Imię: Drew
Pseudonim: Drow
Nazwisko: Heartland
Płeć: M
Waga: 98 kg
Wzrost: 193 cm
Wiek: 26 lat
Gildia: FT
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawe ramię
Klasa Maga: 0
Wygląd: Wygląd? Wygląd jest nieważny, przecież liczy się wnętrze. Ale, jeśli chcecie to wam opiszę. Wzrost, całe 193 centymetry, nie można go nazwać kurduplem, a większość i tak patrzy na niego z dołu, dobra statystyka dla magów walczących w zwarciu. Waga? Dziewięćdziesiąt trzy kilogramy, tak w sam raz, nie jest jakimś grubasem, tylko umięśniony, a masa jest najważniejsza! Jego wyrzeźbione ciało zdobi nie duża, kanciasta główka. Na czubku tej makówki sterczą złociste włosy, jego oczy mienią się zieloną barwą, a nos jest trochę szpiczasty.
Charakter: Wnętrze najważniejszą częścią człowieka. Drow jest raczej pogodną osobą, zazwyczaj uśmiechniętą, zadziorną. Nie można mu zarzucić braku poczucia humoru, jego dowcipy potrafią rozśmieszyć nawet najbardziej wybrednych. Przyjaciele, ważne rzecz dla niego, opiekuje się nimi i stara się ich nie krzywdzić, w każdym tego słowa znaczeniu. Miłość? Co to? Nie poznał nigdy tego uczucia, nie bardzo go obchodzi ta "jedyna". Litość? Nie istnieje. Jeżeli ktoś zawinił, trzeba go unieszkodliwić, zamknąć lub zlikwidować. Drobne występki? Nie raz się zdarzają, nie każdy jest idealny.
Historia: Ciemność, małe pomieszczenie zamknięte kratami, brak okna, kroplówka. Drow jest eksperymentem, jest dzieciakiem, który do 16 roku życia siedział w zamknięciu. Mieszkał w celi. Jak miał dwa lata uprowadziła go mroczna gildia, o której nawet on nic nie wie, nigdy nie widział ich znaku, nie słyszał żadnego imienia, pseudonimu. Właśnie na nim przeprowadzane były testy, dzięki którym miał się narodzić mag, który panuje nad całą energią magiczną, nawet tą przeciwnika. Życia nie miał łatwego, cały dzień atakowany wszelkiego rodzaju mocą, jedząc po tym wieczorem pajdę chleba, a później był podłączany do lacrimy, która miała ustabilizować jego siłę. Jakieś kilkanaście lat temu, kiedy złoczyńcy stworzyli z niego maszynę do zabijania wysłali go na jedną z wiosek wypełnioną magami. Wtedy ujawniła się ciemna strona jego mocy. Przemienił się w wielkiego czarnego, skrzydlatego demona, który absorbował każdy magiczny atak skierowany w jego stronę, oddając go z podwojoną siłą. Był czymś w rodzaju pomiotu samego Zerefa, niszczył wszystko co stało na jego drodze i praktycznie nic nie mogło mu się przeciwstawić. Lecz jak zwykle był taki jeden. Mężczyzna o siwych włosach walczący gołymi pięściami. Proste, Drow był wtedy jeszcze dzieckiem, nie był szkolony w walce wręcz, umiał tylko jakieś zwykłe, nieskomplikowane ciosy, ale tamten był mistrzem w każdym stylu. Mimo, że chłopak wysysał prawie całą magiczna moc z jego ciała, tamten jej nie potrzebował. Demon odniósł porażkę, a zwycięzca przygarnął porzucone dziecko. W sumie to uratował je przed wpływem mrocznej gildii. Tajemniczy przyjaciel nigdy nie zdradził swojej tożsamości, aczkolwiek uczył go walczyć i pomógł mu zmienić jego demoniczną magię, na bardziej przyjazną innym ludziom. Szkolenie było trudne i trwało około 6-8 lat, na szczęście przyniosło oczekiwane skutki. Kiedy mistrz stwierdził, że uczeń wykonał wszystko co mógł opuścił go. To nie wszystko. Przed odejściem pokazał mu pewną rodzinę, pokręconą. Fairy Tail.
Umiejętności: Joker, Zapasy Magiczne, Walka Wręcz
Ekwipunek: Rękawice, takie jak na avku, są one wykonane od zewnętrznej strony miękką poduszeczką, a od zewnętrznej strony cienką blaszką. To wszystko jest pomalowane na czerwono.
Rodzaj Magii: Magia Manipulowania Mocą Magiczną - ogólnie chodzi o manipulowanie, czyli nadawanie kształtu, zmiana prędkości, kierunku przepływu, temperatury, wielkości. Takie rzeczy.
Pasywne Właściwości Magii
Przekierowanie - przekierowuje część mocy magicznej do jednej, wybranej wcześniej części ciała. Kończyna, która dostaje zastrzyku MM nabiera nowej mocy, np. jeżeli znajduje się w nogach, można biegać szybciej i kopać mocniej, jeżeli w łapach, uderzenia są mocniejsze itd.
Zmiana temperatury aury - aura zazwyczaj ma temperaturę taką, jak my sami, dzięki tej właściwości możemy zmienić ją w chłodną lub ciepłą.
Zaklęcia: ~D~
Szybki chód - nawet bardzo szybki. Poprzez skupienie bardzo dużej ilości magii w stopach, nogach w przeciągu chwili(koło ćwierć, pół sekundy) Drow może przybyć obszar około 20 metrów. Po użyciu tej umiejętności na długość dwóch tur magia chłopaka nie może zostać przekierowana do nóg.
~C~
Wystrzał - Przez chwilę w dłoniach chłopaka jest kumulowana energia(około 2 sekund), by po chwili z niesamowitą prędkością wystrzelić w formie wiązki(coś podobnego do Kamehameha z DB, lub X-Burnera Tsuny z Hitman Reborn). Do tej techniki można włożyć więcej energii, zależnie od tego technika jest silniejsza, prędkość pocisku też, lecz za każde 5% więcej energii ładowanie przedłuża się o pełen post.
Magiczny Miecz - całą prawą rękę obejmuje moc magiczna, by po chwili przybrała ona formę miecza, który jest praktycznie nie do zniszczenia. Jest on ostry, lecz tylko na końcówce, można nim zadać parę ran ciętych, lecz praktycznie nie da się nim zabić. Temperaturę aury miecz można zmienić. Działa 2 tury. W czasie tej umiejętności nie można przekierować magii do drugiej ręki, dodatkowo zablokowane jest 30% mocy i nie może ona być przekazana do innych części ciała.
Odbicie - Przez chwilę ciało chłopaka jest otoczone niewidzialną dla oka zwykłego maga aurą. Następny atak zadany jemu lub przez niego odpycha tego, kto dotknął aury Drow'a. Obrażenia są ociupinkę zmniejszone. Tego czaru może użyć ponownie dopiero za dwie tury.
~B~
Magiczne Skrzydła - z pleców mężczyzny wyrastają skrzydła stworzone z magicznej mocy. Owe skrzydła pozwalają latać, zwiększają zwinność, zwiększają szybkość. Skrzydła mają też umiejętności bojowe, poprzez machnięcie nimi zostaje wytworzona fala ciepłego lub zimnego powietrza, która pędzi do przeciwnika z niesamowitą prędkością. Dodatkowo jeżeli przeciwnik dotknie skrzydeł te poparzą go. Skrzydła znikają po 3 turach, podczas trwania 50% mocy jest zablokowane i nie może być przekazywane do innych części ciała na dłużej niż 2 sekundy.