HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Medusa Gorgon




 

Share
 

 Medusa Gorgon

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Medusa


Medusa


Liczba postów : 9
Dołączył/a : 01/07/2013

Medusa Gorgon Empty
PisanieTemat: Medusa Gorgon   Medusa Gorgon EmptyPią Lip 05 2013, 00:17

Imię: Medusa
Pseudonim: "Wężowa Wiedźma"
Nazwisko: Gorgon
Płeć: Kobieta
Waga: 176 cm
Wzrost: 61 kg
Wiek: 22
Gildia: -
Miejsce umieszczenia znaku gildii: -
Klasa Maga: 0

Wygląd: Medusa jest kobietą średniej budowy, nieszczególnie umięśnioną. Jedną z jej cech charakterystycznych są tatuaże na całej długości ramion złożone z dużych, czarnych kropek, które razem formują kształt dwóch węży. Ma złote oczy, grubo podkreślone kredką i czarne, nastroszone włosy z dwoma, długimi pasmami otaczającymi twarz z obu stron, które zwijają się na piersiach jak węże z kaduceusza. Najczęściej, ubrana jest w czarny, sięgający do kolan, kostium z kapturem. Sam kaptur udekorowany jest po bokach znakami przypominającymi oczy co, w połączeniu z fryzurą Medusy, stwarza wrażenie otwartej paszczy węża, gdy go zakłada. Na plecach Medusy widnieje ogromny tatuaż w kształcie strzałki w dół. Tatuaż ten, używany jest jako „ogon”. Warto wspomnieć, że dziewczyna często chodzi boso, jeśli nie używa żadnego przebrania, a jej palce u stóp oraz paznokcie pomalowane są na czarno z żółtymi strzałkami w górę.

Charakter: Medusa sprawia wrażenie kobiety neutralnej, nieczułej i obojętnej na wszystko co się wokół niej dzieje. Otacza ją ta specyficzna aura, która odpycha ludzi, ale to w sumie dobra rzecz – dzięki temu, ma ona spokój. Jeśli trzeba podjąć się jakiegoś zadania zleconego, to wykona je, traktując wszystko jak codzienną rutynę. Medusa ma również nawyk siadania ze skrzyżowanymi nogami oraz w dziwnych miejscach (na stoliku zamiast na krześle dołączonym do niego, na parapecie okna, na grupie pokonanych przeciwników). Bardzo często, chcąc się zrelaksować, lub skupić swoją magię, powtarza mantrę: „~Nake, Snake, Cobra, Cobabra~”.  

Historia:
Medusa urodziła się i wychowała w Bosco, królestwie na wschód od Fiore. Była to kraina otoczona zewsząd gęstymi lasami i puszczami, w których zawsze było pod dostatek zwierzyny. Głównie z tego powodu właśnie, królestwo Bosco szczyciło się swoimi znakomitymi łucznikami i myśliwymi. Zwłaszcza powodzeniem cieszyła się doborowa armia najemników - łucznicy Yuyan. Ale dlaczego mówię o nich, a nie o naszej wężowej czarodziejce? Cóż… cofnijmy się nieco w przeszłość. W czasy, gdy w Bosco dostęp do magii mieli jedynie najwyżej postawieni urzędnicy i doradcy króla, oraz gdzie za uprawianie czarnoksięstwa wśród niższych klas karano śmiercią. Cofnijmy się 10 lat przed obecnymi wydarzeniami:
W czasy, gdy to Najwyższa Kapłanka, Arachne, postanowiła uchronić swoją wnuczkę, Medusę, od zostania jej następczynią. Zgodnie z prawem, dziewczynka miała być poddana rytuałowi, w którym cała jej moc magiczna zostanie wtłoczona do „Kamienia Bogów”, wielkiego, oszlifowanego bloku cennego szafiru, stanowiącego święty obiekt w królestwie. Wtedy, za pomocą ofiary z własnej krwi, Medusa miała wydobywać niewielkie porcje energii magicznej z kamienia i używać jej dla dobra państwa, a zwłaszcza jego armii. Bosco słynęło ze swoich oddziałów strzeleckich, których strzały nigdy nie chybiały celu, posiadały właściwości paraliżujące, lub mogły zabić przez lekkie draśnięcie. Wszystko to dlatego, że przed każdą większą misją Najwyższa Kapłanka, używając mocy kamienia i daniny krwi, wzmacniała strzały i łuki wojowników. I właśnie taki los miał spotkać Medusę. Miała zostać jedynie pośrednikiem dla magii. Już zyskała nawet specjalne tatuaże, wykonane wzdłuż linii energetycznych, przez które płynie w człowieku Eternano. Każda Najwyższa Kapłanka posiadała podobne tatuaże, a ich zadaniem było kontrolowanie dystrybucji mocy. Jeśli któraś wyzwoliłaby zbyt dużo, lub zbyt mało, mocy – znaki reagowały automatycznie, posyłając do układu nerwowego silne uczucie bólu. Babcia Arachne chciała temu zapobiec. Niestety, intencje były dobre, samo wykonanie – już nie do końca.  
Zbierając tyle energii, ile była w stanie, Arachne przebiła swoje serce, podczas odprawiania rytuału pieczętującego. Cała magiczna moc Medusy miała być zamknięta w bransoletce o wężowym kształcie, którą dziewczynka dostała na piąte urodziny. Jednakże babcia nie zdążyła dokończyć rytuału i skonała, nim domknęła formułę zaklęcia. Strażnicy byli już pod drzwiami a Medusie pozostało tylko uciekać. Nie miała gdzie. Jedyne wyjście było okupowane przez straż, a inną opcją było okno. Na wysokości trzeciego piętra. Dziewczynka, nie mogąc nic wymyślić, schowała się za długą firanką. Wpadli strażnicy. Widząc ciało, byłej już, Najwyższej Kapłanki postanowili przeszukać jej kwaterę. Wtedy, mała Medusa po raz pierwszy odczuła prawdziwy strach. Była bez mocy, bez jakichkolwiek szans na przeżycie. Zwykłe dwunastolatka przeciw grupie wyszkolonych strażników. Jednak, po chwili, dziewczynka zauważyła, że tatuaże, które miały kontrolować jej moc, odpadają. Po prostu spadają ze skóry na podłogę, zwijając się w podłużne kształty i wydając syki. Tatuaże przeobraziły się w węże. Małe, czarne wężyki z czerwonymi oczkami. Gadzinki popełzły wprost na jednego ze strażników i, po kontakcie z jego ciałem, znów stały się tatuażami. Jednak teraz, wspinały się wyżej i wyżej aż nie dotarły do ust gwardzisty. Gdy ostatni wąż zniknął, mężczyzna zaczął zwijać się z bólu, pluć krwią i tarzać się po podłodze. Zwróciło to uwagę jego kolegów, a Medusie dało okazje do ucieczki.
Niedoszła Najwyższa Kapłanka królestwa Bosco opuściła jego terytorium, po uprzednim zabraniu niewielu najpotrzebniejszych rzeczy. Dziewczyna przez kilka lat wędrowała po okolicznych miastach i wioskach, dotarła nawet do Fiore. Tam, odkryła w sobie magię oraz talent do sporządzania leków i trucizn. I do tej pory z tego żyje, zbada, wykona lekarstwo, czasem podtruje kogoś na zlecenie dla większej ilości klejnotów w kieszeni. Odkryła, że Wężowa Bransoleta, w której babcia Arachne zamknęła jej moc, działa teraz jako źródło jej magii. Jeśli Medusa zdejmie ją, staje się normalnym człowiekiem. Jest odcięta od swojej energii. Teraz, jako podróżny mag, dziewczyna rozpoczęła życie w królestwie Fiore. Oto historia Medusy Gorgon.  

Umiejętności:
- Retoryka [lv. 1]
- Mistrz Trucizn [lv. 1]
- Medyk [lv. 1]

Ekwipunek:
Wężowa Bransoleta | Niewielka Torba [w której znajdują się: mała fiolka trucizny paraliżującej x2, mała fiolka trującego gazu x3, antidota na w/w trucizny] | Mała Lacrima, używana do "Snake Vision"

Rodzaj Magii:
Magia Tatuaży: ("Irezumi Mahō") Magia polegająca na tworzeniu i kontroli tatuaży na ciele użytkownika i formowania ich w różnego rodzaju efekty. Za pomocą energii magicznej, rzucający może poruszać tatuażami na własnym ciele oraz odłączać je od siebie i materializować, co pozwala na atak nimi. Magia ta, pozwala również na umieszczanie (bezboleśnie) tatuaży na ciele innych osób.

Pasywne Właściwości Magii:

  • Tworzenie/Usuwanie Tatuaży: Użytkownik potrafi stworzyć lub usunąć dowolny tatuaż. Dodatkowo, jeśli rzucający tego zechce, przez kontakt fizyczny, może wytworzyć tatuaż na ciele innej osoby.

  • Light Snake: Medusa ożywia na swoim ciele wężowe tatuaże i "zrzuca" je tworząc zwierzaczki. Jako, że nie są to prawdziwe węże, nie zatrują nikogo. Używane są do celów zwiadowczych oraz lokalizujących. Medusa może dokładnie określić pozycję każdego zrzuconego węża. Maksymalna ilość zrzuconych tatuaży to 15 małych węży. (nie takich jak na obrazku. On ma za zadanie tylko zilustrować proces jak z kropek tworzy się wąż).

  • Snake Vision: Za pomocą wężowych tatuaży wypuszczonych na zwiad, Medusa może obserwować środowisko ich oczami. Maksymalna ilość wężowych kamer, przez które można patrzeć jednocześnie to 2.

  • Tail Snake: Pierwszy tatuaż Medusy może opuścić jej ciało tylko częściowo, formując ogon. Jest on na tyle mocy, by utrzymać dziewczynę w powietrzu, pozwalając jej uniknąć ataków prowadzonych "po ziemi", lub podnieść się natychmiastowo po otrzymaniu obrażeń. Sam ogon ma długość 1,5 metra i właśnie na takiej odległości może atakować.


Zaklęcia: (pozostaje jeszcze 15 pkt.)

Ranga C:

  • Vector Arrow: Tatuaże-kropki opuszczają ciało i rozciągają się, tworząc strzałki, uderzające w przeciwników. Strzał tych, można używać zarówno do cięcia jak i przebijania przeciwnika. Na obecnym poziomie, strzały lecą po linii prostej i mogą zmienić kierunek maksymalnie 2 razy. Medusa, póki co, może wytworzyć 10 strzał na raz.

  • Vector Plate: Użytkownik tworzy na podłożu dużą strzałkę. Każda osoba czy przedmiot znajdujący się nad strzałką na wysokości 2 metrów zostanie wysłany w kierunku, który strzałka pokazuje. Zaklęcie może zostać użyte do odepchnięcia przeciwnika od siebie lub wystrzelenia rzucającego do celu, dodając jednocześnie szybkości. Na chwilę obecną, Medusa może na raz stworzyć i utrzymać 3 Vector Plate, które znikają po upływie 2 postów. Vector Plate mogą być tworzone tylko na stałym gruncie, nie w powietrzu ani na wodzie.


Ranga B:

  • Snake Bomb: Medusa uwalnia kilka tatuaży, wpuszczając je w organizm przeciwnika, przy kontakcie fizycznym. Tatuaże te są przeładowane energią magiczną tuż przy punkcie krytycznym. Normalnie, pozostaną uśpione przez okres 5 postów, po czym znikają, pozostawiając po sobie efekt nudności. Medusa jednak może kazać im się obudzić. Wtedy burzy się zawarta w nich energia, gwałtownie opuszczając ciało. Energia Medusy i energia w ciele przeciwnika, z racji niekompatybilności, kłócą się usiłując wypchnąć jedna drugą, powodując obrażenia wewnętrzne. Po wszystkim, tatuaże wracają na ciało Medusy.


Ostatnio zmieniony przez Medusa dnia Czw Lip 11 2013, 22:42, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Medusa Gorgon Empty
PisanieTemat: Re: Medusa Gorgon   Medusa Gorgon EmptyNie Lip 07 2013, 08:29

Cytat :
dziewczyna go zakłada. Na plecach Medusy widnieje ogromny tatuaż w kształcie strzałki w dół. Tatuaż ten, używany jest jako „ogon”. Warto wspomnieć, że dziewczyna
Powtórzenie...Swoją drogą w wyglądzie strasznie często występuje 'dziewczyna' albo 'Medusa'.

Cytat :
wokół niej dzieje. Jest wokół niej
Powtórzenie.

Cytat :
Dziewczynka. nie mogąc nic wymyślić
Zbędna kropka...wręcz nie powinna tutaj być.


Znalazłam więcej błędów, ale nie wypisywałam. Akcept części opisowej.
Magię sprawdzi ktoś inny.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Melior


Melior


Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012

Medusa Gorgon Empty
PisanieTemat: Re: Medusa Gorgon   Medusa Gorgon EmptyPią Lip 12 2013, 01:16

PWM

Tworzenie/Usuwanie Tatuaży - ten tatuaż na innych byłby stały?

Light Snake - Mogę pozwolić maksymalnie na 3 o rozmiarze 15cm.

Snake Vision - przerób że na post możesz zerknąć po razie dwoma wężami i wizje trwają nie więcej niż 10 sekund.

Tail Snake - To jest jak dodatkowa kończyna, czy pojawia się tylko na moment.

Jak zrobimy PWM to ruszymy czary.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t71-konto-meliora https://ftpm.forumpolish.com/t64-melior-von-terks https://ftpm.forumpolish.com/t1202-grande-equazione-ksiega-czarow-meliora
Medusa


Medusa


Liczba postów : 9
Dołączył/a : 01/07/2013

Medusa Gorgon Empty
PisanieTemat: Re: Medusa Gorgon   Medusa Gorgon EmptyPią Lip 12 2013, 12:32

PWM

1) Dopóki nie zdejmę go z innych to tak.

2) a te 3 mogą dzielić się na jeszcze mniejsze?

3) ok

4) W sumie, wysuwa się z tatuażu, atakuje z wraca, wiec raczej opcja nr 2
Powrót do góry Go down
Melior


Melior


Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012

Medusa Gorgon Empty
PisanieTemat: Re: Medusa Gorgon   Medusa Gorgon EmptyPią Lip 12 2013, 19:28

PWM

1 - ech, niech będzie, znak nieco większy od dłoni, trzeba dotknąć danego miejsca.

2 - rozdrobnienie nie, ale zamiast 3 po 15cm, mogę dać 5 po 10 cm. Dlatego wybierz.

4 - Ech skoro atakuje to i tak nie bardzo na pwm się nadaje, a prędzej na D. Tak więc trzeba by to przerobić.

Czary

Vector Arrow - 1 zakręt i napisz że obrażenia są stosowne na czar c.

Vector Plate - mogę to puścić ale proszę o choć śladowe nawiązanie do magii tatuaży.

Snake Bomb - Ok, możesz tego użyć na 1 osobie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t71-konto-meliora https://ftpm.forumpolish.com/t64-melior-von-terks https://ftpm.forumpolish.com/t1202-grande-equazione-ksiega-czarow-meliora
Sponsored content





Medusa Gorgon Empty
PisanieTemat: Re: Medusa Gorgon   Medusa Gorgon Empty

Powrót do góry Go down
 
Medusa Gorgon
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Niezaakceptowane
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.