Imię: Kyubei
Pseudonim: Nazwisko: Takimaru
Płeć:Mężczyzna
Waga: 68kg
Wzrost: 181cm
Wiek: 22
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawe ramię
Klasa Maga: 0
Wygląd: Wysoki jak na swój wiek chłopak o standardowej budowie ciała. Szczupły w sylwetce, ale szeroki w barkach. Na jego ciele można już ujrzeć zarys mięśni. Twarz o łagodnych rysach zachęcająca innych do poznania bliżej tego chłopaka. Czerwone włosy swobodnie opadają na krwisto-czerwone oczy z źrenicami jak u wilków. Nos zgrabny, lekko zadarty do góry, a usta wąskie, lecz gdy je otwórz widać niewielkie kły. Jego twarz charakteryzuje się czerwonym tatuażem o bliżej nieokreślonym kształcie na lewym poliku, który symbolizuje władze nad wilkami.
Charakter: Chłopak miał ciężkie dzieciństwo i odstawał on innych. Może to przez jego rodzinę, która uważana była za dziwnych, a może to przez jego niespotykaną barwę włosów. Nie był to rudy, a czerwony, a niektórzy nawet stwierdzili, że farbuje je sobie krwią. Wracając do jego charakteru to przez jego trudną przeszłość nie ma żadnych znajomych, ani przyjaciół. Nie wie co to szczęście, ani radość, ale mimo to zawsze jest uśmiechnięty, albowiem chce ukryć wewnętrzny smutek. W końcu doszło do tragedii, a wtedy już całkiem zamknął się w sobie i dopiero towarzystwo mistrza pomogło mu się otworzyć na świat. Nadal jednak skrywa ból i smutek i jeszcze długo tam pozostanie.
Historia: Dwadzieścia dwa lata temu na świat przyszedł mały chłopiec w znienawidzonej rodzinie Takimaru. Zamieszkiwali oni małą wioskę niedaleko miasta Magnolia. Rodzina chłopca była nieliczna, a na dodatek bardzo różnili się od innych ludzi. Dokładnie rzecz biorąc posiadali oczy i włosy koloru świeżej krwi. Dlatego też młody chłopiec imieniem Kyubei miał bardzo ciężkie dzieciństwo. Wiele razy słyszał wyzwiska, a także często wpadał w bójki, które przegrywał z powodu przewagi liczebnej wroga. Wiele razy myślał o popełnieniu samobójstwa, lecz nie posiadał dość odwagi aby to zrobić. Dzień w dzień przeklinał ludzi z jego wioski i obiecywał, że przy pierwszej lepszej okazji ucieknie z niej. Jednak gdy nadarzyła się takowa sytuacja nie mógł odejść. Chciał, ale nie potrafił odejść od martwej matki, którą trzymał w ramionach. Było to gdy skończył sześć lat. Pewnej nocy do woski przybyło trzech magów i na podstawie oskarżeń o używanie zakazanej magii zrównali wszystkie budynki z ziemią. Jedyna osoba, która przeżyła to Kyubei. Zapewne dalej by siedział przy matce i umarłby tam z głodu, gdyby nie pewien człowiek, który wziął go w ramiona i odszedł. Chłopiec nigdy nie dowiedział się jak ten mężczyzna ma na imię, ani dlaczego go przygarnął, ale wiedział, że jest on silny i że jest on magiem. Nazwał on się Zaklinaczem Wilków co było nazwą używanej przez niego magii i przez następne kilka lat nauczał chłopca sztuki przyzywania tychże zwierząt. Przebywali ze sobą bardzo długo i dogadywali się jak ojciec z synem, lecz pewnego dnia Zaklinacz opowiedział mu o gildii magów Fairy Tail i następnego dnia znikł. Kyubei wiedział już co ma zrobić bo odczytał to pomiędzy słowami gdy opowiadał o magach w mieście Magnolia i ze smutkiem na twarzy wyruszył do tej gildii. Tam został przyjęty z otwartymi ramionami, jednakże nadal czuł się samotny i nawet teraz, po tylu latach dalej woli być sam i w spokoju wykonywać misję, ale może się to kiedyś zmieni, może kogoś pozna. Jednak na razie wystarczą mu jego cztery wilki przyzywane za pomocą magii z którymi ma potężne więzi przyjaźni, a gdy stanie się silniejszy pozna ich jeszcze więcej.
Umiejętności:
- Summoner Lvl. 1
- Mnich Lvl. 1
- Zapasy Magiczne Lvl. 1
Ekwipunek:
- Kij Bo
- Zwierzątko
Nazwa: Biały Wilk; Howaitōrufu; ホワイトウルフ
Wygląd: Mały wilczek, którego rozmiary pozwalają go na noszenie na głowie. Jest on cały biały, oprócz czarnej łaty na lewym oku. Dodatkowo posiada na czubku głowy głęboką szramę.
Umiejętności: Jego umiejętności ograniczają się do tych podstawowych u wilków czyli czuły węch i słuch. Nie służy on do walki, a jedynie robi jako pupil, który towarzyszy magowi na co dzień.
- 950
Rodzaj Magii: Zaklinacz Wilków - Użytkownik tej magii za pomocą czarów przyzywa do tego świata różnego rodzaju wilki. Zwierzęta dzielą się na wiele różnych grup m.in. wilki zwiadowcze, lub śledzące, a także mogą być transportujące i zwykłe walczące. Trzeba się jednak liczyć z tym, że te wilki to nie jest skupisko many, a żywe istoty, które mogą umrzeć. Jeżeli mag dopuści się do zbyt dużej ilości śmierci swoich podopiecznych to przywódca stada może rozwiązać kontrakt na mocy którego zwierzęta służą człowiekowi.
Co do Stada to zamieszkuje ono rozległe lasy w świecie równoległym. Dokładny opis tego miejsca nie jest znany bo jeszcze nikt tam nie był a wilki nie chętnie dzielą się tymi informacjami, jednakże każdy użytkownik tejże magii słyszał o starożytnej bibliotece, która zawiera bardzo stare księgi w których zapisana jest cała wiedza na temat Magii Zaklinaczy Wilków.
Pasywne Właściwości Magii
- Wilcza Mowa - Mag dzięki wieloletniej współpracy z wilkami poznał ich obyczaje i sposoby porozumiewania, dlatego też z łatwością może się z nimi dogadać, a także nie sprawi mu problemów rozmowa z dzikim zwierzęciem.
- Cechy Wilka - Na pierwszy rzut oka można tego nie dostrzec, ale po bliższym przyjrzeniu się magowi można zauważyć specyficzny wygląd źrenic, czy kły. Spowodowane jest to mieszanie się jego many z maną wilków.
Zaklęcia: Ranga D:Nazwa: Wilk wierzchowiec; Ookamimaunto; オオカミマウント
Opis: Duży, masywny wilk o rudej maści. Nie ma żadnych innych nadzwyczajnych cech wyglądu
Umiejętności: Posiada niezwykle silne łapy co pozwala mu na szybkie poruszanie się nawet z ciężarem na plecach pod postacią maga.
Uwaga: Wilk jest strachliwy co wyklucza go podczas walki.
Czas przyzwania: 4 tury
Nazwa: Wilcza przemiana; Ōkami henkan; オオカミ変換
Opis: Czar ten polega na zbliżeniu się do wilków. Po pierwsze uszy po bokach łowy znikają i pojawiają się na jej czubku pod postacią podobną do tych wilczych, lub kocich. Zwiększa to dodatkowo słuch, jednakże daleko magowi do umiejętności zwierząt. Drugą zmianą jest powiększenie się kłów i trzecia zmiana, czyli pazury.
Czas działania: 3 tury
Ranga C:Nazwa: Wilk tropiciel; Urufutorakkā; ウルフトラッカー
Wygląd: Jest on bratem bliźniakiem Białego Wilka, jednakże jest on jego całkowitym przeciwieństwem. Jest on czarny z białą łatą na prawym oku i nie posiada blizny.
Umiejętności: Jak nazwa wskazuje specjalizuje się on w tropieniu. Jego zmysły orientacji, a także słuchu, węchu i wzroku są o wiele wyższe niż innych z jego gatunku. Dodatkowo perfekcyjnie opanował takie rzeczy jak skradanie i zlewanie się z otoczeniem. Jednakże jest on nie przydatny podczas walki.
Czas przyzwania: 3 tury
Ranga A:Nazwa: Szpon; Tsume; 爪
Wygląd: Wielki bo aż dwu metrowy wilk o długości trzech metrów. Jego ubarwienie jest całe czarne razem z pazurami od czego pochodzi jego imię. Poznać go można po okropnej bliźnie na prawym oku.
Umiejętności: Jest on bardzo silny i wytrzymały co pozwala mu świetnie walczyć. Dodatkowo same jego rozmiary mogą zsadzić w przeciwniku strach, który powoli będzie się zwiększał, aż w końcu nie wytrzyma i ucieknie. (Oczywiście to zależy od doświadczenia maga) Kiedy jednak same kły i pazury nie dają rady to korzysta z magii, która zmienia jego ciało. Po użyciu tego czaru może chodzić na dwóch łapach, a także posiada palce przeciwstawne i może używać swoich dwóch katan, które przyzywa ze świata równoległego wilków.
Czas przyzwania: 4 tury, a następnie 2 tury przerwy. W czasie walki można użyć do trzech razy.