|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Liczba postów : 13
Dołączył/a : 23/06/2013
Skąd : Z nieba
| Temat: Nerras Sunseller Nie Cze 23 2013, 21:12 | |
| Dziękuję za rozpatrzenie karty w tak krótkim czasie. Rzetelność sprawdzających najwyższego poziomu.
Temat można usunąć lub zamknąć. (Polecam pierwszą opcję, druga może odstraszyć chętnych)
Ostatnio zmieniony przez Nerras Sunseller dnia Nie Lip 07 2013, 16:17, w całości zmieniany 11 razy |
|
| |
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
| Temat: Re: Nerras Sunseller Pon Cze 24 2013, 00:05 | |
| |
|
| |
Liczba postów : 13
Dołączył/a : 23/06/2013
Skąd : Z nieba
| Temat: Re: Nerras Sunseller Pon Cze 24 2013, 19:34 | |
| Gdyby pojawiła się odpowiedź to proszę o repost zamiast edita. Dziękuję za uwagę, Ino :) |
|
| |
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
| Temat: Re: Nerras Sunseller Wto Cze 25 2013, 00:15 | |
| - Inochi napisał:
- Na anielską moc nie działają takie sztuczki jak negacja, inwersja mocy czy też odbicie - przynajmniej nie w kwestii magii śmiertelnych.
Cóż mimo wszystko nie mogę pozwolić by to zostało w opisie, więc będę wdzięczny jeśli to usuniesz. Co do pwm, absorpcję trzeba wywalić. Moc tego typu posiadają tylko zabójcy smoków i bogów. Trzecie też musi odpaść. Co do czwartego skrzydła mogą zostać, ale latanie daj w innym czarze. Tak po za tym na pw możemy pogadać co można by do pwm dodać. Czary sprawdzę koło 12, o ile będę mógł. |
|
| |
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
| Temat: Re: Nerras Sunseller Wto Cze 25 2013, 20:22 | |
| Widzę też 1B, 2C, 2D, a więc zużyłeś 55PD, a nie 60, a więc 5 możesz zostawić sobie na później, lub nie. Jak zrobisz poprawki, to sprawdzę czary. |
|
| |
Liczba postów : 13
Dołączył/a : 23/06/2013
Skąd : Z nieba
| Temat: Re: Nerras Sunseller Wto Cze 25 2013, 22:19 | |
| Poprawione @EDIT: Czy to naprawdę musi trwać tak długo? Nie można sprawdzić jednocześnie PWM i Zaklęć? To tak jakby mi sprawdzano zdanie po zdaniu historię postaci ;/ Prosiłbym o większe tempo. I jednocześnie o sprawdzenie opisówki. Dziękuję Ino. |
|
| |
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
| Temat: Re: Nerras Sunseller Sro Cze 26 2013, 22:12 | |
| PWM: 1 - maks 5% 3- daje to raczej słabe światło 4 - na szybowanie nie mogę pozwolić, maksymalnie nieznaczne spowolnienie opadania.
Czary:
Vernali Lumietum - poproszę jaśniejszy opis
Justus Lumietum - skoro powiązane z poprzednim to poczeka do wyjaśnienia pierwszego.
Selein An’helior - przeniesienie z jednego miejsca do drugiego, pancerz i utrudnienie ruchów wrogowi, to chyba za dużo jak na C zwłaszcza że cześć nie bardzo pasująca do magii, tak więc póki co odpada
Flare En'codor - ok
Yardumil Hypnosee - nie bardzo widzę powiązanie z magią, więc odpada
Felenhir - ok
|
|
| |
Liczba postów : 13
Dołączył/a : 23/06/2013
Skąd : Z nieba
| Temat: Re: Nerras Sunseller Sro Cze 26 2013, 23:17 | |
| 4. Z szybowaniem nie rozumiem, nie daje mi to jakiejkolwiek przewagi w walce, a skoro moja postać posiada skrzydła naturalnie to nielogicznym wydaje mi się niemożność chociażby biernego lotu jakim jest szybowanie. 3. Słabe światło, które nie może zostać użyte w walce czy obronie - nic nadzwyczajnego. Zaklęcia: - Cytat :
- Vernali Lumietum – zaklęcie magii anielskiej pozwalające kreować samo światło i nadawać mu jakichkolwiek właściwości fizyko-magicznych. Dodatkowo może dowolnie kształtować energię świetlną i kondensować ją by używać w przeróżny sposób. Zaletą Vernali Lumietum jest brak ograniczeń w tworzeniu światła nawet w miejscu nieoświetlonym. Każdy twór świetlny poddawany jest tylko i wyłącznie woli jego twórcy.
Według mnie normalne zaklęcie magii tworzenia. Najprościej tłumacząc - Nerras jest w stanie przetwarzać przy pomocy swojej magii materię na energię i vice-versa, z fizycznego punktu widzenia operuje on czterema podstawowymi cząsteczkami - protonami, neutronami, elektronami i fotonami. Dzięki magii tworzenia jest w stanie stworzyć fotony i przekształcić je częściowo w inne cząsteczki fizyczne. Mogę dodać koszty: Inicjacja zaklęcia kosztuje tyle co zaklęcie rangi B, zaś utrzymywanie go - 2% na turę do wyładowania energii lub przerwania zaklęcia. Justus lumietum - chyba zrozumiałe po wytłumaczeniu. Światło stworzone poprzez Vernali Lumietum może być przekaźnikiem energii. Selein Anhelior - manifestacja energii światłości w postaci świetlistych aniołów stróżów - pancerzy. Jakby Vernali Lumietum tylko manifestujące się natychmiast w skondensowanej formie. Usunę spowalnianie przeciwników. Przeniesienie na chwilę obecną usunę, będzie to zaklęcie kategorii A. Yardumil Hypnosee - fotonowy kontakt wzrokowy, kolejne uosobienie Vernali Lumietum w konkretnym zaklęciu. Nie daje ono bojowych zastosowań imho.
Ostatnio zmieniony przez Inochi dnia Pią Cze 28 2013, 01:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
| |
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: Nerras Sunseller Czw Cze 27 2013, 10:27 | |
| - Cytat :
- Nick = imię i nazwisko/imię/pseudonim postaci.
Twój nick to nie imię, nazwisko czy nawet pseudonim, więc albo dopisz, gdzieś swój nick albo poproś o jego zmianę. - Cytat :
- Największą jednak dziwnością odznacza się to iż posiada szerokie, niezwykłej rozpiętości skrzydła, które same są śnieżnobiałego koloru.
Nie, nie ma. Takie cuś może być w zaklęciach, ale nie w wyglądzie. - Cytat :
- Czytałeś/aś na własną odpowiedzialność.
Takie coś pisze się na początku, a nie na końcu. Ogólnie kp spx napisana, choć sporo rzeczy mi się nie podobało - ale to pewnie rzecz gustu. Błędy były, ale nie wypisywałam jak widać bo te co są na czerwono są najważniejsze. BRAK AKCEPTU opisowej części. Wiem, że na skrzydłach opierałeś zdecydowaną większość historii, ale przed Tobą było już kilka osób co chciały być aniołami/pół-aniołami i nie ma z tego ŻADNYCH korzyści...Nad wiekiem tys się zastanawiam...Ale póki co skrzydła zdecydowanie NIE. Mogą być jako zaklęcie (głównie takie jest na B lub ewentualnie na C) jednak na pewno nie skrzydła ot tak. |
|
| |
Liczba postów : 13
Dołączył/a : 23/06/2013
Skąd : Z nieba
| Temat: Re: Nerras Sunseller Nie Cze 30 2013, 00:23 | |
| @EDIT Prosiłbym o szybsze sprawdzenie... @OLD O zmianę nicku i tak miałem zamiar poprosić. Co do skrzydeł. Zważywszy na fakt, że użyłem skrzydeł w historii hmm, mam propozycję by skrzydła jako takie nie były materialne do momentu użycia zaklęcia - wtedy stają się fizyczne, w innym wypadku wyglądają jak skrzydła z jednego z konceptów tej postaci. Stworzone jakby ze światła. Po użyciu ostatniego zaklęcia stają się materialne jak w opisie. - Cytat :
- Czytałeś/aś na własną odpowiedzialność.
To miał być smaczek ^^ @EDIT Odświeżony post z 27.06.2013 z 3:49 |
|
| |
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: Nerras Sunseller Nie Cze 30 2013, 00:27 | |
| Pytałeś na sb o to czy może być taka zmiana ze skrzydłami - powiedziałam NIE, więc sądziłam, iż wiesz. Pisałam, że jak chcesz takie - a ja mówię nie bo nie ma profitów z rasy - to musisz dostać zgodę od obu admów. |
|
| |
Liczba postów : 13
Dołączył/a : 23/06/2013
Skąd : Z nieba
| Temat: Re: Nerras Sunseller Nie Cze 30 2013, 00:35 | |
| Nie rozumiem powodu dlaczego nie, skoro skrzydła służą do niczego dopóki nie aktywuję ich zaklęciem, a Melior zaakceptował spowolnienie opadania. A potem okazuję się jak to "NIEEE" mogę mieć skrzydeł bo nie ma profitów z rasy. Nikt nie powiedział, że to profity z rasy, lecz z magii. |
|
| |
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: Nerras Sunseller Nie Cze 30 2013, 00:52 | |
| Do magii sie nie mieszam, więc broszka nie moja - ale w historii ciągle jest, że się urodziła postać ze skrzydłami. |
|
| |
Liczba postów : 13
Dołączył/a : 23/06/2013
Skąd : Z nieba
| Temat: Re: Nerras Sunseller Nie Cze 30 2013, 21:51 | |
| Dobrze. Poprawiona mechanika, usunięte z wyglądu skrzydła. Prosiłbym o odpowiedź Meliora i ponowne sprawdzenie przez Colette. Dziękuję, Inochi. |
|
| |
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
| Temat: Re: Nerras Sunseller Pon Lip 01 2013, 12:40 | |
| Vernali Lumietum - przy obecnym opisie wydaje się to zbyt rozległe i potężne jak na tą rangę. Jeśli jakoś tego nie przerobisz będę musiał odrzucić.
Justus Lumietum - Ok działa tylko na ciebie i tak: obrażenia D wyleczysz po 1 poście, rangi C po 2. Jeśli spróbujesz silniejsze to tylko trochę podleczysz po 2 postach i jak bardzo zdecyduje to już mg.
Selein An’helior - cóż wedle opisu magia skupia się głównie na świetle a ta brama nie bardzo do tego pasuje, prosiłbym o zmianę czaru.
Yardumil Hypnosee - cóż wiem że aktywujesz to światłem ale nie widzę powiązania chyba ze wymiana informacji zachodziła by tylko wtedy jak patrzylibyście sobie w oczy.
Felenhir - niestety musisz to skrócić to do dwóch tur. |
|
| |
| Temat: Re: Nerras Sunseller | |
| |
|
| |
|