HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Klocki lego Zenka - Page 3




 

Share
 

 Klocki lego Zenka

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyCzw Lip 10 2014, 02:12

First topic message reminder :

Posiadane Magie:

    Magia Ucieleśnienia Gier i Zabaw.


Opis Magii:

    Rzadki rodzaj magii, który sprawia, że dziecięce gry stają się realne. Każdy, kto znajdzie się w zasięgu działania mocy czaru, będzie zmuszony grać według reguł gry, włącznie z użytkownikiem. Magia działa w obrębie 100 metrów od użytkownika oraz działa jedynie na cztery osoby, które aktualnie toczą ze sobą bój (włącznie z naszym bohaterem). Ponadto zasady poszczególnej 'gry' obowiązują do czasu aż: nie wyczerpie się mana użytkownika; ten nie dezaktywuje jej za pomocą prostego gestu 'Kai'; nie zaprzestanie walki; przeciwnik oddali się na odległość większą niż 100 metrów od użytkownika; nie zmieni czaru (co automatycznie sprawia, że zasady poprzedniego czaru są unieważnione i w życie wchodzą aktualnego; wyjątek - Iro i Sora no ō) i w końcu, aż nie umrze.


Posiadane PWM:

  • Poker Face - kantowanie w kartach? Lub w jakiejś innej grze? Albo Wciśnięcie jakiegoś nieprawdopodobnego kłamstwa nieznajomemu? To żaden problem! Zenko zrobi wszystko byle wygrać, dlatego wyspecjalizował się w oszukiwaniu na wszystkich możliwych frontach i jest w tym mistrzem.
    Ograniczenia: zasadniczo zależy od MG.
  • Dziecięcy tok rozumowania - zagadka, albo pytania, z którym dorosły ma cholerny problem? Noł problemo. Często dzieci umieją takie coś rozklepać na swój rozum i o dziwo brzmi to logicznie. I wcale nie trzeba być jajogłowym, który pozjadał wszystkie rozumy.
    Na misjach/eventach nasz czerwonowłosy dostaje duże podpowiedzi, jeśli chodzi o zgadaki etc.
    Ograniczenia: czy podpowiedź zostanie uzyskana zależy od rodzaju zagadki i MG.


Zaklęcia D:

  • Coloring Book - małe zaklęcie, kompletnie nie związane z magią Zenko. Pozwala ono na zmianę koloru ubrania, skóry etc. Taki malutki dodatek.
  • Skipping Rope - w tym wypadku, zaklęcie działa jak buff, jedynie na użytkownika. Zwiększa możliwości jego kończyn dolnych, dzięki czemu może oddawać wysokie skoki (murzyny z NBA to przy nim nic). Kto powiedział, że facet nie może być mistrzem gry w gumę?
    Ograniczenia: 3m max. wysokości i 2 posty trwania.


Zaklęcia C:

    Brak.


Zaklęcia B:

  • Colorful Demon - jest to gra polegająca na kolorach, w której wypowiada się nazwę koloru, który chcesz przeciąć. Jeśli wypowiedziany kolor nie istnieje na ciele oponenta, szkoda jest minimalna, nawet jeśli atak zazwyczaj zadaje dużo bardziej poważne rany. W przypadku niewypowiedzenia koloru, rana również jest minimalna - jak wyżej. Aby uzyskać szkody, trzeba używać kolorów, które przeciwnik ma na sobie (im go więcej, tym więcej damage'u). A jeśli chcemy naprawdę zadać poważne obrażenia, musimy używać kolorów, które posiadają obie strony (czyt. np. oboje walczący mają brązowe płaszcze) - wtedy nawet zwykłe cięcie może okazać się bardzo, ale to bardzo niebezpieczne.Ograniczenia: MG decyduje o obrażeniach.
  • Inverted World - 'Plose Pani! A Maciek mnie papuguje!' - Najprostsza i jedna z najbardziej irytujących zabaw małych ludzików: powtarzaj każdy ruch, każde słowo drugiej osoby, aż ta nie zagotuje się od środka ze złości.
    A więc na czym polega ten czar? Prosty przykład - pod wpływem Ōmu są dwie osoby, Zenko i jakiś inny random. Ten drugi ciął Zenusia swoją kataną przez klatę, naznaczając go potwornie niefajną sznytą. Ale co to? U randoma pojawia się taka sama rana i tak samo boli? A to papuga z niego, nu, nu!
    Wszelkie obrażenia oraz ból (bez psychicznego, wyłącznie fizyczny) jakich doznaje jedna osoba, pojawiają się u pozostałych, którzy są aktualnie połączeni poprzez Ōmu. Także trzeba uważać, co się robi, gdy magia Muto jest aktywna - nie czyń krzywdy bliźniemu swemu, bo dostaniesz taki sam wpierdol.
    Oczywiście użytkownik jest tak samo narażony jak przeciwnik. Ale bez ryzyka nie ma zabawy!
    Ten czar jest jedynym wyjątkiem i może współpracować z innymi grami - czyli że na przykład w tym samym czasie może być 'włączone' Ōmu i Irooni.
    Ograniczenia: działa 5 postów; dotyczy tylko obrażeń oraz czynności możliwych - śmierć jednego z walczących automatycznie anuluje czar (przeciwnik nie ginie, ale obrywa bardzo poważną raną); maksymalnie może 'podłączyć' do siebie jedną osobę.


Zaklęcia A:

  • No Light (z ang. Świat Pozbawiony Światła i Dźwięku) - jest to odmiana gry 'ciuciubabka' oraz 'berek'.
    Od miejsca, w którym czar zostaje rzucony, rozpościera się 20 metrowa, czarna, nieprzenikniona sfera (w tym 12 metrów wysokości). Ci, których objął czar mają wrażenie, że znaleźli się w kompletnie ciemnym obszarze, który nie ma końca, a oni sami nie mogą dojrzeć końca swego nosa. Na początku wygląda jak czarna piłka, która materializuje się między dłońmi Zenko. A następnie rozszerza, by po kilku sekundach osiągnąć docelowy rozmiar.
    Na czas trwania zaklęcia wyjście poza wyznaczoną strefę jest niemożliwe. Próba dojścia do jej końca wydłuża się w nieskończoność i zdaje się, że nie ma końca. Jedynie użycie kilku czarów ofensywnych, bądź jednego naprawdę mocnego, jest w stanie rozproszyć działanie zaklęcia. Z zewnątrz łatwiej jest tego dokonać z niż z wewnątrz (co nie znaczy, że jest to łatwe), spam ofensywny zaklęciami może pomóc.
    Również poważne rany, bądź śmierć kończą 'zabawę' (użytkownika, bądź przeciwników [wszystkich]).
    Mumyō jest prosty w obsłudze, każda osoba, która znajdzie się w działaniu zaklęcia traci zmysły wzroku, słuchu i węchu. Jedynym zmysłem, który zachowuje ofiara jest dotyk [+ zmysł walki; wyczuwanie energii i tak dalej].
    Ci, którzy potracili swe zmysły muszą za wszelką cenę dorwać Zenko (i vice versa), bądź go zabić, jednak to drugie wydaje się dosyć trudne. By móc odzyskać swe zmysły (z wyjątkiem wzroku) muszą oni dotknąć swoją częścią ciała [obojętne noga, ręka, głowa, biodro, brzuch], ciała Zenko - czyt. wywrzeć nacisk na daną część ciała, nawet przez ubranie. Tu również nie ma ograniczeń, która będzie to część. Kontakt jakąkolwiek bronią, przedmiotem, czy też czarem nie wchodzi w grę (choć zadaje normalne obrażenia). Musi to być ich własna część ciała. W innym wypadku będą ślepi, głusi i niewrażliwy na jakikolwiek zapach.
    Oczywiście jeśli zasada zostanie spełniona i jednostka będzie w stanie dotknąć Muto, wtedy ograniczenia zostają zdjęte (wyjątek: wzroku). Ponadto osoba zostaje teleportowana w przypadkowe miejsce w sferze zaklęcia (i vice versa).
    Ingerencja osób trzecich, którzy będą chcieli naruszyć sferę może się skończyć dwojako. Po pierwsze pozytywnie, czar pryśnie i wszyscy wracają do stanu poprzedniego. Oraz w dosyć nieprzewidziany sposób, zniszczenie sfery może uszkodzić u losowych osób losowy zmysł. Czyli ktoś może stracić wzrok, ktoś inny słuch i tak dalej. Zniszczenie sfery z zewnątrz może uszkodzić zmysły, ale nie odebrać je na stałe, ich 'naprawa' jest możliwa. Oczywiście potrzeba do tego osoby, która to potrafi (jakiś chirurg; magiczny lekarz). Zenko też jest na to podatny.
    Kolejnym minusem czaru jest wymaganie o poinformowaniu zasad Mumyō. Innymi słowy ofiary są od początku świadome, że muszą złapać naszego bohatera, inaczej będą jak te kocięta świeżo po narodzinach.
    Sposób uwolnienia się: by czar prysł musi minąć czas; wszyscy z wyjątkiem Zenko umierają; bądź on sam umrze (albo dozna poważnych ran); zniszczenie przestrzeni silnym czarem ofensywnym - od środka oraz od zewnątrz (ewentualne efekty uboczne).
    Czas działania to 3 posty bez możliwości odwołania czaru przez samego rzucającego.


Zaklęcia S:

  • Brak.


Zaklęcia SS:

  • Brak.


Zaakceptowane lecz nie wykupione:
''A'':

A:

''PWM'':

Umiejętności:

  • Zapasy Magiczne - 1lvl.
  • Szermierz - 2lvl.
  • Zmysł Walki - 3lvl.


Ostatnio zmieniony przez Muto Zenko dnia Sro Gru 02 2015, 14:14, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry Go down

AutorWiadomość
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyNie Paź 25 2015, 12:59

''A'':

''PWM'':

No i zdecydowałem zmienić nazwy japońskie na angielskie, bo tłumaczenie na te pierwsze to jakiś żart:
Spoiler:
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyCzw Paź 29 2015, 14:55

PWM:
1. Wywal to wygra z każdym
2. Wytwarzasz to tuż przed sobą, chwilę to zajmuje i znika jeśli będzie używane niezgodnie z przeznaczeniem.
3. Tylko coś co zmieści ci się w zaciśniętej pięści, czyli mniejsze od zaciśniętej pięści. No i czy ci się udało czy nie, zależy od MG

Zaklęcia:
1.
- Minimum 3 osoby muszę brać udział w grze
- Musisz zmienić działanie kości bo aktualne jest za mocne. Czerona może pogłębiać istniejącą jedną losową ranę o 0,5/1/1,5/2/2,5/3cm a czarna tworzy jedną nową ranę w losowym nie śmiertelnym miejscu o randze D/C/C+/B/B+/A. Jeśli czerwona nie ma rany do pogłębienia, działa po czarnej kostce
- Czas trwania gry jest tak długi by każda biorąca udział w grze osoba rzuciła kośćmi dwa razy. Kolejność rzucania także jest ustalona losowo
- Możesz wywalić informację o tym że 6 przy red dice zwalania z rzutu black dice
- Następny myślnik tez możesz wywalić w myśl zmian działania kostek. Oczywiście jak zaproponowane działanie ci się nie podoba możesz zaproponować inne, aczkolwiek twoja pierwsza propozycja jest zbyt mocna i to ranga S moim zdaniem
- Obręb działania zaklęcia to 100m
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyCzw Paź 29 2015, 18:05

Cytat :
- Minimum 3 osoby muszę brać udział w grze
Wolałbym jednak mieć możliwość gry 1vs1, bo jakby nie patrzeć - im większa ilość uczestników, tym mniejsza szansa, że Zenek zostanie wylosowany i przy okazji sami sojusznicy mogą się załatwić. Zaś przy mniejszej ilości, jest większa szansa, że na niego padnie.
Jeśli to duży problem, to kłócić się nie będę, ale zaklęcie staje się useless dla postaci, która raczej fika do większej ilości osób tylko w ostateczności (WTM się nie liczy).

Cytat :
- Musisz zmienić działanie kości bo aktualne jest za mocne. Czerona może pogłębiać istniejącą jedną losową ranę o 0,5/1/1,5/2/2,5/3cm a czarna tworzy jedną nową ranę w losowym nie śmiertelnym miejscu o randze D/C/C+/B/B+/A. Jeśli czerwona nie ma rany do pogłębienia, działa po czarnej kostce
Trochę bardzo mocno ból. O ile Red Dice przeboleje (hmm, tak mnie naszła myśl, a co ze złamaniami np? W jaki sposób się zwiększą? Pewnie znajdzie się parę innych przykładów, ale jakoś nie mam ich teraz w głowie, więc MG się będzie musiał męczyć) - dorzuć 1cm. do każdego i mamy deal - tak Black Dice kompletnie mi nie pasuje. To jest... zbyt duża losowość. Znaczy, cały czar opiera się na losowości i okej, ale tu jest jeszcze większa. Bo rodzajów ran jest multum, a co MG to inne wyznanie. Dla jednego obrażenia B będą wyglądać tak, dla innego inaczej. Rozumiem, że moja wersja jest zbyt op, ale gracze (postacie) mają niejaką kontrole nad tym, bo np. walczy mieczem, ma ranę na ręce, to se wykalkuluje czy opłaca mu się zaryzykować, czy też nie. Bo jeśli los nie sprzyja, to może sobie rękę wyeliminować i po walce podstawową bronią (bo rana pojawia się obok). Bądź ewentualnie zaryzykować i spróbować wyeliminować przeciwnika za nim minie czas gry.
No dobrze, to inaczej - a co jeśli przy Black Dice obcięlibyśmy wartość przez którą mnożymy ilość ran? Dałoby radę i jakie liczby byś zaproponował?

Cytat :
- Czas trwania gry jest tak długi by każda biorąca udział w grze osoba rzuciła kośćmi dwa razy. Kolejność rzucania także jest ustalona losowo
A co jeśli nie rzucą wcale? Gra będzie trwałą w nieskończoność? Wtedy spell jest useless, bo przeciwnicy go sobie oleją i tyle, a tylko Zenek będzie rzucał - co z jednej jest na rękę, ale idąc tym tropem, lepiej byłoby zrobić od początku cały spell pod niego i nie bawić się w dawanie kości przeciwnikom.
Co z karą za olanie gry?

Cytat :
- Możesz wywalić informację o tym że 6 przy red dice zwalania z rzutu black dice
Na razie zostawiam. W przypadku mojej wersji bym go nie tknął, ale zobaczę jaki będzie wynik końcowy.

Cytat :
- Następny myślnik tez możesz wywalić w myśl zmian działania kostek. Oczywiście jak zaproponowane działanie ci się nie podoba możesz zaproponować inne, aczkolwiek twoja pierwsza propozycja jest zbyt mocna i to ranga S moim zdaniem
W przypadku twojej wersji jak najbardziej do wywalenia, bo Black Dice wtedy tworzy losową ranę, a nie bazuje na aktualnych. Ale poczekam co odpowiesz na temat mniejszej wartości przez którą będzie się mnożyć.

Cytat :
PWM:
1. Wywal to wygra z każdym
2. Wytwarzasz to tuż przed sobą, chwilę to zajmuje i znika jeśli będzie używane niezgodnie z przeznaczeniem.
3. Tylko coś co zmieści ci się w zaciśniętej pięści, czyli mniejsze od zaciśniętej pięści. No i czy ci się udało czy nie, zależy od MG
Pasi.
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptySob Paź 31 2015, 16:15

- Zróbmy tak że do 1 vs 1 potrzebujesz zgody przeciwnika
- Kostki:
* Red dice - nie zwiększę liczby cm. bo już aktualne to bardzo sporo. Co do różnorodności ran... hmm... w wypadku ran innych niż cięcia/pchnięcia zostają powiększona jak w przypadku uderzenia obuchowym czarem rangi D/C/C+/B/B+/A
*Black Dice - to może tak 1 i 2 dodaje kolejno 1/2 rany(zamiast mnożyć), 3 i 4 tworzą nowe rany kolejno jak przy dźgnięciu Kunaiem/Nożem a 5 i 6 mnożą rany kolejno 2/3 razy. Przy czym jeśli osoba z blue dice nie ma ran, zawsze wypada 3 lub 4.
- Kara za olanie gry jest chyba ok, no i bardziej mi chodzi o posty a nie x czasu. Czyli nie że 4 posty tylko 2xIlość graczy postów.
- Ok zostawmy 6 przy red, zwalnia z black
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptySob Paź 31 2015, 17:16

1. To jeszcze pytanie: rozumiem, że za nim udzieli ona odpowiedzi wpierw musi poznać zasady gry, si? Czy może styknie takie ogólne 'chcesz zagrać grę? Tak/nie' i wio. Chociaż i tak wątpię, że znajdzie się na tyle głupia postać, że się zgodzi na grę w walce na serio.
No ale niech będzie. Pasi.
2. To jak nie cm. to może mm? 0,5mm do każdego : D
3. Well, chyba w ciemno biere tą opcje. Ale jeszcze dopytam: wartość 1 i 2 tworzą kolejno jedną i dwie rany. Tak samo jak wartość 3 i 4 - z tym, że nie napisałeś jak wyglądają rany przy 1 i 2 (chyba że chodzi ci o ilość kopii już istniejących). Wartość 5 i 6 przy kolejno mnożniku aktualnych ran przez 2 i 3 mi pasuje.
To jeszcze raz. Ktoś zostaje wylosowany poprzez Blue Dice. I ten ktoś nie ma ran, to po rzucie Red Dice (nie ważne jaka 'wartość'), 'wynik' wejdzie w życie dopiero po Black Dice, si? Bo skoro Black automatycznie wylosowuje 3, bądź 4 dla takich delikwentów. No, chyba że sobie sam wylosuje Red Dice najwyższą wartość, wtedy nie musi rzucać Black Dice. I jeszcze: gdzie rany się pojawiają? Bo akurat, że przy wartości od 1 do 4 to logiczne, że losowo. Ale przy wartości 5 i 6 obok ran, które już istnieją, si? No, chyba że nie ma miejsca na nie już.
Mnie styka.
4. Czyli jednak ilość postów, ale 2xilosć graczy. Czyli 1v1 to 4 posty, 3 graczy, to 6 postów, a 4 to 8. ya? Chyba że jestem głupi i nie rozumiem xd
Trochu dużo. No ale niech będzie, i rozumiem, że myk, że można w tym czasie rzucić więcej razy niż wymagana ilość pozostaje?
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyPon Lis 02 2015, 12:29

1. Musi wiedzieć że to magia i że gra to kości, nic poza tym przez zgodą nie musi wiedzieć
2. chodzi ci o faktycznie o 0,5mm co nie ma sensu czy jednak 0,5cm? Powiedzmy że w myśl mojej dobrej woli zgodzę się na te 0,5cm więcej
3. Takj przy 1 i 2 to kopie.
4. Rozumiesz, brawo. I nie można więcej razy, każdy ma max. 2 rzuty
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyPon Lis 02 2015, 12:41

Ad. 2 - tak, chodziło mi o 0,5cm. Jedno myślałem, drugie napisałem.
Ad. 3 - czyli jak będzie już kilka ran, to MG wylosuje, których kopia się pojawi, si?

To chyba wszystko, dziś wrzucę opis z poprawkami.
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyPon Lis 02 2015, 12:42

tak
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyPon Lis 02 2015, 23:43

Wersja poprawiona. Tak myślę.

''A'':

''PWM'':


Ostatnio zmieniony przez Muto Zenko dnia Wto Lis 03 2015, 14:15, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyWto Lis 03 2015, 13:46

Jeśli rany są obuchowe to zamiast cm, masz te rangi, dopisz to to.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyWto Lis 03 2015, 14:15

Dodane.
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyWto Lis 03 2015, 14:17

Niech będzie że akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyWto Gru 01 2015, 12:29

Wersja poprawiona:

A:


Ostatnio zmieniony przez Muto Zenko dnia Sro Gru 02 2015, 13:50, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptyWto Gru 01 2015, 18:55

Nienałożysz tego kilka razy w tym samym czasie. To nie jest stricte "Buff", to gra. Poza tym siła buffa rangi B+ do Szybkości, szybkości ataku i zwinności
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 EmptySro Gru 02 2015, 13:50

Poprawione.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Klocki lego Zenka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 3 Empty

Powrót do góry Go down
 
Klocki lego Zenka
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 3 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.