HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Klocki lego Zenka




 

Share
 

 Klocki lego Zenka

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptyCzw Lip 10 2014, 02:12

Posiadane Magie:

    Magia Ucieleśnienia Gier i Zabaw.


Opis Magii:

    Rzadki rodzaj magii, który sprawia, że dziecięce gry stają się realne. Każdy, kto znajdzie się w zasięgu działania mocy czaru, będzie zmuszony grać według reguł gry, włącznie z użytkownikiem. Magia działa w obrębie 100 metrów od użytkownika oraz działa jedynie na cztery osoby, które aktualnie toczą ze sobą bój (włącznie z naszym bohaterem). Ponadto zasady poszczególnej 'gry' obowiązują do czasu aż: nie wyczerpie się mana użytkownika; ten nie dezaktywuje jej za pomocą prostego gestu 'Kai'; nie zaprzestanie walki; przeciwnik oddali się na odległość większą niż 100 metrów od użytkownika; nie zmieni czaru (co automatycznie sprawia, że zasady poprzedniego czaru są unieważnione i w życie wchodzą aktualnego; wyjątek - Iro i Sora no ō) i w końcu, aż nie umrze.


Posiadane PWM:

  • Poker Face - kantowanie w kartach? Lub w jakiejś innej grze? Albo Wciśnięcie jakiegoś nieprawdopodobnego kłamstwa nieznajomemu? To żaden problem! Zenko zrobi wszystko byle wygrać, dlatego wyspecjalizował się w oszukiwaniu na wszystkich możliwych frontach i jest w tym mistrzem.
    Ograniczenia: zasadniczo zależy od MG.
  • Dziecięcy tok rozumowania - zagadka, albo pytania, z którym dorosły ma cholerny problem? Noł problemo. Często dzieci umieją takie coś rozklepać na swój rozum i o dziwo brzmi to logicznie. I wcale nie trzeba być jajogłowym, który pozjadał wszystkie rozumy.
    Na misjach/eventach nasz czerwonowłosy dostaje duże podpowiedzi, jeśli chodzi o zgadaki etc.
    Ograniczenia: czy podpowiedź zostanie uzyskana zależy od rodzaju zagadki i MG.


Zaklęcia D:

  • Coloring Book - małe zaklęcie, kompletnie nie związane z magią Zenko. Pozwala ono na zmianę koloru ubrania, skóry etc. Taki malutki dodatek.
  • Skipping Rope - w tym wypadku, zaklęcie działa jak buff, jedynie na użytkownika. Zwiększa możliwości jego kończyn dolnych, dzięki czemu może oddawać wysokie skoki (murzyny z NBA to przy nim nic). Kto powiedział, że facet nie może być mistrzem gry w gumę?
    Ograniczenia: 3m max. wysokości i 2 posty trwania.


Zaklęcia C:

    Brak.


Zaklęcia B:

  • Colorful Demon - jest to gra polegająca na kolorach, w której wypowiada się nazwę koloru, który chcesz przeciąć. Jeśli wypowiedziany kolor nie istnieje na ciele oponenta, szkoda jest minimalna, nawet jeśli atak zazwyczaj zadaje dużo bardziej poważne rany. W przypadku niewypowiedzenia koloru, rana również jest minimalna - jak wyżej. Aby uzyskać szkody, trzeba używać kolorów, które przeciwnik ma na sobie (im go więcej, tym więcej damage'u). A jeśli chcemy naprawdę zadać poważne obrażenia, musimy używać kolorów, które posiadają obie strony (czyt. np. oboje walczący mają brązowe płaszcze) - wtedy nawet zwykłe cięcie może okazać się bardzo, ale to bardzo niebezpieczne.Ograniczenia: MG decyduje o obrażeniach.
  • Inverted World - 'Plose Pani! A Maciek mnie papuguje!' - Najprostsza i jedna z najbardziej irytujących zabaw małych ludzików: powtarzaj każdy ruch, każde słowo drugiej osoby, aż ta nie zagotuje się od środka ze złości.
    A więc na czym polega ten czar? Prosty przykład - pod wpływem Ōmu są dwie osoby, Zenko i jakiś inny random. Ten drugi ciął Zenusia swoją kataną przez klatę, naznaczając go potwornie niefajną sznytą. Ale co to? U randoma pojawia się taka sama rana i tak samo boli? A to papuga z niego, nu, nu!
    Wszelkie obrażenia oraz ból (bez psychicznego, wyłącznie fizyczny) jakich doznaje jedna osoba, pojawiają się u pozostałych, którzy są aktualnie połączeni poprzez Ōmu. Także trzeba uważać, co się robi, gdy magia Muto jest aktywna - nie czyń krzywdy bliźniemu swemu, bo dostaniesz taki sam wpierdol.
    Oczywiście użytkownik jest tak samo narażony jak przeciwnik. Ale bez ryzyka nie ma zabawy!
    Ten czar jest jedynym wyjątkiem i może współpracować z innymi grami - czyli że na przykład w tym samym czasie może być 'włączone' Ōmu i Irooni.
    Ograniczenia: działa 5 postów; dotyczy tylko obrażeń oraz czynności możliwych - śmierć jednego z walczących automatycznie anuluje czar (przeciwnik nie ginie, ale obrywa bardzo poważną raną); maksymalnie może 'podłączyć' do siebie jedną osobę.


Zaklęcia A:

  • No Light (z ang. Świat Pozbawiony Światła i Dźwięku) - jest to odmiana gry 'ciuciubabka' oraz 'berek'.
    Od miejsca, w którym czar zostaje rzucony, rozpościera się 20 metrowa, czarna, nieprzenikniona sfera (w tym 12 metrów wysokości). Ci, których objął czar mają wrażenie, że znaleźli się w kompletnie ciemnym obszarze, który nie ma końca, a oni sami nie mogą dojrzeć końca swego nosa. Na początku wygląda jak czarna piłka, która materializuje się między dłońmi Zenko. A następnie rozszerza, by po kilku sekundach osiągnąć docelowy rozmiar.
    Na czas trwania zaklęcia wyjście poza wyznaczoną strefę jest niemożliwe. Próba dojścia do jej końca wydłuża się w nieskończoność i zdaje się, że nie ma końca. Jedynie użycie kilku czarów ofensywnych, bądź jednego naprawdę mocnego, jest w stanie rozproszyć działanie zaklęcia. Z zewnątrz łatwiej jest tego dokonać z niż z wewnątrz (co nie znaczy, że jest to łatwe), spam ofensywny zaklęciami może pomóc.
    Również poważne rany, bądź śmierć kończą 'zabawę' (użytkownika, bądź przeciwników [wszystkich]).
    Mumyō jest prosty w obsłudze, każda osoba, która znajdzie się w działaniu zaklęcia traci zmysły wzroku, słuchu i węchu. Jedynym zmysłem, który zachowuje ofiara jest dotyk [+ zmysł walki; wyczuwanie energii i tak dalej].
    Ci, którzy potracili swe zmysły muszą za wszelką cenę dorwać Zenko (i vice versa), bądź go zabić, jednak to drugie wydaje się dosyć trudne. By móc odzyskać swe zmysły (z wyjątkiem wzroku) muszą oni dotknąć swoją częścią ciała [obojętne noga, ręka, głowa, biodro, brzuch], ciała Zenko - czyt. wywrzeć nacisk na daną część ciała, nawet przez ubranie. Tu również nie ma ograniczeń, która będzie to część. Kontakt jakąkolwiek bronią, przedmiotem, czy też czarem nie wchodzi w grę (choć zadaje normalne obrażenia). Musi to być ich własna część ciała. W innym wypadku będą ślepi, głusi i niewrażliwy na jakikolwiek zapach.
    Oczywiście jeśli zasada zostanie spełniona i jednostka będzie w stanie dotknąć Muto, wtedy ograniczenia zostają zdjęte (wyjątek: wzroku). Ponadto osoba zostaje teleportowana w przypadkowe miejsce w sferze zaklęcia (i vice versa).
    Ingerencja osób trzecich, którzy będą chcieli naruszyć sferę może się skończyć dwojako. Po pierwsze pozytywnie, czar pryśnie i wszyscy wracają do stanu poprzedniego. Oraz w dosyć nieprzewidziany sposób, zniszczenie sfery może uszkodzić u losowych osób losowy zmysł. Czyli ktoś może stracić wzrok, ktoś inny słuch i tak dalej. Zniszczenie sfery z zewnątrz może uszkodzić zmysły, ale nie odebrać je na stałe, ich 'naprawa' jest możliwa. Oczywiście potrzeba do tego osoby, która to potrafi (jakiś chirurg; magiczny lekarz). Zenko też jest na to podatny.
    Kolejnym minusem czaru jest wymaganie o poinformowaniu zasad Mumyō. Innymi słowy ofiary są od początku świadome, że muszą złapać naszego bohatera, inaczej będą jak te kocięta świeżo po narodzinach.
    Sposób uwolnienia się: by czar prysł musi minąć czas; wszyscy z wyjątkiem Zenko umierają; bądź on sam umrze (albo dozna poważnych ran); zniszczenie przestrzeni silnym czarem ofensywnym - od środka oraz od zewnątrz (ewentualne efekty uboczne).
    Czas działania to 3 posty bez możliwości odwołania czaru przez samego rzucającego.


Zaklęcia S:

  • Brak.


Zaklęcia SS:

  • Brak.


Zaakceptowane lecz nie wykupione:
''A'':

A:

''PWM'':

Umiejętności:

  • Zapasy Magiczne - 1lvl.
  • Szermierz - 2lvl.
  • Zmysł Walki - 3lvl.


Ostatnio zmieniony przez Muto Zenko dnia Sro Gru 02 2015, 14:14, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry Go down
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptySob Lip 19 2014, 16:51

PD za kp: 60.
Łącznie zarobionych pd na fabule: 154.

Aktualnie posiadana ilość pd: 164.

Wydane pd: 70.

  • 2xD - 10pd/ z kp.
  • 2xC - 20pd/ z kp.
  • 2xB - 40pd/ z kp; z czego jeden spell był naumiany fabularnie.
  • Wykup umiejki na 1 lvl - 20pd. / teraz oddaje ją.


Umiejętności:

  • Zapasy magiczne - 1 lvl.
  • Szermierz - 1 lvl.
  • Zmysł walki  - 1 lvl.

To tak: kumulacja energii i kontrola przepływu magii do usunięcia. Plus oddaje jedną z umiejek, którą wcześniej wykupiłem. W zamian to, co wyżej.

Tego, dałoby radę kompletnie usunąć czar? Bo w sumie to mi tylko wadzi i no.

Jak tak, to chce się pozbawić Takaoni Kageoni.


Ostatnio zmieniony przez Muto Zenko dnia Czw Lip 31 2014, 09:21, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptySob Lip 19 2014, 17:50

Dobra, już można sprawdzać.
Powrót do góry Go down
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptyCzw Lip 31 2014, 09:24

KLIKACZ - tak żeby było. lvl'up umiejek.
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptySob Sie 02 2014, 22:59

Zenku. Teraz możesz zmienić całkowicie wszystko - prócz Magii. Tak więc możesz wywalić zaklęcia których nie chcesz, dodać nowe, zmienić opis. Sprawdzę, jak już oporasz się ze wszystkim, bo widzę że wciąż masz wpisane zaklęcia których nie chcesz.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptyNie Sie 03 2014, 00:24

Wywalone.
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptyNie Sie 03 2014, 18:33

[Machnąłeś się o 3PD. Za nieudaną misję Medżiego dostałeś 1 PD, nie 4 PD, więc odjąłeś sobie o 3PD za dużo]
Łączna ilość PD, włącznie ze startowymi -> 227 PD. -140 PD na umki = 87 PD - 50 PD na spelle = 37 PD

Opis magii: W jakiś sposób musisz dać znać przecinikowi o zasadach aktualnie panującej gry. Nie musisz mówić mu tego dosłownie, nie mniej musi on zostać "Jakoś" o tym poinformowany. Oczywiście nim sama gra się zacznie więc pokazanie mu w praktyce odpada. -> Możesz się z tym targować jak dasz mi jakiś argument który stwierdzi że to bez sensu.

PWM:
1. Zasadniczo zależne od MG
2. Ok

Zaklęcia:
1. Ok
2. Ok
3. Nie ma tego w opisie a to dość ważne. Co jeśli przeciwnik nie wypowie nazwy koloru?
4. Ok


Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptyPią Sie 08 2014, 10:11

A, ok, to poprawie w banku.

Opis magii - nie wiem, czy to dobry argument, ale informowanie przeciwnika z miejsca o zasadach gry, niszczy kompletnie magie. Bo działa ona obuchowo, tak czy siak. To by działało praktycznie jak bez magii, tyle że damage się zwiększa i tyle. A na twojej misji Zenek się przekonał, że spamowanie 'kolorem' PRĘDZEJ czy później, zdradzi zasady gry.
Więc no. Jeśli sądzisz inaczej, to tak mocno magia kompletnie przestaje mi pasić... bardzo mocno, bo robiłem ją z myślą jak jest xd a zmienić jej przecież nie mogę.

Zaklęcia:

3 - dodałem.
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptySob Sie 09 2014, 11:24

Hmm no ok. Ale ciągle mi nie pasuje to że zasadniczo sama magia daje ci ogromnę przewagę bo żeby wygrać trzeba znać zasady, żeby je poznać trzeba przeżyć na tyle długo, na dodatek możesz rzucić taką grę która daje ci ogromną przewagę. Niby działa obuchowo, ale to kwestia znania-nie znania zasad... hmm, widzę sens w twoich argumentach(dlatego w ogóle na ten temat rozmawiamy) ale ciągle mi nie pasuje ta... początkowa przewaga. Bo przewagę masz przez całą walkę - w końcu wybierasz grę taką jaka ci odpowiada, ale twoja przewaga na początku jest miażdżąca i właściwie już na początku każdej gry, może zdażyć się dosłownie wszystko. Dodatkowo gra się może nigdy nie skończyć i działać na nieskończonym zasięgu... ok wiem. Zamiast tego wprowadźmy maksymalny zasięg twoich gier wynoszący pole o promieniu 100m wokół ciebie. Sądzę że tak duża odległość nie jest dla ciebie zbyt krzywdząca a jednak daje JAKIEŚ szanse innym graczom. Coś takiego ci pasuje?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptySob Sie 09 2014, 15:46

Biere w ciemno.
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptyNie Sie 10 2014, 18:16

Dobra, akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptyWto Gru 23 2014, 08:03

Czar rangi A:
Cytat :
Klocki lego Zenka I8RGWjy

Klocki lego Zenka AFGuEh

Mumyō (z jap. Świat Pozbawiony Światła i Dźwięku) - jest to odmiana gry 'ciuciubabka' oraz 'berek'.
Od miejsca, w którym czar zostaje rzucony, rozpościera się 20 metrowa, czarna, nieprzenikniona sfera (w tym 12 metrów wysokości). Ci, których objął czar mają wrażenie, że znaleźli się w kompletnie ciemnym obszarze, który nie ma końca, a oni sami nie mogą dojrzeć końca swego nosa. Na początku wygląda jak czarna piłka, która materializuje się między dłońmi Zenko. A następnie rozszerza się w zastraszającym tempie, by osiągnąć docelowy rozmiar.
Na czas trwania zaklęcia wyjście poza wyznaczoną strefę jest niemożliwe. Próba dojścia do jej końca wydłuża się w nieskończoność i zdaje się, że nie ma końca. Jedynie silny czar ofensywny jest w stanie rozproszyć działanie zaklęcia. Również poważne rany, bądź śmierć kończą 'zabawę'.
Mumyō jest prosty w obsłudze, każda osoba, która znajdzie się w działaniu zaklęcia traci zmysły wzroku, słuchu i węchu. Jedynym zmysłem, który zachowuje ofiara jest dotyk [+ zmysł walki; wyczuwanie energii i tak dalej]. Oczywiście Zenko jako rzucający czar, zachowuje pełnie możliwości swych zmysłów.
Ci, którzy potracili swe zmysły muszą za wszelką cenę dorwać Zenko, bądź go zabić, jednak to drugie wydaje się dosyć trudne. By móc odzyskać swe zmysły muszą oni dotknąć swoją częścią ciała [obojętne noga, ręka, głowa, biodro, brzuch], ciała Zenko. Tu również nie ma ograniczeń, która będzie to część. Kontakt jakąkolwiek bronią, przedmiotem, czy też czarem nie wchodzi w grę (choć zadaje normalne obrażenia). Musi to być ich własna część ciała. W innym wypadku będą ślepi, głusi i niewrażliwy na jakikolwiek zapach.
Oczywiście jeśli zasada zostanie spełniona i jednostka będzie w stanie dotknąć Muto, wtedy ograniczenia zostają z niego zdjęte i przechodzą na naszego bohatera. Wtedy też to on musi dopaść kogoś i go dotknąć, by na nowo móc odbierać wszystkie bodźce.
W przypadku złapania kilku osób [i wszystkim zostaną odebrane zmysły, chyba, że Zenko postanowi inaczej], wystarczy, że jedna z nich spełni warunek dotykając Zenka, by pozostali odzyskali swe zmysły. Proste? Działa to również i w drugą stronę.
Ingerencja osób trzecich, którzy będą chcieli naruszyć sferę może się skończyć dwojako. Po pierwsze pozytywnie, czar pryśnie i wszyscy wracają do stanu poprzedniego. Oraz w dosyć nieprzewidziany sposób, zniszczenie sfery może uszkodzić u losowych osób losowy zmysł. Czyli ktoś może stracić wzrok, ktoś inny słuch i tak dalej. Oczywiście Zenko też jest na to podatny.
Kolejnym minusem czaru jest wymaganie o poinformowaniu zasad Mumyō. Innymi słowy ofiary świadomie wiedzą, że muszą złapać naszego bohatera.
Sposób uwolnienia się: by czar prysł musi minąć czas; wszyscy z wyjątkiem Zenko umierają, bądź on sam umrze (albo dozna poważnych ran); zniszczenie przestrzeni silnym czarem ofensywnym - od środka (brak efektów ubocznych), bądź od zewnątrz (ewentualne efekty uboczne).
Czas działania to 4 posty bez możliwości odwołania czaru przez samego rzucającego.
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptyWto Gru 23 2014, 12:57

Czas działania: 3 posty.
Zastraszające tempo to kilka sekund czasu na możliwą reakcję.
Tobie również zostają odebrane zmysły na początku, za to doskonale pamiętasz pozycje swoich przeciwników. W momencie dotknięcia pierwszej wrogiej osoby zmysły Ci wracają (rzecz jasna poza wzrokiem), a dotknięta osoba odczuwa mocne pieczenie w miejscu dotknięcia przez następne dwa posty i zostaje teleportowana w przypadkowe miejsce w sferze zaklęcia. Dotknięcie rozumiane jest jako wywarcie nacisku na daną część ciała, także przez ubranie.
Zniszczenie sfery z zewnątrz może uszkodzić zmysły, ale nie odebrać je na stałe, ich "naprawa" jest możliwa. Z zewnątrz łatwiej jest tego dokonać z niż z wewnątrz (co nie znaczy, że jest to łatwe), spam ofensywny zaklęciami może pomóc.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptyCzw Gru 25 2014, 14:31

Czemu po dotknięciu wraca wszystko z wyjątkiem wzroku? Jest on odbierany jak i reszta, więc skoro reszta wraca, to czemu on nie? Ahm, a może chodzić, że sfera czarna, to światła brak i ślepota? Nie, nie... chociaż ok, kłócić się nie będę. Może być pół przeźroczysta? Albo taki fajny myk, jak 'cenzura' w drzwiach kabiny prysznicowej. Osoby z zewnątrz widzą rozmazane sylwetki, a ci w środku mają dostęp do świateła i przy odzyskaniu zmysłów wszystko wraca.
Pieczenia żadnego nie chce, to zwykłe dotknięcie, a nie 'zły dotyk demona z piekieł', co to mu się łapa pali. Wystarczy mi wzmianka, że persona będzie czuć nacisk ciała na ciało.
Teleportowanie też mi się nie podoba, bo zaklęcie wprowadza pewne zasady, które z kolei wpływają wyłącznie na zmysły, a nie ma innych sił nadprzyrodzonych w ofensywie lub defensywie. Nie mniej rozumiem o co chodzi, ale i tak prosiłbym mnie zmiażdżyć argumentami.

Reszta pasić.
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka EmptyPią Gru 26 2014, 12:25

Nie, sfera jest całkowicie zaciemniona. Nikt niczego nie widzi, czy posiadając zmysły czy nie - bo gdyby było inaczej, to wszystko sprowadzałoby się do tego, że gość z wzrokiem wymorduje innych (albo ktoś ubije Ciebie w bardzo szybki sposób - widząc Cię). Ci zewnątrz z kolei jeśli chcesz mogą widzieć co się dzieje w środku, jak przez lekko przyciemnione szyby.

Teleportowanie będzie, ponieważ w innym przypadku, tuż po odebraniu komukolwiek zmysłów - ktoś Tobie czy odwrotnie, osoba bez zmysłów staje się tak totalnie łatwym celem, że jest po sprawie i jej życiu. A w ten sposób każdy ma dalej szansę "wygrać", przy czym osoba ze zmysłami największą.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Sponsored content





Klocki lego Zenka Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka Empty

Powrót do góry Go down
 
Klocki lego Zenka
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 4Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.