HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Raziel - Karta Ducha




 

Share
 

 Raziel - Karta Ducha

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Raziel


Raziel


Liczba postów : 44
Dołączył/a : 19/01/2014

Raziel - Karta Ducha Empty
PisanieTemat: Raziel - Karta Ducha   Raziel - Karta Ducha EmptyWto Sty 21 2014, 02:18

Imię: Kobe
Pseudonim: Raziel
Nazwisko: Kurogane
Płeć: mężczyzna
Waga: 80
Wzrost: 182
Wiek: 18
Gildia: Obecnie Samotnik
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Będzie na karku, czarny
Klasa Maga: 0

Wygląd: Czarne, średniej długości włosy opadają luźno we wszystkich kierunkach, ale chłopak dba, by te nie wpadały mu w oczy. Lekko pociągła twarz bez śladu trądziku młodzieńczego, z dużymi, błękitnymi oczami i prostym, małym nosem i dość wydatnymi, zwykle roześmianymi wargami sprawia, że nie sposób jest nie odwzajemnić jego uśmiechu.
Raziel jest średniego wzrostu i wagi. Jego ciało ma normalną budowę, jak na nastolatka. Nie zdążył mu jeszcze wyrosnąć mięsień piwny, choć mięśnie także nie są dość uwydatnione. Mimo ćwiczeń z ojcem i wielu treningów nie udało się wyrobić widocznej, zbitej masy mięśniowej. Chwała Bogom, że chłopak wygląda jak normalny nastolatek!
Mimo niebagatelnej urody Raziel posiada pewne skazy. Jedną z nich jest blizna, która zaczyna się na lewej łopatce, a kończy się nad prawym pośladkiem. Ma również niezbyt ładną szramę po prawej od pępka, ślad po przebiciu.
Najczęściej ubiera się w luźne, czarne spodnie, wysokie, ciemnobrązowe skórzane buty albo wysokie, granatowe tenisówki, niebieską koszulkę i bezrękawnik z kapturem, od zewnątrz biały, w środku czerwony. Jeśli wyrusza na zimne tereny, do ubioru dochodzi długi, czarny płaszcz do kolan z kapturem i czarno-szaro-biały szalik. Całe uzbrojenie przymocowane jest do paska, pochwa od miecza przy prawym boku, dwa sztylety sai po bokach, a kolejne dwa z tyłu, wszystkie również w odpowiednich kaburach. Niezależnie gdzie jest i co robi, Raziel zawsze nosi czarne rękawiczki.  
Charakter: Raziel jest jednym z najpogodniejszych ludzi, jakich nosił ten świat. Gardzi rozlewem krwi, nienawidzi ludzi, którzy sprawiają innym ból dla własnej satysfakcji i będzie bronił każdego, kto tego będzie potrzebował. Uwielbia dzielić się uśmiechem, pocieszać, trzymać na duchu i tworzyć jak najbardziej pozytywne sytuacje.
Każdy kij ma jednak dwa końce. Treningi z ojcem przeprowadzane w dzieciństwie i historie „z życia wzięte” usłyszane od dziadka potrafią obudzić w chłopaku bestię. Raziel w jednej chwili z fajnego i pozytywnego faceta zmienia się w maszynę bez uczuć, której celem jest pozbycie się przeszkody ze swojej drogi.
Historia: Dziadek chłopaka należał kiedyś do jednej z większych gildii i brał nawet udział w egzaminie na Maga klasy S, jednak przez swoje zachowanie został wyrzucony z gildii. Jego syn, a ojciec chłopaka, mimo, że odziedziczył umiejętności po staruszku, postanowił nigdy nie dołączyć do żadnej gildii. Zawsze mówił: „Skoro nie uszanowali mojego ojca, to i mnie nie uszanują!”. Ojciec próbował wbić ten upór również i synowi, jednak na wiele to się nie zdało. Towarzyska dusza Kobe nie pozwoliła mu na samotność i już w wieku 14 lat dołączył do mniejszej gildii, w której wykonywał swoje pierwsze misje. Wytrzymał w Niej jednak tylko trzy lata. Gildia nie dostawała za dużo zleceń, a te obecne były dość proste i słabo opłacalne. Kobe postanowił więc podróżować samotnie aż nie znajdzie nowego, lepszego miejsca. By jednak nie zdradzić swojego pochodzenia, zawsze używa tylko swojego pseudonimu.

Umiejętności:
Kontrola przepływu magii  1 | Szermierz 1 | Kocie uszy 1

Ekwipunek:
Plecak podróżny nieprzemakalny (100), 15m liny (105), 2x czekan (300), suszona kiełbasa-suche pieczywo-2l wody w bidonie(15)
Katana, 4x sztylet sai.
Pozostało 2320klejnotów.

Rodzaj Magii: Magia Ducha, zwana również magią fazowania. Pozwala użytkownikowi zanegować fizyczność własnego, bądź cudzego ciała, albo innych rzeczy. Umożliwia przenikanie jednych obiektów przez inne, jak i usuwanie skutków kontaktu z jakimś stanem. Mogę sfazować własne ciało, przez co krzesło, które we mnie leci, zamiast mnie uderzyć, przeniknie przeze mnie bez żadnej szkody, kula ognia mnie nie osmoli, a promień lodu nie zamrozi. Mogę również sam rzucić krzesłem, ale inna osoba nie dostanie nim, bo przedmiot w tym czasie był nadal sfazowany. W zależności od wykorzystania magia ta może okazać się buffem jak i debuffem.

Pasywne Właściwości Magii
Rei no Koto (Rzecz ducha) – umiejętność, bez której Faza ducha byłaby zbyt… Śmieszna! Dzięki tej właściwości wybrane przedmioty (którymi zwykle jest pełen ekwipunek postaci) wchodzą w fazę ducha równocześnie z ich posiadaczem. Ta pasywka działa również na inne przedmioty, które trzyma użytkownik Fazowania, bądź tylko ich dotyka, jednak jeśli dany przedmiot zostanie wypuszczony/porzucony/rzucony/przestanie mieć kontakt z Magiem, jego fazowanie będzie trwało tylko sekundę od puszczenia.
Rei no Juuryoku (grawitacja ducha) – duch jest postacią niematerialną. Brak materii równa się  brak ciężaru. Z tego powodu duch nie powinien się zapadać w gruncie czy spadać na niższe kondygnacje. Jest to prawda, ale co wtedy z ruchem? Na szczęście faza ducha nie przeszkadza w poruszaniu się czy biegu, a w razie potrzeby możemy „włączyć” grawitację, przez co możliwe jest spadnięcie w dół do niższej kondygnacji. Działą to też na inne przedmioty objęte fazowaniem. Można więc położyć przedmiot sfazowany na blacie stołu i przez tą sekundę (bądź dłużej później) mimo magii przedmiot nie spadnie pod stół, a będzie na nim leżał.
Rei no Ishiki (Świadomość ducha) – Raziel podświadomie wyczuwa obiekty, które posiadają podobną bądź taką samą umiejętność. Dzięki niej wyczuwa wszystko, na co jest nałożona jego magia jak też inne przejawy podobnych magii bądź zdarzeń paranormalnych. Może wykryć, że dana część muru to tylko hologram, który nie ma materii, bądź też że w okolicy kręci się niespokojny duch, który nie może uwolnić się z tego świata. Raziel nie widzi jednak poprzez iluzje, które tylko działają na zmysły, a nie "istnieją" w rzeczywistości. Nie rozpoznaje też rzeczy niematerialnych, których korzenie pochodzą z silniejszej magii, niż Jego własna.
Rei ni renkaku (Kontakt ducha) – będąc w fazie duchowej Raziel jest w stanie czuć każdym zmysłem inne postacie i rzeczy które są w tej samej, bądź podobnej fazie. Przykładowa ściana/hologram, która tylko wydaje się materialna, ale taka nie jest, jest nie do przejścia dla maga w postaci sfazowania.


Zaklęcia:
Ponieważ magia ogranicza się do jednego czaru, rangi czarów nie mogą przedstawiać się w normalny sposób. Z tego też powodu zamiast danego czaru podaję daną cechę zaklęcia, która będzie po prostu wzrastać wraz ze zdobyciem kolejnej rangi:

Ranga D
Rei no Sou (faza ducha) – podstawowa właściwość magii. Pozwala na zanegowanie fizyczności własnego ciała, przez co każdy przedmiot bądź energia przejdzie przez ciało bez kontaktu. Taki kontakt nie może jednak trwać dłużej niż dwie sekundy, w przeciwnym razie czar się wyłączy i przedmiot zostanie w ciele! Dwie sekundy są maksem dla obecnego stanu. Użytkownik nie może sfazować nic oprócz siebie i swojego ekwipunku (na co pozwala mu pasywka wyżej).
Aktywacja tej fazy trwa 0.3 sekundy i trzeba być przygotowanym na przejście przez obiekt, inaczej możemy się spóźnić, magia włączy się z opóźnieniem i najpierw doświadczymy kontaktu z innym obiektem.
Istnieje jeszcze jedno ważne ograniczenie. Mimo braku materialności, nie jesteśmy w pełni nietykalni. Ataki oparte na czystej magii dotkną nas mimo sfazowania. Możemy przejść przez żywy ogień, nie trafią nas łapska z kamieni, nie porazi nas piorun prosto z nieba, czy nie przygniecie nas przyzwany wielki summon, ale pocisk z czystej magii uderzy w nas jak w każdego innego.(5pd)

Ranga C
Czas – czas własny przedłużony do 7sekund. (10pd)
Przekaz nieorganiczny – działanie na przedmioty nieorganiczne czy florę jak w pasywce, jednak działa dłużej, do trzech sekund. (10pd)
Przekaz organiczny – działa jak Rei no Koto, czyli trwa sekundę, ale działa tylko na faunę. Innymi słowy, dotykając danej osoby bądź innego zwierzęcia możemy wprowadzić go/to coś w fazę ducha na czas sekundy, nawet po przerwaniu kontaktu. Dzięki temu możemy ochronić kogoś przed atakiem przeciwnika, ale musimy pamiętać o tej jednej sekundzie!(10pd)

Ranga B
Czas – czas własnej fazy przedłużony do 15sekund, fazy nieorganicznej do 10, a organicznej do 3 sekund. (20pd)


Ostatnio zmieniony przez Raziel dnia Sob Lut 01 2014, 20:15, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1880-raziel-karta-ducha#31880
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Raziel - Karta Ducha Empty
PisanieTemat: Re: Raziel - Karta Ducha   Raziel - Karta Ducha EmptySro Sty 22 2014, 09:03

Cytat :
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Będzie na karku, czarny
Jak się jest samotnikiem to nie trzeba tu pisać...Bo nie ma się znaku, a do czasu jak będzie postać w gildii to przeca może zdanie zmienić.

Cytat :
nie odwzajemnić Jego uśmiechu
Po co 'jego' z dużej? Niepotrzebnie i...niezrozumiałe czemu tak jest.

Cytat :
chłopak wygląda jak normalny nastolatek!
Mimo niebagatelnej urody chłopak
Powtórzenie.


Znalazłam więcej błędów, ale już nie wypisywałam. Tak czy inaczej akcept części opisowej.
Magię sprawdzi ktoś inny, więc cierpliwości.
Wiedz jednak, że możesz na forum już pisać - tylko nie możesz magii używać dopóki nie będzie zaakceptowana.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Raziel


Raziel


Liczba postów : 44
Dołączył/a : 19/01/2014

Raziel - Karta Ducha Empty
PisanieTemat: Re: Raziel - Karta Ducha   Raziel - Karta Ducha EmptySro Sty 22 2014, 15:46

Poprawiłem wskazane błędy. Miejsce znaku zostawiam, bo zamierzam dość szybko dołączyć do jakiejś gildii. I nie zacznę grać, póki nie będzie zaakceptowana magia, bo jeśli okaże się niemożliwa bądź zostaną narzucone zbyt duże ograniczenia, to ją całkowicie zmienię, a wtedy do zmiany pójdzie część charakteru i wyglądu.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1880-raziel-karta-ducha#31880
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Raziel - Karta Ducha Empty
PisanieTemat: Re: Raziel - Karta Ducha   Raziel - Karta Ducha EmptyCzw Sty 23 2014, 16:49

Magia: jako ducha, zranią cię wszystkie, energetyczne ataki, oparte na czystej energii/energii magicznej
PWM:
1. Odpada, samym PWM mógłbyś unikać wielu śmiertelnych rzeczy~
2. Musiałeś mieć kontakt fizyczny z przedmiotem przed zmianą
3. Ok
4. Nie wykryjesz nic, co zostało stworzone/ukryte czarem powyżej PWM a wykryte być nie chce
5. Jak wyżej

Zaklęcia:
1. Zanim sprawdzę 'Cechy zaklęcia" to samą podstaw powinieneś jakoś opisać, by był punkt odniesienia. Tym bardziej że faza ducha z poziomu PWM odpadła.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Raziel


Raziel


Liczba postów : 44
Dołączył/a : 19/01/2014

Raziel - Karta Ducha Empty
PisanieTemat: Re: Raziel - Karta Ducha   Raziel - Karta Ducha EmptyPią Sty 24 2014, 13:25

Zgadzam się z tym, że czysta energia może mnie zranić. Zauważ jednak, że muszę zauważyć nacierający atak, by się przed nim obronić, nie jestem wszechwiedzący ;)
1. Czy Faza Ducha zmieści się ze swoimi ograniczeniami w randze D? Wtedy wszystko podnoszę lekko w górę też.
2. Zgadzam się.
4 i 5 - to ma być głównie zabieg fabularny dla zadań, np dom, w którym straszy itp :P
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1880-raziel-karta-ducha#31880
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Raziel - Karta Ducha Empty
PisanieTemat: Re: Raziel - Karta Ducha   Raziel - Karta Ducha EmptyWto Sty 28 2014, 02:15

4 i 5 - To może zróbmy tak. Wykryjesz duchy etc. Niewidzialne rzeczy czy iluzje nadal pozostają niewykrywalne

Co do fazy ducha... Powinno przejść. Jednak zaznacz że nie jest to zmiana nagła, a trwa około 0.3s co zmusza cię jednak do zachowania jakiegoś czasu reakcji. Zaklęcia sprawdzę jak sobie wszystko rozpiszesz, żeby z PD się zgadzało.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Raziel


Raziel


Liczba postów : 44
Dołączył/a : 19/01/2014

Raziel - Karta Ducha Empty
PisanieTemat: Re: Raziel - Karta Ducha   Raziel - Karta Ducha EmptySro Sty 29 2014, 01:02

Wszystko powinno być poprawione, zapraszam do sprawdzenia.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1880-raziel-karta-ducha#31880
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Raziel - Karta Ducha Empty
PisanieTemat: Re: Raziel - Karta Ducha   Raziel - Karta Ducha EmptySob Lut 01 2014, 12:21

Faza ducha -> 2/7/15 sekund dla każdej z poszczególnych rang.

Mam też wątpliwości co do B, ponieważ w C te dwie rzeczy traktujesz jako oddzielne zaklęcia, stąd też niepewność czy i w B nie powinieneś przedłużania ich, traktować jako oddzielnych zaklęć. W każdym razie, możesz to poprawić lub spróbować mnie przekonać
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Raziel


Raziel


Liczba postów : 44
Dołączył/a : 19/01/2014

Raziel - Karta Ducha Empty
PisanieTemat: Re: Raziel - Karta Ducha   Raziel - Karta Ducha EmptySob Lut 01 2014, 20:40

Więc przekonuję ;)

Magia z rangi C służy tylko do pokazania danej możliwości. Gdybym chciał na wszystkie możliwości robić oddzielny "czar", to bym się nie wyrobił, a przecież wszystko polega na tym samym. Zauważ też hierarchię. Najpierw jestem ja i moje rzeczy, potem materia nieorganiczna, najgorzej i tak zawsze ma materia organiczna inna niż ja. Żal wydawać na to kolejne punkty, gdyż w planach mam nakładanie ciekawych klątw niematerialności ;)

Od rangi B niedaleko do S. Na randze A może będzie półtorakrotne, a może się uda zdwukrotnić. Wtedy na S będzie i tak mniejszy czas niż 2minuty, choć przydałoby się na tej randze przynajmniej 10 minut, by przeciwdziałać innym równie silnym technikom.

To jest jeden czar, który tylko wzmacniam. Jedyna "broń" przeciw wszystkim magom tego forum. Czy trzeba je tak ograniczać?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1880-raziel-karta-ducha#31880
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Raziel - Karta Ducha Empty
PisanieTemat: Re: Raziel - Karta Ducha   Raziel - Karta Ducha EmptySob Lut 15 2014, 23:34

Wybacz że tak długo. Niech będzie akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





Raziel - Karta Ducha Empty
PisanieTemat: Re: Raziel - Karta Ducha   Raziel - Karta Ducha Empty

Powrót do góry Go down
 
Raziel - Karta Ducha
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Terjei - Karta Postaci
» Karta Postaci Gracza
» Karta Postaci Upiora
» Karta Ryutaro
» Yoki Karta postaci

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.