HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Aya Ainomizu




 

Share
 

 Aya Ainomizu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Aya


Aya


Liczba postów : 21
Dołączył/a : 17/12/2013

Aya Ainomizu Empty
PisanieTemat: Aya Ainomizu   Aya Ainomizu EmptyWto Gru 17 2013, 21:06

Imię: Aya
Pseudonim:
Nazwisko: Ainomizu
Płeć: Kobieta
Waga: 52 kg
Wzrost: 165 cm
Wiek: 18 lat
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Nad biustem.
Klasa Maga: 0

Wygląd: Ainomizu jest dziewczyną, która najwidoczniej zapomniała, aby stanąć w kolejce kiedy rozdawali wysoki wzrost! Mimo to waga jej ciała jest odpowiednio zbalansowana, nie jest ani za gruba, ani za chuda - wręcz idealne kształty. Jeśli o nich mowa, to
wyposażana jest w niemały biust, którym z pewnością może namieszać w głowie niejednemu napaleńcowi. Nie przepada za wyzywającym ubiorem, jest to najzwyczajniejsza w świecie biała bluzka rozpinana za pomocą zamka błyskwicznego. Bluzka wyposażona jest w kaptur. Nogi okrywają krótka spódniczka sięgająca do połowy ud i fioletowe rajstopy. Śliczna owalna twarz i duże fioletowe oczy. Niebiański nos z pewnością mający wpływ na jej charakter, mówi się, że posiadają taki nieśmiałe charaktery. Cały
jej wygląd ozdabiają zadbane, lśniące fioletowy włosy, które zazwyczaj są rozpuszczone. Fryzura jednak jest dość zmiennym elementem w jej życiu.


Charakter: Kwestia sporna, ponieważ jest to skomplikowana sprawa jeśli chodzi o Aya. Pierwsze wrażenie sprawia, iż jest ona bardzo nieśmiała, żyjąca w strachu i odseparowująca się od społeczeństwa - aspołeczna. Mimo tego bardzo lubi ludzi i chciałaby poszerzać swoje kręgi znajomości, choć z reguły ona nie wykonuje pierwszego kroku, by kogoś poznać. Jednak kiedy pierwsze lody zostają przełamane staje się od razu inną osobą. Obdarowaną szczerym uśmiechem i humorem, czasem nawet nadpobudliwością. Wydaje się być lubiana i nie sprawiająca przykrości, jej złote serce na to nie pozwala. Zawsze jest chętna, aby komuś pomóc oczywiście bezinteresownie, nie wzięłaby złamanego grosza od człowieka z emocjonalnymi problemami. Zaufanym ludziom nie boi się przedstawić swoich pierwszych myśli, nawet jeśli byłyby one trochę niewygodne, po prostu zawsze stara się być prawdomówna, a nie owijać w bawełne w wyniku czego nie stawia się w niezręcznych sytuacjach.

Historia:

Piękny start!
Aya urodziła się w zamożnej rodzinie, nigdy jej niczego nie brakowało. Była bardzo zżyta ze swoimi rodzicami, często bawili się i wygłupiali, mimo to opiekunowie nie rozpieszczali swojego dziecka. Nie chcieli, aby na pierwszym miejsciu w jej hierarchii wartości był pieniądz, którego i tak mieli po dziurki w nosie. Niewdzięczny charakter Ay często komplikował jej dziecinne życie. Z początku jej jedynym przyjacielem był jej służący, którego nie dało się nie lubić. Pewnego dnia ten pomógł jej ruszyć naprzód, aby poznała się ze swoimi rówieśnikami i mogła prowadzić życie towarzyskie, które dla dziecka w wieku 5 lat było bardzo ubogie, ale liczy się pokonywanie własnych słabości. Dzieci chętnie bawiły się z uroczą dziewczynką, jednak najbardziej zżyła się z pewnym chłopcem o imieniu Hiroyasu. W jej historii zapisało się jedno bardzo urocze wspomnienie, kiedy to Aya siedziała z Hiroyasu na ławce przed niewielkim stawem, gdzie zadomowiły się różnego rodzaju zwierzęta. Dzieci wymienili się wtedy owym dialogiem:
- Hey Aya, bardzo cię lubie wiesz? Muszę ci coś ważnego powiedzieć. - Hiroyasu zaczerwienił się...
- O co chodzi przyjacielu? - niczego nieświadoma ciągnęła chłopca za język.
- KOCHAM CIĘ! - krzyknął prosto z mostu, nie mógł w sobie tego dłużej dusić.
Ta bardzo zdziwiona, nie do końca wiedziała co znaczy kochać, odwróciła wzrok i przysunęła się do chłopca. Wydawało jej się, że chciał jej sprawić przeyjemność tymi słowami, ale czym może być miłość dla pięcioletniego dziecka. W tej właśnie chwili niebo rozchmurzyło się, a staw zaczął dziwnie się zachowywać.

Im starsze tym lepsze - co za brednie...

Życie Ay rozkwitało i nabierało coraz więcej pięknych barw. Była przysłowiowo mówiąc najszczęśliwszą osobą na ziemi. Miała niezliczoną ilość przyjaciół z którymi codziennie wychodziła, aby się bawić. Czas przemijał w szaleńczym tempie, a Aya zaczęła dostrzegać, że kiedy przebywa w pobliżu wody dzieją się dziwne rzeczy. Wraz z wiekiem jaki osiągała coraz bardziej nad tym panowała, lecz trzymała to w tajemnicy. Nikt w jej środowisku nie przepadał za magią, z wyjątkiem jej rodziców, którzy prowadzili znakomity biznes z magami. Nadszedł taki dzień, kiedy czar prysł... Spotkała się z Hiroyasu i innymi dziećmi, wszyscy mieli już ponad 7 lat. Moc ich więzi była nie do opisania, lecz wszystko zaprzepaścił ten jeden uczynek, który Aya zrobiła nieświadomie. Otóż, kiedy zaczęli się bawić jeden z grupki dzieci zaczął jej dokuczać, co prawda ten myślał, że wszystko jest dla zabawy. Fioletowłosej nie spodobało się to i zaczęła się bardzo denerwować. Chmury zaczęły przykrywać słońce i przybierać mroczne kolory. Zbierało się na burze... Dzieci zawsze aktywnie przebywały w wilgotnym otoczeniu, nieopodal wodnego źródełka. Kiedy Ay puściły nerwy z wodnego zbiornika wydobył się niewielki strumień, który zaatakował chłopca, a następnie zakręcił się obok wodnego maga. Wszystkie dzieci spanikowały i po tym zdarzeniu znienawidziły niewinną dziewczynkę. Zaczęli jej unikać, wręcz bali się przebywać w jej towarzystwie. Stała się dla nich potworem, który nie ma uczuć... Cała ta sytuacja zapoczątkowała strajk, aby zabić Ayę. Mieszkańcy miasteczka zamieszkiwanego przez państwo Ainomizu zebrali się przed domem bogatej rodziny. Strajkowali - obrzucali kamieniami wybijając szyby, głośno krzyczeli przeróżne wyzwiska, dobijali się nawet do drzwi, aby pozbyć się "potwora". Rodzina natychmiastowo zdecydowała, aby dziewczynkę oddać w dobre ręce, które zrozumieją jej potencjał i wyszlifują jej umiejętności. Była to gildia Fairy Tail!


Umiejętności:

Zapasy magiczne, Kumulacja Energii, Towarzysz


Ekwipunek: 5000 klejnotów

Rodzaj Magii: Magia wody. Aya i woda są jednością, niczym bratnie dusze. Odkąd pamięta była wstanie kontrolować przepływ cieczy na przeróżne sposoby, deformować ją i tak wykształciła sobie niżej umieszczone zaklęcia. Reasumując Aya jest elementalistką.

Pasywne Właściwości Magii:

Kibun no tenki - Dziewczyna może deformować pogodę w niewielkim stopniu, zmienia go adekwatnie do obecnego stanu nastroju. Kiedy Aya jest smutna, a niebo jest zachmurzone to w jej obrębie (i tylko jej, czyli spowijająca całą szerokość jej ciała) zaczyna padać deszcz. Nie ma on żadnego wpływu na walkę, po prostu podkreśla on tylko, że dziewczyna nie jest w najlepszym humorze. Zależne od MG. Jeśli dziewczyna jest w walce/na misji/evencie deszcz nie wystąpi - chyba, że MG postanowi inaczej. Najważniejsze jest, aby niebo było wcześniej zachmurzone. Zabieg czysto fabularny.

Mizu katamari - Najprościej mówiąc, ciało maga zamienia się w wodę w miejscu, gdzie zostaje przeprowadzony atak. Aya powołując się na tą pasywną umiejętność ogranicza obrażenia jakie zostaną nadesłane z wrogich ataków fizycznych. Koszt 3%MM za jedno użycie.

Gokyu - Nie należy to do zbyt użytecznych pasywnych właściwości. Polega no na tym, iż Aya zamiast rodzić łez podczas płaczu, to oczy są niczym zbiorniki wody, które przepuszczają ilość płynów dających się zmieścić do puszki (400ml)

Zaklęcia:

Umi no danketsu [D] - Aya, by wykonać tą technikę musi wejść do jakiegoś wodnego zbiornika. Niezależnie czy jest to jezioro, rzeka, ocean czy basen... Wystarczy, iż znajdzie się w nim odpowiednia ilość litrów płynu. Kiedy dziewczyna wejdzie do takowego potrafi wyleczyć niezagrażające życiu obrażenia, typu zadrapania, otarcia lub płytkie rany. Czas trwania 1 post (konieczność przebywania w wodzie)

Herupu ame [D] - Technika przydatna tylko w przypadku kiedy pojedynek, przebiega w deszczowej pogodzie. Polega na tym, aby krople deszczu wspomogły Ay i zredukowały pole widzenia przeciwnikowi. Dokładniej określając, deszcz w większej mierze skupia się wokół przeciwnika, co nie oznacza, że przestanie padać w innych rejonach. Po prostu zagęszcza miejsce opadów, gdzie stoi przeciwnik.

Baburu ryote basho [C] - Ofensywny typ zaklęcia. Aya kumuluje w każdej z dłoni po jednej bańce, która skłonna jest zadać obrażenia jak na poziomie rangi C czyli niezagrażające życiu same w sobie. Rozmiar bańki mieści się w jednej dłoni, a więc wielkość piłki do tenisa. Czas trwania: 2 posty (jeśli do tego czasu nie zostaną użyte bańki to przepadają).  Minusem zaklęcia jest to, aby dobrze wycelować, gdyż trzeba dobrze przymierzyć, trafienie w ruchomy cel to nie lada sztuka!

Mizu no kabe [C] - Odpowiedni gest ręką (podniesienie jej do góry) powoduje, że od góry na dół powstaje ściana wody, która jest w stanie sparować zaklęcie tej samej rangi (C) lub dwa słabsze zaklęcia (D). Ściana jest niewielkich rozmiarów, lecz jest w stanie przykryć całą Aya. Wysokość równa wzrostowi postaci, szerokość równa "szerokości postaci" (taka prywatna tarcza). Trwa jeden post, w razie zetknięcia się z wrogim ofensywnym zaklęciem poziomu C od razu się rozpadnie (zatrzymując jednak zaklęcie)

Oborejinu [C] - Aya zaciska pięść i tworzy wokół przeciwnika wodną kulę po czym w mgnieniu oka wypełnia się. Jest to coś na zasadzie wodnego więzienia - osobnik potraktowany tą techniką nie jest w stanie oddychać i swobodnie się poruszać jakby był zanurzony w wodzie, jego ruchy są spowolnione, lecz może on korzystać z magii. Jest to zaklęcie mające na celu utrudnić komuś swobodę ataku, przeszkodzić w ruchu sojusznikowi, o ile jest taka konieczność lub ustawić go w jednym miejscu, aby dokładnie wycelować w niego następną techniką. Średnica bańki to maksymalnie dwa metry, a czas jej trwania to jeden post.

Arashi to suiryoku [B] - Aya rozkładając ręce wytwarza okrąg.  Ma on posłużyć jako źródło do wykonania techniki, rodzaj silnika napędowego. Kiedy okrąg jest przywołany (zwisający w powietrzu na wysokości od klatki piersiowej do kolan) to wprost z niej wydostają się hektolitry potężnego strumienia zdolnego do poważniejszych obrażeń, jak np. złamanie kości. Średnica tego strumienia to maksymalnie 40-50 centymetrów. Zasięg do 10 metrów, przy czym im dalej przeciwnik tym atak słabszy. Siła odrzutu zależna od działań przeciwnika oczywiście, bo podczas gdy jednego odrzuci, to drugi mocarz może próbować się jakoś przeciwstawić zaklęciu. 2 posty



Ostatnio zmieniony przez Aya dnia Czw Gru 19 2013, 15:54, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1785-aya-ainomizu
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Aya Ainomizu Empty
PisanieTemat: Re: Aya Ainomizu   Aya Ainomizu EmptySro Gru 18 2013, 00:04

Magia:
Zdecydowanie nie jednym kiwnięciem palca, a i kontrola nad chmurami nie jest czymś totalnie oczywistym dla Ciebie. O ile przywołanie deszczu jako zaklęcie w Twojej magii by przeszło (na jakimś poziomie), nie zapominaj, że zasłonięcie nieba chmurami jest efektem działania wiatru, a więc do pewnego stopnia poza Twoją specjalnością. Zedytuj opis magii.

PWM:
1. Na pewno nie będzie całkowicie w tym momencie całkowicie nietykalna i wciąż można ją zranić w tym stanie (na przykład jeśli coś wrzuci się do wody i to coś ugrzęźnie w niej), ogólnie PWM w tym stylu będzie bardzo mocno zależne od MG i jakości posta (czy się powiedzie, jak bardzo się powiedzie). Dodatkowo podobnie jak tu i tu PWM w tym stylu nie jest darmowe i kosztować będzie 3%MM za jednorazowe użycie (czyli bardzo krótkotrwałe).
2. Odpada. Zbyt potężne jak na PWM.
3. Niezliczone litry również odpadają. Ogranicz to jakoś sensownie, tak by było odpowiednie na PWM (szklanka wody, przykładowo).

Zaklęcia:
1. Uleczy tylko powierzchowne rany pokroju zadrapań, otarć i płytkich ran. Czas trwania jeden post (musisz przebywać w wodzie przez ten post).
2. ...to tak jakby nie bardzo ma sens. Odpada chyba że mi to jakoś sensownie wytłumaczysz/zedytujesz.
3. Sparuje jedno zaklęcie rangi C (lub 2 D). Wysokość równa wzrostowi postaci, szerokość równa "szerokości postaci" (taka prywatna tarcza). Trwa jeden post, w razie zetknięcia się z wrogim ofensywnym zaklęciem poziomu C od razu się rozpadnie (zatrzymując jednak zaklęcie).
4. Odpada, zbyt przegięte na ten poziom.
5. Poruszanie się będzie utrudnione, ale na pewno przeciwnik nie zostanie unieruchomiony. Poruszać się będzie po prostu jakby był zanurzony w wodzie. Jakie rozmiary tej bańki? Czas trwania zaklęcia?
6. Rozmiary wodnego pola, rozmiary tego strumienia, co to znaczy zdolniejszy do poważnych obrażeń? Od razu mówię, że to wodne pole zniknie po zakończeniu czasu trwania zaklęcia i nie użyjesz go w czasie działania do innych zaklęć. I swoją drogą, czas trwania zaklęcia?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Aya Ainomizu Empty
PisanieTemat: Re: Aya Ainomizu   Aya Ainomizu EmptySro Gru 18 2013, 08:46

Cytat :
fioletowy włosy
Jesteś pewna? Widziałam arty tej postaci na necie i to głównie czarny lub czasem granat. Fiolet pojawił się na jednym, może dwóch artach bo taki odcień był, ale głównie jak dla mnie to ma ciemne/czarne włosy, więc...Avatar ma być taki jak opis wyglądu - pewna jesteś, że chcesz fiolet zostawić?

Cytat :
jeśli chodzi o Aya
A nie Ayę?

Cytat :
Niewdzięczny charakter Aya
Ayi albo Ay...Mimo wszystko jednak powinnaś odmieniać to imię bo to imię kobiece. Jakby będzie było to by się w tym wypadku nie bardzo odmieniało.

Cytat :
Życie Aya rozkwitało
Ayi albo Ay.

Cytat :
W raz z wiekiem
Razem - wraz.

Cytat :
Kiedy Aya'i puściły nerwy
Ayę albo Ay - Ay jest najprościej pisać jak nie wiesz jak imię odmienić bo raczej nadaję się na wszystko.

Cytat :
zabić Aya'e
Ayę albo Ay.

Cytat :
Staż gildii
Napisz w profilu ile już jesteś w FT - nawet jeśli to godzinka, dzień czy ileś tam.


Więcej błędów znalazłam, ale nie wypisywałam - głównie to to, ze nie odmieniasz imienia swej postaci. Popraw/wyjaśnij to co na czerwono.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Aya


Aya


Liczba postów : 21
Dołączył/a : 17/12/2013

Aya Ainomizu Empty
PisanieTemat: Re: Aya Ainomizu   Aya Ainomizu EmptySro Gru 18 2013, 20:48

Okej, kolor pomarańczowy oznacza zmianę w zaklęciach itp. zaś czerwony błędy w pisowni i mała zmiana na temat wyglądu.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1785-aya-ainomizu
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Aya Ainomizu Empty
PisanieTemat: Re: Aya Ainomizu   Aya Ainomizu EmptySro Gru 18 2013, 21:22

Magia: Teraz spoko.

PWM:

1. Zależne od MG. Jeśli dziewczyna jest w walce/na misji/evencie deszcz nie wystąpi - chyba, że MG postanowi inaczej. Tak jak napisałaś niebo musi być wcześniej zachmurzone i "zbierać się na deszcz". Zabieg czysto fabularny.
2. Nie, nie przejdzie to "niezależnie od tego czy jest niespodziewany". Jak jest niespodziewany, to jest niespodziewany i w związku z tym dziewczyna niekoniecznie musi zdążyć użyć swojego PWM.
3. Puszka (czyli około 400ml).
4. Nie, nie przejdzie xD. Nie jako PWM.

Zaklęcie:

1. Jeszcze na wszelki wypadek zapytam czy według Ciebie jest zwrot "jednoczy się z wodą"?
2. Opisz dokładniej w jaki sposób się to dzieje.
3. Rozmiar piłki do tenisa. Obrażenia jak na poziomie rangi C czyli niezagrażające życiu same w sobie. Czas trwania: 2 posty (jeśli do tego czasu nie zostaną użyte bańki to przepadają).
4. Ok.
5. Ok.
6. Co to jest "brama przynależna typu magii"? Chwilę potem piszesz o okręgu więc coś jest nie tak. Jak ta brama/okręg jest umiejscowiona? W powietrzu, na ziemi, gdzie?
Średnica tego strumienia to maksymalnie 40-50 centymetrów. Zasięg do 10 metrów, przy czym im dalej przeciwnik tym atak słabszy. Siła odrzutu zależna od działań przeciwnika oczywiście, bo podczas gdy jednego odrzuci, to drugi mocarz może próbować się jakoś przeciwstawić zaklęciu. Czas trwania 2 posty jest okej.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Aya


Aya


Liczba postów : 21
Dołączył/a : 17/12/2013

Aya Ainomizu Empty
PisanieTemat: Re: Aya Ainomizu   Aya Ainomizu EmptySro Gru 18 2013, 21:44

Korekty naniesione, przynajmniej tak mi się wydaje. Sorry za usunięcie kolorka!
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1785-aya-ainomizu
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Aya Ainomizu Empty
PisanieTemat: Re: Aya Ainomizu   Aya Ainomizu EmptySro Gru 18 2013, 23:05

Jeszcze Cię trochę pomęczę, ale to już końcówka ;).

Magia: Jedna rzecz która mi umknęła, jakkolwiek jest to rzecz oczywista. Dopisz nazwę magii. Tak, dla przejrzystości KP.

PWM:
1. Ok. (tylko proszę zmień to "tak jak napisałaś", bo brzmi jakbyś prowadziła dialog sama ze sobą)
2. Dopisz wzmiankę o tym, że faktycznie to ciało Ayi zamienia się w wodę, bo w tym momencie nie jest to oczywiste (ktoś mógłby uznać, że Aya tworzy nowe ciało obok lub coś w tym stylu).
3. Ok.

Zaklęcia:
1. Ok.
2. Ok, choć tak jak sama napisałaś, na Ciebie również w tym czasie pada i choć więcej pada wokół przeciwnika, to parasol łatwo zniweluje ten problem (zaklęcie nie wygeneruje wokół przeciwnika jakiegoś sztormu, a jedynie jak sama piszesz nieco zwiększy gęstość opadów).
3. Ok.
4. Ok.
5. Ok. (ewentualnie popraw kilka literówek, które się tam pojawiły, bo zjadłaś kilka słów)
6. Ok.

Ach, dopiero co mi została zwrócona na to uwaga: MASZ CZTERY UMIEJKI, A MOŻESZ TYLKO TRZY NA START. Wyrzuć jedną. Plus wyrzuć z KP opisy kolejnych poziomów umiejek, wystarczą tylko nazwy.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Aya


Aya


Liczba postów : 21
Dołączył/a : 17/12/2013

Aya Ainomizu Empty
PisanieTemat: Re: Aya Ainomizu   Aya Ainomizu EmptyCzw Gru 19 2013, 15:54

Wydaje mi się, że teraz wszystko ok. Faktycznie, trochę mnie wymęczyłaś:)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1785-aya-ainomizu
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Aya Ainomizu Empty
PisanieTemat: Re: Aya Ainomizu   Aya Ainomizu EmptyCzw Gru 19 2013, 19:16

Akcept techniczny~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Aya Ainomizu Empty
PisanieTemat: Re: Aya Ainomizu   Aya Ainomizu EmptyCzw Gru 19 2013, 19:33

...To opisowy akcepty tys.

Swoją drogą nie trzeba zaznaczać zmian kolorkiem - przeglądarki mają takie coś jak 'znajdź słowa' więc łatwo sprawdzić zmiany~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Sponsored content





Aya Ainomizu Empty
PisanieTemat: Re: Aya Ainomizu   Aya Ainomizu Empty

Powrót do góry Go down
 
Aya Ainomizu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.