I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Wygląd: Przez ostatnie kilka miesięcy Ejji nieco dojrzał fizycznie. Z wychudzonego niskiego chłopaczka stał się niewiele wyższym, odrobinę umięśnionym prawie mężczyzną. Ciemno-szare włosy wyjaśniały mu na ciemny brąz. Oczy wciąż szare nabrały lekceważącego wyrazu i choć chłopak jest niższy od większej części społeczeństwa, to zawsze się wydaje, jakby Ejji patrzył na wszystkich z góry, z nieukrywaną pogardą. Na jego ustach również coraz częściej widnieje szyderczy uśmiech. Mocno zbladł ostatnimi czasy, ale pośród zmian jakie zaszył w społeczeństwie, to raczej nie powinno być nic nadzwyczajnego.
Magiczne Piętno: Srebrna krew, która nie jest czerwona, tylko srebrna. Przez nią żyły Ejjiego są ledwo widoczne, a skóra pozostaje jednolicie blada.
Charakter: Od dnia w którym został Świętym Magiem, w osobowości Ejjiego zaczęła ulegać coraz większym zmianom, albo po prostu zaczęła się ujawniać, jako coś, co zawsze w Ejjim było, ale chłopak zawsze starał się to ukrywać. Stał się o wiele bardziej bezczelny i również o wiele bardziej pewny siebie. Sam siebie określa mianem osoby, która mogłaby wszystko, ale zwykle aż tyle to mu się nie chce i nie widzi w tym wszystkim sensu. Zdążył poznać smak bogactwa, sławy i mocy, ale zrozumiał, że to niewiele znaczy. Wciąż drażni go, kiedy jest nazywany Siepaczem. Jako iż ciężko mu znaleźć dla siebie jakikolwiek cel, to Ejji wciąż się sprzedaje, jako najemne ostrze. Nie żąda jednak zbyt wygórowanych cen za swoje usługi, ale porzucił oziębły i oschły profesjonalizm na rzecz całkowitej swobody. Byłby gotów podjąć się każdej pracy, wszystko jednak robiąc zupełnie po swojemu. Pozostaje buntownikiem przeciwko jakimkolwiek narzucanym mu zasadom, dumnym z tego co sam osiągnął, uwielbiającym wszelkie wyzwania. Nie znosi porażek i zawsze z niesamowitym uporem dąży do zwycięstwa. Już mogłoby się wydawać, że w Ejjim nie pozostało nic dobrego, on sam stwierdziłby ze śmiechem, iż nigdy w sobie niczego takiego nie miał. Zalęgło się w nim jednak dziwne poczucie honoru i rycerskości, by stawać w obronie słabszych, uciśnionych i udręczonych. Choć do pracy w wolontariacie jeszcze mu bardzo daleko, to jednak ceni sobie uczciwość, szczerość, a także uśmiech na twarzach innych osób. Mimo wszystkiego, co zdążył osiągnąć, zrozumiał (choć nigdy się do tego nie przyzna), że to właśnie uśmiech i zadowolenie innych daje mu największą satysfakcję.
Historia: Zaczynał jako sierota, został wyszkolony na płatnego zabójcę. Stał się niemalże zwykłym najemnikiem. Potem wziął udział w Igrzyskach Magicznych. Walczył na wojnie Minstrelu z Midi. Gdzie tylko się dało i z kim tylko się dało. Ubił parę magicznych potworków. Został Siepaczem w Bosco. Został ósmym świętym magiem. Wtedy poczuł się prawdziwie wolny i niezależny. Nic go nigdzie nie trzymało. Uwolnił się od wszelkich więzi. A wtedy spakował plecaczek wziął swoje miecze, wyszedł z gildii i ruszył przed siebie. Gdzieś... W poszukiwaniu kolejnych wyzwań. Nim dotarł w jakieś konkretne miejsce, stało się coś dziwnego. Świat się zmienił, a Ejji się lekko zdenerwował. No bo jak się tu nie denerwować, kiedy w jednej chwili człowiek kupuje sobie dwadzieścia gałek lodowych, a w następnej pojawia się gdzieś na jakimś zadupiu, w jakimś kokonie, a po lodach ani śladu! I rzecz jasna od razu Ejji postanowił odnaleźć tego gnoma, który był za to wszystko odpowiedzialny. I to już nie było tylko sprawa lodów, które mogły mieć tak wspaniały smak. To już była plama na honorze, że ktoś sobie na świecie pozwala na takie rzeczy. Tak nagłą i ogromną zmianę w świecie Ejji uznał po prostu za kolejne wyzwanie, ale na dużo większą skalę. I dlatego też Ejji postanowił, że dowie się o co w tym wszystkim chodzi i odzyska swoje lody. I tak właśnie kolejna podróż miała się dla niego zacząć...
Umiejętności Fabularne: - Gra na pianinie - Umie grać na pianinie. - Szermierka pokazowa - Ejji nie tylko potrafi skutecznie posługiwać się mieczem, ale również potrafi to robić z niezwykłą gracją. Między innymi potrafi z niesamowitą prędkością uderzać ostrzem między palcami, potrafi podrzucić jabłko, które nim upadnie zdąży dokładnie obrać i wydłubać z niego pestki i tak dalej... - Aktorstwo - Ejji niemalże przez całe życie udawał i podawał się za kogoś innego. Wciąż bez większych trudności potrafi się dość wiarygodnie wcielić w inną postać.
Ekwipunek:
178 835
- Kurtka na rzeczy - Czarna kurtka z rękawami przypinanymi na guziki. Ma wytrzymałość typowej kolczugi. Ma dwie kieszeni na piersi, które są zwyczajne oraz dwie kieszenie po bokach, w których może zmieścić się nieskończona ilość przedmiotów, a jakby do tych kieszeni się sięgnęło, to zawsze dałoby radę wyjąć to, co akurat jest potrzebne. W sensie z tego, co się akurat do nich kiedyś włożyło.
- Buty ze skóry Liszka Wszechmogącego - Założone na posiadane już buty stapiają się z nimi, tak, że są zupełnie niezauważalne. Wytłumiają każdy dźwięk generowany przez nacisk stopy na podłoże. Na dodatek pozwalają poruszyć się po każdej powierzchni tak długo jak jest ona ciałem stałym lub wodą i zbliżonymi do niej cieczami. Nie radzi sobie niestety z kwasami, lawą i innymi takimi. W każdym razie kąt nachylenia czy fraktura powierzchni nie mają znaczenia. Mógłby pan chodzić w tych butach po kolcach i nic! Znaczy, stopy by pewnie bolały, ale butów nie przetnie, oj nie! Tak że i mieczem się ich nie przetnie, ale niestety bardzo podatne na ogień. - Buty Tasiołaja - buty samego Tasiołaja, dzięki którym ich posiadaczowi po założeniu nie będzie skrzypiał śnieg pod nogami.
- Martyr - Złota moneta. Z jednej strony wygrawerowany ma wieniec laurowy, z drugiej strony, głowę kozła. Raz na wątek Ejji może skorzystać z wybranej części monety. Jeśli Ejji zdecyduje się wykorzystać głowę kozła, przywołuje bestię walczącą po jego stronie. Siła bestii zależy od siły "Ofiary" jaką złożył przed przyzwaniem Ejji. Rzecz jasna moneta bardziej pragnie krzywdy swojego właściciela niż jakiś randomków i wymordowanie wioski będzie mniej "Warte" niż na przykład zadanie sobie niemal śmiertelnych ran. W każdym razie Ejji może zdecydować się wykorzystać wieniec laurowy. W takim wypadku moneta na jednym całkiem losowym polu, da Ejjiemu przewagę nad innymi osobami w otoczeniu. Jedna pole to musi mieć znaczenie w danej sytuacji, czyli podczas walki nie uczyni z Ejjiego najlepszego krawca w okolicy - no chyba że będzie miało to znaczenie dla pojedynku. Efekt wieńca trwa 5 postów, kiedy jednak zniknie, zabiera coś Ejjiemu. To mogą być bokserki, jego ulubiona broń a nawet zaklęcie, nieważne.
- 2 Kostki Obronne - Szare, wielkości piłki do tenisa, jednorazowego użytku. Tworzy barierę blokującą to, co w nią uderzy. Obronią przed uderzeniem o sile z jaką uderzył by we wrota Taran. Bariera ma 3 metry szerokości, 2 metry wysokości i centymetr grubości. Jest też przezroczysta. Centrum jej długości stanowi kostka, tak więc bariera zaczyna się też te 5 centymetrów nad ziemią.
- Łamacz Kolan -Pistolet skałkowy w którym zawsze znajduje się jeden pocisk. Można go jednak użyć tylko raz dziennie a celem strzału musi być kończyna. Po 3 postach od zranienia. Siła strzału, jest porównywalna do uderzenia kijem baseballowym. Trafiona ofiara zaczyna mieć złe myśli, budzą się jej złe instynkty. Po kolejnych 3 postach kontrola nad kończyną drastycznie spada, chyba że czyn nią popełniony ma być zły, wtedy kończyna staje się nawet silniejsza niż zwykle. Jeśli kończyna "Wyczuje" możliwość popełnienia złego czynu, może poruszyć się sama, wbrew ofierze, by tego dokonać. Wszystko wraca do normy po 15 postach od postrzału.
- Wystrzałowa Fajerwerka - czerwona fajerwerka na której znajduje się pokrętło ze strzałką, a wokół niej cała gama kolorów. Dzięki temu można wybrać jakiego koloru ma być eksplozja. Fajerwerka nie ma lontu, ponieważ wystrzeliwuje ona za pomocą komendy (Niech szlag trafi to cholerstwo!). Po komendzie artefakt zapala się(cały) i w przeciągu pół posta wystrzeliwuje w wybranym kierunku. Wybuch następuje według woli właściciela, bądź przekroczenia maksymalnej odległości jaką może przebyć(35 metrów). Eksplozja(o promieniu 5 metrów) przyjmuje taki kolor i kształt jaki ustalił posiadacz. Jeżeli ktoś znajdzie się w zasięgu wybuchu przedmiotu wówczas otrzymuje oparzenia, jak przy dotknięciu rozgrzanego kaloryfera. Cooldown 6 godzin. - Miecz wyglądający na taki, jakby był z piernika - Wytrzymały i lekki. Jelec ma dodatkowo w kolorowej posypce
-Srebrny sztylet.
-3 małe bomby dymne (Zasłaniają obszar 3m)
- Czarna Śmierć - Wakizashi z czarnej stali. Długość ostrza 50cm. Samo dotknięcie tego ostrza powoduje ostre pieczenie i ból, nawet przez chwilę po puszczeniu.
- Saya Czarnej Śmierci - Saya która przy wyciągnięciu miecza tworzy czarny dym w promieniu 5 metrów, bez ponoszenia straty w energii magicznej, jednak efekt wystąpi tylko raz na jakiś czas (CD 6 postów).
- Cienkie ostrze. -2cm szerokości, długie na 25cm z 8cm rękojeścią, Z tradycyjnego metalu. Przypięte do prawego przedramienia, rękojeść wystaje poza rękaw.
-Dwa stalowe sztylety (20 cm)
- Niewielka stalowa maczeta (40cm)
- Kagayaki - Miecz z obosiecznym ostrzem na 3/4 długości. Ma długość 35 cm i szerokość 5 cm. Wykonane z najwyżej jakości stali, z pozłacanym jelcem. Jest przystosowany do trzymania w prawej ręce. Kosztem 10 many na czas jednego postu, ostrze może wydłużyć się do dziesięciu metrów oraz przy tym wygina się według woli Ejjiego.
- Furrashu - Miecz z obosiecznym ostrzem na 3/4 długości. Ma długość 35 cm i szerokość 5 cm. Wykonane z najwyżej jakości stali, z pozłacanym jelcem. Jest przystosowany do trzymania w lewej ręce. Nie jest w stanie tego miecza zniszczyć żaden inny niemagiczny przedmiot. Ponadto kosztem 25 many pojawia się na mieczu coś na podobieństwo zielonego bluszczu na czas 2 postów. Dzięki niemu, kiedy Ejji zada ranę tym mieczem o długości 20 cm, lub przebije na wylot część ciała, wtedy owy osobnik dostaje całkowitego paraliżu na całą jedną turę, a przez drugą będzie się czuł odrętwiały. W przypadku znacznie większy wrogów odrętwienie będzie słabsze jak i rana będzie musiała być większa. Na istotach z bardzo silną wolą lub niezwykłymi ciałami, paraliż może być słabszy.
- Drewniany łańcuch - Łańcuch, wytrzymałości zwykłego łańcucha, długi na metr, ale wygląda jakby był wykonany z drewna. Jeśli łańcuch jest przypięty do jakiejś części garderoby Ejjiego, to Ejji może nim kierować wedle własnej woli, z taką samą szybkością, jakby machał sobie ręką.
Sacred Relict - Serce Mikaela W formie nieaktywnej przybiera postać srebrnego naszyjnika w kształcie anioła, którego wysokość wynosi 3,5 centymetra, zaś rozpiętość skrzydeł nie przekracza 5 centymetrów.
Aspekt: Powietrze Specjalny aspekt: Dusza i Miecze Talent: Spętana dusza Ilość many: 300 Many Zaklęcia/Moce/etc.:
- Krwawe cięcia - Oprócz samej nieprawdopodobnej techniki walki mieczami i zdolnościami blokowania, oraz wyprowadzania ciosów, zadane cięcia są tak precyzyjne i niszczycielskie, że nawet najdrobniejsze zadrapania wywołują u trafionego krwawienie, które powoduje spore osłabienie z powodu niedoboru krwi. Oczywiście im rana głębsza, tym krwawienie jest bardziej obfite, przez co wykrwawienie postaci następuje szybciej. Z technicznej strony działałoby to tak, że każde cięcie, zależnie od wielkości rany jaką zada skutkuje znacznie poważniejszym krwawieniem.
- Błogosławieństwo księżyca - Za dnia Ejji jest nieco bardziej zwinny, w nocy przejawia dwa razy większą zwinność.
- Arcyprecyzja - Żeby trafić w niektóre rzeczy, potrzeba ogromnego skupienia. Zwłaszcza jeśli są to rzeczy, które lecą z ogromną prędkością i ciężko przewidzieć, w którą stronę się kierują. Dzięki tej mocy obiekty takie jak strzały, ciosy przeciwnika, czy w drobnym stopniu nawet sam przeciwnik zostają przyciągani przez ostrza Ejjiego, dzięki czemu chłopakowi dużo łatwiej jest trafić mieczem tam, gdzie chce. Obiekty takie lekko zbaczają z zamierzonego kursu w kierunku miecza Ejjiego. 4 many za działanie na jednym mieczu przez turę. - Dusza ostrza - Ejji przelewając część swojej many w miecz, uwalnia w nim ukryty potencjał, albo dzieli się swoim własnym, długo by można nad tym filozofować. W każdym razie, miecze Ejjiego dzięki tej mocy zaczynają świecić delikatną, błękitną poświatą. Ostrze staje się o wiele ostrzejsze, a także wytrzymalsze. Otaczająca je energia zaś może wydłużyć zasięg ostrza o 15 centymetrów. 5 many za każdy post działania. - Ostrze ducha - Ejji przelewając część swojej many w miecz, zmienia jego materię na duchową, czy też przerzuca go na inną sferę egzystencji, w każdym razie, taki miecz staje się pół przezroczysty i przenika przez ciało i rzeczy, nie mając na nie żadnego wpływu. Takie ostrze jednak staje się niezwykle skuteczne przeciwko magii i świetnie nadaje się do "rozcinania" zaklęć. Podczas działania tego zaklęcia, miecza pod którym jest ono wpływem nie da się zniszczyć magią, za to ono bardzo łatwo niszczy cudzą magię. Jeżeli takie ostrze trafi w przeciwnika, kiedy ten używa many, to znacznie osłabia, bądź też całkowicie niweluje moc, czy zaklęcie, do którego jest ona używana. Ostrze takie również bez trudu przecina wszelkie fajerballe, a także blokuje magiczne lasery oraz zadaje większe, niż zwykły miecz obrażenia summonom i stworzeniom magicznym. 15 many za każdy post działania. - Wyczucie - Rzucone do przeciwnika działa przez 10 postów lub do czasu opuszczenia tematu w którym jest Ejji. Ejji wie dokładnie w jakim kierunku znajduje się osoba na którą nałożył to zaklęcie, a jeżeli jest w promieniu 3 metrów, wie gdzie dokładnie się znajduje. 5 many.
- Skoczek - Ejji lubi sobie trochę poskakać. Czasem wyżej, niż normalni ludzie. Dzięki tej mocy Ejji może wydłużać swoje skoki o 2 metry kosztem 1 many, aż do 20 metrów. Ponadto dzięki tej zdolności może również redukować siłę upadku, dzięki czemu nie musi się martwić o połamanie sobie nóg podczas tak dalekich, czy wysokich skoków. - Niezłomność - Upór z jakim walczy Ejji, a także jego lęk przed porażką, czynią go mniej wrażliwym na zmęczenie i ból. Nie znaczy to wcale, że go nie odczuwa, a rany nie są dla niego bolesne, po prostu chłopak w czasie walki jest w stanie niemalże całkowicie je zignorować, tak żeby mu podczas niej nie przeszkadzały. 5 many za post działania.
- Magiwizja - Oczy Ejjiego rozbłyskują błękitnym płomieniem, za sprawą którego Ejji widzi przepływającą przez magów manę, jak i też widzi ich zaklęcia, jako widzialną błękitną energię. 3 many za post używania. - Szybszy niż czas - Kiedyś Ejji miał pewne zaklęcie, które sprawiało, iż działania chłopaka były tak szybkie, iż miał on wrażenie, że czas płynie dwukrotnie wolniej. Zmiany świata wpłynęły na to zaklęcie, iż Ejji może go używać tylko na czas wykonania jednej czynności. Może to być atak, unik, głaskanie kotka, czy cokolwiek innego, ale gdyby zmierzyć je czasowo, to czas działania trwa niecałe dwie sekundy, ale z perspektywy Ejjiego tych sekund mija sześć.
- Wypaczona mana - Nowa, a jakże teraz stara magia odcisnęła swoje piętno na Ejjim, przez co jego mana jest nie tylko inna, że wygląda inaczej. Magiczna energia Ejjiego działa agresywnie wobec obcej many. Mana Ejjiego działa dość samowolnie i sama wręcz wpycha się w zaklęcia w innych magów. Każdy mag, znajdujący się w odległości co najmniej pięciu metrów od Ejjiego, podczas używania zaklęć, zamiast swojej many używa do nich część many Ejjiego 5-10% kosztu zaklęcia zabierane jest z many Ejjiego, zależnie jak blisko Ejjiego taki mag stoi, im bliżej tym więcej wykorzystuje wypaczonej many Ejjiego. Korzystanie z niej zmienia działanie zaklęć, może wywołać zupełnie inny efekt, osłabić je, bądź też sprawić, że takie zaklęcie wcale nie zadziała. Im więcej taki mag użyje many Ejjiego, tym bardziej przykra go spotka niespodzianka.
- Nieuchronna zagłada - Każda rana zadana przez Ejjiego, rani nie tylko ciało, ale również i duszę ofiary. Co prawda w niezbyt znaczący sposób, bowiem nie są to takie rany, które nie mogłyby się zagoić. Przeszkadzają one jednak w czasie walki, osłabiając zaklęcia przeciwnika, albo zmniejszają jego zapał do walki, w każdym razie każda rana zadana przeciwnikowi uświadamia go o bliskości śmierci i w pewnym stopniu przygotowuje na spotkanie z nią. Ta jednak nie musi wcale nadejść. Ejji mając szansę na zadanie ostatecznego ciosu, który z pewnością uśmierciłby przeciwnika, może zdecydować się na Cięcie Łaski, które wymazuje aspekty magii ofiary, a także redukuje wartość jego many do 0. Dzięki czemu ofiara wciąż żyje, ale nie może już korzystać z żadnych mocy, zaklęć, czy SR. Każde takie cięcie jednak kosztuje 3 many. - Zmysł zabójcy - Dzięki tej mocy Ejji jest w stanie przewidzieć kilka sekund wcześniej, zbliżające się do niego zagrożenie. Im jest ono większe, tym silniej na Ejjiego działa ta moc. Choć chłopak nie jest w stanie przewidzieć, co dokładnie w niego uderzy, ale zawsze wyczuwa kierunek z którego zagrożenie nadciąga, dzięki czemu też wie, w którą stronę zrobić unik. - Przeciwciała - Choć mana Ejjiego nie sprzyja innym, to zawsze sprzyja jemu samemu. Jeśli wyczuje, że w Ejjim działa jakieś zaklęcie, które nie pochodzi od niego, zaczyna je z niego stopniowo usuwać. Również powoli leczy jego rany. Za każde obce 1 many w ciele Ejjiego, poświęca on 1 many by je zanegować. Dopiero po zanegowaniu całej wrogiej many następuje leczenie. To oczywiście wszystko w granicach 10 many na post. Działa automatycznie, niezależnie od woli Ejjiego i wykorzystuje do 10 many na post, aż do momentu zaleczenia wszelkich ran i pozbycia się wszystkich nie pochodzących od Ejjiego zaklęć, lub do wyczerpania przez Ejjiego many. - Władca mieczy - Kiedyś Ejji walczył z innym Ejjim i tamten Ejji na za dużo sobie według Ejjiego pozwalał. Teraz jednak sam Ejji zaczął sobie pozwalać na takie rzeczy, choć nie aż w tak dużym stopniu jak tamten Ejji. Dzięki tej mocy Ejji jest w stanie kontrolować dwa miecze, w zasięgu dziesięciu metrów samą siłą woli. Może nim kierować, tak jakby sam je trzymał w dłoni. Niekoniecznie musi to być miecz, który należy do Ejjiego. 10 many za post kontroli, niezależnie od ilości kontrolowanych w ten sposób mieczy. Ejji może w ten sposób próbować kontrolować magiczne miecze, ale trudność kontroli jest dwa razy większa, zużycie many trzy razy większe i Ejji nie może używać specjalnych właściwości takiego miecza chyba że są pasywne - Wir - Dzięki temu zaklęciu Ejji jest w stanie wykonać bardzo szybki obrót. Tak szybki, że sam go ledwo zauważa. Taki obrót wydłuża zasięg cięcia każdego używanego przez Ejjiego w danym momencie ostrza o 3 metry. 25 many za każdy obrót.
Ostatnio zmieniony przez Ejji dnia Pią Lis 01 2019, 02:15, w całości zmieniany 6 razy
Ejji
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
Temat: Re: Edży Łajtmun Wto Paź 29 2019, 15:34
Tocz się kartoflu talentów!
Kot od Kostek
Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012
Temat: Re: Edży Łajtmun Wto Paź 29 2019, 15:34
The member 'Ejji' has done the following action : Rzut kością
'Talenty' : 4
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Edży Łajtmun Wto Paź 29 2019, 18:06
EQ: Zmień MM na manę w przedmiotach, zmień obrażenia rangi X na bardziej opisowe obrażenia Biała maska mentalnej obrony -> Do przerobienia albo do wymiany na 200.000 klejnotów(Pamiętaj że z wartością klejnotów w tym świecie to tak słabo wiadomo) albo na 20 PD Kostki obronne -> Obronią cię przed uderzeniem o sile z jaką uderzył by we wrota Taran Cichy szalik -> Do przerobienia lub wymiany na 3.000 klejnotów/1 PD Ejjidoll -> Do przerobienia lub wymiany na 60.000 klejnotów/6 PD Kora Enta -> Przedmiot do użycia w magikowalstwie lub do wymiany na jakiś słaby magiczny przedmiot 150.000 klejnotów dodatkowo za to że SR jest teraz darmowe
Sprzedając zaklęcia, umiejki i manę którą miałeś dodatkowo uzyskałbyś 810 PD. Zdecyduj czy chcesz zachować te zaklęcia i manę, czy rezygnujesz z całości i rozdajesz PDki od nowa. Jak zachowasz zaklęcia to je zbalansujemy i powinno być ok.
Błogosławieństwo księżyca -> Za dnia jest nieco bardziej zwinny, w nocy przejawia dwa razy większą zwinność Szermierz 4 -> Traktuj to teraz jako pomniejszą moc, nazwij to jakoś ładnie czy coś
To będzie tyle chyba...
Ejji
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
Temat: Re: Edży Łajtmun Wto Paź 29 2019, 18:55
Pozmieniałem i wrzuciłem rzeczy. Ejjidolla, maskę i Cichy szalik zmieniam w 27 PD'ków.
Co do zaklęć, to są całkiem fajne, więc przemieliłbym je tak, by pasowały pod obecny system. Ale zostałoby wtedy jeszcze trochę PD'ków za umiejętności?
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Edży Łajtmun Sro Paź 30 2019, 21:53
Kora Enta - ta wymiana na item to teraz, nie w przyszłości. Więc musisz podjąć decyzję
Zostałoby, ale to zaraz
Tryb walki - odpada niestety Maguneshiumumōdo - 3 Many na post, co za tym idzie bez ograniczenia postowego Wyczucie - 5 Many Po prostej skok - 5 many Nagai ken no mōdo - 2 Many za post, co za tym idzie bez ograniczenia postowego Mōdo hi busshitsu - 7 Many Kamereonmōdo - 10 Many Mōdokangarū - 10 Many Jūden mōdo - Musisz to przerobić by pasowało pod system, bo teraz trochę kappa Masui mōdo - Nie odczuwasz bólu i zmęczenia wcale(Czyli wywal część z rangą), nie ma też CD. Płacisz zwyczajnie 5 Many za każdy post Anchimajikkumōdo - Jak w przypadku Juden Modo Rikabarimōdo - 20 Many Ogniokulka - 15 Many, zmień C+ na opis słowny Kuchiku-kan mōdo - 15 Many za post, bez czasu trwania Jikan o teishi suru mōdo - 35 Many
Negatywna magiczna moc - do poprawy. Generalnie pójdź coś w stylu "Wyjątkowej" many, a nie negatywnej. Wyjątkowej bo nie może współistnieć z innymi czy coś. Mag niemag - Zróbmy tak, że bez oczów Boga nie da się rozpoznać twojej many, pasuje? Częściowa odporność - Do przerobienia lub wywalenia, bo w tej formie bezsensu Wyłączenie - Jak wyżej Cięcie Łaski - Jak wyżej, acz jak w przypadku negatywnej magicznej mocy tutaj w większości to kwestia innego dobory słów Zabijaka - zmień opis Magiwizja - 3 Many za post Odstrzał - Do przerobienia lub wypada Bariera - Do przerobienia lub wypada Wyciszenie - 30 Many. Popraw nieco opis
Generalnie opisy do poprawy bo MM, Eternano, zbiornik magiczny etc. PD ci podam na końcu jak zobaczymy co zostanie, a co odpadnie
Ejji
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
Temat: Re: Edży Łajtmun Czw Paź 31 2019, 00:34
Dobra, nawet fajnie mogłoby to wyglądać, ale pewności nie mam. Dlatego, zrobię coś innego, wzorując się na tym co miałem: - Arcyprecyzja - Żeby trafić w niektóre rzeczy, potrzeba ogromnego skupienia. Zwłaszcza jeśli są to rzeczy, które lecą z ogromną prędkością i ciężko przewidzieć, w którą stronę się kierują. Dzięki tej mocy obiekty takie jak strzały, ciosy przeciwnika, czy w drobnym stopniu nawet sam przeciwnik zostają przyciągani przez ostrza Ejjiego, dzięki czemu chłopakowi dużo łatwiej jest trafić mieczem tam, gdzie chce. Obiekty takie lekko zbaczają z zamierzonego kursu w kierunku miecza Ejjiego. 4 many za działanie na jednym mieczu przez turę.
- Dusza ostrza - Ejji przelewając część swojej many w miecz, uwalnia w nim ukryty potencjał, albo dzieli się swoim własnym, długo by można nad tym filozofować. W każdym razie, miecze Ejjiego dzięki tej mocy zaczynają świecić delikatną, błękitną poświatą. Ostrze staje się o wiele ostrzejsze, a także wytrzymalsze. Otaczająca je energia zaś może wydłużyć zasięg ostrza o 15 centymetrów. 5 many za każdy post działania.
- Ostrze ducha - Ejji przelewając część swojej many w miecz, zmienia jego materię na duchową, czy też przerzuca go na inną sferę egzystencji, w każdym razie, taki miecz staje się pół przezroczysty i przenika przez ciało i rzeczy, nie mając na nie żadnego wpływu. Takie ostrze jednak staje się niezwykle skuteczne przeciwko magii i świetnie nadaje się do "rozcinania" zaklęć. Podczas działania tego zaklęcia, miecza pod którym jest ono wpływem nie da się zniszczyć magią, za to ono bardzo łatwo niszczy cudzą magię. Jeżeli takie ostrze trafi w przeciwnika, kiedy ten używa many, to znacznie osłabia, bądź też całkowicie niweluje moc, czy zaklęcie, do którego jest ona używana. Ostrze takie również bez trudu przecina wszelkie fajerballe, a także blokuje magiczne lasery oraz zadaje większe, niż zwykły miecz obrażenia summonom i stworzeniom magicznym. 15 many za każdy post działania.
- Wyczucie - Rzucone do przeciwnika działa przez 10 postów lub do czasu opuszczenia tematu w którym jest Ejji. Ejji wie dokładnie w jakim kierunku znajduje się osoba na którą nałożył to zaklęcie, a jeżeli jest w promieniu 3 metrów, wie gdzie dokładnie się znajduje. 5 many.
- Skoczek - Ejji lubi sobie trochę poskakać. Czasem wyżej, niż normalni ludzie. Dzięki tej mocy Ejji może wydłużać swoje skoki o 2 metry kosztem 1 many, aż do 20 metrów. Ponadto dzięki tej zdolności może również redukować siłę upadku, dzięki czemu nie musi się martwić o połamanie sobie nóg podczas tak dalekich, czy wysokich skoków.
- Niezłomność - Upór z jakim walczy Ejji, a także jego lęk przed porażką, czynią go mniej wrażliwym na zmęczenie i ból. Nie znaczy to wcale, że go nie odczuwa, a rany nie są dla niego bolesne, po prostu chłopak w czasie walki jest w stanie niemalże całkowicie je zignorować, tak żeby mu podczas niej nie przeszkadzały. 5 many za post działania.
- Magiwizja - Oczy Ejjiego rozbłyskują błękitnym płomieniem, za sprawą którego Ejji widzi przepływającą przez magów manę, jak i też widzi ich zaklęcia, jako widzialną błękitną energię. 3 many za post używania.
- Szybszy niż czas - Kiedyś Ejji miał pewne zaklęcie, które sprawiało, iż działania chłopaka były tak szybkie, iż miał on wrażenie, że czas płynie dwukrotnie wolniej. Zmiany świata wpłynęły na to zaklęcie, iż Ejji może go używać tylko na czas wykonania jednej czynności. Może to być atak, unik, głaskanie kotka, czy cokolwiek innego, ale gdyby zmierzyć je czasowo, to czas działania trwa niecałe dwie sekundy, ale z perspektywy Ejjiego tych sekund mija sześć.
- Wypaczona mana - Nowa, a jakże teraz stara magia odcisnęła swoje piętno na Ejjim, przez co jego mana jest nie tylko inna, że wygląda inaczej. Magiczna energia Ejjiego działa agresywnie wobec obcej many. Mana Ejjiego działa dość samowolnie i sama wręcz wpycha się w zaklęcia w innych magów. Każdy mag, znajdujący się w odległości co najmniej pięciu metrów od Ejjiego, podczas używania zaklęć, zamiast swojej many używa do nich część many Ejjiego 5-10% kosztu zaklęcia zabierane jest z many Ejjiego, zależnie jak blisko Ejjiego taki mag stoi, im bliżej tym więcej wykorzystuje wypaczonej many Ejjiego. Korzystanie z niej zmienia działanie zaklęć, może wywołać zupełnie inny efekt, osłabić je, bądź też sprawić, że takie zaklęcie wcale nie zadziała. Im więcej taki mag użyje many Ejjiego, tym bardziej przykra go spotka niespodzianka.
- Nieuchronna zagłada - Każda rana zadana przez Ejjiego, rani nie tylko ciało, ale również i duszę ofiary. Co prawda w niezbyt znaczący sposób, bowiem nie są to takie rany, które nie mogłyby się zagoić. Przeszkadzają one jednak w czasie walki, osłabiając zaklęcia przeciwnika, albo zmniejszają jego zapał do walki, w każdym razie każda rana zadana przeciwnikowi uświadamia go o bliskości śmierci i w pewnym stopniu przygotowuje na spotkanie z nią. Ta jednak nie musi wcale nadejść. Ejji mając szansę na zadanie ostatecznego ciosu, który z pewnością uśmierciłby przeciwnika, może zdecydować się na Cięcie Łaski, które wymazuje aspekty magii ofiary, a także redukuje wartość jego many do 0. Dzięki czemu ofiara wciąż żyje, ale nie może już korzystać z żadnych mocy, zaklęć, czy SR. Każde takie cięcie jednak kosztuje 3 many.
Zmieniłem też jeden z aspektów magii, a jeśli chodzi o korzeń, to chciałbym z niego coś takiego: - Drewniany łańcuch - Łańcuch, wytrzymałości zwykłego łańcucha, długi na metr, ale wygląda jakby był wykonany z drewna. Jeśli łańcuch jest przypięty do jakiejś części garderoby Ejjiego, to Ejji może nim kierować wedle własnej woli, z taką samą szybkością, jakby machał sobie ręką.
Ostatnio zmieniony przez Ejji dnia Czw Paź 31 2019, 12:59, w całości zmieniany 1 raz
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Edży Łajtmun Czw Paź 31 2019, 10:50
W ilość PD zapomniałem wliczyć koszta drugiej magii. Druga magia to było bodajże 100 PD, więc w tym wypadku masz o 100 PD więcej, razem 910.
Antyprecyzja -> zależy w jakim stopniu przyciągani. Powiedzmy że lekkie zboczenie z kursu by najechać na miecz Ejjiego. Wtedy jestem w stanie powiedzieć 4 Many za post i koszt 5 PD Dusza ostza -> 8 PD i 5 Many za post Ostrze ducha -> 15 many za post i 30 PD kosztu Skoczek -> 7 PD Niezłomność -> 5 many za post, 15 PD Szybszy niż czas -> 20 many, 20 PD Wypaczona Mana -> Bardzo fajne to to. Ale przy 5 Many to mało, by osiągnąć jakiś spektakularny efekt. W tej formie zmiany będą małe a sama moc to koszt około 30 PD. Proponowałbym zamienić to jednak na 5-10%, koszt wzrośnie do 100 PD, ale zmiany będą mogły być tak spore jak to opisałeś Nieuchronna zagłada -> Każde takie cięcie to 3 Many. Koszt tej mocy to 60 PD
Reszta w porząsiu
Ejji
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
Temat: Re: Edży Łajtmun Czw Paź 31 2019, 13:58
Powpisywałem ile co kosztuje, no i zmieniłem Wypaczoną manę, na tę za 100 PD'ków. A tutaj lecą kolejne rzeczy:
- Zmysł zabójcy - Dzięki tej mocy Ejji jest w stanie przewidzieć kilka sekund wcześniej, zbliżające się do niego zagrożenie. Im jest ono większe, tym silniej na Ejjiego działa ta moc. Choć chłopak nie jest w stanie przewidzieć, co dokładnie w niego uderzy, ale zawsze wyczuwa kierunek z którego zagrożenie nadciąga, dzięki czemu też wie, w którą stronę zrobić unik.
- Przeciwciała - Choć mana Ejjiego nie sprzyja innym, to zawsze sprzyja jemu samemu. Jeśli wyczuje, że w Ejjim działa jakieś zaklęcie, które nie pochodzi od niego, zaczyna je z niego stopniowo usuwać. Również powoli leczy jego rany. Działa automatycznie, niezależnie od woli Ejjiego i wykorzystuje do 10 many na post, aż do momentu zaleczenia wszelkich ran i pozbycia się wszystkich nie pochodzących od Ejjiego zaklęć, lub do wyczerpania przez Ejjiego many.
- Władca mieczy - Kiedyś Ejji walczył z innym Ejjim i tamten Ejji na za dużo sobie według Ejjiego pozwalał. Teraz jednak sam Ejji zaczął sobie pozwalać na takie rzeczy, choć nie aż w tak dużym stopniu jak tamten Ejji. Dzięki tej mocy Ejji jest w stanie kontrolować jeden miecz, w zasięgu dziesięciu metrów samą siłą woli. Niekoniecznie musi to być miecz, który należy do Ejjiego.
- Wir - Dzięki temu zaklęciu Ejji jest w stanie wykonać bardzo szybki obrót. Tak szybki, że sam go ledwo zauważa. Taki obrót wydłuża zasięg cięcia każdego używanego przez Ejjiego w danym momencie ostrza o 3 metry. Ileś tam many za każdy obrót.
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Edży Łajtmun Czw Paź 31 2019, 20:52
Zmysł zabójcy - 100 PD Przeciwciała - za każde obce 1 many w twoim ciele, sam poświęcasz 1 many by to zanegować. Dopiero po zanegowaniu całej wrogiej many następuje leczenie. To oczywiście wszystko w granicach 10 many na post. Koszt tego to 120 PD Władca mieczy - Siła ten kontroli to tak jakbyś robił to własnymi dłońmi. Koszt to 50 PD + 20 PD za rozwinięcie o każdy dodatkowy miecz i płacisz 10 Many za post kontroli niezależnie od ilości mieczy, aczkolwiek im więcej mieczy tym trudniejsza kontrola.
Możesz próbować tym kontrolować magiczne miecze, ale trudność kontroli jest dwa razy większa, zużycie many trzy razy większe i nie możesz używać specjalnych właściwości takiego miecza chyba że są pasywne
Wir - 60 PD i 25 Many za obrót
Ejji
#911 Widmo
Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014
Temat: Re: Edży Łajtmun Pią Lis 01 2019, 02:16
Wpisałem wszystko w pierwszy post z poprawkami, na Władcy Mieczy wziąłem dwa miecze do kontroli, no i do tego wszystkiego jeszcze wziąłem sobie 200 dodatkowej many, co z moich obliczeń daje wykorzystanych 895 PD'ków.
I takie pytanko, czy do tych 910, doliczyłeś jeszcze te 27PD za zmielone przedmioty? Bo tak ogółem poza tym, to chyba na chwilę obecną byłoby już wszystko.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.