I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Nothingness Manipulation - Magia polegająca na usuwaniu różnych elementów otoczenia zarówno tych materialnych jak broń jak również niematerialnych jak spokój przeciwnika. Nie jest to próba oszukania systemu ominięcia magii śmierci przez usunięcie przeciwnika, gdyż niemożliwym jest w jakikolwiek sposób automatyczne pozbawienie życia człowieka. Oczywiście jest to możliwe przez zaklęcia ofensywne, ale nie jak w przypadku magii śmierci Zerefa.
PWM
Spoiler:
Nazwa: Destrukcja Typ: Buff Opis: Magia polega głównie na zadawaniu obrażeń. W związku z tym podniesiona zostaje umiejętność niszczyciela o 0.1 poziomu.
Nazwa: Wieczne Ciało Typ: Buff Opis: Po prostu nie starzeje się, a zawsze pozostaje w obecnym wieku. Wynik nauki. PWM nie ma nic wspólnego z magia, a wynika tylko z historii i z faktu, że Adam został obdarzony takim, a nie innym ciałem w drodze eksperymentów.
Nazwa: Dark Hole Shot Typ: Ofensywne Opis: Pozwala użytkownikowi na usunięcie wszystkich cząsteczek w wybranym przez użytkownika miejscu w promieniu 1 metra o wielkości piłki do gry w tenisa. Miejsce, w którym powstaje pustka nie może znajdować się żaden obiekt i samego jego pojawienie się nie może zadać żadnych obrażeń. Po usunięciu wszystkich cząsteczek powstaje coś w rodzaju czarnej dziury lub mrocznej materii. Zaklęcie wystrzeliwuje w wybranym kierunku z prędkością około 1m/s. Zasięg wynosi 3 metry. Siła po trafieniu odpowiada obrażeniom rangi PWM. Ich efekt przypomina drobne mrowienie na tej randze. Potem 2 posty przerwy między użyciem tej PWM lub Dark Hole Bomb. Maksymalnie do użycia raz na post nawet z umiejętnościami skracającymi ten czas. Cooldown dotyczy tylko PWM i nie ma wpływu na ewentualne zaklęcia.
Nazwa: Black Energy Infection Typ: Ofensywne Opis: Powoduje, że osoby zranione przez użytkownika magii w jakikolwiek niemagiczny sposób doznają dodatkowych obrażeń o sile zaklęcia PWM. Ich efekt przypomina drobne mrowienie na tej randze. Efekt ten nie może wystąpić ponownie przez czas 3 postów.
Nazwa: Dark Hole Bomb Typ: Ofensywne Opis: Użytkownik potrafi stworzyć w dowolny miejscu w promieniu 3 metrów od siebie punkt wielkości piłki tenisowej, który wybucha po upływie 2s zadając obrażenia szarpane o sile PWM w promieniu 30cm. Ich efekt przypomina drobne mrowienie na tej randze. Potem 2 posty przerwy między tym lub Dark Hole Shot (PWM). Maksymalnie do użycia raz na post nawet z umiejętnościami skracającymi ten czas. Cooldown dotyczy tylko PWM i nie ma wpływu na ewentualne zaklęcia.
Nazwa: Mana Leak Typ: Debuff Opis: Na prawej dłoni Adama pojawił się czerwony symbol płomyka. Od teraz każde zaklęcie Adama jeśli trafi przeciwnika, spala przeciwnikowi 2MM na post, przez 3 posty.
ZAKLĘCIA RANGI D
Spoiler:
Nazwa: Attempt to destroy matter Typ: Debuff Opis: Pozwala na usunięcie dowolnego niemagicznego przedmiotu jak miecz czy część garderoby. Czas działania to 5 postów. Przedmiot pojawia się ponownie po upływie czasu działania lub szybciej jeśli taka będzie wola użytkownika magii dokładnie w tym samym miejscu i pozycji w jakiej zniknął (nie koniecznie ponownie w ręce przeciwnika jeśli wcześniej tam był, a w miejscu gdzie faktycznie zniknął, po chwili spadając i uderzając o ziemię). Jeśli w miejscu zniknięcia po 5 postach pojawił się jakikolwiek obiekt, w tym wypadku przedmiot pojawi się obok, aby nie zadać obrażeń.
Nazwa: Dark Hole Creation Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy użytkowniku niewielkiej przestrzeni wielkości sześciennej kostki do gry tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim jednak nie zadaje na początku obrażeń. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie trzech postów osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie użytkownik może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 10 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem, po zderzeniu z człowiekiem, istotą porównywalnych lub większych rozmiarów nie stworzoną za pomocą magii, lub zderzeniu z GD rangi co najmniej A wybucha. Wokół tego miejsca w promieniu 1 metra od epicetrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń C wszystkim celom w zasięgu. Pozostałe twory i summony oraz przebicie przez nie opisane jest poniżej. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 1 metra. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S,A,B,C niszczą kulę, rangi D osłabiają o 1/2, rangi PWM osłabiają o 1/4. Niszczyciel działa na to zaklęcie w 75%. Pełne obrażenia zadawane są do połowy zasięgu działania, potem są stopniowo zmniejszane do obrażeń rangi C- na krawędzi działania. W trakcie ładowania nie działa umiejętność medytacja, ale po jej załadowaniu już tak.
Nazwa: Faster Dark Hole Creation. Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy użytkowniku niewielkiej przestrzeni wielkości kostki sześciennej tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie jednego postu osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie użytkownik może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 10 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem, po zderzeniu z człowiekiem, istotą porównywalnych lub większych rozmiarów nie stworzoną za pomocą magii, lub z GD rangi co najmniej A wybucha. Wokół tego miejsca w promieniu 1 metra od epicentrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń C wszystkim celom w zasięgu. Pozostałe twory i summony oraz przebicie przez nie opisane jest poniżej. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 1 metra. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S,A,B,C niszczą kulę, rangi D osłabiają o 1/2, rangi PWM osłabiają o 1/4. Po użyciu dwa posty przerwy. Czas przerwy jest wspólny dla wszystkich rang tego zaklęcia. Zaklęcia nie można używać, gdy ładuje się Dark Hole Creation chyba, że posiadamy umiejętność Kontrola przepływu magii. Na pierwszym drugim można zapauzować ładowanie Dark Hole Creation, aby załadować Faster Dark Hole Creation. Na poziomie trzecim można jednocześnie castować również Dark Hole Creation [przyp. moderatora: generalnie nie może być w jednej chwili łącznie więcej niż dwóch "ładowań" Dark Hole Creation lub użyć Faster Dark Hole Creation. Zapauzowane Dark Hole Creation się nie liczą. Np. zeby użyć jednego Faster, a ładuje się dwie tamte, trzeba zatrzymać jedną z nich.], skraca czas ładowania do 2s. Ładowanie kuli odbywa się w obu rękach uniemożliwiając działanie chyba, że użytkownik posiada umiejętność tkacza zaklęć. Na poziomie 1 może biegać i robić wygibasy, na poziomie 2gim może używać do tego tylko jednej ręki lub castować dwie na raz po jednej w każdej ręce o ile umożliwia to kontrola przepływu magii (poziom 3ci) i cooldown. Na poziomie trzecim dodatkowo każda kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim. Akcja nie wymaga do tego rąk. Czaromiot może na 2gim poziomie skrócić czas oczekiwania do kolejnego użycia o 1 post, a trzeci poziom całkowicie zlikwidować. Zaklęcie musi zostać wystrzelone od razu po załadowaniu. Nie wystrzelenie jej zwraca 25% MM (zaokrąglane w dół), a sama kula może zostać wchłonięta przez maga bez jakichkolwiek urazów.
Nazwa: Dark Hole Shot Typ: Ofensywne Opis: Pozwala użytkownikowi na usunięcie wszystkich cząsteczek w wybranym przez użytkownika miejscu w promieniu 1 metra o wielkości piłki do gry w tenisa. Miejsce, w którym powstaje pustka nie może znajdować się żaden obiekt i samego jego pojawienie się nie może zadać żadnych obrażeń. Po usunięciu wszystkich cząsteczek powstaje coś w rodzaju czarnej dziury lub mrocznej materii. Zaklęcie wystrzeliwuje w wybranym kierunku z prędkością około 20m/s. Zasięg wynosi 7 metrów. Siła po trafieniu odpowiada obrażeniom rangi D.
Nazwa: Gender change Typ: Buff Opis: Pozwala Adamowi na zmianę własnej płci. Tak na stałe. Dodatkowo może zmienić płeć innej osoby, ale musi trzymać ją przez cały post, na dodatek osoba ta musi wyrazić na to zgodę.
ZAKLĘCIA RANGI C
Spoiler:
Nazwa: Self-deleting Typ: Buff Opis: Zaklęcie polega na usunięciu samego siebie na czas 1 posta. Stajemy się dla innych niewidzialni, nie jesteśmy zauważeni, chociaż oczywiście nadal istniejemy. Wykonywanie akcji ofensywnych i defensywnych nie przerywa zaklęcia. Można zostać usłyszanym oraz wyczutym za pomocą innych zmysłów. Razem z magiem znika cały jego ekwipunek, biżuteria, bandaże, broń, pancerz. Zaklęcia jednak są nadal widoczne, chyba, że z natury są niewidoczne lub dotyczą Adama. [przykładowo buff, który powoduje, ze mam skórę pokrytą łuskami, albo przywołuję zbroję na siebie - te elementy również niewidoczne]. Na randze C powoduje efekt gorącego powietrza z odległości 1 metra, zwiększone o 5 metrów dla każdego poziomu sokolookiego. Im bardziej postać się rusza tym bardziej widać efekt gorącego powietrza.
ZAKLĘCIA RANGI B
Spoiler:
Nazwa: Faster Dark Hole Creation. Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy użytkowniku niewielkiej przestrzeni wielkości kuli bilardowej tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim jednak nie zadaje na początku obrażeń. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie jednego postu osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie użytkownik może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 15 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem, po zderzeniu z człowiekiem, istotą porównywalnych lub większych rozmiarów nie stworzoną za pomocą magii, lub zderzeniu z GD rangi co najmniej A wybucha. Wokół tego miejsca w promieniu 1,5 metra od epicentrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń A wszystkim celom w zasięgu. Pozostałe twory i summony oraz przebicie przez nie opisane jest poniżej. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 6 metrów. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S,A niszczą kulę, rangi B osłabiają o 1/2, rangi C osłabiają o 1/4, D o 1/8. Po użyciu dwa posty przerwy. Czas przerwy jest wspólny dla wszystkich rang tego zaklęcia. Zaklęcia nie można używać, gdy ładuje się Dark Hole Creation chyba, że posiadamy umiejętność Kontrola przepływu magii. Na pierwszym drugim można zapauzować ładowanie Dark Hole Creation, aby załadować Faster Dark Hole Creation. Na poziomie trzecim można jednocześnie castować również Dark Hole Creation, skaraca czas ładowania do 2s. [przyp. moderatora: nieco szerszy opis jest w wersji D] Ładowanie kuli odbywa się w obu rękach uniemożliwiając działanie chyba, że użytkownik posiada umiejętność tkacza zaklęć. Na poziomie 1 może biegać i robić wygibasy, na poziomie 2gim może używać do tego tylko jednej ręki lub castować dwie na raz po jednej w każdej ręce o ile umożliwia to kontrola przepływu magii (poziom 3ci) i cooldown. Na poziomie trzecim dodatkowo każda kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim. Akcja nie wymaga do tego rąk. Czaromiot może na 2gim poziomie skrócić czas oczekiwania do kolejnego użycia o 1 post, a trzeci poziom całkowicie zlikwidować. Zaklęcie musi zostać wystrzelone od razu po załadowaniu. Nie wystrzelenie jej zwraca 25% MM (zaokrąglane w dół), a sama kula może zostać wchłonięta przez maga bez jakichkolwiek urazów.
ZAKLĘCIA RANGI A
Spoiler:
Nazwa: Dark Hole Creation Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy użytkowniku niewielkiej przestrzeni wielkości piłki tenisowej tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim jednak nie zadaje na początku obrażeń. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie trzech postów osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie użytkownik może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 15 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem, po zderzeniu z człowiekiem, istotą porównywalnych lub większych rozmiarów nie stworzoną za pomocą magii, lub z GD rangi co najmniej A wybucha. Wokół tego miejsca w promieniu 2 metrów od epicentrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń A+ wszystkim celom w zasięgu. Pozostałe twory i summony oraz przebicie przez nie opisane jest poniżej. Punktowo zadaje nieco mniejsze obrażenia, ale trafienie tym zaklęciem kogoś bez istotnych umiejętności czy wspomagania magicznego kończy się śmiertelnymi obrażeniami lub całkowitym wykluczeniem z walki. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 10 metrów. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S niszczą kulę, rangi A osłabiają o 1/2, rangi B osłabiają o 1/4, rangi C osłabiają o 1/8, rangi D osłabiają o 1/16. Jednocześnie można przygotowywać tylko jedną taką kulę. Po użyciu dwa posty przerwy. Nie istnieje wersja tego zaklęcia na randze B i C. Niszczyciel działa na to zaklęcie w 75%. Pełne obrażenia zadawane są do połowy zasięgu działania, potem są stopniowo zmniejszane do mniej więcej połowy między rangą A i A+. W trakcie ładowania nie działa umiejętność medytacja, ale załadowana kula w stanie gotowości nie przeszkadza.
Ostatnio zmieniony przez Adam Arclight dnia Wto Lut 07 2017, 17:03, w całości zmieniany 4 razy
Autor
Wiadomość
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Pią Gru 30 2016, 22:47
1. Ale mnie nie obchodzi to, jak ktoś inny to sprawdził. Dla mnie w ogóle tej wzmianki o żelaznym murze nie powinno być w żadnym spellu. I prędkość 20m/s też mi się nie podoba. Dlatego jak tak bardzo tego chcesz to wyceniam ci to tak, jak ja to widzę na tym spellu. 2. Akcept
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Nie Sty 01 2017, 19:46
3m gleby to około 75cm stali jakby przeliczyć gęstości. Może więc trochę więcej?
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Wto Sty 03 2017, 21:33
Nie. 3x3x3m gleby to taki shield. Spell rangi B ziemi, który po prostu zostaje. I wtedy przestaje być magicznym tworem. Dlatego zdania tu nie zmienię
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Czw Sty 05 2017, 10:19
Spoiler:
RANGA A: Nazwa: Black Hole Destruction Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie bardzo podobne do wcześniejszej serii zaklęć Black Hole. Zaklęcie również ładowane jest jeden post i 1 sekundę, po użyciu trzeba poczekać dwa posty na kolejne użycie. Ładowanie kuli odbywa się w obu rękach uniemożliwiając działanie w tym rzucanie innych zaklęć chyba, że użytkownik posiada umiejętność tkacza zaklęć. Na poziomie 1 może nieznacznie się ruszać, na poziomie 2gim może próbować szybciej się ruszać i robić wygibasy. Na poziomie trzecim zaklęcie może używać jeszcze jednego zaklęcia w czasie ładowania. Jak widać minusów jest sporo tym jednak razem nie chodzi w zaklęciu o zwiększenie obrażeń zaklęcia, a zasięg działania, który tym razem jest olbrzymi. Zaklęcie zostaje wystrzelone z prędkością 8m/s i swoją wielkością przypomina wycinek walca. Jego wysokość wynosi 2 metry zasięg wynosi 15 metrów, a końcowa szerokość 7 metrów. Początkowa szerokość to szerokość ramion Adama i zwiększa się proporcjonalnie do odległości. Ograniczone zostają jednak obrażenia do rangi B z [wcześniejszego A+] Laser podobnie jak zaklęcie działa również na twory niematerialne jak energetyczne ciała lub duchowe. Laser w momencie wystrzelenia może przejść maksymalnie przez rzecz ukształtowaną z pomocą magii o zaklęciu rangi B [jak shield Takary] lub jeśli chodzi o naturalnie powstałe przeszkody to przez glebę o grubości 3 metrów jednocześnie tracąc całą swoją siłę w obu przypadkach. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S,A,B zatrzymują laser, ranga C osłabiają o 1/2, rangi D osłabiają o 1/4 oczywiście w miejscu, w którym znajdzie się przeszkoda, pozostała część lasera zadaje normalne obrażenia. Jeśli żadna przeszkoda nie pojawi się na drodze wtedy cel otrzymuje obrażenia rangi B nieważne w jakim miejscu się znajdował powodujące poważne rany szarpane na całym ciele, utrudniające poruszanie, które w przypadku nieleczenia mogą skończyć się śmiercią.
Co do przebicia to może zrobimy tak, że zaklęcie przebije się przez przedmioty ukształtowane z pomocą magii o sile maksymalnie rangi B [czyli shield Takary, albo utwardzenie powietrza do twardości stali na tej randze], a naturalne rzeczy jak po prostu górka to maksymalnie 3 metry?
Dorzucę jeszcze to. Lvl down Creation Destruction z rangi D,C,B,A do rangi PWM.
Spoiler:
RANGA PWM Nazwa: Creation destruction Typ:Debuff Opis: Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o sile maksymalnie PWM. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii". Nie usuwa zaklęć na które przeciwnik wydał więcej niż 1 PD, zaklęć których castowanie wymaga MM oraz takich, które są kwintesencja magii [jak wróżka Nevera, albo wymiar dla magów podmiany]. Nie działa na elementy składowe potężniejszych zaklęć. Do użycia maksymalnie raz na post, a zasięg działania to maksymalnie 10 metrów od użytkownika. Wykup tej PWM kosztuje 5 PD, 500% normalnego kosztu.
Ostatnio zmieniony przez Adam Arclight dnia Czw Sty 12 2017, 22:39, w całości zmieniany 2 razy
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Czw Sty 12 2017, 21:12
Nie, nie przebije się przez takowe twory. W pełni je usunie i samo zaklęcie zniknie. To samo z górką
PWM - nie usuniesz PWM, które kosztowały więcej niż 1 PD, nie usuniesz PWM, których castowanie wymaga many, nie usuniesz PWM, które są istotną podstawą magii (np. wymiar dla magów podmiany, Grey dla Nevera, itp.), nie usuniesz summonów ani fragmentów potężniejszych zaklęć. + max 1 użycie na turę
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Czw Sty 12 2017, 22:39
Zmienione i dodane kilka rzeczy.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Pon Sty 16 2017, 00:11
PWM: Akcept Zaklęcie: Ech, ten opis z osłonami jest rakiem, ale będę liczył na MG w razie czego. Akcept
A sio
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Wto Sty 24 2017, 10:34
RANGA C
Spoiler:
Nazwa: Space deleting Typ: buff Opis: W praktyce działa jak nieco osłabiona wersja zaklęcia teleportacji. Zaklęcie posiada jednak wiele ograniczeń, czasowych, cd oraz możliwości użycia. Po ładowaniu zaklęcia przez 1 post oraz 1 sekundę aktywowane zostaje zaklęcie. Zaklęcia na tej randze można użyć trzykrotnie w dowolnych odstępach czasu. Zaklęcie powoduje usunięcie przestrzeni, odległości pomiędzy użytkownikiem magii, a dowolnym obiektem w odległości 10 metrów od Adama. Obiektem tym może być dowolny przedmiot magiczny lub niemagiczny, broń, osoba, zwierzę, zaklęcie, twór magiczny. W efekcie powoduje to usunięcie przestrzeni, odległości między nimi przenosząc Adama w dowolne miejsce oddalone o 50cm od wcześniej wskazanego obiektu, taka teleportacja. Gdyby użytkownik miałby przenieść się jakiś obiekt stały jak środek ściany, ciało przeciwnika to przenosi się obok niego. O obiekcie, do którego chce się przenieść trzeba wiedzieć, ale nie trzeba go widzieć. Jeśli obiektu, do którego chce się przenieść nie ma, bo wyszedł z zasięgu, albo uległ zniszczeniu nic się nie dzieje. Oczywiście nie usuwa to elementów, które znajdują się pomiędzy użytkownikiem magii, a celem, a usuwa tylko odległość między nimi. Po użyciu zaklęcia trzeba odczekać 2 posty do kolejnej aktywacji.
PWM
Spoiler:
Nazwa: Attempt to destroy metter Typ:debuff Opis: Słabsza wersja zaklęcia na randze D. PWM potrafi usunąć przedmioty lub fragmenty obiektów o wielkości maksymalnie pięści. Nie działa na przedmioty magiczne oraz magiczne twory. Do użycia raz na post.
RANGA C
Spoiler:
Nazwa: Delete a magic Typ: Debuff Opis: Słabsza wersja zaklęcia Zero Zone, ale za to bardziej pewna i skuteczniejsza w użyciu. Polega ona na usunięciu z wybranego celu w promieniu 10 metrów zdolności magicznych oraz takich przypominających magię. Aby użyć zaklęcia trzeba znać położenie celu. Razem z użyciem na przeciwniku zaklęcia znikają wszystkie jego twory i buffy, które jednak ponownie pojawiają się po zakończeniu czasu działania zaklęcia. W trakcie działania cel nie może używać swoich zdolności magicznych i podobnych do magii. Nie można również używać sacred relictu, a jego działanie na czas trwania zostaje zawieszone. Czas działania tego zaklęcia jest znacznie krótszy i ma ono czas trwania wynoszący zaledwie 3s.
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Biblia Sob Lut 11 2017, 21:37
PWM
Musisz wejść w kontakt z przedmiotem, który chcesz usunąć. Przedmiot maks wielkości pięści, jak napisałeś, tylko jeden na post, przedmiot wraca na swoje miejsce po poście (w sensie: usunąłeś - nie ma - pojawia się, łącznie 3 posty). Do użycia raz na 2 posty.
Ranga C
Space Deleting Nienawidzę. Spelli. Teleportacyjnych. Wywal czas ładowania. "Zaklęcia na tej randze można użyć trzykrotnie w dowolnych odstępach" -> to znaczy, że możesz zużyć zaklęcia 3 razy bez dodatkowych kosztów, zanim wejdzie na CD? Anyway - możesz teleportować się raz za tą ilość MM, w dodatku przestrzeń, do której chcesz się teleportować musisz mieć w zasięgu wzroku. Dwa posty CD. I nie mówmy o usuwaniu przestrzeni, bo zaliczę ci ten spell do Magii Boga Wojny, a tego byś nie chciał.
Delete a magic Oho. Moja działka. Ogółem to nie w ten sposób, z kilku powodów - po pierwsze to takie troszkę "zabijanie wzrokiem", ponieważ nie wchodzisz w żaden kontakt z przeciwnikiem, któremu chcesz wyłączyć na chwilę magię. W przypadku spella na B "rozsyłasz energię", a tutaj tylko musisz znać jego położenie (satelity? hmm...). Dlatego po pierwsze - wymyśl sposób na to, by twoja magia weszła w interakcję z przeciwnikiem. Zasięg masz 10m w linii prostej od ciebie, bo jednak satelit ani oczu dookoła głowy nie posiadasz, oraz musisz widzieć przeciwnika. Niwelujesz tylko zaklęcia do rangi C, inne nieznacznie osłabiasz. Nie wpływasz na SR, ponieważ SR nie wykorzystuje magii, rozdzielmy dwa terminy. A działanie zaklęcia (3s) jest wciąż mniej więcej równoznaczne z 1 postem podczas walki PvP. Co robimy z tym fantem?
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Nie Lut 12 2017, 10:50
PWM - brak zastrzeżeń.
Spoiler:
Nazwa: Attempt to destroy metter Typ:debuff Opis: Słabsza wersja zaklęcia na randze D. PWM potrafi usunąć przedmioty lub fragmenty obiektów o wielkości maksymalnie pięści, w które wejdzie się w kontakt fizyczny na czas jednego postu. Nie działa na przedmioty magiczne oraz magiczne twory. Do użycia raz na dwa posty.
C - Wydaje się dość rozsądne to zaklęcie.
Spoiler:
Nazwa: Space deleting Typ: buff. Zaklęcie powoduje usunięcie odległości pomiędzy użytkownikiem magii, a dowolnym obiektem w odległości 10 metrów od Adama. Obiektem tym może być dowolny przedmiot magiczny lub niemagiczny, broń, osoba, zwierzę, zaklęcie, twór magiczny. W efekcie powoduje to usunięcie odległości między nimi przenosząc Adama w dowolne miejsce oddalone o 50cm od wcześniej wskazanego obiektu, taka teleportacja. Gdyby użytkownik miałby przenieść się jakiś obiekt stały jak środek ściany, ciało przeciwnika to przenosi się obok niego. Obiekt, do którego się przenosimy musi być w zasięgu wzroku. Oczywiście nie usuwa to elementów, które znajdują się pomiędzy użytkownikiem magii, a celem, a usuwa tylko odległość między nimi. Po użyciu zaklęcia trzeba odczekać 2 posty do kolejnej aktywacji.
Delete Magic - Pewnie jedyne wymagające dłuższego zastanowienia. Generalnie chodziło mi w tym zaklęciu o to samo co w zaklęciu rangi B, moim czy twoim, działa tak samo tylko, że miałoby działać znacznie krócej. dosłownie chwilę, aby móc przeprowadzić atak, a przeciwnik nie mógł zareagować magią w tym czasie. Co więc powiesz na wyłączenie magii celowi w zasięgu 10 metrów ode mnie na czas ... 1s? 1/5 posta? Generalnie bardzo krótkiego czasu? Oczywiście zaklęcia użyte nie koniecznie muszą znikać. Bardziej chodziłoby o te, które mógłby użyć.
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Biblia Nie Lut 12 2017, 13:41
Space deleting Zapomniałam ci napisać, że odległość, na jaką możesz się teleportować wynosi 5m zamiast 10. Wybacz, mój błąd.
Delete magic Troszkę bardziej skomplikowana kwestia, bo rozumiem, do czego dążysz i o co chodzi w tym zaklęciu. Tylko że tak - na randze C nie jesteś w stanie zablokować/usunąć wszystkich zaklęć, jakie osoba mogłaby rzucić w trakcie tej nawet połówki posta. Stąd moja propozycja z niwelacją zaklęć do C, a B i wyżej nieznacznie osłabiona (jakkolwiek by to wytłumaczyć). Po drugie - wciąż pozostaje kwestia tego, jak chcesz negować magię nie wchodząc z nią w kontakt (vide Zero Zone czy Sunlight, gdzie twoja magia neguje magię innych z powodu wejścia w interakcję z innymi ludźmi na polu). Mając 10 zasięgu na wybranej osobie MUSISZ wejść z nią w jakiś kontakt magiczny, np. jakaś niewielka kula magii czy cokolwiek, co nie wywoła DMG, ale w momencie dotknięcia zablokuje możliwość rzucania spella, bo oto się rozchodzi. Czas w zasadzie nie gra roli. Spójrz na to, jak skonstruowany jest Flash w moim przypadku. To, co proponuję jest od tego silniejsze.
Spoiler:
Flash - Zaklęcie wykorzystujące ciemny aspekty energii. Powoduje umieszczenie energii w grocie strzały, jednak nie powoduje jego wybuchu, tylko siedzi w niej i czeka, aż strzała trafi w przeciwnika. W momencie zadania rany strzałą z zaklęciem Flash dochodzi do zablokowania przepływu Eternano, co osłabia skuteczność jednego zaklęcia o sile adekwatnej do poziomu Flash, uniemożliwia rzucenie trzech zaklęć o niższej randze oraz blokuje wszystkie PWM (poza tymi koniecznymi do rzucenia wyższych zaklęć) na jedną turę. Jeśli przez 3 tury dana osoba nie rzuci zaklęcia efekt czaru mija. Przykładowo w pierwszym poście przeciwnik nie czaruje, w drugim już czaruje, więc na okres tego drugiego postu ma zablokowane 3 zaklęcia D. Potem już wszystko wraca do normy w trzecim poście.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Nie Lut 12 2017, 18:37
Space Deleting Okej może być 5 metrów, a zanim poprawię mogę jeszcze zapytać czy skoro jest mniejszy zasięg to czy może być niekoniecznie usunięcie odległości między Adam-obiekt, a np. Adam jakiś punkt? jakieś miejsce? czy coś tam musi być? I drugie pytanie w sumie, bo zapomniałem sprecyzować. Mogę po teleportacji decydować jak jestem obrócony?
Delete magic Hmm to może po użyciu zaklęcia powstawałaby sobie na ciele Adama jakaś zabawna runa. Kolejny trafiony atak Adama poza normalnymi obrażeniami blokuje używanie magii u przeciwnika przez czas 1s. Blokuje to użyte zaklęcia o randze maksymalnie C+? W ciągu tej jednej sekundy działania nie może więc przeciwnik używać zaklęć rangi poniżej B. Jak brzmi?
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Biblia Nie Lut 12 2017, 21:42
Space deleting - tak, możesz przyjąć jakieś miejsce, w które się przeleportujesz, ale wciąż musi pozostawać w zasięgu twojego wzroku. I nie możesz się obrócić, w sensie takim, że zaklęcie "usuwa dystans" między tobą, a danym punktem i twój kierunek pozostaje bez zmian. Więc nie możesz zadecydować o tym, jak jesteś obrócony.
Delete magic - Do rangi C, żadne C+ czy B. Czyli "W momencie zastosowania zaklęcia, wokół Adama pojawia się słaba aura/otoczka/aura na dłoniach, whatever, a jego następny skuteczny atak powoduje wyłączenie magii u jednej osoby na krótką chwilę, uniemożliwiając jej rzucenie zaklęć C lub niżej." Coś takiego. A, no i miałbyś CD coś koło raz na dwa posty.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Czw Lut 16 2017, 17:15
Space Deleting podsumowując:
Spoiler:
Nazwa: Space deleting Typ: buff. Opis: Zaklęcie powoduje usunięcie odległości pomiędzy użytkownikiem magii, a dowolnym punktem w odległości 5 metrów od Adama, taka jakby teleportacja. Gdyby użytkownik miał przenieść się jakiś obiekt stały jak środek ściany, ciało przeciwnika to przenosi się obok niego. Punkt do którego się przenosimy musi być w zasięgu wzroku. Oczywiście nie usuwa to elementów, które znajdują się pomiędzy użytkownikiem magii, a celem, a usuwa tylko odległość między nimi. Po użyciu zaklęcia trzeba odczekać 2 posty do kolejnej aktywacji.
Delete Magic - na razie sobie daruje w sumie o . o Jeszcze o nim pomyślę o . o
I jeszcze pytanie - tak wspomniałaś w sumie w trakcie dyskusji, że post walki trwa 3s około w twojej ocenie. Drugi poziom umiejętności kontrola magii skraca czas ładowania o 1 post. Jak teraz myślę to moje skrócenie czasu ładowania kulek do 2s na trzecim poziomie tej umiejki czyli o 1/3 na wyższym poziomie jest nieco krzywdzące. Fakt, że wtedy nie musiałbym zgodnie z opisem tej kulki ładować, ale w sumie wydałbym na to 100PD. Zaklęcie OP by nie było tylko postać rozwinęłaby się tak, ze postać stałaby się silna. Do przedyskutowania jakie jest twoje zdanie?? Chodzi o Dark Hole
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Biblia Nie Mar 05 2017, 18:40
Space Deleting jest ok. Tak więc PWM i Space Deleting akcept.
Co do twojego pytania: długość tury jest zależna od MG. Przeważnie nie przekracza ona 10s podczas intensywnej walki PvP lub PvE, ale pamiętaj, że zależy to od MG. Niektórzy liczą więcej, niektórzy liczą mniej, ale i tak korzystasz na tym, że znosisz ograniczenie czasowe z zaklęcia, bo rzucasz je praktycznie od razu, zamiast stać w miejscu przez xxx czasu i czekając, aż zaklęcie będzie gotowe. Przy okazji poświęcasz na to tylko 60 PD (kontrola przepływu magi I plus II).
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.