Spis treści1. Mag rangi S2. Mag rangi S+3. Mistrz Gildii/Organizacji
4. Dziesięciu Najsilniejszych Magów1. Mag rangi S Najpotężniejsi z magów. Aktualnie ranga ta dzieli się na dwie podrangi, tytuł maga S oraz poziom maga S. Obie podrangi zdobywa się w inny sposób a także dają zupełnie różne od siebie bonusy.
Tytuł maga S:- Jest to wyróżnienie fabularne.
- Raz do roku mistrz gildii lub organizacji wybiera maksymalnie 3 osoby które wykazywały się wybitnymi osiągnięciami fabularnymi, wraz z MG decydują zaś kto taki tytuł faktycznie otrzyma.
- Do tytułu maga S dostep mają jedynie członkowie gildii oraz organizacji.
- Bonusy wynikające z posiadania takiego tytułu to: +40% klejnotów za misję, większa reputacja*
* Samotnik, który dzięki swojej ciężkiej pracy zyskał bardzo dobrą reputację, również może liczyć na +40% więcej klejnotów za misję.Poziom maga S: - Bardziej techniczne niż fabularne wyróżnienie.
- Po roku aktywnej gry i zebraniu 100PD gracz może podjąć się specjalnych wyzwań których wypełnienie daje mu odpowiednie profity. Zgłoszenie więcej niż jednej postaci jednocześnie, wymaga od kolejnych postaci zebrania o 100PD więcej niż poprzednie. Czyli 200PD dla drugiej, 300 PD dla trzeciej itd.
- W celu uzyskania owych wyzwań musi on zgłosić się w
tym temacie, opisując co zamierza w dalszym czasie osiągnąć swoją postacią, w jaką stronę sie rozwijać. Następnie na podstawie tego Nadzorca MG po omówieniu sprawy z 2 innych MG, Nadzorca odsyła graczowi 1-6 zadań które gracz ma wykonać by uzyskać poziom maga S. Zadań można nie wykonać, jednak nic nie broni próbować znowu i znowu, aż w końcu się uda. Bo uda się zawsze, tylko może zająć to dużo czasu.
- Jeżeli którąś ze swoich postaci osiągnie się poziom maga S, następną postać zgłosić można dopiero po 6-12 miesięcach, zależnie od tego jak dużo czasu zajęło wykonanie zleconych zadań. Czas maleje o 1 miesiąc za każde 3 miesiące wykonywania zadań. Można zgłosić postać wcześniej, jednak jest ona wtedy traktowana jako ta "Druga".
- Jeżeli któreś z zadań jest zadaniem technicznym którego wykonanie zależy głównie od wydanych PD, PD wliczane w zadanie są tylko i wyłącznie PD zarobionymi fabularnie. Na misjach/eventach/walkach fabularnych lub offtopowych z przełożeniem na fabułę
- W "egzaminie" może brać udział jedna postać danego gracza na raz. Chyba, że gracz ma zarobione o 100PD więcej na każdej kolejnej postaci, biorącej udział w egzaminie jednocześnie.
2. Mag rangi S+Tytuł maga S+: -Otrzymywany fabularnie
-Mistrz zgłasza raz na rok fabularny jednego z magów S (graczy), którzy mają zadatki by uzyskać ten tytuł. Wyznaczona osoba musi zostać też zatwierdzona przez grono MG.
-Mag S+ zyskuje 80% więcej pieniędzy z misji (nie kumuluje się z bonusem z poziomu S)
-Mag S+ jest bardziej rozpoznawany, ma większą sławę
Poziom maga S+:-Otrzymywany po wykonaniu zadań zleconych mu przez MMG po konsultacji z MG
-Zadania mają wyższy stopień trudności od zadań na S
-Mag o poziomie S+ zyskuje dostęp do zaklęć SS
By ubiegać się o Poziom maga S+, musi minąć pół roku od zdobycia poziomu maga S.
1. Mistrz Gildii/OrganizacjiZnani i wpływowi magowie, którzy przewodzą swoim gildiom i organizacjom. Wiąże się to z szeregiem praw oraz szacunkiem wśród społeczeństwa.
Bonusy wynikające z bycia mistrzem:- Jest to wyróżnienie fabularne.
- Zarządza gildią
- Raz do roku mistrz gildii lub organizacji ma prawo wybrać do 3 członków swojej gildii, którzy zostają tym samym nominowani do tytułu S
- Zarządza budżetem gildii
- Jest znany w społeczeństwie
- Zarabia 20% więcej pieniędzy z misji (jeśli technicznie jest magiem S zyskuje 40%, jeśli magiem S+ 80%)*
- Gdy Mistrz Gildii fabularnie znajduje się poza gildią, na jej terenach może się pokazać w formie Ducha i spełniać swoje mistrzowskie powinności (przyjmować członków gildii itp.)
- Może pstryknięciem palców nakładać i zdejmować symbole swojej gildii
*Po utraceniu tytułu zostaje mu bonus z technicznej rangi
3. Dziesięciu Najsilniejszych MagówDziesięciu Najsilniejszych Magów jest forumową wersją Dziesięciu Świętych Magów.
Jak sama nazwa wskazuje jest to grupka najsilniejszych magów kontynentu, o których słyszał niemal każdy. Mówi się, iż nawet dwóch magów z owej grupy, nigdy nie powinno stawać przeciwko sobie, ponieważ powoduje to wystąpienie kataklizmu. Według starszyzny, nawet natura jest przerażona, gdy ma dojść do takiego pojedynku.
By zostać zakwalifikowanym jako jeden z najsilniejszych, nie trzeba przechodzić skomplikowanego egzaminu. Wszystko ogranicza się do... walki z wybranym magiem. Jeżeli uda się wygrać- otrzymuje się odpowiedni tytuł. Należy pamiętać, że wyzywając piątego maga z listy, otrzymamy tytuł piątego. Jeżeli walka zakończy się fiaskiem naszej postaci, wyzwać kolejnego maga można dopiero po minięciu roku od ostatniej walki.
- Zasady wyzwań:
1. Pojedynki odbywają się na neutralnej zabezpieczonej arenie w Artail
2. Dana postać może wyzwać najsilniejszego maga raz na rok(realny)
3. Walki są offtopowe z przełożeniem na fabułę.
4. Walkę sędziuje sędzia, nawet jeżeli odbywa się ona przeciwko NPCowi
5. Wygląd i rozmiar areny ustala osoba wyzywana (opis zwykłej areny, bez specjalnych rzeczy)
6. Postać gracza będąca najsilniejszym magiem musi przyjąć 3 wyzwania w roku(Chyba że nie dostał aż tylu, lub długość walk mu to uniemożliwiła). Każde następne zależy od niego
7. Wyzwanie najsilniejszego maga kosztuje 10.000 klejnotów, płacone najsilniejszemu magowi
8. Jeżeli postać gracza świeżo została najsilniejszym magiem, przez pół roku nie można rzucać jej wyzwań
9. Obowiązuje forumowy system walki a czas na odpis to 48h dla każdej ze stron z możliwością przedłużenia o 24h
10. Walka kończy się gdy jedna ze stron się podda lub będzie niezdolna do walki
11. Zanim zacznie wyzywać się graczy, pokonani MUSZĄ zostać NPC z miejsc od 5 do 10. Stanowiska 1 do 4 dalej mogą być obstawione NPCami.