✮
Imię Postaci: Eisaku
✮
Link do starej karty postaci: click✮
Link do starego banku postaci: click✮
Link do starego opisu dodatkowego postaci: click✮
Link do starej księgi zaklęć postaci: clickNowa Karta Postaci:
Imię: Eisaku
Nazwisko: Kono
Wiek: 13 lat (fizycznie)/617 lat (chronologicznie)
Wzrost/Waga: 162cm/50kg
Wygląd: Eisaku przed zapadnięciem w 600 letni sen był wysokim brunetem o ostrych rysach twarzy i specyficznym, najczęściej zielonym, ubiorze. Po przebudzeniu jednak stał się młodszy, a co za tym idzie cały jego wygląd się zmienił. Jego włosy stały się trochę dłuższe, jaśniejsze, jednak dalej pozostawając w odcieniach brązu, jego twarz złagodniała nabierając dziecinnych kształtów, zaś jego wzrost i waga zmalały. Jest on teraz niczym dziecko o niesamowicie wyrazistych oczach. Jego mimika pomimo tego, że jest to dziecko, często przyjmuje poważny wyraz. Jego ubiór jest teraz luźniejszy. Chłopiec nosi więcej bluz czy dresów zamiast bardziej formalnego ubioru. Dalej jednak lubuje się w ciuchach o zielonym kolorze, co zapewne zostanie już niezmienne na zawsze. Oprócz tego zaczął też spinać włosy w kucyk, co zazwyczaj robi gdy nie chce by przeszkadzała mu grzywka.
Magiczne Piętno: Eisaku podczas bycia nieprzytomnym stał się fizycznie młodszy o 4 lata, oprócz tego w miejscu gdzie wcześniej znajdowała się pieczęć gildyjna, jest teraz niebieski znak, przedstawiający mały okrąg.
Charakter: Pomimo swojej zmiany wieku, charakter Eisaku nie stał się wcale dziecinny. Można wręcz powiedzieć, że bardziej pewny i zdecydowany. Nie jest on osobą, która by zostawiła swojego towarzysza na placu boju, zbyt bardzo przywiązuje się on do osób, które wykazały w jego stronę szacunek i zrozumienie. Nie dzierży on jednak bezpodstawnej nienawiści czy drwienia z czyichś racji, i jest w stanie wtedy zareagować impulsywnie. Determinacja jednak jest jego siłą napędową dla całego zachowania, zawsze będzie on dążyć do realizacji swojego celu, jednocześnie wybierając drogę, która nie będzie iść po trupach, nawet jeśli będzie tą najbardziej okrężną.
Chłopak jest wręcz szalenie zakochany w zwierzętach domowych, nie zna się jednak na nich tak dobrze jak chociażby na astronomii czy gastronomii, które są równie wielkimi pasjami maga. Eisaku też po przemyśleniu wielu rzeczy, zdał sobie sprawę, że jego magia jest celem, do ktorego dąży, a nie sukcesem, który już osiągnął. Daje mu to przeświadczenie, że jego wola w konkretnych sytuacjach może być niezłomna jak stal, którą jest w stanie stworzyć.
Za to nie przepada on za owocami morza oraz ostrymi potrawami. Tak samo za pochmurnym niebem, które dla niego jest jakby złym omenem. Wraz z pochmurnym niebem, które zobaczył po opuszczeniu swojego więzienia, jego serce wypełnił smutek, przez świadomość straty bliskich mu osób, z którymi nie miał okazji się pożegnać. Jego przeświadczenie jest to, że wszyscy, których znał albo już dożyli swojego kresu przed nim, albo to zrobią po nim.
Historia: Eisaku urodził się w nieistniejącej już mieścinie kiedyś leżącej w okolicach Magnolii. Od najmłodszych lat, które nie różniły się niczym od tych zwykłego śmiertelnika, chłopiec fascynował się magią, którą często widywał. Przez jego małe miasteczko przetaczało się wielu magów, przez co Eisaku został zarażony bakcylem, by wędrować w stronę magii. Jego pasją zawsze też było niebo, które jest nieskończenie wielkie i równie piękne. Dzięki uprzejmości jego sąsiadki, młody chłopiec mógł obserwować gwiazdy przy użyciu teleskopu owej pani. Ta sama osoba nadała pomysł Eisaku, by ten poszedł do biblioteki i tam zdobył nieco więcej wiedzy. Tak chłopak zaczął pochłaniać informacje, jednak po krótkim czasie jego książki z tematyki kosmosu, przeszły na gotowanie, aż wylądowały na spisie słynnych magów czy książkach o ogólno pojętej magii. Wtedy też chłopiec popadł w desperację by nauczyć się czarować. Nie przyszło mu to jednak szybko. Dopiero w wieku 16 lat, dobra przyjaciółka matki Eisaku, pokazała mu jak zacząć. Nie była jego nauczycielką, a bardziej osobą, która przebudziła jego moc. Jednak, nowo co zdobyta moc nie była tak potężna jak chciał tego mag. Poświęcił się więc on treningowi, nad którym spędził pół roku. Szkolił on wtedy magię kreacji. Efekty nie były ogromne, jednak widoczne. Dlatego postanowił on wyruszyć w podróż, wykonać kilka zleceń, zdobyć doświadczenie, nowe znajomości i historie do opowiedzenia.
Jirri, jedna z pierwszych osób, którą Eisaku poznał na swojej drodze. Gdyby teraz się tak zastanowić, mag metalu pewnie inaczej by zareagował podczas tego co się wtedy zdarzyło. Po poznaniu się, ta dwójka razem dołączyła do Fairy Tail, co było dla Eisaku niezwykle ważne. Podjęli się oni także wspólnego treningu, a nawet misji! Niestety po tym ich kontakt się urwał, nad czym chłopiec poniekąd ubolewa do teraz.
Kolejnym dość ważnym zdarzeniem w życiu młodego maga było poznanie Cao i Bride, dwóch osób, które całkowicie odmieniły jego podejście do magii. Pomimo bycia zleceniodawcami dla chłopaka, nauczyły go jak powinien on podejść do czarowania. Nauczyły go nawet nowego zaklęcia, ich znajomość też jednak nie potrwała długo. Po zakończeniu misji ich drogi się rozeszły, co pomimo bycia bolesnym dla Eisaku, jest całkowicie zrozumiałe. Żyli oni nawet w innych krajach. Była to też ostatnia misja przed wielką katastrofą, więc pewnie dla tego mag bardzo dobrze zapamiętał to zdarzenie.
Po powrocie z Dessertio, Eisaku postanowił odpocząć i odwiedzić swoich rodziców. Szkoda jednak, że wtedy się nie pośpieszył. W drodze zatrzymała go dziwna maź, która pomimo prób walki z nią, kompletnie owinęła chłopca, zamykając go w kokonie, który był jego klatką na blisko 600 lat. Co zaś robił Eisaku przez te wieki? Może na jawie, a może tylko w śnie, który powtarzał się w kółko, jakby patrzył na każdy błąd, który popełnił, na każdą rzecz, którą mógł zrobić lepiej. Wtedy też przypomniała mu się jedna z misji, pomimo tego, że widział ją jakby przez mgłę, pamiętał. Śledztwo, którego jakby nigdy nie rozwiązał, nie umiał odrzucić od siebie tego przeczucia, że jest jak wtedy. To z czym walczy jest niewidoczne, a światło, które rozjaśniłoby wszystko, jest jedyną rzeczą, której potrzeba by przezwyciężyć problem. Niestety bezsilny Eisaku tego światła nie posiadał, a wydostanie się, zajęło dłużej niż by się tego spodziewał.
Po przebudzeniu się, chłopiec pierwsze co zauważył to swój wzrost, zobaczył bowiem swoje odbicie w tafli wody. Pomimo bycia lekko zszokowanym, pierwsze co przyszło mu na myśl, to szansa na ponowne przeżycie pewnych rzeczy. Druga próba, której tak bardzo pragnął patrząc na swoje błędy. Wtedy jednak spostrzegł, że nie jest już w dawnym świecie, że nic nie jest tak samo. Jego oczy jakby poszerzyły się próbując ogarnąć wszystko wzrokiem. Niedowierzanie wręcz wypełniało chłopca. Rzeczą, która go zbiła z nóg nie było jednak odmienienie świata, a coś innego, czego już nie było. Znak na jego dłoni. Nie przedstawiał już wróżkowego ogonka, za którym mógłby podążać mag, szukając przygód. Zaś koło, które było niezrozumiałym znakiem dla Eisaku. Mag upadł na kolana wpatrując się w niebieski symbol. Poczuł się, jakby stracił wszystko, dlatego wyruszył w stronę swojego dawnego domu. Jednakże, jego droga szybko się skończyła. Pomimo dobrej woli, nie wiedział nawet, w którą stronę miałby iść, nie wiedział też, czy jego dom wciąż istnieje. Może to nie stary świat, który został rozbity na części, a całkiem nowy, którego nigdy nie widział. Tak niepewny niczego mag, ruszył przed siebie w nieznane.
Umiejętności Fabularne:- Młody Astronom, Eisaku od zawsze ciekawił się niebem, kosmosem i wszelakimi ciałami niebieskimi. Przez to jest w stanie czytać z gwiazd. Może lepiej określić aktualną godzinę czy zobaczyć jakie gwiazdozbiory są widoczne.
- Kucharz, mag jest miłośnikiem gotowania, z tego też powodu przygotowanie czegoś z niczego to dla niego nie problem. Oprócz tego zna się na przyprawach i produktach spożywczych.
Ekwipunek: SR - w formie nieaktywnej staje się metalową obręczą, której Eisaku używa do spięcia włosów.
10k klejnotów
Miecz Śmiechu
Niebieska Wstążka (+10 many)
Aspekt: Ziemia
Specjalny Aspekt: Metal
Talent: Człowiek Renesansu
Zaklęcia/Moce/Zdolności/Etc.: Mana Drain 〚
Moc〛
Jest to moc sprawiająca, że twory Eisaku kradną manę, gdy mają z nią kontakt. Same twory jednocześnie stają się silniejsze, im więcej ów energii pobrały. Jest to 3 many na post gdy są w nią wbite oraz 1 many na post gdy jej tylko dotykają.
Reclaim 〚
Moc〛
Moc pozwalająca odwoływać swoje twory i odzyskiwać z nich manę. Na aktualnym poziomie, odwoływanie jest natychmiastowe, zaś przelicznik many to 20% pierwotnego kosztu.
Replacement 〚
Moc〛
Eisaku raz na post może zamienić się miejscem z wybranym przez siebie mieczem. Nie musi to być jego miecz, nie może być on jednak magiczny. Nie kosztuje go to nic many. Rzecz jasna Eisaku musi widzieć miecz z którym chce się zamienić. Moc chłopak posiadł poprzez przebywanie w czarnym kokonie.
Metal Trap 〚
Zaklęcie〛
Mag jest w stanie po stanięciu w konkretnym miejscu oraz po przelaniu many weń (w ziemię/grunt/na tym czym stoisz), pozostawić słabo widoczny symbol na ziemi o średnicy 0.5m. Jeśli ktoś stanie w tym miejscu a nie jest rzucającym, automatycznie wysuną się z niego trzy stalowe ostrza o długości (wysokości?) 0.3m. Wyrastają one pod stopą przeciwnika, zbite w miarę obok siebie. Ostrza istnieją maksymalnie jeden dzień fabularny. Koszt zaklęcia to 15 many.
Merge - Spear 〚
Zaklęcie〛
Eisaku tworzy ok. 15-20 ostrzy które łączą się w włócznię. Chwile po utworzeniu włóczni mag celuje nią w cel i wystrzeliwuje ją z dużą prędkością. Niedługo po stworzeniu włócznia znika co sprawia, że jak ktoś oberwie to trzeba będzie szybko zatamować krwawienie.Włócznia leci na odległość 15 metrów. Ma 2 metry długości. Można użyć raz na post. Prędkość włóczni jak przy strzale z łuku. Twór posiada wytrzymałość zwyczajnej włóczni. Koszt zaklęcia to 15 many.