HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Daizoku




 

Share
 

 Daizoku

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Daizoku


Daizoku


Liczba postów : 3
Dołączył/a : 18/06/2013

Daizoku Empty
PisanieTemat: Daizoku   Daizoku EmptySob Cze 22 2013, 20:52

Imię: Daizoku
Pseudonim: Zoku
Nazwisko: Gaku
Płeć: Samiec
Waga: )70 kg
Wzrost: 168 cm
Wiek: 25 lata
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Na lewej piersi, zielony.
Klasa Maga: Jak każdy klasa 0

Wygląd: Zoku jest niezbyt wysokim mężczyzną i wygląda na silnego. Ma bardzo dobrze rozwiniętą tkankę mięśniową i jest nieprzeciętnie silny. Szerokie, umięśnione ramiona, "kaloryfer„ na brzuchu i masywne nogi zaczynają dopełniać obraz jego sylwetki. Dodać do tego zielone włosy i biały garnitur z kapeluszem, założony na ciemnogranatową koszule i czerwony krawat. Ponadto pociągła, trójkątna twarz okraszona rzadkim zarostem. Dodatkowo złote oko, jedno, bo drugie ma zakryte czarną przepaską. Warto zauważyć, że na jego twarzy często gości błogi wyraz kiedy zaspokaja swój nikotynowy głód, a kiedy indziej groźnie przymrużone oczy z papierosem w ustach kiedy zaczyna być poważny.

Charakter: O jego charakterze można powiedzieć dwa słowa „Zasady Dżentelmena „. Kodeks ten charakteryzuje cały jego charakter, a oto jego przykazania:

1. Być uprzejmym dla kobiet.
2. Zawsze stawać po stronie kobiet.
3. Nigdy nie bić kobiet.
4. Na każdą obrazę reagować ( czyli jak ktoś chce dostać to dostanie).
5. Zawsze mieć przy sobie zapas papierosów ( jak ich nie ma, to może dostać lekkiego zajoba).
6. Nie przeklinać.
7. Być kulturalnym.
8. Nie przegrywać.
9. Nie kłamać.
A teraz w ramach dodatkowych informacji, to nie Zoku przystosował się do tych reguł, ale te reguły zostały dopasowane do jego charakteru. Trzeba nadmienić, że kobieta to dla niego to każda przedstawicielka płci przeciwnej, z wyjątkiem tych które chcą go zabić. Co zdarzyło się parę razy. W każdym razie przestrzega tych zasad bardzo sumiennie.
  Historia:
No cóż nie wiem czemu, ale nie lubię tego punktu. W każdym razie jak trzeba to trzeba. To zaczynamy…
Daizoku urodził się w …yhm… sam nie wie gdzie. Jego pierwsze wspomnienia pochodzą z sierocińca jak miał jakieś 5 może 6 lat. Sierociniec jak sierociniec, dzieci się bawią, to znaczy młodsze w berka, rzucają się patykami, w chowanego. Czasami prawie go adoptowali, ale niestety się nie udawało. Spędził tak parę lat, zdobył wiernych kumpli. Później miał w końcu to dziesięć lat i stracił nadzieje na adopcje, ale w zabawach nastąpił Level Up i teraz z kumplami się bili, rzucali kamieniami i robili nowym chrzest w toalecie. Minęło kolejnych parę latek no i w dniu trzynastych urodzin nastąpił przełom w jego życiu. Po raz pierwszy spróbował fajek. Kiedy jego koledzy pierwszy raz tego spróbowali krztusili się, a on zaciągnął się jak zawodowiec. Od tamtej pory palenie stało się jego pasją. I tak w błogim nastroju upłynął kolejny rok jego życia i niespodziewanie, ku wielkiemu zdumieniu jego rówieśników i jeszcze większemu administracji ( która nawiasem  mówiąc czekała aż skończy 16 lat i wyrzucić go z ośrodka z pożegnalnym kopem w dupę), został adoptowany. Jego nowym rodzicem był jakiś staruszek z długą siwą brodą. Facet był jakiś taki dziwny, nazywał się Samunel chodził w garniturze w lato i nosił stalowe rękawice. Pierwsza myśl która przyszła mu do głowy to -Co z tym gościem nie tak?-  Po chwili przedstawił się mu i kazał spkować mu cały jego dobytek. Zoku powiedział mu, że to co ma na sobie to wszystko co ma. Samunel porządnie się zdziwił, ale po chwili wzruszył ramionami i kazał mu za nim iść. Kiedy wyszli z budynku i opuścili teren jego dotychczasowego domu, chłopak poczuł dziwny żal w piersi. Szybko stłamsił to uczucie i szedł za swoim nowym opiekunem. Pytał go o różne rzeczy ale staruszek odpowiadał później. Po pewnym czasie, kiedy doszli do jakiejś gospody staruszek zaczął odpowiadać na jego pytania
- Dlaczego mnie adoptowałeś?-
_ Bo się mi spodobałeś.- padła odpowiedź. Chłopak poczuł dreszcz na plecach, słyszał o takich zboczeńcach, zaczął więc powoli przesuwać się w stronę drzwi. Samunel najwyraźniej to zauważył i się zaśmiał. – Spokojnie, żartowałem. To przysługa dla twojego ojca.- Odpowiedział staruch-Umarł, uratowawszy mnie i moją żonę, więc teraz mu odpłacę.- Kontynuował Samunel.- Nauczę cię magii chłopcze, bo sam jestem magiem. –Phii- pomyślał chłopak i jakby ten staruszek czytał w myślach, w jego dłoni zapłonął ogień. Zoku poczuł respekt.- Kiedy zaczynamy?- zapytał chłopak.- Chciałbyś, najpierw zajmiemy się twoim ubraniem, potem zachowaniem, a na końcu magią. – Chłopak nic na to nie odpowiedział. I tak zaczęła się jego pięcioletnia nauka. Było fajnie, chociaż jego nauczyciel często używał mydła kiedy uznawał, że jego wychowanek zachował się nie uprzejmie. Kiedy w końcu chłopak opanował wszystkie umiejętności i nauczył się stosować magię, jego przybrany ojciec zaproponował by Zoku towarzyszył mu w podróży. Zoku się oczywiście zgodził. Spędził tak z Samunelem kilka kolejnych lat, aż w końcu staruszek powiedział mu, żeby odnalazł dołączył do Gildii Fairy Tail.- Ja jestem już stary i niedługo umrę i chcę żebyś dołączył do gildii Fairy Tail, gdzie przeżyłem najwspanialsze  lata młodości.- Kilka miesięcy później umarł ze starości, a Zoku pogrążył się w żałobie na miesiąc po przybranym ojcu. Kiedy się już pozbierł postanowił, że będzie żył tak by jego ojciec był z niego dumny. Po paru miesiącach przybył do Magnolii i dołączył do Fairy Tail i teraz właśnie zaczyna się jego prawdziwa przygoda.



Umiejętności: Walka wręcz [lv 1], Zapasy magiczne [lv 1], Łamacz kości [lv 1]



Ekwipunek:
- Stalowe rękawice warzące około 10 kg każda, zdolne do zatrzymania ostrza miecza. Można na nie zakładać pierścienie.
- Magiczne pierścienie.

Rodzaj Magii: Magia Pierścieni – jest to magia która polega na wzmacnianiu własnej magii mocą pierścieni i korzystaniu z ich właściwości. Pierścieniom przypisane są rangi odpowiadające im siłą i tak są: słabe pierścienie (ranga D), zwykłe pierścienię (ranga C), silne pierścienie (ranga B), lordowskie pierścienie (ranga A), książęce pierścienie (ranga S), królewskie pierścienie (ranga SS).



Pasywne Właściwości Magii
- Znawca Pierścieni :Zoku potrafi rozpoznać magiczne pierścienie
-Ograniczenia: Zoku potrafi w ograniczony sposób korzystać z mocy pierścieni.
- Przełamanie: Im większa ranga maga tym silniejsze efekty wywołują pierścienie.

Zaklęcia:

Nazwa: Teleportacja
Ranga: D
Opis: Korzystając ze słabszego pierścienia teleportacji Zoku potrafi przemieszczać się na krótkie odległości ( około 2 metrów). Można wielokrotnie stosować na rundę.
 
Nazwa: Zmrożenie
Ranga: C
Opis: Zoku zamraża powierzchnie poszczególnych części ciała przeciwnika poprzez dotyk i moc pierścieni zamrożenia.
 
Nazwa: Siła
Ranga: C
Opis: Zoku wzmacnia siłę swoich ciosów magią pierścienia siły. Siła jest dwukrotnie większa na okres jednego postu.
 
Nazwa: Sen
Ranga: C
Opis: Daizoku usypia przeciwnika na okres jednego posta za pomocą pierścienia snu. Wyjątek stanowi kiedy złapie się przeciwnika za twarz. Wtedy osob schwytana zapada w śpiączkę na jeden dzień.
 
Nazwa: Ognista Pięść
Ranga: B
Opis: Korzystając z mocy silnego pierścienia ognia Zoku powleka swoje rękawice warstwą skondensowanego płomienia, który ma konsystencję i temperaturę rozpalonego do czerwoności żelaza. Czar trwa dwa posty.


Ostatnio zmieniony przez Daizoku dnia Pon Cze 24 2013, 17:09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Pheam


Pheam


Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012

Daizoku Empty
PisanieTemat: Re: Daizoku   Daizoku EmptyNie Cze 23 2013, 14:30

Ekwipunek: 
- Stalowe rękawice warzące około 10 kg każda, zdolne do zatrzymania ostrza miecza. Można na nie zakładać pierścienie. - Rly? Powiedź mi, jak ty chcesz walczyć, mając tak ciężkie rękawice? Rozumiem 1 kg, rozumiem... ale 10 kg? Pls.
- Magiczne pierścienie.  - ILE?

Rodzaj Magii: Magia Pierścieni – 
Okey, jest dobry. "Jest to magia, która polega na wzmacnianiu własnej magii mocą pierścieni".... Twoją magią jest magia pierścieni, więc używam pierścieni, żeby wzmocnić sobie magię pierścieni, która pozwala mi na używanie pierścienie, które wzmacniają moją magię pierścieni, aby mógł używać pierścieni, które mnie wzmacniają... MASŁO MAŚLANE. Ogarnij ten opis. Zresztą ... rangi pierścieni? Mam rozumieć, że jeden pierścień to jedno zaklęcie? Bo wiesz, że po za zaklęciami i PWM nie będziesz mógł ich używać?


Pasywne Właściwości Magii 
- Znawca Pierścieni :Zoku potrafi rozpoznać magiczne pierścienie - okey...
-Ograniczenia: Zoku potrafi w ograniczony sposób korzystać z mocy pierścieni. - WUUUUT? Że co urwa?
- Przełamanie: Im większa ranga maga tym silniejsze efekty wywołują pierścienie. - kolejne wtf... Odpada.

Zaklęcia: 
Nazwa: Teleportacja - Lol, nope. Teleportacja conajmniej na C. W dodatku dam Ci raz na trzy tury jeden teleport...

Nazwa: Zmrożenie - Hym... Okey, ale możesz zamrozić tylko jedną cześć ciała na raz. Zamraża na 2 tury. Przy czym można tą pokrywę lodową rozwalić.
 
Nazwa: Siła - okey, a następne użycie po 3 turach.

Nazwa: Sen - Odpada.
 
Nazwa: Ognista Pięść - Że cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo? Odpada o.o
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4715-pheam-darksworth
Daizoku


Daizoku


Liczba postów : 3
Dołączył/a : 18/06/2013

Daizoku Empty
PisanieTemat: Re: Daizoku   Daizoku EmptyPon Cze 24 2013, 07:52

1. Fakt trochę przesadziłem z tymi rękawicami. Kłóciłbym się, że się jednak da walczyć w czymś takim. Jednak zaczynać grę od kłótni to zły znak, więc zmniejszy się ciężar jednej do 4 kg i już na spokojnie można walczyć. Tylko ciosy będą trochę wolniejsze.

2. Te których używam do zaklęć. Czyli powiem po tym jak ustalimy zaklęcia.

3. To co powiesz na opis
Magia pierścieni:
Magia zaliczana do magii przedmiotu. Polega na wykorzystaniu właściwości magicznych pierścieni w zaklęciach. Pierścienie te napędza się własną magią.

Nie wiem czemu, ale znów coś takiego jak masło maślane mi z tego wyszło, lecz powinno być lepiej.
Co do rang chodziło mi bardziej o maksymalną rangę zaklęcia jaką można uzyskać z pierścienia bez niszczenia go. Oczywiście jeden pierścień można wykorzystywać do kilku zaklęć. Teraz wpadł mi do głowy pomysł aby zmienić koncept zaklęć. Zamiast opisywać poszczególne zaklęcia, to opisać poszczególne pierścienie i moce jakie można z nich wydobyć.

4.
Ograniczenia: co w tym niezrozumiałego. Po prostu może stosować pierścienie tylko, że w bardzo okrojonej formie.  Na przykład:
Wykorzystując pierścień ognia może stworzyć płomyk, pierścień teleportacji może przenieść paczkę fajek do ręki postaci. Takie tam niegroźne sztuczki.

Przełamanie: niech będzie trochę przesadziłem.

5. No to może zamiast teleportacji dać

Portal: przy użyciu pierścienia teleportacji otwiera się dwa nie wielkich rozmiarów portale którymi można przesłać wiadomość, podsłuchiwać, wysłać komuś pięść na spotkanie z twarzą.

6. Chodziło mi bardziej o to, że przeciwnika strasznie to boli i nie może się skoncentrować dopóki nie rozbije tej skorupy i miało to trwać 1 turę.

7. Dobra mi to pasuje.

8. AAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllleeeeeeeeee dlaczegooooooooooooooooooooo!!! No cóż, trzeba iść dalej. To ja chcę :
Wietrzne przenoszenie: raz na turę mag koncentruje magię wiatru z pierścienia nogach co pozwala mu się błyskawicznie przenieść o pewną odległość w linii prostej. Maksymalnie 5 metrów.

9. Będę spokojny, BĘDĘ SPOKOJNY, BĘDĘ SPOKOJNY DO CHOLERYYY!!!!! A teraz na serio
szkoda, że to zaklęcie nie przeszło. Wezmę zamiennik.

Potęga pioruna:
Mag wykorzystuje pierścień błyskawicy, aby stymulować prądem swoje mięśnie. Uzyskuje dzięki temu niemal boską siłę i prędkość. Trwa 2 tury. Można stosować raz na 5 tur inaczej mag za częstsze stosowanie nie będzie mógł się ruszać przez tydzień.


Ostatnio zmieniony przez Daizoku dnia Pon Cze 24 2013, 17:03, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Daizoku Empty
PisanieTemat: Re: Daizoku   Daizoku EmptyPon Cze 24 2013, 08:04

Na wstępie wspomną, że czcionka jest straszna...Od razu wiadomo, że się czytać będzie bo jest strasznie ścieśniona...

Cytat :
to dla niego to
Powtórzenie.

Cytat :
tych które
Przed KTÓRE zawsze przecinek.

Cytat :
staruszek odpowiadał później. Po pewnym czasie, kiedy doszli do jakiejś gospody staruszek
Powtórzenie.

Cytat :
żeby odnalazł dołączył
To żeby odnalazł czy żeby dołączył? Jak oba to źle napisane...


Spooro błędów, ale nie wypisywałam wszystkich jak widzisz - nawet pewnie połowy nie dałam...Aczkolwiek jest co trza...więc akcept części opisowej.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Pheam


Pheam


Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012

Daizoku Empty
PisanieTemat: Re: Daizoku   Daizoku EmptyWto Cze 25 2013, 17:41

Daizoku napisał:
1. Fakt trochę przesadziłem z tymi rękawicami. Kłóciłbym się, że się jednak da walczyć w czymś takim. Jednak zaczynać grę od kłótni to zły znak, więc zmniejszy się ciężar jednej do 4 kg i już na spokojnie można walczyć. Tylko ciosy będą trochę wolniejsze.

2. Te których używam do zaklęć. Czyli powiem po tym jak ustalimy zaklęcia.

3. To co powiesz na opis
Magia pierścieni:
Magia zaliczana do magii przedmiotu. Polega na wykorzystaniu właściwości magicznych pierścieni w zaklęciach. Pierścienie te napędza się własną magią.

Nie wiem czemu, ale znów coś takiego jak masło maślane mi z tego wyszło, lecz powinno być lepiej.
Co do rang chodziło mi bardziej o maksymalną rangę zaklęcia jaką można uzyskać z pierścienia bez niszczenia go. Oczywiście jeden pierścień można wykorzystywać do kilku zaklęć. Teraz wpadł mi do głowy pomysł aby zmienić koncept zaklęć. Zamiast opisywać poszczególne zaklęcia, to opisać poszczególne pierścienie i moce jakie można z nich wydobyć.

4.
Ograniczenia: co w tym niezrozumiałego. Po prostu może stosować pierścienie tylko, że w bardzo okrojonej formie.  Na przykład:
Wykorzystując pierścień ognia może stworzyć płomyk, pierścień teleportacji może przenieść paczkę fajek do ręki postaci. Takie tam niegroźne sztuczki.

Przełamanie: niech będzie trochę przesadziłem.

5. No to może zamiast teleportacji dać

Portal: przy użyciu pierścienia teleportacji otwiera się dwa nie wielkich rozmiarów portale którymi można przesłać wiadomość, podsłuchiwać, wysłać komuś pięść na spotkanie z twarzą.

6. Chodziło mi bardziej o to, że przeciwnika strasznie to boli i nie może się skoncentrować dopóki nie rozbije tej skorupy i miało to trwać 1 turę.

7. Dobra mi to pasuje.

8. AAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllleeeeeeeeee dlaczegooooooooooooooooooooo!!! No cóż, trzeba iść dalej. To ja chcę :
Wietrzne przenoszenie: raz na turę mag koncentruje magię wiatru z pierścienia nogach co pozwala mu się błyskawicznie przenieść o pewną odległość w linii prostej. Maksymalnie 5 metrów.

9. Będę spokojny, BĘDĘ SPOKOJNY, BĘDĘ SPOKOJNY DO CHOLERYYY!!!!! A teraz na serio
szkoda, że to zaklęcie nie przeszło. Wezmę zamiennik.

Potęga pioruna:
Mag wykorzystuje pierścień błyskawicy, aby stymulować prądem swoje mięśnie. Uzyskuje dzięki temu niemal boską siłę i prędkość. Trwa 2 tury. Można stosować raz na 5 tur inaczej mag za częstsze stosowanie nie będzie mógł się ruszać przez tydzień.


1- W takim razie okey, ale obrażenia zwiększą się nie znacznie. Za takie rękawice... [Potem dopiszę cenę, bo ja się na tym nie bardzo znam i muszę się z ludźmi konsultować.]

2- Hm...

3- To znaczy wiesz, chodziło mi o to, że twoja magia pozwala na używanie takich pierścieni, a z tamtego opisu wychodziło, że te pierścienie wzmacniały twoją magią, która jest magią pierścieni, więc... to trochę dziwne. A co do tych pierścieni - okey, teraz rozumiem.

4- To trzeba było mi to napisać, gdyż nie zbyt zrozumiałem założenie tego PWM z poprzedniego opisu. Hm... Nie groźne sztuczki okey, ale nic, co mogłoby zostać wykorzystane ofensywnie.

5- To znaczy, bardziej chodziło mi, że teleportacja nie przejdzie na poziomie D, tylko jak już na C, hm... Już bym wolał Ci pozwolić na tą teleportacje, niż na te portale. Jak już to TP możesz używać raz na 4 rundy no i ten zasięg 2 metrów.

6- A, chyba że tak... A nie wolałbyś skorupy, która przeszkadzałaby w swobodnym poruszaniu ową zamrożoną kończyną? Bo właściwie taka zimna lodowa skorupa... No skoro tak chcesz, to zmień to zaklęcie tak jak opisałeś. Jest okey.

8 - Odpadło dlatego, że było by za mocne. Usypiając go, pozbawiłbyś go jakiejkolwiek możliwości obrony. Mógłbym pozwolić, ale nałożyłbym spore ograniczenia na ten pierścień usypiający.
Ale jakbyś jednak chciał to Wietrzne przenoszenie... To mogło by przejść, ale poruszać mógłbyś się tylko po linii prostej, na dodatek można Cię wtedy zranić, zasięg 4 metry no i użycie raz na 3 tury, bo takie "szybkie przemieszczanie się" jest bardzo pomocne pod czas walki i muszę Ci to w ten sposób ograniczyć.

9- Hm, to żeś wymyślił zaklęcie xD Jak dla mnie okey, ale ta "boska siła i prędkość" to zdecydowanie za dużo. Mógłbym pozwolić na zwiększenie obu atrybutów o dwa razy. K?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4715-pheam-darksworth
Daizoku


Daizoku


Liczba postów : 3
Dołączył/a : 18/06/2013

Daizoku Empty
PisanieTemat: Re: Daizoku   Daizoku EmptyWto Cze 25 2013, 20:20

Dobra mi to pasuje może z jednym czy dwoma wyjątkami. Najpierw odpowiedź na twoje pytanie w punkcie 6. Po co mi ograniczenie ruchu przeciwnika jak i tak to rozbije. Wole go zmusić do ruchu i dać sobie trochę czasu.

A teraz zastrzeżenia:

8. Jedno pytanie. Jak oni mogą zrobić mi kuku podczas trwania tego zaklęcia, to ja też im mogę zrobić?

9. Po przemyśleniu zwiększenie siły mi nie potrzebne. Wolę trzykrotnie większą szybkość.

O ilości pierścieni
- pierścień siły (zwykły)
- pierścień teleportacji (słabszy)
- pierścień zamrożenia (zwykły)
- pierścień wiatru (zwykły)
- pierścień błyskawic (silny)
A teraz jeszcze tak do uzupełnienia mojej magii. Nazwy pierścieni to pomysł Zoku i można spotkać się z innymi nazwami.
Powrót do góry Go down
Pheam


Pheam


Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012

Daizoku Empty
PisanieTemat: Re: Daizoku   Daizoku EmptySro Lip 03 2013, 19:13

Gomen, nie było mnie przez parę dni, już wracam do sprawdzania.


8- Tak.

Okey. W takim razie... akcept. Po za tym, rozmawiałem z modami i nie starczy Ci klejnotów na takie rękawicę, więc gomen, ale musisz je sobie odpisać.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4715-pheam-darksworth
Sponsored content





Daizoku Empty
PisanieTemat: Re: Daizoku   Daizoku Empty

Powrót do góry Go down
 
Daizoku
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.