Imię: Jin
Pseudonim:Nazwisko: Shiba
Płeć: Mężczyzna
Waga: 75kg
Wzrost: 183cm
Wiek: 29 lat
Gildia: brak
Miejsce umieszczenia znaku gildii: brak
Klasa Maga: 0
Wygląd: Jin jest w miarę wysokim i szczupłym mężczyzną z zadbaną sylwetką. Wydaje się być bardzo szczupłą osobą choć kościotrupem ciężko go nazwać przez swoją budowe ciała. Ma średniej długości blond włosy i dość rzadko spotykany szary kolor oczu. Ma bardzo ale to bardzo delikatny zarost na brodzie, dosłownie tylko parenascie krótkich włosków. Na co dzień nosi ciemnozielone kimono odsłaniające lekko klatkę piersiową z przykrótkimi rękawami kończącymi się parę centymetrów przed nagarstkiem. Do tego nosi czarny płaszcz udekorowanym bialymi rombami u dołu. Jego garderobę charakteryzuje kapelusz w biało-zielone paski przypominający ten noszony przez zapalonych wędkarzy. Porusza się bosą stopą w tradycyjnych, drewnianych, japońskich sandałach.
Charakter: Można powiedzieć, że Jin posiada dwie osobowości, które ze sobą współpracują. Kiedy i z jaką mamy do czynienia zależy ściśle od sytuacji. Gdy ta jest spokojna, luźna i zwyczajnie bezstresowa, odzywa się w nim dziecięcy duch. Lubi żartować, denerwować i wygłupiać się. Po prostu jest dużym dzieckiem. Jednak gdy sytuacja jest poważna czy też niebezpieczna to nagle staje się pewnym siebie, opanowanym i racjonalnym mężczyzną w średnim wieku. Nie daje się ponieść emocjom, każdy ruch stara się przemyśleć, dokładnie analizuje. Do tego jest zboczony i lubi kobiety. To widać zarówno w jego dziecinnej wersji charakteru jak i tej dorosłej jednak zdecydowanie częściej można to zauważyć w tej pierwszej.
Historia: Jin urodził się i wychował w Crocus. Tuż przed jego pierwszymi urodzinami został jednak osierocony. Sam nie zna dokładnej przyczyny dlaczego jego rodziców nie ma już na tym świecie. Do 6 roku życia żył pod okiem sióstr zakonnych w jednym z prowadzonych przez nie sierocińców. Okres ten wspomina bardzo dobrze mimo iż za wiele wtedy nie miał to był bardzo szczęśliwy. W wieku 6 lat został przygarnięty przez pewnego mężczyznę. Był to emerytowany policjant, który mimo nie aż tak starego wieku nie mógł dłużej pełnić służby. Początek ich nowego życia był obiecujący i mogło się wydawać, że chłopak trafił do idealnego domu. Wszystko zmieniło się po jego 7 urodzinach. Przez ten cały czas był zachęcany przez swojego opiekuna do zostania magicznym policjantem. W końcu zakorzeniło się w nim marzenie o zostaniu jednym z nich. Gdy ten poinformował o tym swojego ojca ten diametralnie zmienił swój stosunek do chłopca. Od tej pory miał już tylko ciężko. Jego opiekun rozpoczął swój własny program szkoleniowy dla przyszłego policjanta. Dbał o jego wiedzę, ciało oraz zdrowie. Uczył go po swojemu. Błędy były surowe karane, a pochwał nigdy nie usłyszał. Dziesięć lat, trudnych i długich znosił to wszystko przez wzgląd na przygarnięcie i wychowanie go. Miał jednak w końcu tego dość. Mając 17 lat porzucił zarówno swojego opiekuna, którego śmiało mógł nazywać ojcem mimo jego trudnego charakteru. Porzucił również swój cel jakim było zostanie magicznym policjantem. Od tej pory żył na własny rachunek i po swojemu. Podróżował i żył jak chciał. Impreza, praca, kłopoty i rutyna to wszystko go spotykało na zmianę przez 12 lat aż w końcu podjął decyzję o zostaniu magiem na pełen etat. Ma teraz 29 i rozpoczyna swoją przygodę
Umiejętności fabularne: Gotowanie na nieco wyższym poziomie, dobra znajomość fauny i flory, umiejętność określenia swojego położenia i kierunku w jakim zmierza.
Umiejętności: Zapasy Magiczne lvl1, Szermierz lvl1, Medytacja lvl2, Bezszelestny lvl1
Ekwipunek: Shikomizue - ostrze schowane w lasce. Miecz z rękojeścią w postaci końcówki od zwykłej drewnianej jasnej laski ukryte w pochwie w tym samym kolorze co rękojeść. Gdy miecz jest trzymany w pochwie wygląda wtedy jak zwykła laska dla staruszka.
Rodzaj Magii: Króla Teleportacji - magia pozwalająca na błyskawiczne przemieszczenie się z punktu "A" do "B" bez pokonowywania drogi między nimi.
Zasady te oczywiste i te mniej aby nie było niedomówień.
1) Magia działa na wszystko co ma fizyczna postać.
2) Ilość osób na której została użyta magia jest taka sama. Zarówno po i przed teleportacją.
3) Działa tylko w tym samym wymiarze/planecie/czasoprzestenii. Nie można teleportować się miedzy nimi.
4) Teleportować można się do miejsc w zasiegu wzroku wcześniej odwiedzonych lub też do tych, o których posiadamy dużo i dokładnych informacji(decyduje MG czy są wystarczające).
5) W przypadku przedmiotów można teleportować ich część. Nie trzeba teleportować całego obiektu. Przykład: Możemy teleportować drzewo, lub jak wolimy jedną z jego gałęzi.
6) Teleportacja odbywa się na zasadzie przejścia przez bramę lub natychmiastego zniknięcia i pojawienia się w miejscu docelowym.
7) Nie można teleportować czegoś/kogoś/siebie w przestrzeń, która jest już zajęta. Przykład: Możemy teleportować się do pustego kosza na śmieci, jednak do wypełnionego już nie da rady.
Portal nie posiada grubości. Patrząc z boku można jedyne zobaczyć, że jest otwarty. Żeby zobaczyć co pokazuje trzeba zmienić kąt widzenia.
9) W przypadku bramy/przejście zawsze pojawiają się dwie. Jedna w miejscu "A" pokazuje miejsce "B", druga pojawia się w miejscu "B" i pokazuje "A". Można przechodzić z obu stron.
10) Rzucający decyduje czy brama pokazuje miejsce docelowe czy też nie. W tym drugim przypadku pojawia się jako czarny-fioletowy portal. Obrazki niżej.
11) Rzucający decyduje o kształcie portalu.
[center
[You must be registered and logged in to see this image.][/center]
Pasywne Właściwości Magii Brama[b]- zdolność pozwalająca stworzyć bramę/przejście, po której przekroczeniu pojawimy się w miejscu, które pokazywała. W przypadku PWM brama tworzy się bardzo długo i wymaga koncentracji przez co nie nadaje się do użycia w walce. Pozwala przenieść się do miejsc w zasięgu wzroku, wcześniej odwiedzonych i tych o których mamy dość dużo i konkretnych informacji.
[b]Okno zdolność pozwalająca stworzyć bramę/przejście, która pokazuje miejsce, do którego planujemy się przenieść. Niestety pełni funkcję tylko obserwacyjną i czasami coś można usłyszeć. Niestety nie da się przez nią przejść. Tworzy się szybciej niż w przypadku PWM "Brama" jednak rozpada się gdy coś w nią uderzy.
Zaklęcia: Telerpot "D" - zaklęcie pozwalające teleportować siebie, kogoś lub coś co jest mniej więcej rozmiarów człowiekia. Zasięg to okręg o promieniu 5m. Czyli można siebie teleportować tylko na taką odległość. Aby użyć zaklęcia na kimś/czymś musi znaleźć się w tym okręgu i tym okręgu może zostać przeniesiony tyle, że inne miejsce niż wcześniej stał. Koszt zaklęcia równa się jednej osobie/rzeczy.
Gate "D" - zaklęcie polega na stworzeniu bramy o maksymalnych rozmiarach postawnego dorosłego mężczyzny. Otwarta brama tworzy obraz miejsca do którego chcemy się przenieść. Po przekroczeniu progu zaklęcia pojawiamy się w miejscu, ktore pokazywała brama. Zasięg teleportacji bramy to 5m. Brama wejście może być użyta tylko przy rzucającym zaklęcie.
Telerpot "C" - zaklęcie pozwalające teleportować siebie, kogoś lub coś co jest mniej więcej rozmiarów człowiekia. Zasięg to okręg o promieniu 10m. Czyli można siebie teleportować tylko na taką odległość. Aby użyć zaklęcia na kimś/czymś musi znaleźć się w tym okręgu i tym okręgu może zostać przeniesiony tyle, że inne miejsce niż wcześniej stał. Koszt zaklęcia równa się jednej osobie/rzeczy.
Gate "C" - zaklęcie polega na stworzeniu bramy o maksymalnych rozmiarach postawnego dorosłego mężczyzny. Otwarta brama tworzy obraz miejsca do którego chcemy się przenieść. Po przekroczeniu progu zaklęcia pojawiamy się w miejscu, ktore pokazywała brama. Zasięg teleportacji bramy to 10m. Brama wejście może być użyta maksymalnie 5m od rzucającego zaklęcie.
Telerpot "B" - zaklęcie pozwalające teleportować siebie, kogoś lub coś co jest mniej więcej rozmiarów człowiekia. Zasięg to okręg o promieniu 20m. Czyli można siebie teleportować tylko na taką odległość. Aby użyć zaklęcia na kimś/czymś musi znaleźć się w tym okręgu i tym okręgu może zostać przeniesiony tyle, że inne miejsce niż wcześniej stał. Koszt zaklęcia równa się jednej osobie/rzeczy.
Gate "B" - zaklęcie polega na stworzeniu bramy o maksymalnych rozmiarach 3x3m. Otwarta brama tworzy obraz miejsca do którego chcemy się przenieść. Po przekroczeniu progu zaklęcia pojawiamy się w miejscu, ktore pokazywała brama. Zasięg teleportacji bramy to 20m. Brama wejście może być użyta maksymalnie 10m od rzucającego zaklęcie.
Telerpot "A" - zaklęcie pozwalające teleportować siebie, kogoś lub coś co jest mniej więcej rozmiarów człowiekia. Zasięg to okręg o promieniu 50m. Czyli można siebie teleportować tylko na taką odległość. Aby użyć zaklęcia na kimś/czymś musi znaleźć się w tym okręgu i tym okręgu może zostać przeniesiony tyle, że inne miejsce niż wcześniej stał. Koszt zaklęcia równa się jednej osobie/rzeczy.
Gate "A" - zaklęcie polega na stworzeniu bramy o 3x3m. Otwarta brama tworzy obraz miejsca do którego chcemy się przenieść. Po przekroczeniu progu zaklęcia pojawiamy się w miejscu, ktore pokazywała brama. Zasięg teleportacji bramy to 50m. Brama wejście może być użyta maksymalnie 20m od rzucającego zaklęcie.