HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Ian




 

Share
 

 Ian

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Ian


Ian


Liczba postów : 24
Dołączył/a : 28/06/2013
Skąd : Obwód Kalinigradzki

Ian Empty
PisanieTemat: Ian   Ian EmptyPon Lip 01 2013, 21:06

Ian 2i0te79
Imię: Ian
Nazwisko: Boome
Płeć: Mężczyzna
Waga: 74kg
Wzrost: 186cm
Wiek: 21
Gildia: Samotnik
Miejsce umieszczenia znaku gildii: ----
Klasa Maga: 0
Wygląd:

Spoiler:

Charakter:

Spoiler:
Historia:

Spoiler:


Umiejętności:

- Bariera umysłowa ( 1 )
- Łucznik ( 1 )
- Mnich ( 1 )


Ekwipunek:
- 800 Ian 2562117813
- Kusza
- Bełty ( 30 )
- Przeciętna włócznia

Rodzaj Magii:

Magia Znaków - Znaki to grupa prostych czarów, nazwana tak ze względu na konieczność użycia gestów i symboli w celu posłużenia się nimi. Zwykle sygnały ograniczają się do skierowanie swojej dłoni w stronę rywala, aczkolwiek mniej utalentowani magowie muszą złożyć odpowiednie figury. Przeróżne właściwości i zastosowania czynią z użytkownika bardzo wszechstronnym wojownikiem, a połączenie ze stylami walki wręcz, może okazać się zabójcze dla przeciwników.

Pasywne Właściwości Magii

Łączenie - jeśli jeden znak nie zadziała, przyda się je połączyć. Dwa to już coś. Mag używa dwóch zaklęć jednocześnie, dzięki czemu uzyskują one nowe, zabójcze właściwości. Oczywiście, by wykonać dwa symbole naraz, potrzeba do tego dwóch dłoni. Znaki łączone można wykonywać tylko, co trzy tury.

Mistrz Znaków - kto jak  kto, ale Ian potrafi stworzyć symbol w ułamku sekundy. Zamiast wyginać palce, kreuje je za pomocą magii, pieczętując na swych  dłoniach.


Zmniejszony Koszt - wprawiony w tej dziedzinie mag, potrafi rozłożyć koszt połączonych ataków tak, by wykorzystać minimum wymaganej mocy. Dzięki temu nie musi "płacić" za sumę dwóch symboli, a jedynie 1,75 całości. ( Jeśli łączy np. znaki C i C, to koszt wynosi  100% pierwszego zaklęcia i 75%, w przypadku połączenia B + C, zmniejsza koszt słabszego zaklęcia. )


Zaklęcia:

Ian Aardsing
[C]Aard - Jest to czar psychokinetyczny. Złożenie tego znaku powoduje pchnięcie energii magicznej w żądanym kierunku. Zwykle wystarcza on, aby powalić przeciętnego człowieka na ziemię. Jeśli jednak włożymy w niego więcej wysiłku, to może spowodować większe szkody. Z łatwością paruje lecące pociski. Trafiając bezpośrednio odrzuca i przewala rosłego mężczyznę, słabszego ogłusza na jeden post. Maksymalna odległość wynosi nawet 7m, natomiast szerokość wynosi około 1m. Wraz z pokonywanym odcinkiem, siła zaklęcia słabnie.

Ian Ignising
[B]Igni - Podstawowe zaklęcie ofensywne czarodziei posługujących się magią znaków. Mag z dłoni wystrzeliwuje snop ognia, który spala wszystko na swojej drodze. Przy bezpośrednim zetknięciu z ciałem ludzi, może wywołać poważne poparzenia bądź w przypadku słabego organizmu, spopilenie komórek w ugodzonej części. Zasięg wynosi 10m, natomiast szerokość maksymalnie 60cm.

Ian Axiising
[B]Helios - Znak ten składa się krzyżując przeguby rąk. Pozwala rozproszyć skierowaną w maga energię magiczną, czy też fale dźwiękowe wysyłane przez niektórych czarodziei posługujących się iluzjami, wpływającymi na zmysł słuchu, tworząc tarczę o promieniu 50cm. Nie chroni ona przed strzałami czy innymi pociskami fizycznymi, natomiast świetnie absorbuje ataki magiczne do rangi C. Wadą zaklęcia jest to, że w przypadku bezpośredniego starcia, sam czar jedynie ogranicza otrzymane obrażenia, a nie niweluje ich całkowicie.

Aard + Igni - Zwiększa szerokość do 1m. Siła odrzutu wyraźnie się zmniejsza, natomiast ogień rozprasza się po całej powierzchni trafionego ciała, trawiąc przedmioty niemagiczne złożone z metali o małej gęstości. Dodatkowo wzrasta siła przebicie zaklęcia, więc lżejszy pancerz przeciwnika raczej nie uchroni go przed obrażeniami, a drzewo nie stanowi już przeszkodę.

Aard + Helios  - Złączenie wymienionych symboli tworzy swego rodzaju tarczę, która pojawia się dokładnie 4m przed twórcą. Ma około dwadzieścia cztery metrów kwadratowych powierzchni i z łatwością odbija wrogie zaklęcia ( im szybsze, tym ciężej atakującemu uniknąć odbitego czaru ), będące na poziomie C. W starciu z silniejszym czarem (B), niestety ulega i się rozsypuje.

Igni + Helios - Pomimo użycia jednego czaru defensywnego i jednego ofensywnego, znak jest nastawiony tylko na obrażenia. Atak nie różni się zbytnio od poprzedniczki, natomiast w połączeniu z Heliosem, uzyskuje nową, niezwykłą właściwość. Przebija się przez magiczne osłony do rangi C włącznie, wchłaniając jej energię, by zwiększyć siłę własną.


Ostatnio zmieniony przez Ian dnia Czw Lip 04 2013, 15:49, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1186-ian
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Ian Empty
PisanieTemat: Re: Ian   Ian EmptyWto Lip 02 2013, 06:32

Może i były błędy, ale się w oczy nie rzucały - albo straszne nie były - więc nie ma co o nich pisać. Ogólnie kp spx. Akcept części opisowej.
Magię sprawdzi ktoś inny.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Asthor


Asthor


Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

Ian Empty
PisanieTemat: Re: Ian   Ian EmptySro Lip 03 2013, 21:15

Umiejki powinny być maksymalnie 3. Masz 4. Koszt jednego poziomu to 25PD, a nie 15PD jak założyłeś.

Kusza 1200
Bełty 60*30=1800
Przeciętna włócznia : 1200
Więc zostaje ci 800 klejnotów.

PWM:
Alchemik odpada. Jest od tego umiejka.
Granadier odpada
Zmniejszony koszt - no way.

ZAKLĘCIA:
Aard - tylko przewrócenie na ziemię. Nie sparuje lecącego pocisku, ale strzałę z pistoletu czy kuszy o ile nie będzie magiczny to sparuje. Maksymalna odległość wynosi 7 metrów szerokość 1 metr. Nie ogłuszy.
Igni - Moc zaklęcia jak przy randze D, czyli tylko lekko poparzy przeciwnika. I jest to po prostu snop o szerokości 30cm i maksymalna odległość 10 metrów.
Helios - W sumie to jestem w stanie przepuścić. Ale osłona jest w kształcie tarczy o promieniu 0,5 metra, którą stawiasz gdzie chcesz. Po jednym C się rozpada.
Aard + Igni - w sumie okej, ale obrażenia od ognia będę jak od zaklęcia rangi D tyle, że na całym ciele.
Aard + Helios. Tylko większa, ale wytrzymałość ta sama.
Igni + Helios - okej, ale siła tak jak wyżej.

Dlaczego tak ograniczam zaklęcia? Mimo, że masz ogień na C, to piszę, że ma siłę ognia na D? Ano z prostego powodu. Masz magię wszystkiego. Więc to oczywiste, że jeżeli mag ognia ma na C snop ognia o sile zaklęcia C, to ty będziesz słabszy, moc snopa będzie na randze D, ale za to będziesz bardziej uniwersalny.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053
Ian


Ian


Liczba postów : 24
Dołączył/a : 28/06/2013
Skąd : Obwód Kalinigradzki

Ian Empty
PisanieTemat: Re: Ian   Ian EmptySro Lip 03 2013, 21:43

Przepraszam za przeoczenie umiejek, usunąłem alchemika, ale za to Igni wzmacniam do poziomu B, co wzmacnia siłę rażenia do poziomu C, plus zwiększona szerokość do 60cm, a przy połączeniu z aardem do jednego metra.
Założyłem, że przeciętna włóczni kosztuje 1000 - poprawione.
Aard ogłusza na turę  słabszego przeciwnika i przewala rosłego mężczyznę?
PWM - usunąłem, chociaż chciałbym utrzymać zmniejszony koszt do... 100% + 75% słabszego zaklęcia ( czyli C, w  przypadku C+B )?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1186-ian
Asthor


Asthor


Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

Ian Empty
PisanieTemat: Re: Ian   Ian EmptyCzw Lip 04 2013, 15:14

W sumie teraz jest już prawie dobrze.
Na PWM się zgadzam, niech będzie.
Co do Aard... powala rosłego mężczyznę, a słabszego ogłusza na 1 post?
Jeżeli zgodzisz się zamienić 1 turę na 1 post dostaniesz z miejsca akcepta to w sumie jedyne moje zastrzeżenie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053
Ian


Ian


Liczba postów : 24
Dołączył/a : 28/06/2013
Skąd : Obwód Kalinigradzki

Ian Empty
PisanieTemat: Re: Ian   Ian EmptyCzw Lip 04 2013, 15:46

Właściwie, to o jeden post mi chodziło.
Mamy chyba kompromis? ;]
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1186-ian
Asthor


Asthor


Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

Ian Empty
PisanieTemat: Re: Ian   Ian EmptyCzw Lip 04 2013, 16:29

jasne :3 AKCEPT. Miłej gry.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053
Sponsored content





Ian Empty
PisanieTemat: Re: Ian   Ian Empty

Powrót do góry Go down
 
Ian
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.