HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Ill




 

Share
 

 Ill

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Raekwon


Raekwon


Liczba postów : 549
Dołączył/a : 21/06/2013

Ill Empty
PisanieTemat: Ill   Ill EmptyPią Lis 08 2019, 03:45

Imię: Raekwon
Pseudonim: 'Ill', 'Blady Mag'
Nazwisko: Spinebreaker (nie używa, porzucił nazwisko z chwilą wyjścia z kokonu)
Wiek: 618 lat
Wzrost/Waga: 175cm/45kg

Wygląd: Raekwon nie wygląda na typowego młodzieńca pełnego energii, chcącego zawładnąć światem, a także kroczącego po Fiore z celem zostania najlepszym magiem na świecie. Na pierwszy rzut oka wygląda na niewyspanego, zmęczonego i skacowanego chłopaka, który najchętniej wróciłby do spania po gwałtownym przebudzeniu. Sześćset lat drzemki w kokonie nie dodało mu rumieńców. Kiedyś wyglądał jak zombie, teraz nie jest wcale lepiej. Chude ciało, blady odcień skóry, ciemnozielone oczy, często nadmiernie przekrwione, zawsze przysłonięte przez białą czapkę, i lekko przygarbione plecy. Po opuszczeniu kokonu zachował swój stary ubiór, tj. biały T-Shirt, na który nakłada lekko za dużą, czarną bluzę z białymi paskami na rękawach, szerokie, materiałowe, niebieskie spodnie oraz czarne buty. Zawsze ma przerzuconą przez ramię starą torbę, w której nosi najpotrzebniejsze rzeczy.

Magiczne Piętno: Ciemnozielony kolor tęczówek całkowicie zanikł, ustępując miejsca czarnej masie. Źrenice Raekwona są większe od przeciętnego człowieka.

Charakter: Raekwon to jednostka, o której postronny obserwator śmiało powiedziałby: zamknięty w sobie, odludek, outsider. Preferuje ciszę, spokój i samotność. Unika hałaśliwych i zatłoczonych miejsc. Unika centrów miast i hałaśliwych festiwali. Preferuje przydrożne tawerny i miejsca, gdzie pierwiastek ludzki jest znikomy, lub całkowicie nieobecny. Zawsze zastanawia się dwa razy, zanim coś powie, lub zrobi. Bacznie obserwuje otoczenie, wpierw wyciągając wnioski, by dopiero w następnej kolejności podjąć decyzję, jakie działania podjąć. Zwykle ustala sobie jeden główny cel, do którego uparcie dąży i strasznie nie lubi, kiedy ktoś nagle mu to utrudnia.

Historia: Minęło sześćset lat odkąd cały świat został owinięty w wielki kokon. Nikt nie spodziewałby się usłyszeć czegokolwiek na temat niskiego, chudego, bladego i przygarbionego chłopaka, którego specjalnością były wybuchowe gwiazdki, a co dopiero opowiedzieć o jego wyczynach. Po takim czasie nie było ważne, że urodził się w Fiore, jako syn przesądnego farmera, który wyparł się go tuż po narodzinach uznając bladą cerę niemowlęcia za zły omen i obwiniając matkę chłopca o zdradę. Nie było ważne co robił w dzieciństwie, czyli bezskutecznie próbował znaleźć przyjaciół, którzy postępowali podobnie jak ojciec Spinebrakera. Nikogo nie interesowało, co doprowadziło Raekwona do podjęcia decyzji o zostaniu magiem. Zwykła chęć wsparcia ukochanej matki, która jako jedyna widziała w chłopcu coś więcej, aniżeli obiekt do drwin i gnębienia. Ci wszyscy, którzy znali Spinebreakera, już dawno nie żyli, bądź hibernowali i prawdopodobnie będą hibernować jeszcze przez kolejnych sześć stuleci. Nikt nie pamiętał w jaki sposób ten młody człowiek przyczynił się do odkrycia równoległego świata i wydarzeń, które nastąpiły tuż po tym. Zapieczętowanie bramy Avalonu pośród górskich jaskiń na południu Fiore, liczne próby walki z demonami wszystkich Siedmiu Kręgów Piekieł, które doprowadziły do podjęcia jednej z najtrudniejszych decyzji w krótkim życiu młodego maga i doprowadziły go do tego miejsca i tego momentu.

Umiejętności Fabularne:
- Gotowanie
- Przetrwanie w dziczy (podstawowa wiedza na temat flory i fauny) - Raekwon wie, co może zjeść, co może wypić, gdzie postawić stopę żeby nie zginąć parę metrów dalej.
- Pływanie

Ekwipunek: Stara Torba + rzeczy ze Starego Banku

Aspekt: Energia

Specjalny aspekt: Eksplozja

Talent: Człowiek renesansu - Brak konkretnych talentów sprawił, że Bóg wynagrodził cię za to dodatkową zdolnością. Zamiast talentu zyskujesz dodatkową moc, nie za mocną, ale jednak.

Ilość many: 100

Zaklęcia/Moce/etc.: (579 PD)

Moc:
1) Enchant Item: Soul Transfer: Moc pozwalająca na zaklęcie części, lub całej ludzkiej duszy w przedmiocie. Dzięki temu po upływie jednego dnia fabularnego od śmierci postaci możliwy jest powrót z zaświatów. Nie wpływa to na obecny stan postaci (postać może funkcjonować jak dotychczas). W zależności od % zaklętej duszy istnieją różne stopnie powrotu: 100% duszy = stan w chwili użycia mocy, wszystkie zaklęcia, talenty, moce, ilość posiadanej many pozostają bez zmian, 50% duszy = obcinamy wszystko o 50%, 25% duszy = obcinamy wszystko o 75%. Do użycia mocy potrzebna jest zgoda celu oraz 'pusty' (niemagiczny) przedmiot w który dusza ma zostać zaklęta. Zniszczenie przedmiotu skutkuje zniszczeniem duszy i powrót jest niemożliwy. Jeden przedmiot przypada na jedną duszę. Istnieją dwie metody powrotu. Koszt 100M (200 PD)

Ilość zaklętych dusz: 1 (Raekwon 100%-> srebrny shuriken wiszący na szyi)

2) Lock - On (dodatkowa moc z Człowieka Renesansu): Użytkownik tworzy nad celem kuleczkę wielkości ludzkiego oka. Kuleczka emanując sinym kolorem informuje o aktualnej pozycji celu (czy to nad ziemią/pod ziemią/za ścianą/w krzakach/gdziekolwiek) oraz o odległości, w jakiej cel znajduje się od rzucającego. Rzucający musi widzieć cel w chwili tworzenia kuleczki, by osiągnąć sukces. Do odwołania zaklęcia wystarczy komenda wypowiedziana w myślach. Dodatkowo, wszystkie zaklęcia rzucającego automatycznie obierają za cel osobę/przedmiot/istotę, nad którą wisi kuleczka. Koszt 5M (10 PD)

Zaklęcia:
1) C4: Pierwszy z czterech stopni zaawansowania dla maga wybuchu. Użytkownik tworzy w dłoni energetycznego shurikena o sinym kolorze. Po wyrzuceniu i aktywacji przez użytkownika gwiazdka zostaje zdetonowana, zadając obrażenia oraz powodując odrzut. Koszt 25M (60 PD)

2) C3: Drugi z czterech stopni zaawansowania dla maga wybuchu. Na obszarze koła o promieniu 30 m użytkownik tworzy energetyczną kuleczkę o sinym kolorze. Po aktywacji przez użytkownika kuleczka zostaje zdetonowana, zadając obrażenia oraz powodując odrzut. Koszt 25M (60 PD)

3) C5: Użytkownik przy użyciu palca jest w stanie nałożyć mini bombkę, która wygeneruje słaby wybuch, pozwalający zniszczyć niewielki cel (zamek w drzwiach, kłódka, itp). Koszt 5M (10 PD)

Magikowalstwo:
1) Ill's Wondrous Disc* - magiczny pojazd wyglądający niczym dysk o średnicy 1m, unoszący się kilka centymetrów nad ziemią.
Poziom D - 0 PD - Pojazd z miejscem dla jednej osoby, który porusza się kosztem 3M/post. Porusza się z prędkością do 7 km/h.
Poziom C - 20 PD - Pojazd z miejscem dla jednej osoby, który porusza się kosztem 1M/post. Porusza się z prędkością do 25 km/h. Dodatkowo może unieść się na wysokość do max 15 metrów.
Poziom B - 60 PD -  Pojazd z miejscem dla jednej osoby, który zawsze działa, pobierając energię z otoczenia. Porusza się z prędkością do 50 km/h. Dodatkowo może unieść się na wysokość do max 50 metrów.
Poziom A - 100 PD -  Pojazd z miejscem dla dwóch osoby, który zawsze działa, pobierając energię z otoczenia. Porusza się z prędkością do 50 km/h. Dodatkowo może unieść się na wysokość do max 75 metrów.
Poziom S - 200 PD - Pojazd z miejscem dla dwóch osób, który zawsze działa, pobierając energię z otoczenia. Porusza się z prędkością do 60 km/h. Dodatkowo może unieść się na wysokość do max 150 metrów.

*aktualnie posiadane

150 PD idzie na 150 M
9 PD zostaje na później + 2 PD za Bohatera + 5PD za Czeladnika = 16 PD na później

Klejnoty: 30600 (10600 + 20k za tytuł + karnet)


Teraz reszta.

Oko Aratara - Poproszę te Oczy Boga
Białe Koło - w sensie da radę zobaczyć te wysepki, tylko nie będą nazwane jak Korn, Gia, czy Desoria itp?
Pióro - ok, pomyślę nad czymś,
Koło, Słomka, Kryształy, Kubek, Cukierki zostają, super,
Ehmet -> nie mam pomysłu, ten kolor był właśnie pod zaklęcia, wiec może zróbmy coś pod zaklęcia...
Electwhip, Striker, Buławę chciałbym zamienić na klejnoty, da rade?

Stara KP
Stara Księga Zaklęć
Stary Bank
Stare Opisy Dodatkowe


Ostatnio zmieniony przez Raekwon dnia Pią Mar 20 2020, 16:31, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1265-skrzynka-raekwona https://ftpm.forumpolish.com/t1117-raekwon-ill-spinebreaker https://ftpm.forumpolish.com/t2275-ill#39356
Raekwon


Raekwon


Liczba postów : 549
Dołączył/a : 21/06/2013

Ill Empty
PisanieTemat: Re: Ill   Ill EmptyPią Lis 08 2019, 03:46

Dej Dziko Magie, mam choro curke.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1265-skrzynka-raekwona https://ftpm.forumpolish.com/t1117-raekwon-ill-spinebreaker https://ftpm.forumpolish.com/t2275-ill#39356
Kot od Kostek


Kot od Kostek


Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012

Ill Empty
PisanieTemat: Re: Ill   Ill EmptyPią Lis 08 2019, 03:46

The member 'Raekwon' has done the following action : Rzut kością


'Talenty' : 1
Powrót do góry Go down
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Ill Empty
PisanieTemat: Re: Ill   Ill EmptySob Lis 09 2019, 10:45

Tam gdzie to potrzebne zmień MM na Manę

Oko Aratara - Strasznie problematyczny item w tym systemie. Proponuje albo zmianę że działa jak talent oczy Boga, albo wymianę na 10 PD
Bohater Magnolii - Odpada, więc dopisz sobie za to 2 PD
Buława z Ember - Jest ok
100h w spa - do wymiany na 10.000 klejnotów
Białe koło - Nie uwzględnia nienazwanych wysp
Słomka - ok
Kryształ - ok
Ehmet -> Kolor czerwony zwiększa po prostu siłę a nie te umiejki, kolor zielony szybkość zamiast umiejek, kolor niebieski do całkowitej zmiany, możesz sobie coś tutaj wymyślić
Pióro Raijina -> Do wymiany na słaby magiczny przedmiot rangi D, albo do zachowania na Magikowalstwo
Kubek -> Jest ok
Cukierki -> Są ok
Czeladnik -> Do wymiany na 10.000 klejnotów i 5 PD
Electwhip -> ok
Striker -> ok

Wychodzi mi (Bez tych itemów powyżej) 579 PD, jeśli zrezygnujesz również z zaklęć. Jak chcesz zachować zaklęcia zaraz się nimi zajmiemy, jeśli nie to rozlokuj je odpowiednio. Pamiętaj że możesz też stworzyć sobie SR chociaż nie musisz. Jak się pomyliłem co do PD, daj znać
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Raekwon


Raekwon


Liczba postów : 549
Dołączył/a : 21/06/2013

Ill Empty
PisanieTemat: Re: Ill   Ill EmptyPon Lis 25 2019, 13:11

Mały update w pierwszym poście. Średnio ogarniam ten nowy system, więc mea culpa, jakby coś nie halo. Co uważasz, że jest do poprawy, to daj znać. Cool
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1265-skrzynka-raekwona https://ftpm.forumpolish.com/t1117-raekwon-ill-spinebreaker https://ftpm.forumpolish.com/t2275-ill#39356
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Ill Empty
PisanieTemat: Re: Ill   Ill EmptyPią Lis 29 2019, 10:41

Soul transfer -> Jak wygląda zaklinanie duszy? Jakie to ma efekty wobec wciąż żywego gracza? Czym się różni zaklęcie 25% duszy od zaklęcia 100% duszy poza tym wskrzeszeniem? No bo - po co zaklinać 25% jak można 100? Piszesz też o dwóch metodach powrotu, jakie to metody?

Lock on -> W jaki sposób cię informuje? Po prostu przez to że jest nad celem, czy przesyła ci jakieś informacje? No bo jeśli dajmy na to cel wejdzie do domku, a oko jest nad nim, to też znajdzie się w domu i już go nie bardzo widzisz. Poza tym informacja o odległości też kappa, jeśli to tylko ocena wizualna, bo ciężko ocenić jak daleko od niego jesteś. Dlatego zakłada że działa tutaj jakiś mechanizm, tylko jaki?

Dysk -> Ktoś tu jest kultystą Tzeentcha~ Musisz jeszcze określić ile many ze swojej maksymalnej puli poświęciłeś na stworzenie tego przedmiotu, wtedy określimy z jakim skutkiem ci się to udało.

Oko Aratara -> No więc item ten pozwala dostrzec ci manę przeciwników. Czyli aspekt, aspekt specjalny i jej maksymalną ilość

Białe koło -> Właśnie nie. Zobaczysz Gia, Khorn itd. i będą one podpisane. Jednak są wyspy których władca nie został pokonany, na nieznanych ziemiach, określane np. jako "Wyspa 001". Tych nie zobaczysz wcale, nie tylko bez nazwy, ale w ogóle.

Łącznie za te 3 itemy które chcesz wymienić -> 5 PD albo 25.000 klejnotów

Ekhmet kolor niebieski -> Możesz używać zaklęć i mocy osoby którą podłączyłeś, a ona twoich. Po 3 postach oboje tracicie przytomność

Zaklęcia zostawimy na koniec, są najprostsze i najbardziej plastyczne pod względem PD a tutaj zostaje kwestia magicznego itemu który jeszcze ci pożre PD bo Mana.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Sponsored content





Ill Empty
PisanieTemat: Re: Ill   Ill Empty

Powrót do góry Go down
 
Ill
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.