I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię: Natsuo Nazwisko: Yano Płeć: Mężczyzna Waga: 178 Wzrost: 72 Wiek: 16 Gildia: Fairy Tail Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawa Dłoń Klasa Maga: 0
Wygląd: Natsuo jest szczupłym, średniego wzrostu młodzieńcem. Nie należy do najbardziej umięśnionych osób przez co jest on dosyć słaby fizycznie. Jest osobnikiem o łagodnym, spokojnym i niczym nie wyróżniającym się wyglądzie twarzy, ma on piwne oczy oraz sięgające do szyi jasnobrązowe włosy. Chłopak zazwyczaj nosi białą zapinaną koszulę z krótkimi rękawami z małym kołnierzykiem, który zawsze jest w pozycji leżącej, koszula ta ma średniej wielkości kieszeń na wysokości serca chłopaka. Kolejną częścią jego ubioru są proste, czarnego koloru spodnie z kieszeniami po bokach, które doskonale pasują do jego czarnych, skórzanych butów oraz białych skarpetek. Na plecach nosi średniej wielkości brązowy plecak. Wraz z nim (na jego lewym ramieniu, bądź przy lewej nodze) podróżuje puszysty (gruby) biały kotek o pomarańczowo szarym grzbiecie (prawa strona jest pomarańczowa natomiast lewa szara) i krótkim, puszystym, białym ogonku.
Charakter: Charakter chłopaka nie jest skomplikowany, na pierwszy rzut oka widać, że spokojny z niego człowiek. Mimo częstego małego uśmieszku na ustach jest on dość skryty, rzadko mówi o uczuciach i jeszcze rzadziej je okazuje. Charakteryzuje go to, że prawie zawsze potrafi zachować zimną krew (stara się nie podchodzić do niczego emocjonalnie), lubi on wszystko przeanalizować oraz przemyśleć. Spontaniczność nie jest mu obca, szczególnie jeśli chodzi o naukę nowych rzeczy (tym bardziej, gdy w grę wchodzi wiedza magiczna), dlatego też gdy tylko ma okazję się czegoś nauczyć, czy też dowiedzieć się czegoś, to zawsze chętnie z niej korzysta. Jest on inteligentny i dosyć szybko przyswaja wiedzę. Natsuo patrzy prawie na wszystko z punktu naukowego, natomiast irytuje go niewiedza. Jego ulubione słowa to " Wiedza To Potęga ".
Historia: Natsuo Yano pochodzi z małej wioski niedaleko Magnoli, jego rodzina zajmuje się hodowlą magicznych stworzeń rożnego rodzaju (chowańcami) oraz prowadzili szkółkę w której uczą kontroli nad tymi stworzeniami. Rodzice młodzieńca są szczęśliwym małżeństwem, które ma dwójkę dzieci: Natsuo oraz jego starszego brata o 2 lata o imieniu Syaoran. Gdy młodszy brat skończył 8 lat oboje dostali po magicznym chowańcu, starszy brat dostał psa, natomiast młodszy dostał kota, którego nazwał Madara (zwierzęta te to zapieczętowany wielkie, inteligentne wilki, które są w stanie używać mowy oraz rozmawiać telepatycznie z właścicielem). Chowańce te zostały magicznie związane z właścicielami, a dokładnie z ich życiami, gdy któryś z chłopców umrze to ich pupil podzieli ich los, lecz gdy stanie się na odwrót chłopcom nic się nie stanie. W dzieciństwie bracia byli wyjątkowo zżyci i wszystko robili razem, aż do momentu, gdy ich zainteresowania zaczęły zbytnio się różnić. Syaoran tak jak ich ojciec chciał w przyszłości przejąć interes i kształcił się w tym kierunku, natomiast jego młodszy brat Natsuo nie był zainteresowany tą pracą. Chłopak był zbyt ciekawy świata, chciał wiedzieć jak najwięcej o wszystkim. Gdy tylko skończył 10 lat zaczął kolekcjonować wszelkiej maści książki (w szczególności związane z magią). Wraz z upływem czasu chłopak stawał się coraz to bardziej skryty, jednocześnie oddalając się od swego brata, większość czasu spędzał przy książkach lub ucząc się nowych rzeczy. W dniu 14 urodzin młodzieniec dostał od rodziców specjalną książkę o nazwie " Księga Uniwersalna ". Miała ona pewne magiczne zdolności, a mianowicie pochłaniała ona wiedzę z książek. Gdy się ją otworzyło przy innej otwartej książce i wykonało się specjalny gest, czyli złożenie dłoń razem oraz wypowiedziało się formułę " Pochłoń słowa, pochłoń wiedzę " wtedy w magiczny sposób magiczny przedmiot kopiował zapisany tekst z drugiej książki. Właściciel przedmiotu może dzięki samej woli przywracać książce jakikolwiek tekst z tych, które przedmiot skopiował, dzięki czemu miał on całą bibliotekę w jednej księdze. Natsuo parę dni po otrzymaniu tego przedmiotu skopiował całą wiedzę ze wszystkich książek ze swej kolekcji i postanowił ruszyć w świat, co też oświadczył swej rodzinie. Mimo początkowych sprzeciwów jego rodziców młodzieńcowi w końcu udało się ich przekonać by go puścili, dzięki czemu chłopak wraz ze swym chowańcem mógł ruszyć w świat. Młodzieniec wędrował po całym Fiore przy okazji uzupełniając swą Księgę Uniwersalną, w trakcie podróży nauczył się wielu rzeczy, udało mu się nawet dowiedzieć kto jest twórcą artefaktu, którego jest właścicielem (Księgi Uniwersalnej). Wynalazcą tego przedmiotu okazał się pewien staruszek mieszkający na odludziu. Chłopiec postanowił go poznać i tak się też stało, mężczyzna widząc pasję w chłopcu zaproponował mu naukę pod jego okiem, oczywiście młodzieniec nie mógł przegapić takiej szansy i się zgodził. Natsuo rozpoczął naukę magii u wyżej wymienionej osoby, tak zwanej magii przekształcenia. Mistrz chłopca był już w sędziwym wieku w momencie rozpoczęcia nauki, po wielu miesiącach wspólnego mieszkania i treningów staruszek zachorował. Przez te zdarzenie starzec nie mógł kontynuować nauczania młodzieńca, dlatego też postanowił przekazać mu swą wiedzę w inny sposób, a mianowicie oddał mu swą księgę uniwersalną w której zapisał resztę swych tajemnic, by młodzieniec z biegiem czasu mógł się ich nauczyć. Tak więc Natsuo skopiował zawartość księgi starszego mężczyzny do swej książki. Młodzieniec opiekował się swym chorym mistrzem do samego końca, który nastąpił dwa tygodnie po rozpoczęciu choroby. Po pogrzebie chłopiec opuścił miejsce, które było jego domem przez czternaście miesięcy i wraz ze swym chowańcem ponownie ruszył w podróż. Wędrował jeszcze parę miesięcy po fiore, przez ten czas bohater wiele się nauczył i dowiedział się wielu rzeczy, lecz z czasem zaczął czuć się samotny. Młody Yano zaczął się zastanawiać w jaki sposób mógłby kontynuować to co kochał, czyli naukę, jednocześnie pozbywając się samotności. Jedyną możliwością jaka wpadła mu do głowy było dołączenie do gildii magicznej. Tak więc Natsuo postanowił dołączyć do gildii, która znajdowała się niedaleko wioski z której pochodził, czyli do Fairy Tail. Gildia na pierwszy rzut oka wydała mu się głośna, a jej członkowie szaleni, niezbyt on tam pasował, lecz to mu nie przeszkadzało, a wręcz przeciwnie, pobyt w takim towarzystwie mógł mu dobrze zrobić. Za zgodą mistrza gildii Natsuo został nowym członkiem Fairy Tail.
Umiejętności: Arcymag lvl1, Inteligencja lvl1, Alchemik lvl1 Ekwipunek: Księga Uniwersalna (magiczna księga służąca do kopiowania tekstu z innych książek i na stałe zapisywania go w niej. Właściciel dzięki samej woli może przywołać jakikolwiek wcześniej skopiowany tekst na jej kartki)
Rodzaj Magii: Magia Przekształcenia - tak jak sama nazwa wskazuje magia ta polega na przekształceniu rzeczywistości poprzez kontakt z nią, przez co użytkownik tego rodzaju mocy może w mały sposób wpływać na otoczenie (oczywiście ma ona ograniczenia, np: ta magia nie może wpływać na ludzi, zwierzęta i wszelkiej maści magiczne stworzenia). Pasywne Właściwości Magii: *Kolorystyka - Zdolność ta umożliwia zmianę koloru własnego ubrania oraz włosów.
*Zmiana - Dzięki temu czarowi Natsuo ma możliwość zmiany napisu na celu zaklęcia za pomocą dotyku, np: możemy zmienić napis na znaku, czy też zmienić treść książki (w zależności od rozmiaru celu oraz ilości zmienionej treści efekt tego zaklęcia utrzymuje się od paru godzin do paru dni, a gdy efekt minie obiekt wraca do pierwotnego stanu). *Przelanie Myśli - Tak jak sama nazwa skazuje czar ten polega na dosłownym przelaniu myśli na stałe na coś (np: na papier, ścianę, podłogę itp.). Dzięki tej zdolności możemy na papierze umieścić różne obrazy, słowa czy też konstrukcje w zależności od tego co chce się pokazać. Zaklęcia: *Ranga D - Przejście - Czar ten umożliwia użytkownikowi za pomocą dotyku na krótkotrwałą zmianę rzeczywistości ciała stałego w taki sposób, że dany obiekt wydaję się widziany jak przez mgłę i w czasie w którym jest on pod wpływem zaklęcia można przez niego bez problemu przechodzić, zupełnie jakby stał się nagle gazem (np: pozwala to przechodzić przez ściany itp.). Czas trwania tego zaklęcia to zaledwie 2 tury. Nie działa na magiczne przedmioty/Drzwi/itp. *Ranga C - Lustrzane Wrota - Do tego zaklęcia jest potrzebne lustro, przejrzysta woda, albo jakikolwiek inny przedmiot w którym dobrze odbija się obraz. Moc tego zaklęcia sprawia, że za pomocą dotyku wcześniej wymienione rzeczy stają się przejściami do innego wymiaru do którego w trakcie działania zaklęcia można wejść (o ile powierzchnia zaczarowanego przedmiotu jest wystarczająco duża), dzięki czemu można się przed kimś schować, bądź kogoś śledzić. Gdy dana rzecz np: lustro, zostanie zniszczone, albo moc magiczna się skończy, wtedy osoby znajdujące się w tym czasie wewnątrz zaczarowanego przedmiotu pojawiają się przy przedmiocie. Czar działa 3 tury. *Ranga C - Uwolnienie/Zniewolenie - Jest to prosty czar, który Natsuo nauczył się krótki czas po tym jak otrzymał Madare (swego chowańca). Polega on na uwolnieniu swego towarzysza z formy kota i przywróceniu mu wszystkich pierwotnych cech jedynie za pomocą słowa " Uwolnienie ", jednocześnie składając dłonie. Natomiast po wypowiedzeniu słowa " Zniewolenie " również ze złożonymi rękoma, bestia wraca do formy kota. Forma Zniewolona: Gruby biały kotek o pomarańczowo szarym grzbiecie (prawa strona jest pomarańczowa natomiast lewa szara) i krótkim, puszystym, białym ogonku (rozmiary zwykłego kota). Forma Uwolniona: Wielki inteligenty wilk o barwach identycznych co w formie kotka. Jego gabaryty ulegają drastycznej zmianie, bowiem długość ciała w tej formie wynosi cztery metry, ogona niespełna 200 centymetrów, natomiast wysokość 2,75 metra. Waży on około 300 kilogramów.
*Zostało 35 PD *500 klejnotów
Ostatnio zmieniony przez Natsuo Yano dnia Czw Cze 20 2013, 16:48, w całości zmieniany 6 razy
Villen
Liczba postów : 330
Dołączył/a : 18/08/2012
Temat: Re: Natsuo Yano Pią Cze 07 2013, 20:51
ODRZUCAM
Powód? Prosty, magia za bardzo podchodzi pod Łuk Ucieleśnienia. Tyle w temacie.
Natsuo Yano
Liczba postów : 7
Dołączył/a : 07/06/2013
Skąd : Mała wioska nieopodal Magnoli
Temat: Re: Natsuo Yano Pią Cze 07 2013, 21:01
Przepraszam, ale nie zgadzam się z tobą, bowiem Łuk ucieleśnienia to magia, która pozwala użytkownikowi materializować wszystko to co sobie wyobrazi, kiedy tylko dana osoba sobie tego zapragnie. Ta magia ma wielką wszechstronność zarówno w walce jak i poza nią. Użytkownik może z łatwością stworzyć ofensywne i defensywne bronie, różnego rodzaju sługusów, a nawet okulary. Istnieje kilka ograniczeń i warunków tej magii, które jak dotąd są obecnie nieznane.
Natomiast Magia Wizualizacji - tak jak sama nazwa wskazuje magia ta polega na wizualizacji myśli użytkownika, przez co użytkownik tego rodzaju mocy może w mały sposób wpływać na rzeczywistość (oczywiście ma ona ograniczenia, np: ta magia nie może wpływać na ludzi, zwierzęta i wszelkiej maści magiczne stworzenia). Po przeczytaniu czarów, które wypisałem można łatwo spostrzec różnicę między tymi magiami, czyli Łuk ucieleśnienia tworzy coś z niczego, a magia wizualizacji zmienia to co już jest i wpływa na rzeczy, które już istnieją. Te magie są podobne w niektórych aspektach, lecz w innych są całkiem różne, np: Moja magia jest o wiele słabsza i jest bardziej ograniczona (większość rzeczy na które ma wpływ musi najpierw dotknąć i tak jak wcześniej wspomniałem nie może zrobić coś z niczego) Za kolejny przykład podam Natsu który używa ognia, lecz nie jest magiem ognia tylko smoczym zabójcą. Jeśli można to proszę o jakieś argumenty stające za twą tezą, które mogą mnie przekonać o twej racji (bez urazy).
Villen
Liczba postów : 330
Dołączył/a : 18/08/2012
Temat: Re: Natsuo Yano Pią Cze 07 2013, 21:34
Powiedz mi więc, czym dla Ciebie jest wizualizacja myśli?
Zaklęciami mi oczu nie mydl. Równie dobrze możesz dać zaklęcie tego typu, w dalszych bo "magia mi pozwala".
EDIT: Teraz doczytałem końcówkę... nie rozumiesz swojego położenia... to ty masz przekonać mnie, że jest tak jak mówisz, a nie ja Ciebie.
Natsuo Yano
Liczba postów : 7
Dołączył/a : 07/06/2013
Skąd : Mała wioska nieopodal Magnoli
Temat: Re: Natsuo Yano Pią Cze 07 2013, 21:41
Ok żeby nie było, że mam niecne zamiary zmieniłem nazwę magii oraz troszkę jej opis, by nie było czegoś takiego, że bo "magia mi pozwala".
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Natsuo Yano Nie Cze 09 2013, 09:07
Twój avatar jest za duży. Maksymalne rozmiary avka to 250x400, więc go zmniejsz.
Cytat :
on do najbardziej umięśnionych osób przez co jest on
Powtórzenie ON - obeszłoby się bez tego.
Wygląd ogółem - dopisz kolor oczu.
Cytat :
staruszek mieszkający na odludziu. Chłopiec postanowił go poznać i tak się też stało, staruszek widząc pasję w chłopcu zaproponował mu naukę pod jego okiem, oczywiście młodzieniec nie mógł przegapić takiej szansy i się zgodził. Natsuo rozpoczął naukę magii u staruszka
Powtórzenia.
Duuuuużo błędów, ale jak widać nie bardzo chciało mi się wypisywać wszystkich - a było ich sporo...Głównie kropki i przecinki tam, gdzie nie powinny...zmiany czasu...a co najgorsze - nadużywasz słówka 'on'. By dostać akcept opisowej - dopisz kolor oczu do wyglądu.
Natsuo Yano
Liczba postów : 7
Dołączył/a : 07/06/2013
Skąd : Mała wioska nieopodal Magnoli
Temat: Re: Natsuo Yano Nie Cze 09 2013, 10:30
Wypisane błędy zostały poprawiony, a kolor oczu dodany.
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Natsuo Yano Nie Cze 09 2013, 10:52
Akcept części opisowej - ale w ciągu najbliższych dni zmniejsz avka. Magię sprawdzi ktoś inny (jak widzę Villen).
Natsuo Yano
Liczba postów : 7
Dołączył/a : 07/06/2013
Skąd : Mała wioska nieopodal Magnoli
Temat: Re: Natsuo Yano Czw Cze 13 2013, 19:29
Może ktokolwiek sprawdzić moją magię? Co muszę jeszcze poprawić tip.(no chyba, że jest już ok).
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Natsuo Yano Wto Cze 18 2013, 13:02
Ekwipunek - Odejmij sobie za to 4500 klejnotów PWM: 1. Odpada 2. Ok 3. Odpada 4. Odpada 5. Ok 6. Ok
Zaklęcia: 1. Nie działa na magiczne przedmioty/Drzwi/etc. 2. Działa 3 tury, w obu wypadkach 3. Dokładny opis ów "Kota" i uwolnionego kota, poproszę.
Natsuo Yano
Liczba postów : 7
Dołączył/a : 07/06/2013
Skąd : Mała wioska nieopodal Magnoli
Temat: Re: Natsuo Yano Czw Cze 20 2013, 16:48
Poprawione
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Natsuo Yano Pią Cze 21 2013, 10:09
Yh z takim kolosem na C mogę dać ci najwyżej 1 turę.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.