I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię: Daeril Pseudonim: Może kiedyś... Nazwisko: Darknoir Płeć: Mężczyzna Waga: Nieco ponad 60 kilogramów. Wzrost: Równe 168 centymetrów. Wiek: 17 Gildia: Fairy Tail Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawa łopatka, kolor złoty. Klasa Maga: Mag 0 Wygląd: Daeril jest młodym, czarnowłosym chłopakiem, posiadającym średnie umięśnienie. Jego budowa jest dosyć... Dziwna. Muskulatura wyrobiona przez trzy lata ciężkiej pracy i niski wzrost to jego domena. Mierzy niecałe 168 centymetrów, zaś waży tylko nieco ponad 60 kilogramów. Często splata włosy w warkocz i podróżuje w fioletowej koszuli ze znakiem Gildii wyhaftowanym na plecach. Jego buty są zrobione z czystej skóry i można je podłączyć pod Undergroundy. Dae, kiedy tylko może, chodzi bez koszulki, mając przewieszony przez ramię swoje odzienie, zaś zdjętą część garderoby w torbie. Jego styl, to czarne rurki i tego samego koloru koszula. Charakter: Kiedyś cichy, spokojny i pragnący tylko szczęścia chłopak, teraz zachowuje się zupełnie innaczej. Po wielu szykanach, stał się bardzo silny. Jego wola stała się twarda niczym stal, zaś temperament z podobnego do żywiołu ziemi, do ognistego. Ukrył swoją emocjonalność, pod maską zimnego drania. Mimo iż jest bardzo prawy i sprawiedliwy, to zawiera w sobie krople bezwzględności, która ukazuje się pod atakami agresji. Podsumowując jego charakter, można ujrzeć żywego, bardzo gorącego pod względem temperamentu chłopaka, który skrywa swoją emocjonalność, udając zimnego drania i będącego sprawiedliwym, aczkolwiek brutalnym magiem. Historia: Daeril, od urodzenia był niewielkich rozmiarów. Rodzice porzucili go w wieku 10 lat, by żył na swój własny koszt. Chude jak szkapa i niskie jak krasnoludek, dziecko, zostało przygarnięte przez pewną rodzinę, która lubowała się w rolnictwie i hodowli. Po kilku latach chłopak dostał dziwną wizję, w której widział sporo osób siedzących w kręgu w około niego i mówiących do siebie o pakcie, patronacie tymczasowym i innych takowych sprawach. Po pewnym czasie się obudził, lecz to co odkrył było niesamowite. W jego głowie znajdowała się cała wiedza na temat bóstwo olimpijskich, ich zwyczajów, świętych zwierzętach i dziedzinach, którymi się zajmowali. Zrozumiał także, iż został obdarzony tak wielkim darem jak magia. Miał wtedy szesnaście lat. Teraz gdy skończył siedemnaście, zapisał się do jednej z ciekawszych gildii - Fairy Tail. Umiejętności: *Summoner (Lvl 1) *Mnich (Lvl 1) *Zapasy Magiczne (Lvl 1) Ekwipunek: *klejnoty (2000 sztuk) *włócznia, *trójząb *rękawiczki z materiału (dielektryk - izolator elektryczny) Rodzaj Magii:Magia Olimpijczyków - Co kilkaset lat, bogowie Olimpu, wybierają jedną osobę, która może zyskać patronat danego boga. Z początku opiekuje się nim cały panteon. Bogowie pozwalają korzystać z ich dziedzin, dopóki się nie wzmocni. Wraz z zyskaniem rangi S przejmuje nad nim opiekę, trzech bogów, wybranych przez użytkownika magii. Zostanie magiem SS, zobowiązuje do wybrania patronatu jednego bóstwa. Taki mag, staje się połączeniem z Panteonem i jest zobowiązany do bycia godnym tej mocy. Pasywne Właściwości Magii Patronat - Zezwala na zadanie bogom jednego pytania na dzień. To czy odpowiedzą i jak to zrobią, zależy od nich samych (decyzja MG). Przy nie odpowiedzeniu, mag może zadać jeszcze jedno pytanie, które tyczy się tych samych zasad jak pierwsze. Wiedza - Jest to ogólny zbiór wiedzy na temat mocy bogów itp. Możliwe poszerzenie właściwości (patronat Ateny). Zaklęcia: Król Jeleni Elmir Ranga: A Inwokacja: "Niech święty jeleń Artemidy, Elmir, pozwoli mi zwyciężyć, zaś jej łaska niech na mnie spłynie" Opis: Zaklęcie pozwala użytkownikowi, przyzwać Króla Jeleni Elmira, czyli święte zwierzę, dziewiczej bogini łowów, Artemidy. Otacza go średnio silna bariera, która potrafi powstrzymać ataki fizyczne i magiczne. Co do bariery i zaklęć, to wytrzymuje: 5 rangi D, 3 rangi C i 2 rangi B i 1 rangi A (Średnia liczba. Ostateczna decyzja należy do MG.). Po zgładzeniu zamienia się w piękne motyle, które mogą na kilka sekund oślepić, zarówno przeciwnika, jak i użytkownika. Pojawia się na trzy posty, zaś wezwać go można sześć postów później. Wygląd: Ponad trzy metrowy jeleń, ważący 500 kilogramów. Jest bardzo szybki i dosyć trudno go trafić. Pioruny Gromowładnego Ranga: B Inkantacja: "O wielki Panie Olimpu, udziel mi cząstki swoich umiejętności, by zwyciężyć w twym imieniu mego wroga." Opis: Pozwala na korzystanie przez dwa posty z mocy piorunów. Mag ma w rękach "generatory" i może nimi rzucać, lecz także naelektryzować swoją broń, co zwiększy obrażenia. Ma do wykorzystanie dwa pioruny w ciągu dwóch postów, z czego naelektryzowana broń, trzyma w sobie energię przez także dwa posty. Efekty uboczne: Los może sprawić, że przeciwnik zostanie sparaliżowany, lecz jest na to mała szansa (10%).
Ostatnio zmieniony przez Daeril dnia Czw Mar 27 2014, 21:05, w całości zmieniany 6 razy
Daeril
Liczba postów : 42
Dołączył/a : 20/03/2014
Skąd : Łódź
Temat: Re: Daeril Darknoir Pią Mar 21 2014, 16:23
Gotowe? XD
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Daeril Darknoir Nie Mar 23 2014, 14:08
Cytat :
Wzrost: Równe 168 centymetrów.
Cytat :
Mierzy niecałe 176 centymetrów,
To ile w końcu ma wzrostu? Popraw.
Cytat :
Charakter
Nie mogę przepuścić tego. Połowa to nie chara i byłoby spx, uznałabym, gdybyś napisał tam więcej o charakterze. Jedyne co jest to, że ma ognisty temperament i silną wolę - dosłownie tyle...Tak więc dopisz więcej o charakterze bo po tym co jest napisane w ogóle nie da się dowiedzieć jaka jest postać.
Cytat :
w około
Razem - wokoło.
Znalazłam więcej błędów - nie wypisałam nawet połowy. BRAK AKCEPTU części opisowej. Popraw to co na czerwono.
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Daeril Darknoir Nie Mar 23 2014, 18:38
Ekwipunek: Odpisz sobie 3.000 klejnotów za bronie.
Magia: Mamy już magię olimpijską, więc niby rozumiem o co chodzi, ale o co chodzi z tym patronatem, co to niby daje, jak to działa i tak dalej nie pojmuję ni w ząb. Opisz to lepiej, bo póki co z Twojego opisu nic nie wynika. Lepiej opisz swoją magię, jak z niej korzystasz, co umożliwia, konkretniej.
PWM: 1. Pomijając kwestię wybierania patronatu i tak dalej... Rozmowy z bogiem, huh? Stricte rozmowy nie przejdą, ale powiedzmy, że raz na dzień możesz zwrócić się do "swojego" boga z pytaniem jakimś - to czy odpowie, jak odpowie i tak dalej zależeć będzie od MG. 2. Ok. 3. Odpada.
Zaklęcia: 1. Odpada. Nie dam ci możliwości przyzwania tego wszystkiego w jednym zaklęciu, nawet jeśli naraz możesz tylko jednego zwierzaczka przyzwać. Wybierzesz sobie jednego, a kolejne to kolejne zaklęcia będą. Dodatkowo, jak już wybierzesz cokolwiek tam chcesz - musisz to opisać. Rozmiar, atrybuty, jak wygląda. 2. Odpada, z tego samego powodu co wyżej. 3. Odpada. Jeden *żywy* summon naraz to maks w Twoim przypadku, jeśli będziesz ich chciał więcej to musisz przeprowadzić taki sam trening jak robią to magowie gwiezdnych duchów.
Daeril
Liczba postów : 42
Dołączył/a : 20/03/2014
Skąd : Łódź
Temat: Re: Daeril Darknoir Wto Mar 25 2014, 20:38
i jak?
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Daeril Darknoir Sro Mar 26 2014, 12:55
Magia: Z czystej ciekawości - czy to oznaczać będzie, że mag będzie mógł korzystać z mocy TYLKO danego boga, które sobie później wybierze?
PWM: 1. Ok, niech tak będzie.
Zaklęcia: 1. Te orientacyjne liczby dotyczące ochrony przed zaklęciami, to mi się nie widzi za bardzo. Jeżeli już koniecznie chcesz mu przydawać taką "wytrzymałość" (bo normalnie byłoby tak, że MG zwyczajnie zasądził by, kiedy summon nie jest już w stanie wytrwać na polu walki), to zgodziłbym się maksymalnie na 5 rangi D, 3 rangi C i 2 rangi B (ale i tak to tylko orientacyjne info dla MG). Tyle że dobrze wymierzone zaklęcie, np. posłanie ostrza prosto w mózg Jelonka i tak jest w stanie go załatwić od razu, bo nie jest on otoczony żadną magiczną barierą (nigdzie tego nie napisałeś). Rozmiary są w porządku, tak myślę, tak samo czas trwania. Na motyle właściwie też się zgodzę, ale tak samo jak przeciwnika, mogą one oślepić i Ciebie. 2. Nic mi to zaklęcie póki co nie mówi. Jakie jest konkretne jego zastosowanie? Broń się elektryzuje czy co się dzieje?
Daeril
Liczba postów : 42
Dołączył/a : 20/03/2014
Skąd : Łódź
Temat: Re: Daeril Darknoir Sro Mar 26 2014, 14:36
Magia 1. Nie. Zaklęcia, których używa, mogą pochodzić od każdego boga, lecz od tego danego są silniejsze *takie PWM na przyszłość, czy coś xD*. Zaklęcia 1. Co do motyli, to jeżeli mógłbym prosić o edycję, bo na fonie już mam małe problemy z edycją xD
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Daeril Darknoir Sro Mar 26 2014, 14:41
Okej, dobrze wiedzieć na przyszłość.
Co do edycji to mogę to zrobić, ale wciąż nie opisałeś na czym polegać ma drugie zaklęcie, więc może spokojnie zasiądź przed komputerem później i sam zedytuj + wytłumacz mi drugie zaklęcie (bo efekt uboczny to efekt uboczny, a jak działa samo zaklęcie? Muszę to wiedzieć zanim wydam opinię). Co nagle to po diable. Dodatkowo widzę, że wstawiłeś notkę na temat oddziaływania na zręczność przeciwników w zaklęciu pierwszym - z miejsca mówię, że to odpada. Dodatkowo informuj o takich zmianach w przyszłości.
Daeril
Liczba postów : 42
Dołączył/a : 20/03/2014
Skąd : Łódź
Temat: Re: Daeril Darknoir Czw Mar 27 2014, 08:03
No dobrze. Co do zaklęcia, to chyba wreszcie mi się udało xD Opis praktycznie od podstaw. Poprawki: Usunąłem o zręczności i zmodyfikowałem trochę to o motylach, ale tylko w sensie zdania ;) Bardziej informuje, że oślepiony mogę być ja i przeciwnik.
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Daeril Darknoir Czw Mar 27 2014, 18:38
Zaklęcia: 1. Kosmetyczna kwestia - a propos tej bariery Jelonka dopisz to co pisałem o wytrzymałości na zaklęcia (czyli ile przetrwa) i dopisz info, że ma raczej delikatną skórę i łatwiej go fizycznie zranić przez to (coś za coś). 2. "Generatory"? Co to znaczy, że ma w rękach generatory? Od razu Ci powiem, że jeśli chcesz mieć przez 3 posty nieograniczoną możliwość rzucania elektrycznym zaklęciami - to zwyczajnie nie przejdzie. Dodatkowo jako, że nie jesteś stricte magiem żywiołu Twoje elektryczne zaklęcie będzie naturalnie słabsze od zaklęć tego samego poziomu magu żywiołu. Przeformułuj to, bo póki co nie ma na to akceptu.
Daeril
Liczba postów : 42
Dołączył/a : 20/03/2014
Skąd : Łódź
Temat: Re: Daeril Darknoir Czw Mar 27 2014, 19:43
No to pozmieniałem wszystko, co wyżej jak na razie ^^
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Daeril Darknoir Czw Mar 27 2014, 19:58
Zaklęcia: 2. Maksymalnie 2 pioruny w ciągu 2 postów (w ciągu, a nie dwa na post). Możesz wykorzystać jeden z nich do naelektryzowania własnej broni na 2 posty - tyle, że pamiętaj, że jeśli nie będziesz miał żadnego uziemienia to Ciebie Twoja broń też porazi. Jeśli piorun trafi przeciwnika to może go trochę przypiec i oczywiście porazić nieco, ale nie przetnie skóry ani nic w ten deseń.
Daeril
Liczba postów : 42
Dołączył/a : 20/03/2014
Skąd : Łódź
Temat: Re: Daeril Darknoir Czw Mar 27 2014, 21:08
Pewnie jak zwykle zapomniałem wpisać jakiś szczegół xDDD Ale załóżmy, że już + Skoro mnie razi to dodałem rękawiczki z dielektryka ;)
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Daeril Darknoir Czw Mar 27 2014, 21:17
Chyba wszystko jest ok więc akcept techniczny~
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Daeril Darknoir Pią Mar 28 2014, 08:43
Cytat :
zaś waży tylko nieco ponad 60 kilogramów.
Spx, ale nie rozumiem po co jest to w nowych linijkach.
Wokoło tys nie poprawiłeś...No, ale to co na czerwono poprawione, więc akcept części opisowej.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.