I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Posiadany ekwipunek: - sakiewka przypięta do pasa, a w niej trochę gazy i bandaży + jakiś środek odkażający;
Przejrzyste Serce - strój składający się z czerwonych spodni hakama, ozdobionych motywem złotych płomieni, bandaży wiązanych na klatce piersiowej oraz pary wytrzymałych katan (ranga A). Nie posiada żadnych specjalnych właściwości, może jednak momentalnie zostać założony, zastępując aktualny strój, a następnie odesłany do miniaturowego magicznego schowka.
Zbroja: Wyglądający na zwykły napierśnik (chroniący jak sama nazwa wskazuje - piersi), dodatkowo rozbudowany o stalowy kołnierz (chroniący szyję). Jest bardzo wytrzymały, wytrzyma normalne ataki, czy to tnące, czy przebijające (cięcie, pchnięcie, wystrzał z muszkietu itp.). Nie posiada jednak właściwości amortyzacyjnych, więc siłę uderzenia można poczuć pod pancerzem. Ale sama broń czy pocisk się nie przebije.
Shinsei meiyo no senshi (Prawdziwa Droga Wojownika):
Przekuta w miecz córka Isamu, Hyouka postanowiła po raz kolejny poświęcić się i oddać swoją formę ludzką by już na zawsze pozostać oraz wspierać Ezre swoją mocą, w zależności od tego jaką podejmie ścieżkę. Z wyglądu jest to 60 cm jednoręczny miecz o białym ostrzu (Podgląd). Broń jest najwyższej jakości, bardzo wytrzymała jednak nadal może zostać uszkodzona. Jedyną osobą która może z niej korzystać jest Ezra Al Sorna. Gdy jakaś obca osoba będzie próbowała go zabrać, zostanie objęta Klątwą do czasu porzucenia miecza.
Klątwa - osoba nią objęta czuję ogromny dyskomfort oraz podświadomie czuję, że jest obserwowana. Każdy, kto spojrzy się na przeklętą osobę przestaje nad sobą panować i pragnie zabić tą osobę(można się opanować, jeśli posiada się Kontrolę na 3 lub Barierę Umysłową na 2). Ci którzy stracili nad sobą kontrolę przestają czuć strach na czas trwania tego efektu. Jeśli klątwa zniknie, znika także szał zabicia osób postronnych.
Shinsei posiada 4 unikalne formy, które może osiągnąć po spełnieniu odpowiednich warunków.
*Rzeź* Aktywacja: Skąpanie Shinsei we krwi zabitego przez Ezre przeciwnika(wysmarowanie całego ostrza miecza krwią).
Ostrze zmienia swój kolor na czerwony, staje się znacznie szersze i dwukrotnie zwiększa swoją długość. Ostra powierzchnia miecza staje się ząbkowana i przestaje być zdatna do zadawania pchnięć dodatkowo w tej formie miecz staje się nieco mniej poręczny do funkcjonowania w jednej ręce. Zadawane ran za pomocą Shinsei powoduje znacznie większe krwawienie niż normalnie oraz utrudnia efekty leczące o 20%. Broń zdaje się z dużą łatwością rąbać i rwać wszelkie niemagiczne zbroje, praktycznie je ignorując. Zabicie kogoś zwiększa też zadawane obrażenia o 10% na czas trwania tej formy i się kumuluje. Nie zabicie nikogo w ciągu 6 tur powoduje powrót do pierwotnej formy.
*Honor* Aktywacja: Wyzwanie Ezry na pojedynek/Ezra wyzywa na pojedynek przeciwnika [/color]
Ostrze zmienia swój kolor na złoty, a rękojeść rozszerza się lepiej osłaniając dłoń. Użytkownika zaczyna otaczać złota, ledwo widoczna sfera w dystansie metr od jego ciała. Sfera ta ochrania przed atakami od innych osób niż przeciwnik i jego ewentualne summony, powstrzymując obrażenia. Z każdą turą pojedynku sfera staje się coraz silniejsza. 1 Tura - Osłania przed atakami rangi PWM 2 Tura - Osłania przed atakami rangi D 3 Tura - Osłania przed atakami rangi C 4 Tura - Osłania przed atakami rangi D 5 Tura - Osłania przed atakami rangi A Pojedynek kończy się gdy któraś ze stron się podda, umrze, straci w pełni świadomość, ucieknie lub Ezra zacznie atakować inne osoby niż "wyzwany" i jego summony. Skończony pojedynek oznacza powrót do podstawowej formy.
*Odkupienie* Aktywacja: Opróżnienie zbiornika many(aktywacja możliwa tylko w turze, w której stan many zmienia się na 0)
Ostrze zmienia swój kolor na turkusowy, a na podstawie miecza pojawia się ciemno-niebieska łza. Łza zbiera w sobie co turę 5 MM i kiedy zbierze 100 MM pęka, odnawiając manę Ezry. Połowa idzie na jego energetyczną rękę, a druga połowa do jego zbiornika. Pęknięcie łzy powoduje powrót do pierwotnej formy. Użytkownik może samodzielnie rozbić łzę, jednak spowoduje to tylko przywrócenie sobie 50% zebranej przez łzę many(zaokrąglając w górę). Można użyć raz na misję/fabułę.
*Poświęcenie* Aktywacja: Doznanie poważnych/śmiertelnych ran
Miecz drastycznie zmniejsza swój rozmiar, stając się szarym sztyletem o ostrej jednej krawędzi ostrza i osiągając niezniszczalność. W ciągu trzech tur po transformacji, powraca do pierwotnej postaci chyba, że Ezra zdecyduje się podjąć nim Seppuku. Jeśli tego dokona, wówczas miecz znika, a wszystkie otrzymane rany znikają jakby nigdy nie istniały. Po uzdrowieniu Ezra jest dotknięty Klątwą na okres 10 tur, jego włosy stają się białe, z oczu zaczynają cieknąć krwawe łzy i prawie całe ciało zostaje pokryte bandażami, które zdają się być wykonane z wyjątkowo twardego materiału, nie utrudniają jednak ruchów użytkownika. Po okresie 10 tur wygląd Ezry wraca do normy, a miecz przepada do końca misji/fabuły. Po tym odnawia się, tracąc możliwość użycia tej formy przez miesiąc fabularny.
Tylko jedna forma może być aktywna w tym samym czasie i nie można aktywować kolejnej, dopóki pierwsza się nie skończy.
Ważne PS: Shinsei meiyo no senshi to świadomy miecz. Kiedy trzymany jest w dłoni wówczas można usłyszeć jego głos, a raczej jej głos. Jest w pełni oddana i wierna wobec Ezry. Łączy ich szczególna więź, więc użycie *Poświęcenia* jest niezwykle bolesnym przeżyciem i drastyczną decyzją, która może mieć impakt na Ezre jak i na sam stan psychiczny Hyouki, jeśli użyta zostanie błachostkowo.
Ostatnio zmieniony przez Ezra Al Sorna dnia Nie Gru 16 2018, 01:13, w całości zmieniany 32 razy
- 40 PD za zaklęcie poziomu A ("Tsukiyomo no Kami"); - 10 PD przeznaczone na MM;
Ostatnio zmieniony przez Ezra Al Sorna dnia Sob Paź 29 2016, 22:46, w całości zmieniany 1 raz
Ezra Al Sorna
Liczba postów : 662
Dołączył/a : 22/11/2015
Temat: Re: Konto Ezry. Sob Paź 29 2016, 22:45
+
Meiyo no senshi::
Meiyo no senshi(Droga Wojownika) - ostrze to należało niegdyś do Isamu i zostało przeznaczone do używania tylko przez prawdziwego szermierza, który potrafi włożyć całe swoje serce i dusze w kunszt miecza. Katana ta nie wygląda zbyt okazyjnie. Saia jest wykonana z bambusa pomalowanego na czerwono, rękojeść także wykonana jest z tego drewna. Ostrze posiada 70 centymetrów długości i posiada wyżłobione wzdłuż wgłębienie w miejscu bocznych ostrzy służących najczęściej do blokowania. Tsuba wykonana jest z specyficznego stopu miedzi i ma kształt kółka. Rękojeść jak i Saia pokryte są bandażami z nieznanego materiału o niezwykłej wytrzymałości, porównywalnej do stali.
W zależności od właściciela, miecz posiada jedno z dwóch form:
* Satsujin(zabójca) - Z rękojeści katany wyrastają krótkie kolce, które wbijają się w dłoń posiadacza delikatnie sącząc jego krew. Trafianie punktów witalnych przeciwnika staje się łatwiejsze, posiadacz trafia w nie praktycznie instynktownie(Buff 20%). Ostrze posila się krwią zabitych wrogów zwracając 10 MM właścicielowi za każdego zabitego ostrzem przeciwnika oraz zwiększając siłę cięcia o 10% za każdym razem gdy posili się krwią od przeciwnika(niekoniecznie człowieka) w tym i władającego mieczem. W tym wypadku posila się krwią raz na turę i robi to tylko wtedy jeżeli przez co najmniej dwa posty nie posmakowało krwi wroga. Jeżeli ostrze posmakuje krwi władającego 3 razy wówczas czuje się osłabiony, 4 razy zaczyna mieć problem z równowagą, 5 razy zaczyna mieć problemy z utrzymaniem świadomości, 6 jest bliski omdlenia, a za 7 razem mdleje. Osłabienia maleją o 50% jeżeli tryb zostanie zdezaktywowany(oprócz omdlenia).
* Mubō(Brawura) - Rękojeść się wydłuża, a ostrze zaczyna połyskiwać żółtą poświatą. Parowanie ataków staje się łatwiejsze, wręcz instynktownie(Buff 20%). Szybkość reagowania na bodźce zwiększa się o 10% za każdą turę uczestnictwa w walce, a za każdy dobrze sparowany atak jego szybkość poruszania się i zwinność wzrastają o 20%. Dodatkowo może on przełamać swój strach i obawy dzięki "determinacji", którą zdobywa wraz z aktywacją Mubō. Może on jednak wykorzystać swoją determinacje(jednorazowo) by zwiększyć szanse powodzenia następnego manewru o 40%. Tryb ten działa tylko w czasie walki i nie może być używany poza nią.
Można użyć formy miecz dwa razy w ciągu dnia. Dezaktywacja formy powoduje utratę wszelkich buffów jakie się przez nie uzyskało(prócz zdobycia MM). W przypadku wielokrotnego używania jednej formy, efekty mogą się znacznie zwiększyć, ale tylko jeżeli była używana jedna kilka razy pod rząd. Użycie drugiej formy w czasie gdy stosuje(tudzież masteruje) się pierwszą, powoduje utracenie tej korzyści. Punkty przyznaje MG. To skala: 1 użycie = +1 punkt
2 punkty = +0% dodatkowych korzyści(czyli zwiększenie efektów) 4 punkty = +50% dodatkowych korzyści 6 punkty = +100% dodatkowych korzyści 8 punktów = +200% dodatkowych korzyści
Użycie innej formy = -2 punkty
UWAGA: BY MÓC ZYSKAĆ PUNKT Z UŻYWANIA JEDNEJ FORMY, NALEŻY JEJ UŻYWAĆ W WALCE KTÓRA MUSI TRWAĆ CO NAJMNIEJ 3 TURY CHYBA, ŻE MG UZNA, ŻE SYTUACJA PASOWAŁA DO PRZYZNANIA PUNKTU.
Meiyo no senshi jest traktowane jako obiekt niezniszczalny(z Saią włącznie). Prawowitym właścicielem miecza jest Ezra Al Sorna i tylko on może go używać chyba, że zostanie zabity, wówczas zabójca staje się nowym właścicielem(można też go przekazać w spadku po śmierci).
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.