaklęcie dzięki któremu można latać, szybować w przestworzach. wszystko cacy tylko.. Anulej ma lęk wysokości, moze nie krytyczny ale jednak. Dlatego lata do wysokości, do której może się czegoś złapać tylu latarnia. Mimo ze się boi to lubi zwłaszcza uciekać w ten sposób. Co więcej zazwyczaj zaczyna to "ceremoniałem schodów" tak jakby szedł po niewidzialnych schodach, dojdzie tak do 1,5 metra i dopiero w górę. Lubi też się zgrywać czyli unosić się jakieś 10cm nad ziemią i sunąc przed siebie, oszczędzając nogi.
Zarki Ranga C Wymagana: noc Szybkie zaklęcie, polega na odbiciu sie i możliwość przelecenia max 60m dalej. Przydatne gdy chce się dopaść kogoś niczym tygrysek co lubi bryknąć sobie na kogoś.
Akari Ranga: B Wymagana: noc Polega na przesuwaniu siłą woli przedmiotów, zginanie łyżek jest już możliwe. W sumie to od ilości włożonej mocy zależy co się stanie i ile kilogramowy przedmiot podniesiemy, przesuniemy rzucimy
Zapisze sobie inne pomysły na przyszłość jak - Przemiana w nietoperza - Wydłużanie kłów - Regeneracja zdrowia - Przeczuwania zagrożeń - Odporność za zimno
--------------------------------
Jednak jak maja być problemy, to idę bez magii i na tego smoczego zabójce. Jak się uda to uda nie to trudno, misje łatwe bez magii chyba da rade przejść.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Anulej Sro Kwi 09 2014, 14:54
Można otrzymać magię na fabule, nie mniej wymaga to 180 PD, co ciężko będzie zarobić bez PD. Smoczym zabójcą teoretycznie też można zostać, ale to jeszcze trudniejsze.
Cytat :
Pisze dowolność jednak tak nie jest...
Jest, nie mniej zachowana musi być odpowiednia dysproporcja sił, no i oczywiście opis musi mieć ręce i nogi, żeby dało się dostrzec i uściślić ramy magii.
Magia -> Teraz opis jest nieco jaśniejszy. Przypomina to jakąś chorą kombinację magii wampiryzmu i telekinezy, czyli jak dla mnie w tej formie, są to 2 magie, a nie 1. NIEMNIEJ możesz to w łatwy sposób obejść, tworząc magię wampiryzmu, z zaznaczeniem że twój wampir dysponuje mocami mentalnymi, a co za tym idzie telekineza jak najbardziej wlicza się w panteon twoich możliwości. Wampiryzm efektem telekinezy jest Be, telekineza efektem wampiryzmu jest ok. Oczywiście możesz też nie brać magii tudzież całkowicie ją zmienić.
Anulej
Liczba postów : 153
Dołączył/a : 02/04/2014
Temat: Re: Anulej Sro Kwi 09 2014, 17:25
Próbowałem po prostu nie robić z postaci wampira. Ok to od nowa... Nie rozumiem dlaczego magia miałaby kosztować aż 180 PD skoro na start jest 60PD i jest za darmo. Też nie powiedziałeś jak zostać smoczym zabójcą, w końcu oni też musieli pisać kp na tą okoliczność.
Atakata Magia niewidzialnej siły, pozwalająca unosić przedmioty, jak i lewitować. Podobna do możliwości kinetyków, jednak ta potrafi tworzyć bariery. Użytkownicy tego rodzaju posiadają dziwne uszy blada aparycję. Ich moc uzależniona jest od pory dnia, są słabsi za dnia, w nocy o wiele silniejsi. Jest tez dosyć kłopotliwa bowiem często, ludzie na wsi krzyczą na nas "Diabeł" po czym widły i pochodnie i te sprawy.
Pasywne Właściwości Magii
Dzieci nocy- Anulej jest jak kot nie ważne z jakiej wysokości spadnie to na cztery łapy. Ok czasami go boli i traci przytomność, gdy spadnie ze znacznej wysokości i ucałuje beton, ale jak w bajkach, odklei mordkę i idzie dalej.
Uwielbienie mroku- Nie lubimy światła, kochamy noc. Stąd nie ma objawów zmęczenia wynikającego brakiem snu. Działa to oczywiście w nocy za dnia drzemki wskazane.
Zaklęcia:
Zer Wymagania: Brak Ranga: B Zaklęcie dzięki któremu można latać, szybować w przestworzach. wszystko cacy tylko.. Anulej ma lęk wysokości, moze nie krytyczny ale jednak. Dlatego lata do wysokości, do której może się czegoś złapać tylu latarnia. Mimo ze się boi to lubi zwłaszcza uciekać w ten sposób. Co więcej zazwyczaj zaczyna to "ceremoniałem schodów" tak jakby szedł po niewidzialnych schodach, dojdzie tak do 1,5 metra i dopiero w górę. Lubi też się zgrywać czyli unosić się jakieś 10cm nad ziemią i sunąc przed siebie, oszczędzając nogi. Max. 20m, 3 posty trwania, potem znów trzeba płacić.
Zarki Ranga C Wymagana: noc Szybkie zaklęcie, polega na odbiciu sie i możliwość przelecenia max 60m dalej. Przydatne gdy chce się dopaść kogoś niczym tygrysek co lubi bryknąć sobie na kogoś.
Akari Ranga: B Wymagana: noc Polega na przesuwaniu siłą woli przedmiotów, zginanie łyżek jest już możliwe. W sumie to od ilości włożonej mocy zależy co się stanie i ile kilogramowy przedmiot podniesiemy, przesuniemy rzucimy. - jednorazowy ładunek mocy odpowiada sile pozwalającej unieść 10 kg
Ostatnio zmieniony przez Anulej dnia Czw Kwi 10 2014, 16:39, w całości zmieniany 1 raz
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Anulej Czw Kwi 10 2014, 15:05
jak zauważyłeś, na start, jest za darmo. Nie mniej jak chcesz magię w trakcie gry, kosztuje na już 180 PD. Takie tam, brutalne życie.
Co do zostania DS'em, to poza konkursami, można nim AKTUALNIE, zostać tylko poprzez smoczą lacrymę którą musisz: Znaleźć, kupić, zdobyć. Aktualnie GDZIEŚ na fabule ukryta jest jedna. A tak możesz ciułać astronomiczną kwotą by kiedyś sobie takową kupić, lub liczyć że MG zrobi kłesta w którym takowy ajtem zdobędziesz.
Magia -> Teraz jest ok PWM: 1. Jaki to ma związek z twoją magią? 2. Tu też związek mały... ale jakiś, więc niech ci będzie
Zaklęcia: 1. Na C -> Max. 10m, 2 posty Na B -> Max. 20m, 3 posty
2. Ok
3. Max. 10 kg, moc działa 2 posty
Anulej
Liczba postów : 153
Dołączył/a : 02/04/2014
Temat: Re: Anulej Czw Kwi 10 2014, 16:37
1. Jaki to ma związek z twoją magią?
A taki ze przed lądowaniem spowalnia swój upadek, podświadomie traktuje swoje ciało jak podnoszony przedmiot. Można powiedzieć że zatrzymuje się metr przed ziemię i go puszcza.
Masz technikę co skacze co lata.. tu jest to używane pasywnie do ochrony swego życia w racie przerwania działania lagi co lata czy też by się nie zabił skacząc na znaczne odległości, czyli taka wkładka podstawa do tamtych zaklęć.
Resztę poprawiam.
10 kg jak na B to bardzo mało... bardzo bardzo mało to mi sie wydaje. Myslałem zę co najmniej 55kg
B - zadają one już poważniejsze rany takie jak złamane kości. Z reguły jednak magowie nie posiadają ich jakoś specjalnie dużo, a jak już to używanie ich może szybko skończyć się wypompowaniem z many.
Zgodnie z tym to 10kg to nawet nikogo się nie uszkodzi, a o złamaniu czegokolwiek mozna pomarzyć. Stąd uważam zę to na pewno za mało.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Anulej Czw Kwi 10 2014, 17:04
Poprawki zamieść w pierwszym poście, takie wymogi.
PWM: 1. Do 8m nic ci nie jest, do 15 jesteś obolały, powyżej jedynie zmniejszy obrażenia
Zaklęcia: Źle do tego podchodzisz, bardzo źle. Nie wiem dlaczego zakładasz, że mała masa nie połamie kości? Tak naprawdę czynnikiem który powinien cię interesować nie jest waga, a prędkości. Logicznie im lżejsze rzeczy, tym szybciej się poruszają a im szybciej się poruszają tym większe uszkodzenia. Jako że twój opis był mało.. mówiący, to zaproponowałem ci ograniczenie najlepsze do twojego stylu, patrząc na resztę zaklęć. Kontrolując lżejszy materiał, jesteś w stanie mu nadać większej prędkości, co spowoduje większe obrażenia. Aczkolwiek zależy to od punktu widzenia. Mogę ci dać nawet i 50kg aczkolwiek wtedy prędkość kontroli będzie porównywalna do tej, jaką osiągniesz sam niosąc owe 50kg. No może nieco szybciej, więc przyjmijmy że za 10kg przedmioty poruszasz z prędkością 50km/h, przy 50kg będzie to prędkość 10km/h a takim czymś już raczej za dużo nie zrobisz.
Nie ważne którą opcję weźmiesz, dochodzi jeszcze ilość jednocześnie kontrolowanych przedmiotów, wynosi ona 10.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.