Imię: Nemi
Pseudonim: Deszczowy Tancerz (wielu myśli, że Nemi jest Mężczyzną – stąd męski pseudonim)
Nazwisko: Asanta
Płeć: Kobieta
Waga: 65 kg
Wzrost: 1,70m
Wiek: 32
Gildia: Lamia Scale
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Nad lewym okiem
Klasa Maga: 0
Wygląd: Dwie cechy zwracają uwagę, gdy patrzysz na Nemi: jest chudym facetem o długich, czarnych włosach do pasa. Tak, facetem – ponieważ trzecia cecha dziewczyny umyka uwagi obserwatora: jest ona tak płaską niewiastą, że trudno o niej powiedzieć, by miała chociażby biust. Wygląda więc jak facet i jej głos zdaje się potwierdzać tą tezę: jest twardy i gburowaty a nie zniewieściały. Ubiór tworzy ekstrawaganckie połączenie chłopskiej koszuli i roboczych jeansów w połączeniu z elegancką kamizelką, drogim płaszczem przeciwdeszczowym i stylowo dobranymi akcesoriami. Ten kogiel mogiel potrafi zapaść w pamięci, łatwo więc dojść do wniosku, że Deszczowy Tancerz jest łatwo rozpoznawalną postacią – przynajmniej w rejonie gildii Lamia Scale. Znak gildii został wytatuowany nad jednym z niebieskich oczu Nemi.
Charakter: Jeśli jesteś zdrajcą Lamia Scale, bądź przestępcą, który przyzwyczaił się do grzecznych dobrych magów, postępujących w zgodzie z prawem i zasadami rady to… lepiej zacznij się bać deszczowych popołudni. Deszczowy Tancerz działa jak inkwizytor: trudno powiedzieć, czy egzekwuje prawo, czy też może sam stoi ponad prawem. Postępuje według własnych zasad moralności, wyznając jedną zasadę: liczy się efekt. Cel uświęca środki, a Deszczowy Tancerz ma tak wybujałe ego, że ceni siebie wyżej od zaleceń mistrza lub rady. Dla obcych zdaje się nie mieć moralności, gdyż potrafi nawet nagle zaatakować własnych sojuszników, lub osobę, którą zlecono mu chronić. Możesz teraz zapytać – dlaczego mistrz nie odrzuci bądź nie przytemperuje takiego problematycznego faceta? Powody są dwa: Tancerz jest bardzo skutecznym magiem w swoim fachu, więc warto go mieć przy sobie mimo problemów, jakie potrafi sprawić. Po drugie, gdyby w Lamia Scale wykryto zdrajcę, gdyby nagle trzeba było wykonać mniej legalną misję lub gdyby nagle nastały czasy anarchii, to wiadomo, kto z pasją odnajdzie się w sytuacji.
Historia: Nemi urodziła się w małej wiosce na skraju kontynentu. Kultura owej wioski była tak zacofana, że wszelkie przejawy magii uznawała za dziwactwo. Dziewczyna, która potrafiła wywoływać burze krzykiem lub tworzyć ulewy smutnym spojrzeniem, budziła lęk. Nemi była piętnowana i upokarzana, zarówno przez dorosłych, jak i dzieci. Społeczność lokalna bała się jej mocy i nigdy nie zaakceptowała istnienia dziecka. Osamotnione, nieakceptujące się dziecko postanowiło skończyć ze swoim, przyznajmy, nie za ciekawym życiem. Nemi wybrała się pewnej nocy nad pobliską przepaść i próbowała zebrać się na odwagę, aby skoczyć. Czuła mieszankę bólu, strachu i złości. Tak długo tłumiła swe uczucia, że nie potrafiła już płakać: jednak niebo zaczęło płacz zamiast niej, pod postacią deszczu. Dziewczyna rozpędziła się i wzbiła w powietrze, jednak zatrzymała się na obłoku delikatnej mgły.
Mag o pseudonimie Dotum, którego zdolnością była kontrola mgieł i oparów, uniemożliwił skok. W trakcie rozmowy starszy mężczyzna przekazał Nemi informacje o istnieniu magii oraz rejonów, w których czary rzuca się na porządku dziennym. Zasiał też w umyśle dziewczyny żądzę władzy i zemsty. Oto mała, piętnowana osoba, która zawsze miała gorzej od innych, mogła zabić się, lub też zostać potężnym czarodziejem, który w przyszłości zemści się na tych, którzy doprowadzili ją do granic wytrzymałości z bólu. Nemi została uczniem Dotum, przeżywając z nim nie zawsze przyjemne przygody, mające na celu nauczenie dziewczyny kontrolowania magii, a później walki z potworami.
Dotum miał jednak pewien sekret – był poszukiwanym przestępca. Cóż, ci mistrzowie, którzy pojawiają się znikąd i służą pomocą, przecież nie zawsze są dobrzy. Dotum siał w umyśle uczennicy myśli o zniszczeniu i zagładzie, tłumił jej moralność i ogólnie rzecz biorąc, szkolił ją na dobrego kryminalistę. Plany trującego czarodzieja zostały jednak pokrzyżowane – pewnego wieczora magiczna policja namierzyła i unieszkodliwiła starszego maga. Nemi udało się uciec. Magiczna policja uznała dziewczynę – zresztą słusznie – za współpracownika Dotum i rozpoczęła jej poszukiwania. Aby się skryć, niewiasta przyjęła alterego i zaczęła udawać mężczyznę-czarodzieja. Sprawy jednak szybko się komplikowały i niepewność narastała z dnia na dzień. Aby ukryć się przed policją, Nemi musiała nadać swojej drugiej osobowości bardziej wyraźnie kształty. Udając mężczyznę, wstąpiła do gidii Lamia Scale, przedstawiając się jako Deszczowy Tancerz.
Umiejętności: Słuch 1, skrytobójca 1, samotny wilk 1
Ekwipunek: +
Magiczny parasol jednoręczny, waży tyle co buława i jest na tyle stabilny, by nie rozwalić się po walnięciu w łeb wroga. Złożony ma 80cm. Po naciśnięciu przycisku wysuwa się w przód o dodatkowe 50 cm (130 długości łącznie) i rozkłada tarczę z materiału o średnicy ok 120 cm. Materiał jest mocno napięty, chroni przed atakami drobnymi odłamkami, pyłem itp, oczywiście jest także wodoodporny. Tarczę zamyka się ponownym przyniśnięciem przycisku.
Magiczna moc: Transformacja 3% MM - Poświęcając 3% MM Deszczowy może przemienić materiał parasola w stal, co ostatecznie tworzy coś na wzór stalowego puklerza trzymanego na stalowym drągu. Bronią można parować ciosy, jednak nadaje się głównie ona głównie absorbowania silnych i pojedyńczych ataków, wytrwała seria ciosów może przełamać blok, gdyż broń jest dość niewygodna w trzymaniu. Tą metalową tarczą nie można walczyć, można jedynie się bronić. Trwa 1 post.
Rodzaj Magii: Deszczu
Mag deszczu jest magiem specjalizującym się w walce za pomocą wodnych kropel, które potrafi kontrolować za pomocą telekinezy. Może również kontrolować wiatr obecny w strefie deszczu, dzięki czemu jest w stanie wzmacniać swoje umiejętności ofensywne lub defensywne, a także pośrednio atakować. Może również zmieniać stan skupienia wodnych kropel, zamrażając je w grad bądź wyparowując je w mgłę. Interesującą zdolnością maga deszczu jest także umiejętność poruszania się po owych wodnych tworach, dzięki czemu może oszukiwać prawa fizyki kosztem własnej wytrzymałości fizycznej.
Pasywne Właściwości Magii Deszczowa obecność - mag tworzy chmurę padającego deszczu o promieniu 500m, która porusza się po niebie wysoko nad nim, wędrując wszędzie tam, gdzie idzie czarodziej. Deszcz nie ugasi magicznych płomieni, a i z potężniejszym pożarem domu też nie da sobie rady. Może wywołać efekty umiejętności samotnik u osób, które wykryją maga za pomocą umiejętności arcymag. Zaklęcie włącza się automatycznie na starcie misji i może zostać dezaktywowane lub aktywowane wedle woli użytkownika.
Odczuwanie deszczu - mag widzi i słyszy deszcz nieco lepiej niż wynikałoby to z jego umiejętności fizycznych.
Skraplanie - Mag może wmig zniszczyć dowolną niemagiczną chmurę lub opar stworzony za pomocą własnej magii, przeistaczając chmurę w szybko spadający prysznic deszczu. Umiejętności można również użyć na lodowych tworach stworzonych za pomocą własnej magii. Cały twór znika w czasie 1 postu, spadając na ziemię z adekwatną ilością wody.
Kropla odwodnienia - mag wykorzystuje wodę z własnego ciała, aby stworzyć kulę wody o wielkości piłki tenisowej.
Deszczowa regeneraja - skóra maga automatycznie pochłania krople wilgoci o pochodzeniu niemagicznym lub pochodzeniu magii użytkownika, dzięki czemu mag deszczu odwadnia się wolniej, niż przeciętny mag.
Deszczowe granaty - Pozwala zamrozić ciecz skorupą cienkiego lodu, tworząc coś na kształt łatwo tłukącej się butelki. Max pojemność granatu 500ml. Szkło nie rani ani nie ogłusza podczas uderzenia.
Rozbicie cieczy - pozwala rozbić niemagiczną ciecz lub tę stworzoną przez magię użytkownika, na krople lub wodne kule wielkości max 500 ml.
Aura antyognista - Korzystając z kropel obecnych w powietrzu, mag deszczu automatycznie gasi niemagiczne płomienie, trawiące jego ciało lub szaty. Pasywka nie działa, gdy wilgotność powietrza jest zbyt niska.
Deszczowy nalot (PWM) - Osłabiona wersja zaklęcia Deszczowy Nalot. Nie zadaje obrażeń, jednak można za jej pomocą nabrać przeciwników nie posiadających umiejętności Arcymag. Wysyła jedynie kilka kolców.
Gradowy Senbon - pozwala zamrozić wodę w Senbon wielkości od łokcia do dłoni, który następnie może zostać uzyty do walki lub np. jako wytrych bądź dźwignia. Senbon rani jak zwykła broń niemagiczna, jest bardzo lekki i całkiem twardy.
Zaklęcia:D - Zefir - Mag wysyła potężny podmuch lodowatego wiatru, dzięki któremu może wyrzucić się w przód lub w górę, zwiększając na chwilę swą prędkość poruszania się oraz siłę pierwszego ciosu fizycznego. Podmuch wiatru moż także rzucić obiektem możliwym do podniesienia za pomocą umiejętności siłacz 2. Zaklęcie może zostać również użyte defensywnie, aby zanegować wrogi odrzut lub bezpiecznie wylądować podczas upadku. Ochrona przed upadkiem lekko dewastuje obszar eksplozją wiatru podczas lądowania.
Wizualizacja: od 58 sekundy
- Spoiler:
D - Niska chmura - Mag sprawia, że ciecz o objętości max 500 ml wyparowuje w mały obłok, który na krótką chwilę zasłania wszystko zarówno od zewnątrz jak i od wewnątrz.
C -
Deszczowy taniec - dzięki tej umiejętności mag potrafi chwytać się deszczu, dzięki czemu może może wykonywać wszelkiego rodzaju akrobacje na jakie pozwala mu zręczność, np podciągnąć się na lewitujacej kuli odwodnienia, skakać po platwormach stworzonych za pomocą lewitujących kałuż, itp. Trwa 10 postów, można przedłużyć za połowę many.
B - Deszczowy nalot - Mag zmienia znajdujące się w pobliżu krople wilgoci w ostre igły zamarzniętego gradu, o wielkości dużych lodowych Senbon, jednocześnie nadając im rozpęd za pomocą zimnych podmuchów wiatru. W zależności od wielkości obszaru, na jaki zostanie wysłany nalot, zadaje obrażenia B (1 target), C (kilka targerów stojących w pobliżu siebie), D (do kilkunastu targetów stojących na szerszym obszarze). Zaklęcie posiada również chybiające pociski wliczone w koszty zaklęcia, które nie mają wpływu na zwiększenie/zmniejszenie obrażeń. Duże stwory, takie jak smoki, zostają zranione przez większą ilość kolców, jednak (prawdopodobnie) posiadają również więcej HP, więc generalnie obrażenia pozostają podobne. Czar rzuca się nie co dłużej niż zwykłe czary B, jednak za to sam atak po rzuceniu zaklęcia następuje bardzo szybko. Postać wolniejsza niż sprinter 2 nie ma żadnych szans na ucieczkę przed kolcami, szybsi mogą próbować, jeśli pozostaną cały czas w ruchu.
Wizualizacja: od 21 minuty
- Spoiler:
B - Deszczowa telekineza (umiejętność pasywna) - Mag deszczu może poruszać kroplami wody lub kałużami za pomocą telekinezy, przy czym jedna kropelka może posiadać max 500ml. Dotyczy to wody niemagicznego pochodzenia lub wody stworzonej przez magię użytkownika. Można poruszać do 10L wody łącznie.