Liczba postów : 17
Dołączył/a : 29/11/2012
| Temat: Kira Ryu Pon Maj 13 2013, 21:02 | |
| Imię: Kira Pseudonim: angel of darkness Nazwisko: Ryu Płeć: Mężczyzna
Rasa- Demon
Waga:85
Wzrost: 180
Wiek:19
Gildia:
Miejsce umieszczenia znaku gildii:
Klasa Maga: 0 Wygląd: Charakter: Historia: Umiejętności: Ekwipunek: Rodzaj Magii: Magia błyskawic Pasywne Właściwości Magii * Pobudzenie-prosta sztuczka polegająca na wysłaniu impulsu elektrycznego do mięśni. Dzięki temu zwiększa się ich siła. X2
* Wyłączenie i natężenie-kolejna sztuczka polegająca na blokowaniu i wzmacnianiu niektórych impulsów elektrycznych w organizmie użytkownika, może on np. zablokować odczuwanie bólu bądź zmusić swój mózg by ten zaczął odczuwać ból którego nie ma.
* Zasilacz-Brakuje prądu ? potrzeba kogoś by odpalił żarówkę w ręce ? Nic prostszego, Kira potrafi zasilić praktycznie wszystko. No może po za całym miastem. Chociaż kto wie, może kiedyś.
* Pstryk i bum- Kira pstrykając palcami potrafi spalić każde elektroniczne urządzenie w odległości 5 metrów, nie mówiąc już o żarówkach które pękają jak fajerwerki. Wraz z rozwojem zasięg będzie się zwiększał
* Elektryczne rzeźby-Kira formuje z błyskawic zwierzęta które nie są większe niż 0,5m. Owe rzeźby mogą poruszać się zgodnie z jego wolą. Nie mogę wykonać nikomu krzywdy jedynie odwrócić uwagę, bądź posłużyć jako atrakcja podczas zabawy.
Umiejętności których nie da się wyłączyć
* Naelektryzowanie-Każdego kiedyś chyba kopnął prąd, gdy dotknął np. metalowej poręczy, bądź metalowego krzesła. Magia kiry elektryzuje wszystko w odległości 5 metrów od użytkownika. Każdy kto dotknie jakiejś metalowej rzeczy gołą ręką, bądź inną nieosłoniętą częścią ciała zostanie lekko porażony prądem. Nie wyrządzi dużych szkód ale troszkę zaboli. Dodatkowo w owej odległości 5 metrów każdemu włosy staną dęba. Oczywiście nie działa to na użytkownika. W miarę rozwoju owej pasywnej umiejętności zwiększy się zasięg działania, oraz moc.
* Drętwota-Każdy chyba wie jak to jest po kopnięciu prądem, część ciała która została porażona jest zdrętwiała. Kira działa tu właśnie jak otwarty przewód z prądem, każdy kto dotknie jego ciała zostanie porażony prądem i będzie odczuwać lekkie odrętwienie.
Zaklęcia: * D) komorowa niespodzianka- Kira dotykając obojętnie jaką część ciała przeciwnika wysyła do jego organizmu impuls elektroniczny który powoduje migotanie komór sercowych. Jeżeli przeciwnik nie zacznie zabiegów reanimacyjnych, czeka go niechybna śmierć. Zabieg trzeba wykonać do 5 postów. Pasywne umiejętności:
* C)Przewodnik-Kira trzymając jakikolwiek przewodnik przeprowadza przez niego prąd, po zetknięciu się z ciałem przeciwnika zostaje on porażony i sparaliżowany na 2 tury, dodatkowo jeżeli owe przewodnik wejdzie głębiej w ciało przeciwnika może usmażyć mu narządy wewnętrzne. Oczywiście tego zaklęcia Kira może użyć obszarowo. Np. gdy dotknie jeziora wszystkie żywe organizmy znajdujące się w wodzie(nie licząc użytkownika) zostaną sparaliżowane na 2 tury, działa to również na metalowych powierzchniach, ogólnie rzecz biorąc na wszystkich przewodnikach. Jeżeli jednak użyje tego zaklęcia na np. katanie, metalowej rurce to owe zaklęcie utrzymuje się na broni 3 posty. Oczywiście gdy ktoś zablokuje jego uderzenie jakimś przewodnikiem to również zostanie porażony, gdyż prąd przejdzie na ową broń. Tak więc powtarza się sytuacja z paraliżem.[/b]
* C)Elektryczne przyśpieszenie-Kira zamienia swoje ciało oraz swój ekwipunek w elektryczność, porusza się wtedy 6x szybciej niż zwykły człowiek, dodatkowo gdy trzymał wtedy katanę może przeciąć nią wroga. Nie wyrządzi mu to żadnych obrażeń lecz zostanie sparaliżowany na 4 posty. Kira w dowolnym momencie trwania zaklęcia może się zmaterializować i ponownie zmienić się w elektryczność. Czas trwania zaklęcia 4 posty
* C)Impuls-Kira wytwarza wokół siebie potężny impuls elektroniczny który niszczy wszelkie urządzenia w promieniu 25 metrów oraz paraliżuje wszelkie żyjące organizmy na 4 posty. (zaklęcie nie działa na użytkownika)
* B)Elektryczna powłoka-Kira osłania się zbroją z błyskawic, blokuje ona wszelkie ataki magiczne rangi D, 3 rangi C i 2 rangi B, bądź jedno rangi A. Tarcza utrzymuje się 5 postów bądź do momentu gdy zostanie zniszczona. Gdy ktoś dotknie go goła ręką zostanie mocno porażony i straci możliwość poruszania ową ręką(tak długo jak MG stwierdzi za stosowne)[b] |
|