Imię: Tajima
Pseudonim: -
Nazwisko: Tsukishima
Płeć: Mężczyzna
Waga: 72 kg
Wzrost: 184 cm
Wiek: 23
Gildia: Lamia Scale Miejsce umieszczenia znaku gildii: Język
Klasa Maga: 0
Wygląd: Tajima jest całkiem wysokim, czarnowłosym mężczyzną z fioletowymi oczami, którego znakiem rozpoznawczym są okulary przeciwsłoneczne, noszone niezależnie od pogody czy pory dnia. W prawym oku ukryty jest "stygmat", pamiątka po nieudanym eksperymencie. I właśnie ten stygmat jest powodem noszenia ciemnych okularów. Tajima zazwyczaj nosi niebieską koszulę, biały krawat i czarne, jedwabne rękawiczki. Na koszulę nałożona jest marynarka, a z jej lewej kieszeni wystaje srebrny łańcuszek zegarka kieszonkowego. Tajima jest często widywany z cygarem lub wykałaczką w ustach.
Charakter: Tajima mówi powoli i spokojnie, nie przejmując się nawet, jeśli rozmawia z Mistrzem Gildii i jest za coś karcony. W Gildii można spotkać go bardzo rzadko, jako że całymi dniami preferuje przesiadywać w swoim laboratorium. Wychodzi najczęściej nocą, by zaczerpnąć chłodnego powietrza. Bardzo lubi burze, zwłaszcza te gwałtowne. Czuje wtedy, jakby zaczynało się coś nowego.
Tajima jest bardzo lojalny w stosunku do Lamia Scale i nigdy nie zrobiłby nic, co zaszkodziłoby interesom Gildii. Nie interesuje go życie czy zdrowie poszczególnych członków, ważne jest wyłącznie dobro całej Gildii. Przez swoje zimne nastawienie, oraz pozbawione emocji słowa i czyny, niemal wszyscy w Lamia Scale unikają go i widzę w nim ucieleśnienie zła.
Historia: Rodzina Tsukishima była jedną z tych "działającą w cieniu a przynoszącą wiele światła". Od wieków byli wspaniałymi alchemikami, wynalazcami i lekarzami. Poświęcali swoje życia rozwojowi i tworzeniu nowych leków, trucizn oraz formuł alchemicznych. I większość członków owej rodziny okryło się sławą jako nadzwyczajni medycy, uzdrowiciele i zielarze. Wszystko było wspaniale. Do czasu, aż XXIV głowa rodziny - Hōgetsu Tsukishima, nie postanowił bawić się magią i archeologią. Odnalazł drewnianą skrzynkę w środku której znajdowała się talia kart, owinięta w materiał. Gdy tylko Hōgetsu odwinął pakunek i spojrzał na pierwszą kartę,
22. Il Mondo - Świat, rozpoczęła się reakcja. Wszystkie karty rozpłynęły się w niewielkie części energii magicznej i spowodowały eksplozję, w wyniku której ucierpiała większość zgromadzonych, w tym sam Hōgetsu. Karty rozpierzchły się na wszystkie strony świata. Tylko jedna odłączyła się od reszty i uderzyła w chłopca znajdującego się w grupie zebranych. Osiemnasta Karta,
La Luna - Księżyc, złączyła się z ciałem Tajimy, wnuka Hōgetsu, dając mu jej moc w zamian za prawe oko.
Od tej pory, na prawym oku Tajimy, pojawił się
Stygmat, jako znak kontraktu z Osiemnastą Kartą. Z tego powodu zaczęto traktować chłopca z wielkim szacunkiem i przywilejami, na jakie mogli sobie pozwolić tylko najwyżej postawieni członkowie klanu. Jednak Tajima tego nie chciał. Chciał pozbyć się mocy Tarota. Jego marzeniem było tylko i wyłącznie studiowanie alchemii. Nie dbał o magię, magów, gildie i pozostałe, jak to określił, pierdoły. W tajemnicy przed rodziną, zaczął przeglądać wszelkie księgi zawierające jakiekolwiek informacje nt. Tarota. W końcu odnalazł potrzebną informację. Jedynym sposobem na pozbycie się mocy Kart, jest odnalezienie Karty nr 22 - Il Mondo, posiadającej właściwości pieczętujące pozostałe Karty.
Tajima postanowił wyruszyć w świat. Uciekł z domu zabierając ze sobą tylko spis wszystkich przepisów alchemicznych, wytworzonych przez jego rodzinę. Zamierzał przemierzać świat, szukając tej jednej Karty. Niestety, do tej pory nie udało mu się. Podczas swoich podróży znalazł dwie dodatkowe Karty: La Forza - Siła oraz L'Eremita - Pustelnik. Po wielu latach ciężkich przepraw, Tajima stwierdził, że sam niewiele zdoła. Postanowił dołączyć do Gildii, która być może pomogłaby w poszukiwaniach. Odnalazł więc odpowiednią. Lamia Scale z miasta Shirotsume. Jedyne co pozostało, to rozpocząć poszukiwania na nowo.
Umiejętności: - Bezszelestny [lv. 1]
- Inteligencja [lv. 1]
- Alchemik [lv. 1]
Ekwipunek: Karty Tarota [L'Eremita - lv. 1; La Forza - lv. 1; La Luna - lv. 1] | Księga z przepisami alchemicznymi rodziny Tsukishima | Okulary przeciwsłoneczne | Zegarek kieszonkowy
Rodzaj Magii:Magia Tarota: (タロット魔法; "
Tarotto Mahō") jest to magia typu Holder, która wzięła swoje początki przez Magię Gwiezdnych Duchów. Schemat magii jest taki sam - przesyłanie energii magicznej do specjalnego obiektu w celu wywołania efektu. W tym wypadku, przedmiotem jest karta Tarota z kategorii Wielkich Arkan. Każda karta wywołuje tylko jeden efekt. W przeciwieństwie do Magii Gwiezdnych Duchów, w Tarocie można wykorzystywać tylko jedną kartę na raz.
Karta ma trzy poziomy, podobnie jak Umiejętność. Rozwinięcie następnego poziomu kosztuje taką samą stawkę PD jak rozwijanie Umiejętności. Im wyższy poziom, tym mocniejszy efekt Karty (efekty Kart oraz warunki ich zdobywania pojawią się w dziale "Opisy dodatkowe"). Używanie Kart pochłania odpowiednią ilość energii do poziomu zaklęcia. Co jeden poziom, ilośc ta wzrasta +10% (przykładowo, jeśli zaklęcie B, Karty nr 9 zabiera na pierwszym poziomie 16% magii, na 2 poziomie zabiera 26%)
Pasywne Właściwości Magii -brak-
Zaklęcia: Ranga C:- Luna Piena Sonno: [18. La Luna] - Zaklęcie wprowadza ofiarę w hipnotyczny trans, podczas którego użytkownik może zwizualizować umysł celu (w formie biblioteki, archiwum, itp.) oraz swobodnie poruszać się w nim, poszukując potrzebnych informacji. Zaklęcie wymaga położenia dłoni na głowie celu oraz nie może być stosowane z dystansu. Dla uzyskania najlepszego efektu, ofiara powinna być unieruchomiona. Postać z umiejętnością "Bariera Umysłowa" może walczyć o władzę nad umysłem i wypchnięcie rzucającego.
Ranga B:- Tra Coppo Scomparire: [9. L'Eremita] - Zaklęcie tłumiące obecność rzucającego oraz czyniące go niewidzialnym. Na pierwszym poziomie, niewidzialność może być przełamana przez osoby z Umiejętnością Sokolooki [lv. 1]. Czas trwania efektu to 2 posty. Po wygaśnięciu, nalezy zrobić 2 posty przerwy.
- Porci Tutto Trapasare: [11. La Forza] - Zaklęcie wzmacniające siłę i udźwig rzucającego. Po aktywacji, na okres dwóch postów, rzucający może unieść max. 3 przedmioty o łącznej masie 30 kg. Cios, zadany z aktywowanym efektem, podobny jest do efektu Umiejętności Łamacz Kości [lv.1].