HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Klocki lego Zenka - Page 2




 

Share
 

 Klocki lego Zenka

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptyCzw Lip 10 2014, 02:12

First topic message reminder :

Posiadane Magie:

    Magia Ucieleśnienia Gier i Zabaw.


Opis Magii:

    Rzadki rodzaj magii, który sprawia, że dziecięce gry stają się realne. Każdy, kto znajdzie się w zasięgu działania mocy czaru, będzie zmuszony grać według reguł gry, włącznie z użytkownikiem. Magia działa w obrębie 100 metrów od użytkownika oraz działa jedynie na cztery osoby, które aktualnie toczą ze sobą bój (włącznie z naszym bohaterem). Ponadto zasady poszczególnej 'gry' obowiązują do czasu aż: nie wyczerpie się mana użytkownika; ten nie dezaktywuje jej za pomocą prostego gestu 'Kai'; nie zaprzestanie walki; przeciwnik oddali się na odległość większą niż 100 metrów od użytkownika; nie zmieni czaru (co automatycznie sprawia, że zasady poprzedniego czaru są unieważnione i w życie wchodzą aktualnego; wyjątek - Iro i Sora no ō) i w końcu, aż nie umrze.


Posiadane PWM:

  • Poker Face - kantowanie w kartach? Lub w jakiejś innej grze? Albo Wciśnięcie jakiegoś nieprawdopodobnego kłamstwa nieznajomemu? To żaden problem! Zenko zrobi wszystko byle wygrać, dlatego wyspecjalizował się w oszukiwaniu na wszystkich możliwych frontach i jest w tym mistrzem.
    Ograniczenia: zasadniczo zależy od MG.
  • Dziecięcy tok rozumowania - zagadka, albo pytania, z którym dorosły ma cholerny problem? Noł problemo. Często dzieci umieją takie coś rozklepać na swój rozum i o dziwo brzmi to logicznie. I wcale nie trzeba być jajogłowym, który pozjadał wszystkie rozumy.
    Na misjach/eventach nasz czerwonowłosy dostaje duże podpowiedzi, jeśli chodzi o zgadaki etc.
    Ograniczenia: czy podpowiedź zostanie uzyskana zależy od rodzaju zagadki i MG.


Zaklęcia D:

  • Coloring Book - małe zaklęcie, kompletnie nie związane z magią Zenko. Pozwala ono na zmianę koloru ubrania, skóry etc. Taki malutki dodatek.
  • Skipping Rope - w tym wypadku, zaklęcie działa jak buff, jedynie na użytkownika. Zwiększa możliwości jego kończyn dolnych, dzięki czemu może oddawać wysokie skoki (murzyny z NBA to przy nim nic). Kto powiedział, że facet nie może być mistrzem gry w gumę?
    Ograniczenia: 3m max. wysokości i 2 posty trwania.


Zaklęcia C:

    Brak.


Zaklęcia B:

  • Colorful Demon - jest to gra polegająca na kolorach, w której wypowiada się nazwę koloru, który chcesz przeciąć. Jeśli wypowiedziany kolor nie istnieje na ciele oponenta, szkoda jest minimalna, nawet jeśli atak zazwyczaj zadaje dużo bardziej poważne rany. W przypadku niewypowiedzenia koloru, rana również jest minimalna - jak wyżej. Aby uzyskać szkody, trzeba używać kolorów, które przeciwnik ma na sobie (im go więcej, tym więcej damage'u). A jeśli chcemy naprawdę zadać poważne obrażenia, musimy używać kolorów, które posiadają obie strony (czyt. np. oboje walczący mają brązowe płaszcze) - wtedy nawet zwykłe cięcie może okazać się bardzo, ale to bardzo niebezpieczne.Ograniczenia: MG decyduje o obrażeniach.
  • Inverted World - 'Plose Pani! A Maciek mnie papuguje!' - Najprostsza i jedna z najbardziej irytujących zabaw małych ludzików: powtarzaj każdy ruch, każde słowo drugiej osoby, aż ta nie zagotuje się od środka ze złości.
    A więc na czym polega ten czar? Prosty przykład - pod wpływem Ōmu są dwie osoby, Zenko i jakiś inny random. Ten drugi ciął Zenusia swoją kataną przez klatę, naznaczając go potwornie niefajną sznytą. Ale co to? U randoma pojawia się taka sama rana i tak samo boli? A to papuga z niego, nu, nu!
    Wszelkie obrażenia oraz ból (bez psychicznego, wyłącznie fizyczny) jakich doznaje jedna osoba, pojawiają się u pozostałych, którzy są aktualnie połączeni poprzez Ōmu. Także trzeba uważać, co się robi, gdy magia Muto jest aktywna - nie czyń krzywdy bliźniemu swemu, bo dostaniesz taki sam wpierdol.
    Oczywiście użytkownik jest tak samo narażony jak przeciwnik. Ale bez ryzyka nie ma zabawy!
    Ten czar jest jedynym wyjątkiem i może współpracować z innymi grami - czyli że na przykład w tym samym czasie może być 'włączone' Ōmu i Irooni.
    Ograniczenia: działa 5 postów; dotyczy tylko obrażeń oraz czynności możliwych - śmierć jednego z walczących automatycznie anuluje czar (przeciwnik nie ginie, ale obrywa bardzo poważną raną); maksymalnie może 'podłączyć' do siebie jedną osobę.


Zaklęcia A:

  • No Light (z ang. Świat Pozbawiony Światła i Dźwięku) - jest to odmiana gry 'ciuciubabka' oraz 'berek'.
    Od miejsca, w którym czar zostaje rzucony, rozpościera się 20 metrowa, czarna, nieprzenikniona sfera (w tym 12 metrów wysokości). Ci, których objął czar mają wrażenie, że znaleźli się w kompletnie ciemnym obszarze, który nie ma końca, a oni sami nie mogą dojrzeć końca swego nosa. Na początku wygląda jak czarna piłka, która materializuje się między dłońmi Zenko. A następnie rozszerza, by po kilku sekundach osiągnąć docelowy rozmiar.
    Na czas trwania zaklęcia wyjście poza wyznaczoną strefę jest niemożliwe. Próba dojścia do jej końca wydłuża się w nieskończoność i zdaje się, że nie ma końca. Jedynie użycie kilku czarów ofensywnych, bądź jednego naprawdę mocnego, jest w stanie rozproszyć działanie zaklęcia. Z zewnątrz łatwiej jest tego dokonać z niż z wewnątrz (co nie znaczy, że jest to łatwe), spam ofensywny zaklęciami może pomóc.
    Również poważne rany, bądź śmierć kończą 'zabawę' (użytkownika, bądź przeciwników [wszystkich]).
    Mumyō jest prosty w obsłudze, każda osoba, która znajdzie się w działaniu zaklęcia traci zmysły wzroku, słuchu i węchu. Jedynym zmysłem, który zachowuje ofiara jest dotyk [+ zmysł walki; wyczuwanie energii i tak dalej].
    Ci, którzy potracili swe zmysły muszą za wszelką cenę dorwać Zenko (i vice versa), bądź go zabić, jednak to drugie wydaje się dosyć trudne. By móc odzyskać swe zmysły (z wyjątkiem wzroku) muszą oni dotknąć swoją częścią ciała [obojętne noga, ręka, głowa, biodro, brzuch], ciała Zenko - czyt. wywrzeć nacisk na daną część ciała, nawet przez ubranie. Tu również nie ma ograniczeń, która będzie to część. Kontakt jakąkolwiek bronią, przedmiotem, czy też czarem nie wchodzi w grę (choć zadaje normalne obrażenia). Musi to być ich własna część ciała. W innym wypadku będą ślepi, głusi i niewrażliwy na jakikolwiek zapach.
    Oczywiście jeśli zasada zostanie spełniona i jednostka będzie w stanie dotknąć Muto, wtedy ograniczenia zostają zdjęte (wyjątek: wzroku). Ponadto osoba zostaje teleportowana w przypadkowe miejsce w sferze zaklęcia (i vice versa).
    Ingerencja osób trzecich, którzy będą chcieli naruszyć sferę może się skończyć dwojako. Po pierwsze pozytywnie, czar pryśnie i wszyscy wracają do stanu poprzedniego. Oraz w dosyć nieprzewidziany sposób, zniszczenie sfery może uszkodzić u losowych osób losowy zmysł. Czyli ktoś może stracić wzrok, ktoś inny słuch i tak dalej. Zniszczenie sfery z zewnątrz może uszkodzić zmysły, ale nie odebrać je na stałe, ich 'naprawa' jest możliwa. Oczywiście potrzeba do tego osoby, która to potrafi (jakiś chirurg; magiczny lekarz). Zenko też jest na to podatny.
    Kolejnym minusem czaru jest wymaganie o poinformowaniu zasad Mumyō. Innymi słowy ofiary są od początku świadome, że muszą złapać naszego bohatera, inaczej będą jak te kocięta świeżo po narodzinach.
    Sposób uwolnienia się: by czar prysł musi minąć czas; wszyscy z wyjątkiem Zenko umierają; bądź on sam umrze (albo dozna poważnych ran); zniszczenie przestrzeni silnym czarem ofensywnym - od środka oraz od zewnątrz (ewentualne efekty uboczne).
    Czas działania to 3 posty bez możliwości odwołania czaru przez samego rzucającego.


Zaklęcia S:

  • Brak.


Zaklęcia SS:

  • Brak.


Zaakceptowane lecz nie wykupione:
''A'':

A:

''PWM'':

Umiejętności:

  • Zapasy Magiczne - 1lvl.
  • Szermierz - 2lvl.
  • Zmysł Walki - 3lvl.


Ostatnio zmieniony przez Muto Zenko dnia Sro Gru 02 2015, 14:14, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry Go down

AutorWiadomość
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptyPią Gru 26 2014, 15:44

Kwa, o to w tym czarze chodzi. Odzyskanie zmysłów jest ogromną nagrodą - bo wcześniej, jakby nie patrzeć, byli kompletnie ślepi, głusi i bez powonienia, będąc tym samym zdezorientowanie - jak słusznie zauważyłeś, Zenek też tak zaczyna, bo inaczej byłoby to op etc, etc. Więc ma równie przesrane co oni, bo jedynym, co mu pomaga to umki. Tylko i wyłącznie umki. No, plus mieczory, które będzie mieć [; >], so... zamysł był, że z tym spellem nie może używać innych spelli [z wyjątkiem spellów buffowych, jeno na jego ciało], więc jest automatycznie odcięty od magicznej ofensywy i defensywy - ofiary już nie, choć to i tak zależy od rodzaju ich magii, ale nie o tym my mówimy. Więc tu bardziej ma przesrane Zenek, bo i tak na ślepo może oberwać czymś obszarowym, zaś przy zyskaniu zmysłów przez oponenta ten ma pełne możliwości. Nie? Zenek ma jeno swoje mięśnie i miecze.
Dobrze, a co z półprzeźroczystą sferą, taką jaką mają drzwi od kabiny prysznicowej? Albo lustro weneckie?

Dalej się będę zasłaniał, że odzyskanie zmysłów to big prezent ;c
Poza tym jak teleportnie ofiarę z jednego końca na drugi, powiedzmy, to przebiegnięcie tych 20m. pewno zajmie jedną ture, albo i więcej, bo tak powie sędzia. Tak, tak, trzeba było zainwestować w szybkość, albo inną magię. Pęczek kudłaty. A co powiesz jak utnę te 10m. i sfera zostanie 10m. hm? Wtedy teleportowanie przeboleje, bo mniejszy metraż, który da się przebiec w turę i dodatkowo przynajmniej raz zaatakować.
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptySob Gru 27 2014, 13:26

Jestem w stanie przystać na opcję, w której osoba odzyskująca swoje zmysły, za przyczyną panującej ciemności, widzi tylko w zasięgu równym długości od barku do łokcia (tak, wiem że to bardzo niewiele). Półprzeźroczysta sfera odpada, bo tak naprawdę to żadne utrudnienie, tak czy siak widzisz co trzeba.

15m.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptySob Gru 27 2014, 13:35

Sfera w zamyśle miała jeno odgradzać jednych od drugich, by ci z zewnątrz nie przeszkadzali w 'zabawie', zaś ci ze środka nie uciekli zbyt szybko. Tyle. Zresztą jej kolor nie miał być żadnym utrudnieniem (może jedynie dla tych z zewnątrz, by nie podglądali). Wzrok jest wyłączany, jak reszta. Jak dla mnie to sfera może być kompletnie przeźroczysta. Bo nie powiesz mi, że jej barwa wpływa na resztę zmysłów, bo skoro przy przeźroczystej mogę wyłączyć węch i słuch, to również na tej samej zasadzie wzrok.

Ok, na 15 się zgadzam.

edit.
Bo mi się przypomniało - spell może działać na grupe, z wyłączeniem Zenka? W sensie, że rzuca go na 2 osoby, które się w tej sferze tłuką, a Zenek nie ma z tym nic wspólnego. Bo we sumie reszta gier działa podobnie, że on sam nie musi brać w nich udziału.
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptyNie Gru 28 2014, 21:37

Nie, nie, w sferze jest ciemno. Jeśli tego nie ma, to to zaklęcie w ogóle nie ma sensu z punktu widzenia walki - przewaga jest zbyt duża w jedną lub w drugą stronę. Amen.

Nie możesz. Zamkniesz ich w sferze, a potem ją rozwalisz i zadasz obrażenia, zbyt dużo możliwości.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptyPon Gru 29 2014, 08:58

Nah, akurat o tym rozwalaniu to nie myślałem, ale faktycznie mogło by tak być. Pewno zakazanie mi rozwalania, by nie przeszło, nie? xd

To ja jeszcze pomyślę, czy mi takowe warunki pasują, bo nie pasują, ale jak podumam, to edytne, co trza i dam znać.
Powrót do góry Go down
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptyPon Sty 26 2015, 07:49

Zmysł Walki:
Spoiler:

Jakiś czas temu gadałem z kimś, czy zmysł walki pozwala wyczuwać obecność innych osób, nie tylko ich rządzę krwi i możliwość uniknięcia ataku. Więc zapytam tu, bo to istotne, jednak czy wezmę tego spella, czy też nie. Więc Kiriaszku, czy na 3 lvl zmysłu walki da radę wyczuć, że gdzieś niedaleko, może być nawet bliżej, ten może wyczuć obecność danego osobnika, nawet jeśli nie ma złych zamiarów? Głównie chodzi o ilość i mniej więcej kierunek ('O, gdzieś tam na prawo stoi dwóch typów'). Ale zadowolę się nawet sama świadomością jedynie o obecności.
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptyCzw Sty 29 2015, 14:18

Tak, nie widzę zastrzeżeń względem takiego użycia tej umiejętności. To czy wiedziałbyś mniej więcej gdzie są czy też po prostu byłbyś świadomy ich obecności zależałoby jednak też od Twojego stanu zdrowia, bo jak wiadomo to też wpływa na zdolności.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptySro Lut 11 2015, 07:39

Ok. To w sumie wypadałoby to dopisać do umki w spisie, o ile nie zostało to już zrobione, bo nie patrzałem.
W takim razie biorę spella (ale się jeszcze potarguje, chyba). Ale oczywiście poniżej pełny opis:

Czar rangi A:
Spoiler:

Mam nadzieje, że nic nie pokićkałem, bo brałem tak jak ty nakazałeś.
Powrót do góry Go down
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptyCzw Kwi 02 2015, 18:34

Bipbip. To jak?
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptySob Kwi 04 2015, 16:27

W sferze jest ciemno, nawet po odzyskaniu wzroku, to było coś o czym wspominałem już we wcześniejszych postach Zenku, dalej w tej kwestii nie ustąpię.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptySob Kwi 04 2015, 16:36

No ale jest, że jest czarna i nieprzenikniona. Do tego też jest, że wzroku się nie odzyskuje nawet po dotknięciu, więc w czym problem? xd
Chyba, że ja czegoś nie rozumiem, to mi łopatą nałóż.
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptySob Kwi 04 2015, 16:59

Nah, możliwe, że ja nie ogarnąłem, ostatnio się mi często zdarza. W zasadzie MG powinni ogarnąć, że Ty też nie widzisz w tej sferze za dobrze, tak jak mówiliśmy, bo tam jest ciemno, a Ty nie masz noktowizora w oczach, więc okej. Akcept w sumie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptyPon Kwi 06 2015, 15:15

Lvl up: B -> A.
Spoiler:

A:
Spoiler:
Powrót do góry Go down
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptyWto Kwi 28 2015, 19:48

1. Nie dostaniesz tego podziału na wersję ofensywną i defensywną. IMO działa tak jak wersja B tylko silniej, wciąż damaż zależny od MG.
2. Kiedy dotkniesz przeciwnika buff przeskakuje na niego, kiedy on dotknie ciebie to na ciebie i tak aż do końca działania zaklęcia.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Muto Zenko


Muto Zenko


Liczba postów : 358
Dołączył/a : 03/07/2013

Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 EmptyNie Wrz 13 2015, 22:22

Wykupuje spella rangi A, Mumyō.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Klocki lego Zenka - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Klocki lego Zenka   Klocki lego Zenka - Page 2 Empty

Powrót do góry Go down
 
Klocki lego Zenka
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.