HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Chipy Hyde'a




 

Share
 

 Chipy Hyde'a

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Hyde


Hyde


Liczba postów : 82
Dołączył/a : 16/09/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyCzw Lis 10 2016, 11:14

Rodzaj Magii: Projekt H.Y.D.E czyli Żołnierz Przyszłości - Jest to krok w jedno z najnowszych i najbardziej nowatorskich osiągnięć nauki oraz magii. Dzięki niemu ludzkość ma szanse na znacznie bezpieczniejszy oraz opanowany świat bez frywolnych działań i lekceważącego stosunku magów. Projekt H.Y.D.E opiera się na wbudowania w umysł ludzki systemu operacyjnego o nazwie projektu. System kooperuje z umysłem podłączonej osoby, powodując zwiększenie sprawności mózgu pod względem mocy obliczeniowej oraz znaczną poprawę odbierania bodźców i nie tylko!
Każdy uczestnik projektu posiada do tego specjalnie zaprojektowaną pod siebie cybernetyczną zbroje, która służy mu jako główny odnośnik magii. Jest on również podstawą w działaniu projektu, gdyż Hyde uaktywnia się wtedy, kiedy zbroja jest aktywowana. Poprawia ona główne cechy fizyczne, pełniąc jednocześnie pewną, choć nie największą formę ochrony ciała.
Dodatkowe funkcje posiadają programy zawarte w chipach. Aktywacja chipa i odpalenie programu powoduje odpowiednie wykorzystanie mocy magicznej, do usprawnienia zbroi w dodatkowy sprzęt lub funkcje. Chipy dotyczą tylko ulepszeń i usprawnień w zbroi, bądź jego użytkownika.
Zbroja swoje miejsce ma w specjalnej niezdejmowalnej obroży, która pełni funkcje kompresji zbroi.

Pasywne Właściwości Magii:
1.Cybernetyczny Komputer - Sposób rozumowania i myślenia Hyde podlega poprawie w wyniku wsparcia systemu podobnemu do komputera jaki znajduje się w jego głowie. Dzięki temu jego umiejętność rozumowania normalnie nieznacznie wzrasta, a podczas aktywowania zbroi ponownie nieznacznie wzrasta.
2.Zegar - Kiedy tylko sobie zażyczy, mag może w swoich oczach zobaczyć która jest godzina, oraz jaki dzień dzisiaj jest, jeżeli nic nie stoi ku temu na przeszkodzie(zakłócenia/blokady magiczne).
3.Radio - W zbroi Hyde posiada wbudowane radio, dzięki któremu może odbierać i odtwarzać fale radiowe jakie do niego dotrą jeżeli nic nie stoi ku temu na przeszkodzie(zakłócenia/blokady magiczne). Zależy od MG.
4.Lutownica- Hyde mając na sobie zbroje, może włączyć w prawej ręce niewielką lutownicę, którą może wykorzystać do tego, czego się robi za pomocą lutownicy. Nie działa na przedmioty ożywione, a moc lutownicy zależy od MG.
5.Odbudowa Regeneracyjna- Zbroja Hyde, to część jego samego. Dzięki bycia katalizatorem mocy magicznej, zbroja automatycznie naprawia drobne usterki takie jak zarysowania, poluzowania się zawiasów itp(Zależy od Mg, naprawy nie są natychmiastowe tylko w czasie). Naprawy są nieznaczne. Kiedy zbroja złoży się do obroży, naprawa następuje znacznie szybciej.
6.Obroża - Na szyi Charlesa znajduje się niezdejmowalna obroża, w której znajduje się zbroja H.Y.D.E. Jako że jest to absolutna podstawa jego magii, obroża jest niezniszczalna. Nie oznacza to jednak, że ochrania szyję przed urazami. Po prostu nie da się zniszczyć samej obroży, jakby była niematerialna w kwestia obrażeń. Obroża ma szerokość 6 cm. Zakrywa prawie całą szyję.
7.Kamera - Oczy Hyde'a są jak soczewki kamer i mogą pełnić także taką samą funkcję. Dzięki czemu mag jest w stanie nieznacznie zbliżyć obraz(nieznacznie dalej i nieznacznie lepiej), oraz dokonywać zdjęć i nagrań, do których może on potem wracać. Może wykonać jedno zdjęcie na turę, a nagranie może dokonać raz dziennie(dzień fabularny) na okres 2 tur.
8.Narzędzia - Kiedy jest zbroja założona, Hyde może skorzystać z dyspozycji drobnych przyrządów technicznych nie większymi niż dłoń, które mogą mu się aktywować w dłoniach(śrubokręt, nożyczki, nożyk itp.). Jedno narzędzie na post i maksymalnie jeden. Wytrzymałość owych narzędzi nie nadaję się do walki.
9.Megafon - Mag może włączyć w zbroi może aktywować megafon, który zwiększa nieznacznie głośność jego mowy.
10.Projekcja - Z niewielkiego panelu w ramieniu zbroi, Hyde może odtworzyć obrazy i nagrania, które zarejestrował wcześniej dzięki kamerze oraz dźwięki które usłyszał. Wytworzenie projekcji wymaga nieco większej chwili i utrzymanie jej wymaga stałego skupienia się nad tym. Dekoncentracja może doprowadzić do zakłóceń lub przerwania projekcji, a jej obraz ma wymiary 25x25cm.
11.Baza danych - Hyde zapisuje wszystko co spotyka, widzi i odkrywa w swojej ogromnej bazie danych, dzięki czemu nie zapomina wydarzeń, które już go spotkały, chyba, że ktoś użył do tego specjalnej magii.
12.Kompas - Wbudowany specjalnie mechanizm w ciele Charlesa działa jak kompas, dzięki czemu pomiary tego przyrządu informują go gdzie jest północ. W przypadku odpowiednich ku temu zaklęć, bądź zmian magnetycznych lub innych rzeczy, które mogłyby zakłócać działania kompas, działają także na wbudowany mechanizm.
13.Budzik - Na podstawie zegara, mag może ustawić sobie budzik, który zadzwoni w jego głowie, próbując go przebudzić(zależnie od MG). Maksymalnie jeden budzik na raz może być ustawiony.
14.Antywirus - Jest to asekuracyjne zabezpieczenie, które rejestruje systemowe zagrożenia od szkodliwych programów zwanych potocznie wirusami(nie magiczne programy, które zostały stworzone w wyniku bugów, lub zostały umyślnie przesłane do Hyde'a). W przypadku zarejestrowania takiego, zostaje on natychmiast zablokowany, a następnie z wysiłkiem usuwany. Jeżeli jednak zagrożenia nie da się zablokować i zagraża on użytkownikowi, system podejmuje reset(buffy ze zbroi wyłączają się). Zdobyte dane nie usuwają się(prócz wirusa, przed którym system się bronił), ale ponownie włączenie systemu zajmuje 2 tury. Zależy od MG.
15.Tryb Awaryjny - W przypadku znalezienia się w sytuacji beznadziejnej, bez wyjścia bądź z perspektywą rychłej śmierci, system w celu ochrony swojego nosiciela, włącza tryb awaryjny. Powoduje ona całkowite wyłączenie świadomości Charlesa na czas trwania i przeciążenia systemu, oraz ciała do wszelkich możliwych sposobów, byleby uratować się. Kiedy ten tryb zainicjuje się, MG przejmuje całkowitą kontrolę nad postacią, do czasu w którym nie będzie on bezpieczny. Ten tryb powoduje ogromne wycieńczenie magii i organizmu, przez co po jego aktywacji, postać jest nie przytomna przez 24h i potrzebuje opieki medycznej.


Zaklęcia:

Ranga D

Chip Bojowy: Ukryte Ostrze - Po aktywacji zaklęcia z przedramienia Hyde natychmiast wysuwa się 20 cm ostrze. Ostrze nie należy do wytrzymałych(D), ale nadal można zdać nim poważne obrażenia kłóte niczym sztyletem, którym w pewnym sensie jest. Hyda ma także możliwość ukrycia go w zbroi po aktywacji zaklęcia. Zaklęcie trwa dwie tury.


Ranga C

Chip Informacyjny: Wizja Magiczna - Aktywacja tego chipa powoduje natychmiastowe powstanie specjalnych noktowizorów na głowie użytkownika. Dzięki niemu, Hyde jest w stanie widzieć moc magiczną w tym zbiorniki MM. Dzięki Wizji Magicznej może on odróżniać magów od ludzi, znajdywać ślady użycia mocy magicznej oraz zdawać sobie sprawę z tego czy ktoś rzuca zaklęcie. Dokładniejsze informacje uzyskuje w chwili gdy znajduje się 2.5m od obserwowanego celu. Może z tej odległości ustalić ile ktoś ma mocy magicznej, oraz jakiej rangi zaklęć używa(na podstawie zużycia MM). Do 5m można zweryfikować, że ktoś używa zaklęcia. Do 10 metrów można stwierdzić, czy ktoś jest magiem czy nie. Promień zaklęcia wynosi 10 metrów. Działa 1 post. Potem 2 posty noktowizor musi "odpocząć" by z powrotem zadziałał.

Ranga B

Chip Informacyjny: Fabryka Dronów - Zaklęcie to pozwala na masową produkcję niewielkich latających robotów z wbudowaną funkcją nagrywania obrazu oraz dźwięku, które wędrują bezpośrednio do Bazy Danych HYDE. Produkcja drona kosztuje 5 MM za sztukę. Maksymalnie można kontrolować 5 dronów. Roboty te mają wytrzymałość rangi C i potrafią latać z prędkością biegu człowieka. Z wyglądu wyglądają jak owalne kamerki z 4 wiatrakami po bokach. Dodatkowo posiadają one niewielkie i nieszkodliwe metalowe szpony do chwytania niewielkich i nie ciężkich przedmiotów(maksymalnie 5Kg). Drony te tak długo jak znajdują się w odległości 25 metrów od Hyde'a ich bateria jest ładowana poprzez bliskość ze Cybernetyczną Zbroją, jednakże po przekroczeniu tej odległości ich baterie wystarczają im na 5 tur(1 tura=jedna jednostka zasilania) jeżeli przez cały czas są aktywne. W momencie bez ruchu, baterie nie są pobierane. Kiedy dron pozostaje zawieszony w powietrzu bez ruchu funkcjonuję o turę dłużej, a kiedy posiada obciążenie o turę krócej. W przypadku rozładowania się baterii w dronie, wyłącza on się, możliwie chcąc jak najszybciej wylądować bez uszkodzeń. Zasilanie dronów regeneruje się w stosunku 1-1(jedna tura czekania w bezruchu, bądź rozładowaniu = Jedna jednostka zasilania). Uszkodzenie drona, zależnie od mg, może uszkodzić moduł ładowania baterii(o ile się nie rozpadł od obrażeń, wtedy nie ma co się ładować). Z obciążeniem mogą zwiększyć swoją wysokość(ciąg) o maksymalnie 8 metrów w górę. Bez obciążenia maksymalny do osiągnięcia przez nich ciąg od miejsca startowego to 40 metrów w górę. Drony posiadają bazowy program pozwalający im na samoczynne funkcjonowanie, jednakże tylko w zakresie poprawności lotu(nie rozbije się o ścianę z byle powodu) oraz obserwacji(jeśli nakazane im było kogoś obserwować/podsłuchiwać będą skupiały się na obiekcie). Jako, że informacje przesyłane są bezpośrednio do Bazy Danych, nie wpływają one na percepcję Hyde'a jednakże potrzebuje on poświęcić część swojej uwagi by móc wydawać im bardziej rozbudowane rozkazy i/lub sterować nimi. W momencie dezaktywacji zbroji, kontakt z dronami zostaje załamany co powoduje ich wyłączenie. Aktywują się gdy Cybernetyczna Zbroja jest ponownie w użyciu.
Zasięg:
5 dronów do 200 m.
4 drony do 400 m.
3 drony do 600 m.
2 drony do 800 m.
1 dron do kilometra.

Ze względu na ich przeznaczenia zwiadowcze, posiadają mocne ograniczenia do zastosowań bojowych jednakże może to ulec zmianie pod wpływem zaklęć wpływających na nie(zależy od MG). Obecnie są kompatybilne z zaklęciem Wizja Magiczna(czyli zamiast na siebie, może użyć go na jednym z dronów).

Ranga A

Cybernetyczna Zbroja, Kod: Ramsey - Zbroja H.Y.D.E będąca podstawą magii Charlesa. Pokrywa ona całe ciało maga, dopasowując się idealnie do ciała w odpowiednich proporcjach i miejscach, nie ograniczając przy tym ruchów(patrz częściowo avatar). Zbroja nie pokrywa jedynie wierzchniej części głowy.
Zbroja nie należy do najwytrzymalszych, jednakże jest w stanie powstrzymać ciosy przed większym zranieniem.
Aktywacja Zbroi, czyli rozłożenie jej z obroży wymaga 33 MM. Wraz z pojawieniem się jej aktywuje się system w niej zawarty. Postać otrzymuje umiejętność Blokada Emocjonalna lvl.1 z racji zwiększenia aktywności systemu komputerowego nad umysłem maga, przez co emocje mają mniejszy dopływ w podejmowane działania. Zbroja posiada wytrzymałość większą od ubrań, ale i tak można jest dość krucha. Umiejętności analityczne i obliczeniowe znacznie rosną. Mag jest w stanie znacznie szybciej i łatwiej łączyć ze sobą spójne wątki, dzięki czemu rośnie inteligencja. W kwestii prosperowania zbroi pojawia się Kontrola lvl.1, dzięki czemu system wie ile może zdziałać i jak.
Rosną predyspozycje fizyczne(mag porusza się nieznacznie sprawniej i nieznacznie szybciej).
Ten tryb nie ma czasu trwania. Jeżeli zbroja zostanie zniszczona, mag może schować ją w obroży i poddać ją naprawie, która zajmuje około 10 tur, ale można ponownie zapłacić MM za to zaklęcie już po 3 turach by zbroja znów się pojawiła, niż czekać 10 tur.
Jeżeli zbroja jest odsyłana do naprawy, gdy nie uległa poważnym uszkodzeniom, wówczas zależnie od MG skraca się czas darmowego odczekania.


Ostatnio zmieniony przez Hyde dnia Pią Sty 27 2017, 23:16, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3178-naleznosci-hyde-a#58134 https://ftpm.forumpolish.com/t3007-charles-ramsey#54469
Hyde


Hyde


Liczba postów : 82
Dołączył/a : 16/09/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyNie Gru 18 2016, 16:27

Nowe zaklęcia:

Ranga B

Chip Informacyjny: Rejestr Umiejętności- W celu aktywacji tego zaklęcia potrzebny jest wpierw wyznaczony cel w postaci człowieka bądź humanoidalnej istoty. Po określeniu celu baza danych Hyde'a zaczyna zbierać informacje na temat czynności, ruchów oraz zachowań obiektu. Następnie odbywa się ich analiza. Ma ona na celu wyznaczenie konkretnej przeanalizowanej umiejętności, która została zaobserwowana za pomocą tego zaklęcia. Kiedy to już nastąpi zostanie stworzony specjalny Chip, będący ekstrakcją danej umiejętności który po podłączeniu do zbroi zagwarantuje Hyde'owi wzmocnienie bądź uzyskanie danej umiejętności na okres czasu 4 tur. Po tym okresie Chip zostaje "spalony" jednakże możliwe jest naprawienie go za 20MM.
Zaklęcie nie może skopiować umiejętności z działu "Style Bycia" oraz "Cechy Magiczne".
Możliwe jest skopiowanie umiejętności fabularnej, wówczas Chip nie zostaje spalony po użyciu tylko się przegrzewa co oznacza, że ponownie użycie takiego chipa wymaga odczekania 8 tur.
Czas kopiowania danej umiejętności jest zależny od MG oraz od poziomu kopiowanej umiejętności.
W celu stworzenia chipu będący kopią umiejętności potrzeba obserwować jak dany obiekt wykorzystuje daną umiejętność. Im dłużej z niej korzysta i na wiele sposobów tym szybciej postępuje analiza umiejętności i stworzenie Chipa.
Standardowy czas kopiowania umiejętności to 3 tury(nadal zależne od MG). W przypadku przerwania zaklęcia bądź stracenia obiektu poza zasięg zmysłów na dłuższy czas zostaje utworzony Chip, który jedynie wzmacnia(zależy od MG o ile na podstawie obserwacji) daną umiejętność.

Ranga D

Chip Bojowy: Ukryte Ostrze - Po aktywacji zaklęcia z przedramienia Hyde natychmiast wysuwa się 20 cm ostrze. Ostrze nie należy do wytrzymałych, ale nadal można zdać nim poważne obrażenia kłóte niczym sztyletem, którym w pewnym sensie jest. Hyda ma także możliwość ukrycia go w zbroi po aktywacji zaklęcia.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3178-naleznosci-hyde-a#58134 https://ftpm.forumpolish.com/t3007-charles-ramsey#54469
Hyde


Hyde


Liczba postów : 82
Dołączył/a : 16/09/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyNie Gru 18 2016, 18:59

A i byłbym zapomniał! Umiejętności Fabularne muszę sobie wziąść, bo nie mam startowych. Tak więc:

Wiedza o Grimoire Heart - znajomość historii gildii oraz znajomość ich członków wliczając w to pewne szczegóły dotyczące ich i być może tajemnice.

Matematyka i Arytmetyka - Trust me, I'am engineer. Rozwiązywanie zadań matematycznych? Bez problemu. Cosinusy, Delty i Pitagoras? W parę sekund. Liczenie całek? Nic prostszego! Wiedza w zakresie matematyki opanowana została przez Hyde w małym palcu.

Znajomość Języka: Romerum - czytanie, rozmawianie, pisanie to wszystko na poziomie eksperckim. Nawet akcent ma dobrze wyrobiony. Prócz tego dochodzi podstawowa wiedza na temat kraju.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3178-naleznosci-hyde-a#58134 https://ftpm.forumpolish.com/t3007-charles-ramsey#54469
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyNie Gru 25 2016, 13:37

1. Bez sekretów, chyba, że je jakoś zdobyłeś, a tak to ogólnie dotyczy tych, z którymi miałeś kontakt choć przez moment
2. Okej
3. Komunikatywny, ale wciąż popełniasz błędy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Hyde


Hyde


Liczba postów : 82
Dołączył/a : 16/09/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyPon Gru 26 2016, 17:11

Poprawiłem


Wiedza o Grimoire Heart - znajomość historii gildii oraz znajomość ich członków(o ile ich spotkał) wliczając w to pewne szczegóły dotyczące ich.

Matematyka i Arytmetyka - Trust me, I'am engineer. Rozwiązywanie zadań matematycznych? Bez problemu. Cosinusy, Delty i Pitagoras? W parę sekund. Liczenie całek? Nic prostszego! Wiedza w zakresie matematyki opanowana została przez Hyde w małym palcu.

Znajomość Języka: Romerum - czytanie, rozmawianie, pisanie to wszystko opanowane na poziomie komunikatywnym, zdarzy się, że popełni błąd językowy lub gramatyczny. Prócz tego dochodzi podstawowa wiedza na temat kraju.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3178-naleznosci-hyde-a#58134 https://ftpm.forumpolish.com/t3007-charles-ramsey#54469
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyPon Gru 26 2016, 17:31

akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Hyde


Hyde


Liczba postów : 82
Dołączył/a : 16/09/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyPon Gru 26 2016, 19:54

Ponowę prośbę o sprawdzenie nowych zaklęć:



Ranga B

Chip Informacyjny: Rejestr Umiejętności- W celu aktywacji tego zaklęcia potrzebny jest wpierw wyznaczony cel w postaci człowieka bądź humanoidalnej istoty. Po określeniu celu baza danych Hyde'a zaczyna zbierać informacje na temat czynności, ruchów oraz zachowań obiektu. Następnie odbywa się ich analiza. Ma ona na celu wyznaczenie konkretnej przeanalizowanej umiejętności, która została zaobserwowana za pomocą tego zaklęcia. Kiedy to już nastąpi zostanie stworzony specjalny Chip, będący ekstrakcją danej umiejętności który po podłączeniu do zbroi zagwarantuje Hyde'owi wzmocnienie bądź uzyskanie danej umiejętności na okres czasu 4 tur. Po tym okresie Chip zostaje "spalony" jednakże możliwe jest naprawienie go za 20MM.
Zaklęcie nie może skopiować umiejętności z działu "Style Bycia" oraz "Cechy Magiczne".
Możliwe jest skopiowanie umiejętności fabularnej, wówczas Chip nie zostaje spalony po użyciu tylko się przegrzewa co oznacza, że ponownie użycie takiego chipa wymaga odczekania 8 tur.
Czas kopiowania danej umiejętności jest zależny od MG oraz od poziomu kopiowanej umiejętności.
W celu stworzenia chipu będący kopią umiejętności potrzeba obserwować jak dany obiekt wykorzystuje daną umiejętność. Im dłużej z niej korzysta i na wiele sposobów tym szybciej postępuje analiza umiejętności i stworzenie Chipa.
Standardowy czas kopiowania umiejętności to 3 tury(nadal zależne od MG). W przypadku przerwania zaklęcia bądź stracenia obiektu poza zasięg zmysłów na dłuższy czas zostaje utworzony Chip, który jedynie wzmacnia(zależy od MG o ile na podstawie obserwacji) daną umiejętność.

Ranga D

Chip Bojowy: Ukryte Ostrze - Po aktywacji zaklęcia z przedramienia Hyde natychmiast wysuwa się 20 cm ostrze. Ostrze nie należy do wytrzymałych, ale nadal można zdać nim poważne obrażenia kłóte niczym sztyletem, którym w pewnym sensie jest. Hyda ma także możliwość ukrycia go w zbroi po aktywacji zaklęcia.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3178-naleznosci-hyde-a#58134 https://ftpm.forumpolish.com/t3007-charles-ramsey#54469
Ezra Al Sorna


Ezra Al Sorna


Liczba postów : 662
Dołączył/a : 22/11/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyCzw Gru 29 2016, 16:53

Ok, to zaczynamy.

- Chip Informacyjny [B]:

Nope. Nie w takiej formie, bo to byłoby zdecydowanie zbyt OP. Ogólnie jak dla mnie to zaklęcie wydaje się być za mocne, bo nie musisz przy nim inwestować w umiejętności. Wystarczy przykładowo, że znajdziesz kogoś z Szermierzem 3, wystarczająco długo go poobserwujesz i masz już na zawołanie Szermierza 3 na 4 posty za 20 MM. Umiejętność praktycznie za darmo.

Proponuję coś takiego:
- umiejętność lvl 1; czas "zgrywania": 4 posty, czas trwania: 4 posty, cooldown: 3 posty; do 3 aktywnych chipów na raz;
- umiejętność lvl 2; czas "zgrywania": 5 postów, czas trwania: 3 posty, cooldown: 4 posty; do 2 chipów na raz;

Jeśli chodzi o zgrywanie umiejętności na poziomie 3, to puszczę ci to dopiero na poziomie A i tedy będzie to coś takiego:
- umiejętność lvl 3; czas "zgrywania": 6 postów, czas trwania: 2 posty, cooldown: 5 postów; 1 chip na raz;

Ogólnie kopiowanie umiejętności związanych typowo z ciałem, a nie z wyuczonymi czynnościami jest nieco dziwne, no ale ok... Więc co ty na taką propozycję? Oczywiście musisz obserwować jak ktoś korzysta z tej umiejętności, samo patrzenie na osobę nic nie daje. I chipy traktowane będą jako buffy, więc nadużywanie ich będzie wiązało się z niemiłymi konsekwencjami.

- Chip Bojowy: Ukryte Ostrze [D]:

Ok. Wytrzymałość rangi D, więc w starciu ze zwykłą bronią nie ma żadnych szans, ale nie o to raczej chodzi w tym zaklęciu, więc... 2 posty działania, 1 przerwy.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3310-konto-ezry https://ftpm.forumpolish.com/t3264-ezra-al-sorna
Hyde


Hyde


Liczba postów : 82
Dołączył/a : 16/09/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyPon Sty 02 2017, 16:29

Dobra daruję sobie to pierwsze, źle było sformułowane i w ogóle, a nie chce mi się poprawiać.
Jednakże jeśli chodzi o Hidden Blade, to nie podoba mi się ten cooldown. Nawet nie rozumiem na jakiej podstawie miałby tam być. Tak to ok.
Przy okazji daję inne zaklęcie.

Ranga D

Chip Bojowy: Ukryte Ostrze - Po aktywacji zaklęcia z przedramienia Hyde natychmiast wysuwa się 20 cm ostrze. Ostrze nie należy do wytrzymałych(D), ale nadal można zdać nim poważne obrażenia kłóte niczym sztyletem, którym w pewnym sensie jest. Hyda ma także możliwość ukrycia go w zbroi po aktywacji zaklęcia. Zaklęcie trwa dwie tury.

Ranga B

Chip Informacyjny: Fabryka Dronów - Zaklęcie to pozwala na masową produkcję niewielkich latających robotów z wbudowaną funkcją nagrywania obrazu oraz dźwięku, które wędrują bezpośrednio do Bazy Danych HYDE. Produkcja drona przebiega automatycznie i trwa 2 tury, zaś produkcja każdego następnego trwa dwa razy dłużej. Kiedy dron jest gotowy wylatuję on ze "stacji" która pojawia się na zbroi na plecach. Roboty te mają wytrzymałość rangi C i potrafią latać z prędkością biegu człowieka. Z wyglądu wyglądają jak owalne kamerki z 4 wiatrakami po bokach. Dodatkowo posiadają one niewielkie i nieszkodliwe metalowe szpony do chwytania niewielkich i nie ciężkich przedmiotów(maksymalnie 10Kg). Produkcja zostaje przerwana w momencie zranienia HYDE'a bądź dezaktywacji zbroi.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3178-naleznosci-hyde-a#58134 https://ftpm.forumpolish.com/t3007-charles-ramsey#54469
Ezra Al Sorna


Ezra Al Sorna


Liczba postów : 662
Dołączył/a : 22/11/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyPon Sty 02 2017, 17:21

Chip Bojowy: Ukryte Ostrze

Hmmm... W sumie ok, niech już będzie bez cd.

Chip Informacyjny: Fabryka Dronów

No niby ok, ale zastanawiam się tylko... Skąd Hyde ma tyle części? Bo tak trochę nie tego żeby od niego samego się brały... Ma jakąś fabrykę wbudowaną? XD

Nie wolałbyś zamienić tego na zasadzie, że Hyde ma je na stałe w swoim ciele i po prostu wypuszcza je z siebie? Dajmy na to: 3 sztuki, bo przy twoich zasadach ten 3 dron tworzyłby się jakieś 8 postów, a to bardzo dużo. Ogółem odnoszę wrażenie, że to zaklęcie jest nieco za słabe jak na swoją rangę, zwłaszcza, że nie ma raczej zastosowań czysto bojowych. Ogółem potraktuję ci je jako twory.

Moja propozycja:
- 4 drony na plecach (można dodać jeszcze 2 na wyższym poziomie zaklęcia), coś jak Kakuzu z Naruto, tyle że zamiast masek masz drony,
- wytrzymałość C, więc zwykłym mieczem da się zniszczyć,
- szybkość nieznacznie większa od biegnącego człowieka (taki Sprinter 0,5),
- hmmm... 10 kg to bardzo dużo na takiego drona, niech będzie połowa tego - 5 kg,
- zasięg od Hyde: tak szczerze to mam tutaj problem, no ale... Na B to 25 m a na A 50. No to... powiedzmy że 40 m maksymalnie. Licząc także w górę; z ciężarem mogą unieść się na maks. 8 m;
- brak zastosowania stricte bojowego,
- każdy dron: aktywny do 3 postów, podczas aktywacji zbroi masz 5 postów na posługiwanie się dronami; cooldown 2 posty, liczony od końca tych 5 tur;
- kontakt z nimi wymaga nieco uwagi; im są dalej, tym więcej musisz jej poświęcić; o ile normalne funkcjonowanie nie ma na to wpływu, to podczas takiej walki możesz mieć z tym problemy ze względu ma kilka obrazów do ogarnięcia na raz;
- W przypadku zniszczenia możesz je naprawić wkładając je "na miejsce" i odczekując 3 tury;
- a co mi szkodzi... bez zbroi możesz posługiwać się przez 1 post jednym z dronów; cd 6 postów, ale w tym czasie możesz też odpalić tego drona normalnie jeśli rzucisz zaklęcie;
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3310-konto-ezry https://ftpm.forumpolish.com/t3264-ezra-al-sorna
Hyde


Hyde


Liczba postów : 82
Dołączył/a : 16/09/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyPon Sty 16 2017, 16:08

Kupuje Ukryte Ostrze.

Jeśli zaś chodzi o drony. To nie jest to co chciałem uzyskać, dlatego też daje nową wersję do oceny.

Chip Informacyjny: Fabryka Dronów - Zaklęcie to pozwala na masową produkcję niewielkich latających robotów z wbudowaną funkcją nagrywania obrazu oraz dźwięku, które wędrują bezpośrednio do Bazy Danych HYDE. Produkcja drona kosztuje 5 MM za sztukę. Roboty te mają wytrzymałość rangi C i potrafią latać z prędkością biegu człowieka. Z wyglądu wyglądają jak owalne kamerki z 4 wiatrakami po bokach. Dodatkowo posiadają one niewielkie i nieszkodliwe metalowe szpony do chwytania niewielkich i nie ciężkich przedmiotów(maksymalnie 5Kg). Drony te tak długo jak znajdują się w odległości 40 metrów od Hyde'a ich bateria jest ładowana poprzez bliskość ze Cybernetyczną Zbroją, jednakże po przekroczeniu tej odległości ich baterie wystarczają im na 6 tur(1 tura=jedna jednostka zasilania) jeżeli przez cały czas są aktywne. W momencie bez ruchu, baterie nie są pobierane. W przypadku rozładowania się baterii w dronie, wyłącza on się, możliwie chcąc jak najszybciej wylądować bez uszkodzeń. Zasilanie dronów regeneruje się w stosunku 1-1(jedna tura czekania w bezruchu, bądź rozładowaniu = Jedna jednostka zasilania). Uszkodzenie drona, zależnie od mg, może uszkodzić moduł ładowania baterii(o ile się nie rozpadł od obrażeń, wtedy nie ma co się  ładować). Z obciążeniem mogą zwiększyć swoją wysokość(ciąg) o maksymalnie 8 metrów w górę. Bez obciążenia maksymalny do osiągnięcia przez nich ciąg od miejsca startowego to 40 metrów w górę. Drony posiadają bazowy program pozwalający im na samoczynne funkcjonowanie, jednakże tylko w zakresie poprawności lotu(nie rozbije się o ścianę z byle powodu) oraz obserwacji(jeśli nakazane im było kogoś obserwować/podsłuchiwać będą skupiały się na obiekcie). Jako, że informacje przesyłane są bezpośrednio do Bazy Danych, nie wpływają one na percepcję Hyde'a jednakże potrzebuje on poświęcić część swojej uwagi by móc wydawać im bardziej rozbudowane rozkazy i/lub sterować nimi. W momencie dezaktywacji zbroji, kontakt z dronami zostaje załamany co powoduje ich wyłączenie. Aktywują się gdy Cybernetyczna Zbroja jest ponownie w użyciu.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3178-naleznosci-hyde-a#58134 https://ftpm.forumpolish.com/t3007-charles-ramsey#54469
Ezra Al Sorna


Ezra Al Sorna


Liczba postów : 662
Dołączył/a : 22/11/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptySob Sty 21 2017, 23:08

Zasięg:
5 dronów do 200 m.
4 drony do 400 m.
3 drony do 600 m.
2 drony do 800 m.
1 dron do kilometra.

Każdy dron kosztuje 5 MM, ładowanie do 25 m, w innym wypadku do 5 postów działania. Mogą unieść się/opuścić maksymalnie do 40 m licząc od Hyde'a. O ile drony nie wykonują żadnych skomplikowanych manewrów, to mogą poradzić sobie same z doleceniem do celu, jednak w przeciwnym wypadku wymagają uwagi maga, który musi nimi sterować co pochłania jego uwagę.

Wszelkie zastosowania bojowe zakazane.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3310-konto-ezry https://ftpm.forumpolish.com/t3264-ezra-al-sorna
Hyde


Hyde


Liczba postów : 82
Dołączył/a : 16/09/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyCzw Sty 26 2017, 11:48

Poprawiłem.

Chip Informacyjny: Fabryka Dronów - Zaklęcie to pozwala na masową produkcję niewielkich latających robotów z wbudowaną funkcją nagrywania obrazu oraz dźwięku, które wędrują bezpośrednio do Bazy Danych HYDE. Produkcja drona kosztuje 5 MM za sztukę. Maksymalnie można kontrolować 5 dronów. Roboty te mają wytrzymałość rangi C i potrafią latać z prędkością biegu człowieka. Z wyglądu wyglądają jak owalne kamerki z 4 wiatrakami po bokach. Dodatkowo posiadają one niewielkie i nieszkodliwe metalowe szpony do chwytania niewielkich i nie ciężkich przedmiotów(maksymalnie 5Kg). Drony te tak długo jak znajdują się w odległości 25 metrów od Hyde'a ich bateria jest ładowana poprzez bliskość ze Cybernetyczną Zbroją, jednakże po przekroczeniu tej odległości ich baterie wystarczają im na 5 tur(1 tura=jedna jednostka zasilania) jeżeli przez cały czas są aktywne. W momencie bez ruchu, baterie nie są pobierane. W przypadku rozładowania się baterii w dronie, wyłącza on się, możliwie chcąc jak najszybciej wylądować bez uszkodzeń. Zasilanie dronów regeneruje się w stosunku 1-1(jedna tura czekania w bezruchu, bądź rozładowaniu = Jedna jednostka zasilania). Uszkodzenie drona, zależnie od mg, może uszkodzić moduł ładowania baterii(o ile się nie rozpadł od obrażeń, wtedy nie ma co się  ładować). Z obciążeniem mogą zwiększyć swoją wysokość(ciąg) o maksymalnie 8 metrów w górę. Bez obciążenia maksymalny do osiągnięcia przez nich ciąg od miejsca startowego to 40 metrów w górę. Drony posiadają bazowy program pozwalający im na samoczynne funkcjonowanie, jednakże tylko w zakresie poprawności lotu(nie rozbije się o ścianę z byle powodu) oraz obserwacji(jeśli nakazane im było kogoś obserwować/podsłuchiwać będą skupiały się na obiekcie). Jako, że informacje przesyłane są bezpośrednio do Bazy Danych, nie wpływają one na percepcję Hyde'a jednakże potrzebuje on poświęcić część swojej uwagi by móc wydawać im bardziej rozbudowane rozkazy i/lub sterować nimi. W momencie dezaktywacji zbroji, kontakt z dronami zostaje załamany co powoduje ich wyłączenie. Aktywują się gdy Cybernetyczna Zbroja jest ponownie w użyciu.
Zasięg:
5 dronów do 200 m.
4 drony do 400 m.
3 drony do 600 m.
2 drony do 800 m.
1 dron do kilometra.

Ze względu na ich przeznaczenia zwiadowcze, posiadają mocne ograniczenia do zastosowań bojowych jednakże może to ulec zmianie pod wpływem zaklęć wpływających na nie(zależy od MG). Obecnie są kompatybilne z zaklęciem Wizja Magiczna(czyli zamiast na siebie, może użyć go na jednym z dronów).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3178-naleznosci-hyde-a#58134 https://ftpm.forumpolish.com/t3007-charles-ramsey#54469
Ezra Al Sorna


Ezra Al Sorna


Liczba postów : 662
Dołączył/a : 22/11/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyPią Sty 27 2017, 20:11

W momencie bez ruchu, baterie nie są pobierane.

Nie podoba mi się ten fragment, bo drony nadal funkcjonują unosząc się w powietrzu/przesyłając dane, a to też pobiera energię. Niech będzie, że w przypadku gdy wiszą nieruchomo, to dostają dodatkowo jeden post działania. Plus po przemyśleniu, dodatkowy ciężar analogicznie sprawia, że zużywają więcej energii, co skraca ich działanie o 1 post.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3310-konto-ezry https://ftpm.forumpolish.com/t3264-ezra-al-sorna
Hyde


Hyde


Liczba postów : 82
Dołączył/a : 16/09/2015

Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a EmptyPią Sty 27 2017, 22:00

Ale tutaj nie chodziło mi o to, że wiszą w powietrzu, tylko to, że jak nie latają, to nie pobierana jest bateria.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3178-naleznosci-hyde-a#58134 https://ftpm.forumpolish.com/t3007-charles-ramsey#54469
Sponsored content





Chipy Hyde'a Empty
PisanieTemat: Re: Chipy Hyde'a   Chipy Hyde'a Empty

Powrót do góry Go down
 
Chipy Hyde'a
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.