I. Zmiany wyglądu
Chyba tutaj dużo nie ma co się rozpisywać, gdyż postanowił na małą zmianę w swoim imagu, czyli odwiedziny u fryzjera! Włosy są teraz o wiele krótsze niż wcześniej i tym razem nie ma spiczastych!(Tak bardzo...) Są o wiele krótsze i nie wybijają ludziom oczu, jednak dalej pozostają w swoim czarnym kolorku! Lekka zmiana w garderobie o białą koszulę, krawacik i marynarkę, a na to narzucona kurtka. Reszta raczej bez zmian, czyli buciki z kolcami na podeszwie dalej obowiązują... Co do Lewego Bicepsa, to ma na nim tatuaż "*3*", nie wie co on oznacza, lecz może przekona się w przyszłości. Na długości lewej ręki jest zrobiona blizna jakby była zrobiona z małych błyskawic, podobne na udzie tylko mniejsze. Nie ma 3 centymetrów włosów z tyłu i ma tam bliznę.
Problemy zdrowotne:
- Problemy z koordynacją lewej reki"
- MG napisał:
- Niewielkie problemy z koordynacją w lewej ręce. Czasami coś cie nagle zaboli, czasami przez przypadek coś wypuścisz. Efekt zależny od MG, jednak nie straciłeś siły w ręce oraz nie masz większych problemów z poruszaniem nią.
II.Inne pierdoły do uzupełnienia...
Broń: -Zwykła katana, bo mi Zła Takara z poziomu 5 rozwaliła CK :<
-Żelazny Kastet x2*, niezwykły kastet, który umie robić dziury! Wyposażony w 5 kolców, po 6cm każdy.
-10 shurikenów w saszetce, doczepionej do pasa.
*
http://chce.to/content/black-lady65/big.386159.B48DE225-B308-40CD-BC05-DF6CC09C0B45.jpg- Wyposażenie:
- Czwartek - Barwione na czarno stalowe rękawice. Dostosowują się do dłoni użytkownika, zniszczone odnawiają się po misji/walce/evencie. Ich specjalną właściwością jest spalanie mocy magicznej. Kazdy kontakt fizyczny z pojedyńczą rękawicą spala 4MM, podtrzymywanie kontaktu spala 1MM/s
- Kupon 25% zniżki w sklepie z bronią
- Latarka Czapka - Czapka z latarką
https://ftpm.forumpolish.com/t1408p30-glowna-brama-miasta#21783Części zbroi:-Zwykła kolczuga osłaniająca tors.
-Karwasze z czarnej skóry i z ćwiekami. Sama nazwa tłumaczy prawie wszystko. Ćwieki na całej długości, 1,5cm.
images.sklepy24.pl/49004090/114645/medium/karwasz-cone-stud-9-rzedowy-black.jpg
Magiczne duperele, czyli power-upy z misji i to co zostało + Magic itemy:
-Zapaszek spod paszek!- Nie mówię tutaj o magicznych właściwościach potu Daxa, ale o specjalnym flakoniku, który dostał w szpitalu, po wydarzeniach z kartkami atlasu. Po przelaniu do niego energii magicznej (12mm) wypełni się on perfumą o dowolnym zapachu(KAŻDYM, pytałem o to Dona i o zapach osób też). Zapach utrzymuje się cały dzień(fabularny).
-Lakryma napędowa z CK...-
-Magiczny kompas- magiczny kompas, który pokazuje zawsze pólnoc, chocby dzialaly czary i inne gówna to pokaze! Wyglada jak zloty medalion.
Antidotum - Fioletowa kłódka ze złotym zamkiem. Nie posiada klucza. Przypiętą kłódkę zdejmuje się krwią osoby, do której rzeczy(Lub samej osoby) kłódka jest przypięta. Natomiast tak długo jak owa kłódka jest przypięta do danej osoby/jej rzeczy które ma przy sobie, tak długo ta osoba odporna jest na działanie zaklęć trucizny rangi D i C.
Z Fabuły:
-Zapalniczka i paczka papierosów "Elemental"
Po misji:
- Aktualnie jest w posiadaniu smoczej łuski w szklanym prostokącie. Fajne, nie?
SACRED RELICT:
- Smocze Serce:
~~Aktualny czas trwania 2 posty~~Serce Smoka – W formie nieaktywnej Lewe oko Daxa jest błękitne a prawe czerwone. Kiedy SR jest aktywne na całej jego skórze pojawiają się lekko świecące linie układające się we wzór łusek.
Poziom 1 – Dax jest odporny na zaklęcia lodu rangi do D
Poziom 2 – Dax jest odporny na zaklęcia lodu rangi do B
Wymagania: Fabularnie pocałować kobietę (NIE NPC)
Poziom 3 – Dax jest odporny na zaklęcia lodu. Dax może pożerać nieswoje zaklęcia oparte na magii lodu, odzyskuje za to 2*poziom zaklęcia MM(D=1, C=2 itd.)
Wymagania: Wytrzymałość poziom 2
Poziom 4 - Dax jest odporny na zaklęcia lodu. Dax może pożerać nieswoje zaklęcia oparte na magii lodu, odzyskuje za to 2*poziom zaklęcia MM(D=1, C=2 itd.). Dax jest odporny na naturalny ogień
Wymagania: 1 zaklęcie ofensywne rangi A, 2 zaklęcia ofensywne rangi B, 1 zaklęcie ofensywne rangi C, 2 zaklęcia ofensywne rangi D
Poziom 5 - Dax jest odporny na zaklęcia lodu. Dax może pożerać nieswoje zaklęcia oparte na magii lodu, odzyskuje za to 2*poziom zaklęcia MM(D=1, C=2 itd.). Dax jest odporny na naturalny ogień. Za każdym razem kiedy Dax oberwie zaklęciem magii ognia, przedłuża działanie SR o 1 post.
Wymagania: Mag rangi S
Stand: Purple World (PARPYL ZA WARUDOOO)
- Purple Word:
Purple World - Jest to uskrzydlowe oko z wieloma mackami wystającymi z nerwu. Oko ma czerwoną źrenicę i smocze skrzydła. Całkowita długość tego standa to 70 centrymetrów. Oka nie da się zranić fizycznymi atakami, chyba że te wsparte są magią. Przywołanie standa i odwołanie standa zajmuje pełen post. Zranienie standa, powoduje pojawienie się równie wielkiej rany u jego użytkownika, w miejscu o podonym położeniu jak miejsce zadania rany u standa. Czyli jak nisko na oku, to u Daxa np. Na nogach. Stand pobiera 10MM za post bycia przywołanym. Jeśli Dax straci przytomność, stand znika. Stand może zranić standa. Ten stand posiada 3 moce. Jedna odblokowana przy odblokowaniu drugiego źródła, a druga przy zdobyciu zaklęcia rangi S. Stand może oddalić się od Daxa na 30 metrów, jest jednak całkiem wolny, bardzo mało wytrzymały i słaby.
Moce:
Sweet Dreams- Gdy macki dotykają śpiącej ofiary, ta przenosi się we śnie do wielkiej krypty wypełnionej szkieletami w liczbie sztuk 100. Jeśli postać zginie we śnie, umrze też naprawdę na atak serca. Jednak jeżeli zabije wszystkie 100 szkieletów, już nigdy się nie obudzi. Moc zostaje przerwana gdy stand przestanie dotykać ofiarę. Krypta jest 10 razy większa niż pomieszczenie w którym usnęła ofiara. Jeśli zasnęła na dworze, krypta jest nieskończenie wielka. W krypcie panuje widoczność na jakieś 6m, sufit zawsze jest 2,5m nad głową. Ściany, sufit i podłoga się niezniszczalne. W krypcie znajdują się też urny, trumny, filary i inne dziwy. Koszt użycia to 10MM
Niedźwiedź Bojowy nazywający się Jianji
- Jianji:
- Jianji -
Polarny niedźwiedź bojowy - Dość rzadkie plemię niedźwiedzi bojowych. Bydlę jest dość spore nawet jak na niedźwiedzia, ma pazury oraz jakieś tam zęby. Uderzenie takiego niedźwiedzia na pewno zaboli i to bardzo. Misiek ma na przodzie malutki napierśnik, a na plecach coś w rodzaju siodła. Ma umiejętność walki wręcz na poziomie kogoś z Walką wręcz lv.1. Reszta zdolności jest na poziomie przeciętnego niedźwiedzia. Poza tym można go ujeżdżać i wykorzystywać jako wierzchowca.
Wizualka