HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Tańczący z duchami




 

Share
 

 Tańczący z duchami

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Joaquín


Joaquín


Liczba postów : 7
Dołączył/a : 06/12/2013

Tańczący z duchami Empty
PisanieTemat: Tańczący z duchami   Tańczący z duchami EmptySob Gru 07 2013, 02:32

Imię: Joaquin
Nazwisko: Cassel
Płeć: Mężczyzna
Waga: 63 kg
Wzrost: 170 cm
Wiek: 17
Gildia: Violet Pegasus
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Na języku
Klasa Maga: 0

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Wygląd: W sumie można by całkiem sporo powiedzieć na temat wyglądu nie tylko Quina, ale kazdej innej osoby. W końcu jest tyle aspektów, różnych szczegółów, każdy zwraca też uwagę na coś innego. Więc, żeby trafić do szerszego grona osób - jedni zauważą, że chłopak ma bardzo jasne, srebrnobiałe włosy. Inni dostrzegą błyszczące pod opadającą na czoło grzywką szmaragdowozielone oczy. Krótka wędrówka w dół przez szczupłą twarz, której wyrazu nie da się opisać, gdyż zmienia się tysiąc razy na minutę.
Nie z samej twarzy człowiek się składa. Cassel jest średniego wzrostu szczupłym, ale mimo to wysportowanym chłopakiem. Nie ukrywa, że ważne miejsce w jego codziennych zajęciach zajmuje odpowiednio zbilansowana dieta i regularny trening (bieganie, siłownia).
Ubiera się... różnie, choć jego ulubiony zestaw to ciemne spodnie, sportowe buty za kostkę, kolorowa koszulka z nadrukiem i bluza rozpinana albo z kapturem. No i oczywiście nigdy nie może zabraknąć nieodłącznych słuchawek dopasowanych pod kolor oczu.

Charakter: Moim zdaniem główną cechą charakteru Joaquina jest jego zmienność. Spójrzmy prawdzie w oczy - osoba, która udostępnia swoje ciało kilku różnym duchom raczej nie należy do wzorów stabilności psychicznej. Mimo to, nawet widząc ciągłe wahania nastrojów chłopaka można dojść do pewnych wniosków. Oryginalnie był osobą raczej cichą, podchodzącą do wszystkiego z dystansem, nie starającą się oceniać na podstawie jednego zdarzenia wyrwanego z kontekstu, a na pewno nie uprzedzał się do nikogo na podstawie samych tylko plotek. Mimo wszystko nie jest zawsze taki spokojny, jeśli trzeba się pokłócić na temat różnych racji Quin jest uprzejmy, ale nieustępliwy. A na pewno nie da się zmanipulować, działa tylko jeśli jest to zgodne z jego własnymi przekonaniami.

Historia: Joaquin nie lubi mówić zbyt dużo o swoim życiu. Uważa, że dużo ważniejsze niż rozpamiętywanie przeszłości jest skupienie się na teraźniejszości i planowanie przyszłości. Od taki cel postawił sobie w życiu. Wiadomo o nim tyle, że pochodzi najprawdopodobniej z Ery, choć to też niepotwierdzone informacje. Ponoć ujawnił szczegół czy tam dwa w chwilach słabości, ale nikt nie jest tego pewien, a na pewno nikt nie ma ochoty dopytywać się chłopaka. Mimo, że zazwyczaj jest miłą i bezkonfliktową osobą, to pytany o swoje dzieje w jego oczach pojawia się stal, a usta ściągają się w wyrazie niechęci. Jedno co jest pewne, to fakt, że jakieś dwa lata temu pojawił się w siedzibie gildii Violet Pegasus i po długiej rozmowie z mistrzem (obaj wyszli z gabinetu tego ostatniego po dwóch albo i trzech godzinach rozmowy) został przyjęty jako członek tej szacownej gildii.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Umiejętności: Zapasy Magiczne (I) Kontrola Przepływu Magii (I) W Czepku Urodzony (I)
Ekwipunek: Słuchawki, skrzypce lacrymowe z ukrytym w nich wąskim ostrzem o długości 50 cm, smyczek, co najmniej trzy lizaki o smaku mango-pomarańcza, odtwarzacz muzyki

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Rodzaj Magii: Magia Jokerów - Joaquin urodził się z wyjątkową mocą. Jest pośrednikiem świata Dark Carnival i Jokerów, którzy są jego faktycznymi władcami i jednocześnie odbiciami cząstek ludzkiej duszy. Wicked Clown jest duchem-pokraczną wersją opiekuna, dzięki któremu Quin może przeżyć korzystanie z mocy szalonych istot. Nie mają oni wiele wspólnego z ludźmi, więc korzystanie z ich pomocy jest w pewien sposób niebezpieczne.
Joaquin najczęściej jako przekaźnik mocy używa muzyki, którą gra na skrzypcach, a czasem nawet samych skrzypiec. Owszem, byłoby możliwe używanie zakleć bez ich pomocy, ale w ten sposób Quin łączy przyjemne z pożytecznym.

Pasywne Właściwości Magii:

Face Paint
- Choć Joaquin zazwyczaj nie przepada za fizyczną walką, to podkreślając swoją przynależność do rodziny Juggalo (wyznawcy świata Dark Carnival i Jokerów) otrzymuje coś, co czasem bywa ostatnią deską ratunku. Założona "maska" sprawia, że tworzy się nowa część umysłu, J, który przejmuje te funkcje, którymi nie zajmuje się ludzki mózg. Toteż obecność maski zwiększa siłę młodego Cassela.
Jak to zwykle bywa, każdy kij ma dwa końce, a używanie Face Paintu nie jest bezproblemowe. W tym momencie bez żadnych konsekwencji Quin może używać go przez dwie tury, później pojawia się mała szansa (5%, rosnąca o 5% z każdą kolejną turą), że jego ciało przejmuje Violent J. Chłopak jest szczególnie zagrożony utratą kontroli nad ciałem, gdy jest zmęczony (jedna tura bez konsekwencji, potem jw.), bo utrzymanie w ryzach, bądź co bądź demona to nie kaszka z mleczkiem. Przejęcie trwa max 5 postów, potem następuje utrata przytomności na czas określony przez MG.
Ponieważ jest ograniczony tylko ludzkim ciałem (a to w przypadku Quina nie jest byle jaki towar) ma ograniczoną wrażliwość na ból.
Z tych gorszych cech - działania J'a to chaos i destrukcja. Jedyne czynności, które mogłyby służyć ochronie, są skierowane tylko w przypadku zagrożenia Joaquina, bądź w bardzo ekstremalnych przypadkach kogoś, kto mógłby zabezpieczyć bezpieczeństwo jego "naczyniu".
Założenie facepaintu jest błyskawiczne (trochę jak maska Hollow w Bleach'u) i można go zdjąć w każdej chwili. Nie ma też możliwości przerwać jego działania z zewnątrz, chyba żeby zabić użytkownika. Fakt, że pomiędzy bezpiecznymi użyciami maski musi zrobić przerwę 2 posty.
Fun Fact - gdy Violent J przejmuje kontrolę oboje oczu staje się żółte.

Zaklęcia: Żeby opisać dokładniej zaklęcia, jakich używa Quin trzeba opisać nieco Jokery, których moc akurat w tym momencie używa. (Opisuję tylko te Jokery, dla których zaklęcia wymyślam teraz, ogólnie jest ich więcej i planuję opisać je później)

Tańczący z duchami ZzofZAQ

The Amazing Jeckel Brothers - To dwaj bracia bliźniacy, których zwą też Żonglerami. Są panami ludzkich czynów i ognia, co wbrew pozorom bardzo się ze sobą wiąże. Ten sam ogień może być równocześnie destrukcyjny jak i zbawczy, co wyraża się w ich najbliższym stopniu pokrewieństwa.
Jack Jeckel "Sprawiedliwy" (złota twarz) jest opiekunem dobrych czynów i żongluje złotymi ognistymi kulami, których jest tym więcej im więcej dobrych uczynków ma na swoim koncie człowiek. Wspiera Joaquina wewnętrznym ogniem, który może zwiększać prędkość regeneracji ran, sprawiać, że człowiek czuje się jak po adrenalinie, lub po prostu motywować niezauważenie zdołowanych ludzi.
Jake Jeckel "Niegodziwy" (czerwona twarz) to pan grzechów, żonglujący czerwonymi ognistymi kulami, które z kolei odpowiadają ludzkim grzechom. W przeciwieństwie do swojego brata nie wspiera Quina. Dla niego chłopak jest tylko przekaźnikiem zniszczenia, a im więcej chaosu może wprowadzić swoją pomocą tym jest szczęśliwszy. Mimo to jest posłuszny jego rozkazom.

Tańczący z duchami RLfdksW

The Carnival of Carnage - Byliście kiedyś w szpitalu psychiatrycznym? Okropnie, no nie? No cóż świetnie to zrozumiem, ale ten Joker nie. Mimo, że jest szalony i raczej nie można go określić "do serca przyłóż" (no błagam, spójrzcie na jego imię), to jest pewna dość ogólna grupa istot, które są mu bliskie. Mówię o wszystkich odrzuconych, kalekach, przestępcach, ludziach z deformacjami ciała, kulawych koniach, nawet cholernych mrówkach, których nikt nie lubi. Wszystkie one wejdą w skład Karnawału Rzezi, który przejdzie ulicami świata i wyrżnie wszystkich, którzy ich odrzucili. I dlatego prawdopodobnie, zaraz po The Wraith, ma największy zastęp swoich poddanych. Wszyscy oni po śmierci gromadzą się w jego komnatach w Dark Carnival czekając na Karnawał, ale użycza czasem ich pomocy Joaquinowi, gdy o to poprosi. Oczywiście, jeśli ładnie poprosi.

Tańczący z duchami QNon0ti

The Ringmaster - Zgodnie z historią świata Dark Carnival, Ringmaster jest najgorszą istotą, jaką człowiek może spotkać - to odbicie jego grzechów. Prawda jest nieco bardziej trywialna, acz nie da się ukryć, że też nie nalezy do najprzyjemniejszych wizji. Otóż Ringmaster wykorzystuje moc swoich przeciwników przeciwko nim, a jego największym atutem nie jest potęga, ale perfekcyjne rozumienie i poznanie, a w konsekwencji nienaganna kontrola nad niemal każdym znanym rodzajem magii. Fakt, że w wykonaniu Quina zaklęcia Jokera nie mają tej wrodzonej elegancji i płynności, ale mimo to oddają choć część jego prawdziwej mocy.
Inaczej niż wielu innych Jokerów (np. wspomniany już Milenko) Ringmaster jest zupełnie neutralny. Nie boi się stawić czoła The Wraith (6 Joker, pan życia i śmierci), ale też nie buntuje się niepotrzebnie. Woli zachować status quo i robić to co lubi najbardziej - poszerzać zakres swojej wiedzy o magii.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

C Fiery Crescent - Czasami do używania zaklęć Joaquin nie potrzebuje skrzypiec, wystarcza mu sam smyczek. Nie trzeba tu żadnych inkantacji, po prostu chęć i wymach smyczkiem  (albo nożem, palcem, czymś podłuznym), tworzący niewielki półksiężyc z ognia. Na początku jego rozmiary są jak czubek smyczka i długość jaką przebył podczas rzucania czaru, ale to tylko pozornie niepozorny atak. Skupiony jest w nim ogień Jake'a Jeckela i płomienie te mają temperaturę kilkunastu tysięcy stopni celsjusza. Wypuszczenie go z bliska w drzewo mogłoby je bez problemu przeciąć. Wraz z przebytą drogą płomienie rozpraszają się, a półksiężyc znacznie zwiększa swoje rozmiary zmniejszając temperaturę. Po pięciu metrach bardziej przypomina wielki chrupek serowy niż półksiężyc, ale to dalej gorejące płomienie, więc niech nie zwiedzie was brak ostrego kształtu.

C Seed of Conflagration - Tutaj z kolei Joaquin może liczyć na pomoc Jacka, starszego brata Jeckel. To jedyny z Jokerów, który naprawdę interesuje się nim jako osobą i wspiera go jak tylko może. Wyraża to przez swój ogień, który można najkrócej opisać jako esencja życia. Ludzie, w których zostanie "zasiana" pożoga Jeckela zyskują moc, która jest ludzka, ale wyniesiona na zupełnie inny poziom, toteż nie ma szans, żeby zostali przypadkiem zabici przez niespodziewane skutki uboczne, choć może się zdarzyć, że zbyt wątłe ciało nie wytrzyma siły podarowanej przez Jokera.
Ludzie pod wpływem Seed of Conflagration mają zwiększoną regenerację ran, a magowie mogą wykorzystać ten ogień w inny sposób. Otóż, rezygnując z poprawionego leczenia mogą oni użyć dowolnego zaklęcia z większą siłą, bądź z wydłużonym czasem trwania. Buff bez używania zaklęć trwa trzy tury, wzmocnionego zaklęcia można użyć tylko w pierwszej turze.

B Veil of Negation - Ów woal to oczywiście nie fragment ubioru, a tarcza działająca tylko i wyłącznie przeciwko atakom magicznym, lub wspomaganym magią. Normalne kamienie czy ciosy pięścią nie zostałyby zatrzymane, chyba że dostałyby dopalacz magiczny czy coś w ten deseń. Powiem więcej, dobrze wymierzone ostrze czy strzała byłyby absolutnym one-hit knock out, nawet pomimo użycia zaklęcia. A uwierzcie mi, ktoś umierający od jednego ciosu, gdy otacza go połyskujący na fioletowo walec o średnicy trzech metrów nie wygląda zbyt poważnie. Tak czy siak - zaklęcie osłabia zaklęcia, wygenerowaną magicznie materię albo cokolwiek mającego związek z magią. Do tego przy poziomie ofensywy C-D zaklęcia są zupełnie niwelowane. Czas trwania - jedna tura.

B Shuntsu Zhou - Zhou był dawno temu chińskim najemnym wojownikiem, jednym z najsłynniejszych szermierzy, który popadł w niesławę gdy wydało się, że kocha szczerze i gorąco, ale nie tą płeć i nie ten przedział wiekowy. Gdy złapano go, że tak powiem "na gorącym uczynku" został skazany na kastrację i wygnano, aby żył z piętnem hańby wypalonym na czole. Prawdopodobnie nie trafiłby pod skrzydła Carnivala, gdyby przeżył do końca swoich dni jako pokorny żebrak gdzieś na końcu świata, ale on stwierdził, że jest ponad takie bzdury jak pokuta i powiesił się na pierwszym napotkanym drzewie.
Ale to haniebne życie i jeszcze bardziej haniebna śmierć nie zaprzeczają w najmniejszym stopniu jego wspaniałym umiejętnościom używania mieczy hakowych. Gdy jest przyzywany ma za pasem dwie sztuki takiej broni. Prócz tego nosi tylko lekką zbroję, która nie spowalnia ani nie ogranicza jego ruchów, ale potrafi zatrzymać parę ciosów. Demoniczne pochodzenie zradza niebieskawoszary kolor skóry, czerwone owłosienie i twarz zakryta tkaniną z wypisaną godnością i przewinieniem, dokładnie te same symbole, które miał wypalone na czole. Przyzwanie trwa maksymalnie trzy tury, po czym jedna tura przerwy. Zhou ma umiejętność szermierza na 2 poziomie i zmysł walki na 1 poziomie.


Ostatnio zmieniony przez Joaquín dnia Sob Sty 04 2014, 18:08, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Tańczący z duchami Empty
PisanieTemat: Re: Tańczący z duchami   Tańczący z duchami EmptyNie Gru 08 2013, 18:15

PWM:
1. zależne od mg
2. w sumie niech będzie... chyba. Tylko takie czysto fabularne bonusy, nie?

Zanim zaklęcia się ruszy to ogółem wyjaśnij mi jedno, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem... Maksymalnie możesz jedno zaklęcie - ducha - na raz przyswoić, ale na nieokreślony czas? Dobrze zrozumiałem? A tak poza tym zostało ci jeszcze 10PD na chwilę obecną. A co do magii... możesz dopisać, że w przypadku posiadania przez jakiegoś ducha zaklęć, etc. będzie musiał nauczyć się ich oddzielnie. Czyli sam kontrakt z duchem maga nie sprawi, że np umie od razu 3 zaklęcia silne jak zaklęcia, czy ileś tam zaklęć B, itp.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Tańczący z duchami Empty
PisanieTemat: Re: Tańczący z duchami   Tańczący z duchami EmptyPon Gru 09 2013, 14:35

Dopuszczalna szerokość sygnatury to 515px, a Twoja jest o wiele szersza - zmniejsz.


Cytat :
Fakt, pojawiały się, do momentu
Zważywszy na dalszą część zdania, ten moment jest bezsensu - nie napisane po pl.

Cytat :
Maurice'a Cassela (po którym zresztą chłopak przyjął nazwisko)
To jak postać ma naprawdę na nazwisko?

Cytat :
Chłopak odkrył też, że w momencie gdy odzyskał kontrolę dalej może
Nie MOŻE, a MÓGŁ, albowiem w czasie przeszłym piszesz.



Znalazłam sporo błędów i nie wypisałam nawet ćwiartki z tego...Tak czy inaczej brak akceptu części opisowej. Popraw to co na czerwono jest.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Joaquín


Joaquín


Liczba postów : 7
Dołączył/a : 06/12/2013

Tańczący z duchami Empty
PisanieTemat: Re: Tańczący z duchami   Tańczący z duchami EmptyCzw Gru 12 2013, 20:38

Sygnaturka zmieniona, choć nie wiem o co spinać, skoro i tak nie rozciągała forum, a o to chyba chodzi w ograniczeniach wielkości (choć prawda, że mogę się mylić i zasady są dla zasad, a nie żeby przynosić korzyści)

Więc łapiesz takie nazwisko jakie się trafi, a Joaquin stracił świadomość na dziesięć lat, a po jej odzyskaniu okazało się, że jest znany jako Maurice Cassel. Po co sobie komplikować życie?

Finny,

Zdaję sobie sprawę, że zostały mi PD, ale szczerze mówiąc nie miałem pomysłu na ich racjonalne spożytkowanie :P

Oczywiście od razu wiedziałem, że moja magia mogłaby skutkować posiadaniem duchów magów, a w efekcie zaklęć w cenie jednego zaklęcia, więc nawet sam doszedłem do wniosku, że takie ograniczenie być musi

A co do ograniczenia ilości duchów - nie wiem, czy widać to było w opisie, może sam za dobrze znam swoje intencje i nie przekazałem tego zbyt jasno, ale chodziło mi o to, żeby postać nie była statyczna. Moim zdaniem magia powinna być częścią osoby, która jej używa, więc musi ewoluować i rozwijać się, choć fakt, że sposób jaki proponuję (jeśli nie widać - rozwijanie się poprzez wzajemne relacje z duchem-zaklęciem) jest bardziej fabularny niż systemowy, co może nastręczyć dla mnie kłopoty ze strony MG ze ściśniętym anusem (z góry przepraszam, ale miałem już sytuacje, kiedy MG nie podobała się moja magia, gdyż nie potrafili dopasować jej pod ogólnoforumowy schemat). Zgodnie z moim pomysłem początkowo faktycznie, ograniczenie wynosiłoby jednego ducha na raz, gdyż korzystanie z ich umiejętności nakłada na mojej postaci obowiązek walki z ich osobowością (tak jak to miało miejsce w historii), natomiast wyższy poziom współpracy między duchem i naczyniem pozwalałby na korzystanie z umiejętności jakby to były własne, co w efekcie pozwoliłoby na korzystanie z umiejętności różnych osób na raz.
Powrót do góry Go down
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Tańczący z duchami Empty
PisanieTemat: Re: Tańczący z duchami   Tańczący z duchami EmptyPią Gru 13 2013, 08:17

Co do części nie do mnie, da się ciut bardziej kulturalnie... Niektórych taka forma wypowiedzi, a może raczej styl może zrazić, a nie o to chodzi *kiw kiw*

Ale do rzeczy:
Jeśli chcesz móc więcej na raz to możemy uznać, iż będziesz poszerzał to na zasadzie "większej ilościu kluczy na raz u maga GD". Tak... To powinna być w miarę dobra metoda, jeśli tak ma wyglądać magia, a dokładniej - przyjęcie cech 2 duchów na raz wymagałoby kosztów w wysokości 10PD oraz treningu tam bodaj na minimum 1a4? Opisane powinno być wszystko w temacie w Encyklopedii. Pasuje?

Co do zaklęć... Zależy którą formę wolisz:
1. Żeby dokładniej zobrazować to "efekt stały" - na czas kontroli ducha - zwiększenie umiejętności Inteligencja o 1 poziom, bądź czas trwania 3 posty, ale wtedy o 2 poziomy. Ot brak ograniczenia czasowego lub siła.
2. Jeśli na 2 poziomie to do 3 postów trwania. Jeśli "efekt stały" - to max na 1 poziomie all z czego mógłbyś wypisać jakie umiejętności, bo nie wiem czy przypadkiem nie za dużo ich by było.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Joaquín


Joaquín


Liczba postów : 7
Dołączył/a : 06/12/2013

Tańczący z duchami Empty
PisanieTemat: Re: Tańczący z duchami   Tańczący z duchami EmptySro Sty 01 2014, 23:11

Masz tydzień na spłatę siana, pozdrówka nara!

Koniec

Finish

And Im listening to Finnish Music

Wciskam guzik

Send

Bo to nowy trend

Wiem, że na to czekaliście

Za**iście

Sprawdzajcie

Nic nie ukrywajcie
Powrót do góry Go down
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Tańczący z duchami Empty
PisanieTemat: Re: Tańczący z duchami   Tańczący z duchami EmptyCzw Sty 02 2014, 16:38

Eq:
Za skrzypce i smyczek do nich - plus zmień elektryczne na lacrymowe, bo elektryczności nie mamy - ot zamiast przetwarzać sygnał elektryczny w celu wzmacniania dźwięku, przetwarzają sygnał magiczny wydobywający się z lacrymy dostosowanej tylko do tego. Ah tak... cena... tak z 3,5k powinno być ok. Więc wzmacniacz - poza tym, że osobiście mi jakoś nie pasuje - to najpewniej wykracza poza posiadane finanse.


Magia:

Ma jakiś wpływ to, że by bez instrumentu korzystał z magii? W sensie, czy to robiłoby jakąś znaczącą różnicę? Plus oczywiście all instrumenty, czy tylko skrzypce?

PWM:
1. 3 posty? Nope... 2 posty działania, podczas którego następuje wzrost siły w stopniu nieznacznym. Każdy kolejny post niech ma te 5% ryzyka, więc maksymalnie dobijesz na szczęściu 21 postów użytkowania. Poza tym większe zmęczenie = większa szansa utraty kontroli, acz to już zależne od mg, tak jak to, czy i jak wyrwiesz się spod wpływu Violent J i czy ty będziesz sterował jego akcjami, czy mg. Na dodatek owe przejęcie trwa maksymalnie do 5 postów, w trakcie których wzrasta też nieznacznie odporność na obrażenia, czy nieznacznie zniwelowany ból, acz wszystko w poziomie pwm i... Po upływie tych 5 postów następuje utrata przytomności na czas, który określa mg. Co do sytuacji przerwania owego malunku, żeby móc ponownie bezpiecznie użyć przez 2 posty, należy odczekać dokładnie tyle samo, czyt. 2. I to chyba all...
2. W sumie nic nie robi więc łok.


Zaklęcia:

1. Kay... wymach... To rozchodzi się z wzrostem odległości nie? Więc jest szersze im dalej od ciebie? To zasięg niech będzie jakieś... do 5 metrów od Jo, z czego im dalej tym słabszy płomień, bo siła się rozchodzi. Poza tym maksymalna szerokość takiej fali to będzie też 5 metrów. Uznajmy, że kąt pomiędzy jej krańcami to takie 60 stopni. Poza tym nie wykroczy obrażeniami poza te adekwatne do rangi, a na samym krańcu działania płomienie mają siłę pwm, czyli nikłą.
2. Odbija? Czy raczej je niweluje? Bo chyba jednak chodzi o tę drugą własność, nie? Acz... Konkrety jak upewnię się, o co chodzi...
3. Maksymalnie 3 tury, a i potem przynajmniej 1 tura przerwy przed kolejnym przyzwaniem. Poza tym umiejętności nie przekraczają raczej poziomu 2 szermierza, bo tego typu bronią się posługuje, nie?


A tak z milszych rzeczy... Chyba zostało jeszcze 10 pd o/
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Joaquín


Joaquín


Liczba postów : 7
Dołączył/a : 06/12/2013

Tańczący z duchami Empty
PisanieTemat: Re: Tańczący z duchami   Tańczący z duchami EmptyCzw Sty 02 2014, 16:55

Ekwipunek: Ok, chromolić wzmacniacz, zapomniałem, że mamy lacrymę x3

Magia: Nie ma żadnej różnicy, chciałem tylko usprawiedliwić granie na skrzypcach podczas czarowania. Myślę, że miałoby to znaczenie w sytuacji krytycznej, Joa jest niespełna rozumu, czy coś, a skrzypce to takie jego drugie "ja", soł chyba tylko wtedy.

PWM: Ok.

1. To sypnij chociaż zasięgiem 10m :c

2. Niweluje, fakt, słowa mi się pomyliły. No i w przypadku zaklęć niższego rzędu - absorbuje.

3. Dałbym 3 szermierza i jakiś bonus za instynkt bitewny, ale z grubsza ok

Z milszych rzeczy: Już nie wiedziałem, co z nimi robić. :c
Powrót do góry Go down
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Tańczący z duchami Empty
PisanieTemat: Re: Tańczący z duchami   Tańczący z duchami EmptyCzw Sty 02 2014, 17:00

soł magia i eq raczej ustalone

pwm - nanieść poprawki

Zaklęcia:
1. raczej nope, ewentualnie na wyższej randze. Na tej więcej jak 5 nie dam.
2. To niech będzie, że trwa 1 pełen post. Z czego C i D zniweluje, a zaklęcia B, bądź A osłabi o rangę w dół mniej więcej.
3. 2 szermierza i może zmysł walki LUB drapieżca na poziom 1.

I tak jak z pwm nanieść poprawki do kp~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Joaquín


Joaquín


Liczba postów : 7
Dołączył/a : 06/12/2013

Tańczący z duchami Empty
PisanieTemat: Re: Tańczący z duchami   Tańczący z duchami EmptySob Sty 04 2014, 08:44

Poprawione.
Powrót do góry Go down
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Tańczący z duchami Empty
PisanieTemat: Re: Tańczący z duchami   Tańczący z duchami EmptySob Sty 04 2014, 20:20

Akcept techniczny, opisową część sprawdzi Col.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Sponsored content





Tańczący z duchami Empty
PisanieTemat: Re: Tańczący z duchami   Tańczący z duchami Empty

Powrót do góry Go down
 
Tańczący z duchami
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Niezaakceptowane
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.