|
|
Autor | Wiadomość |
---|
| Temat: Umiejki Sob Gru 08 2012, 19:45 | |
| Soł... Miałam w planie wpaść na pomysł. Pomysł, który by pomógł rozwijać postacie bez potrzeby awansu. Bo jakby nie patrzeć, co jak ktoś chce grać wiecznym magiem 0? Nie ma to jednak związku z zaklęciami a.... umiejkami. Otóż, trzeba awansować żeby podnieść umiejkę lub zyskać inną. A co, jak ktoś nie chce być magiem S, ale chce rozwinąć postać? Normalnie sprawa prosta, musisz awansować. Wychodzi tu jeszcze kwestia, ze nie każdy potrafi lub nie każdy spełnia wymagania. Więc... jakie macie pomysły na inne poprawianie i zdobywanie umiejek? Zostawiamy jak jest, czy może wprowadzamy jakiś lepszy system? |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 19:48 | |
| Ja bym zwiększył ich ilość i wprowadził możliwość kupowania ich za PD/zdobywania na misjach. Pomogło by to w rozwoju postaci takich jak Makbet. |
|
| |
Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 19:55 | |
| Zgadzam się z Donem xd. Rozwijanie umiejek na misjach, czy treningi za PD jest dobrym pomysłem. W ogóle, rozwój umiejek tylko na awansie na maga klasy S jest.. beznadziejny, bo mało kto zostanie takim magiem (jeśli w ogóle ktoś xp), a np. dla mnie osobiście 3 umiejki dla Rycerza to zdecydowanie za mało... Czyli jak najbardziej za. |
|
| |
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 19:58 | |
| Popieram tutaj Donisława~. W końcu są też postaci niemagiczne, które dostają PD, a na co oni mogą je przeznaczyć... Zostają im praktycznie tylko umiejki. Takie zdobywanie na misjach też głupie nie jest, ale oczywiście trzeba się jakoś w celu zdobycia umiejki natrudzić, a nie poszedł se na misję, udało mu się coś zobaczyć w oddali i O! Nagle stał się sokolookim~ xD |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 20:05 | |
| Btw., byłbym za usunięciem obecnych umiejek i rozpisaniem ich od nowa bo te obecne są beznadziejne xD' [Bez obrazy Noc x.x] |
|
| |
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 20:06 | |
| Don, nie obrażę się, pisałam je na szybko x.x |
|
| |
Liczba postów : 29
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 20:12 | |
| Jeśli chodzi o to co mówi Finny to można zrobić to tak jak kiedyś się stało Nocce .( czytaj shin) Kiedy po walce z uciekinierkami ona wyszła z jakby to ująć, umiejętnością.bonusem( masz lepszą wytrzymałość). Jednakże trzeba by było się mocno natrudzić itp. by ją zyskać. Np.: Jeśli ktoś ma wytrzymałość na poziomie 1 i na misji oberwał mocno, ale starał się w postach zrobić jak najwięcej( nie patrząc na ból i wgl.) to można by było wtedy podwyższyć. Jednakże, musi jego stan być na wyczerpaniu, a do tego mieć dobre posty(jakość, wygląd czy treść (czyt. żadne lanie wody typu opowiadania o banach czy owocach (czyt. Don)) i podobnie z resztą czy może mam podać jeszcze parę pomysłów odnośnie ?
Jeśli chodzi o dostanie nowej to to jest dobry pomysł by za PD, a rozwijać za Pd jeśli się am daną umiejętność, lub rozwinąć ją na misji.
------------------
Don one nie są złe, tylko wymagają jak już odnowienia/rekonstrukcji. Jak już to można zrobić łączniki ( Don powinien wiedzieć o co chodzi) czyli za np. umiejętność która po połączeniu z innymi dają ci coś....
Ostatnio zmieniony przez Yuuki dnia Sob Gru 08 2012, 20:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
| |
Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 20:12 | |
| - Don Vito Ferliczkoni napisał:
- Btw., byłbym za usunięciem obecnych umiejek i rozpisaniem ich od nowa bo te obecne są beznadziejne xD' [Bez obrazy Noc x.x]
Wiesz, że wtedy nie które umiejki albo by się zmieniły, albo zniknęły i wtedy musielibyśmy wybierać je od nowa. A nasze postacie, które np. walczył już na misji, tych umiejek już używały. No i teraz przyszła by szansa, takiego... resetu, ponownego ich wybrania, co było by... mało fabularne. Chyba. |
|
| |
Liczba postów : 29
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 20:14 | |
| Można zrobić to Pheam tak, że po zakończeniu misji musieliby odnowić swoje kp, aby nie było nie porozumień na misji/fabule/walce |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 20:16 | |
| Nie Yuuki... one są złe xD'. Zbyt OP że tak powiem Co do zdobywania na misjach, nie wątpcie w MG, MG wiedzą co robią ;] Fem po zmianie umiejek nie wybierałbyś nowych tylko dostał nowe odpowiedniki starych xD |
|
| |
Liczba postów : 29
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 20:18 | |
| Don, można zrobić to podobnie jak bylo na Vongoli, ale wiesz byłoby to może duży minus dla graczy. Po drugie uważam, iż "OP" są jak ludzie robią mieszankę, czyli to co każdy by zrobił by dobrze grać. Po to są umiejki |
|
| |
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 20:20 | |
| Może nie taka od razu całkowita zamiana, ale na pewno odświeżenie się przyda... I też jak się patrzy niektóre chyba nie są przez nikogo używane nie? |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 20:20 | |
| Obecne umiejki opierają się na liczbach, ale co nam po liczbach, w systemie w którym skupiamy się na opisach? Poza tym, władania broniami są źle rozpisane, support za mocny, a umiejki od zaklęć kiepskie. |
|
| |
Liczba postów : 29
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 20:25 | |
| no to jak już odnowić, a nie usunąć Don, to jest znaczna różnica... -.-'
|
|
| |
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Umiejki Sob Gru 08 2012, 20:26 | |
| nom~ zmienić opisy itd. działanie mogą mieć podobne nie? |
|
| |
| Temat: Re: Umiejki | |
| |
|
| |
|