HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Karoxer Deathbringer




 

Share
 

 Karoxer Deathbringer

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Karoxer


Karoxer


Liczba postów : 1
Dołączył/a : 02/11/2016

Karoxer Deathbringer Empty
PisanieTemat: Karoxer Deathbringer   Karoxer Deathbringer EmptyPią Wrz 15 2017, 03:02

Imię:
Karoxer
Pseudonim:
Brak
Nazwisko:
Deathbringer
Płeć:
Mężczyzna
Waga:
80 kg
Wzrost:
190 cm
Wiek:
20
Gildia:
Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii:
Prawa strona klatki piersiowej
Klasa Maga:
0

Wygląd:

Spoiler:
Charakter:
Spoiler:

Historia:
Spoiler:

Umiejętności fabularne:
Spoiler:
Umiejętności:
Spoiler:
Ekwipunek:
Spoiler:
Rodzaj Magii:

Magia Insygnii
Spoiler:
Pasywne Właściwości Magii:
1. Formowanie Insygnii :

Spoiler:

Układy kręgów:

Spoiler:

Właściwości Insygnii
Spoiler:
2. Tworzenie Insygni


Spoiler:

3. Wzrok runiczny

Spoiler:

4. Insygnia Warunku

Spoiler:

5. Aktywacja
Spoiler:

6. Dezaktywacja

Spoiler:

Zaklęcia:
Rangi oraz spis zaklęć:
Powrót do góry Go down
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Karoxer Deathbringer Empty
PisanieTemat: Re: Karoxer Deathbringer   Karoxer Deathbringer EmptyPon Wrz 18 2017, 22:04

"żec" - najpoważniejsza uwaga do opisówki :P No i czasami zbyt bardzo rozbudowane, zlewające się w nicość zdania.

Opisówka akcept

Umki fabularne: są okej, acz w historii wpierw piszesz o Neverbeen. Z tymi umiejkami nie znasz ichniejszego języka etc.
EQ: zgarnę ci 5k, ale masz za to dobrze wyważone sztylety i solidne czekany.
PWM:
1. Formowanie Insygnii - to PWM traktuję TYLKO jako opis co robi poszczególna insygnia. Na PWM żadna z tych insygnii nie da ci takich mocy, tylko na poziomie PWM.
2. Układy kręgów - tutaj podobnie. Więcej szczegółów, jak zasięg, obszar etc - przy danym zaklęciu.
3. Właściwości insygni:
  1. Ok
  2. Nie ok. Do ich ukrycia musisz albo wykorzystać otoczenie, albo inne zaklęcie. Albo dodać ten efekt do danego zaklęcia.
  3. Ok
  4. Jak wszystko. Przy czym to nie znaczy, że zaklęcie eksplozji na ciebie nie zadziała
  5. Dałbym to do poszczególnych zaklęć takie opisy, bo tak to trudno to przewidzieć co i jak będzie.
  6. Im potężniejsze zaklęcie - tym dłużej trwa dezaktywacja. To nie jest pstryk i już.
  7. Brzmi okej, acz dla mnie przy niektórych zaklęciach, takie obiekty nie powinny stanowić problemu.
  8. Propsuję, bardzo fajne, acz takie efekty będzie oceniał MG.
  9. Ok

4. Tworzenie insygni - 1 sposób - max 1 insygnia na turę. 2 sposób - w sumie jest okej.
5. Wzrok runiczny - nie rozumiem. Że ty możesz widzieć te insygnia, czy też chcesz je przenosić siłą woli? Jak sam widok na nie to w sumie okej, nawet przez twoje maskowanie, jednak nie ma przenoszenia ich wolą byle gdzie.
6. Insygnia Warunku - brzmi okej
7. Aktywacja - Dałbym, że im potężniejsze zaklęcie, tym gorsza efektywność. Wiadomo - nadpisanie czegoś na D nie jest problemem, natomiast czegoś na S? Oj, już tak. Ale tak to jest okej, jak nie chcesz zmieniać, daj tylko znać.
8. Dezaktywacja - jak wspominałem wcześniej - dezaktywacja już trwającego zaklęcia trochę trwa. To nie jest natychmiastowe. I im potężniejsze zaklęcie - tym dłużej trwa. I więcej skupienia wymaga.

Zaklęcia:
D:
Mizu Tanku - ok, przy czym nie utworzysz go instantowo. Dzieje się to szybko, ale to nie jest na zasadzie "plum" i już, ot, ktoś kto na tym będzie stał może zacząć się szybko zapadać, aktywacja ze skraju "zbiornika" max, insygnie wcześniej wyznaczają obszar gdzie się zatopi.
Sutōnburokku - ok, ale też nie rośnie to "szybko", by kogoś przewrócić czy przetrącić kark, aktywacja ze skraju obiektu max. Insygnie wcześniej wyznaczają obszar gdzie się wzniesie.
Kūbaku - siła rangi D, wielkość pięści, zasięg 5 metrów. Możesz aktywować tylko trzymając obiekt z insygnią, np. pierścień, laskę.
Shinkirō - utworzona iluzja nie przekroczy rozmiarem 0.5x0.5x0.5 metra. Trwa 3 posty. Zasięg aktywacji od postaci to 5 metrów. Insygnie wcześniej wyznaczają obszar gdzie się ziluzjoni.

C:
Honō no ba - w sumie jest okej, przy czym ogień ten trwa 3 posty, w pierwszym poście obrażenia rangi D+, w drugim C, w trzecim C+. Przy czym to oznacza, że w pierwszym poście, ktoś otrzyma dmg D+. W drugim, dodatkowo dmg C, a w trzecim - dmg C+. Oczywiście, przebywania tam. Jak ktoś tam wpadnie w trzecim poście to tylko dmg C+. Łącznie więc ponad C dmg. No i można aktywować max 7 metrów od postaci. Insygnie wcześniej wyznaczają obszar gdzie się zapali.
Denki Shokku - dmg rangi C, aktywacja max z 7 metrów od postaci, raczej odrętwienie, aniżeli paraliż. Insygnie wcześniej wyznaczają obszar gdzie się porazi.
Uragirimono no Masuku - samo w sobie brzmi okej, ale nie znam tego zaklęcia D @@ xD Dla mnie jest ono tam zbędne, bo odwzorujesz tylko wygląd i ewentualnie zapach. Aktywacja max 7 metrów od postaci
Kurai Haikai -łohohoho nie. Max 5 metrów od postaci dostaną oślepienia, do 10m silne mroczki, 15m mniejsze, powyżej - lekkie plamki lub wcale. Ale kulkę możesz kontrolować w promieniu 5 metrów - porusza się z prędkością marszu, ale możesz też ją wcześniej "kaboomnąć".
B:
Arukimedesu no Kagami - obrażenia rangi C... przy czym... hmm... insygnie muszą wcześniej wyznaczyć obszar, gdzie to będzie się działało.
Horus Sutakku - szczerze niezbyt to rozumiem. Tworzysz barierę, broniącą przed atakami magicznymi. Wyłączasz magię na wskazanym obszarze określonym osobom oraz mówisz, kto może wejść lub wyjść. Tego jest tu zdecydowanie za dużo i bardzo mocno osłabię to zaklęcie, dlatego proszę o info, na czym chciałbyś się najbardziej skupić.
Shiro no Zetsubō - jestem na nie kompletnemu paraliżowi. Ty użyjesz tego zaklęcia, a twój towarzysz podejdzie i wymorduje wszystkich. Dlatego pozwoliłbym się ruszać. I się bronić przed tymi zwierzętami. Tak samo - trafienie ciebie może przerwać zaklęcie, ale ty też możesz się poruszać. Jak oddalą się od ciebie na dalej niż 25 metrów - zamek przestaje działać.

PD: 160/160
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Karoxer Deathbringer Empty
PisanieTemat: Re: Karoxer Deathbringer   Karoxer Deathbringer EmptySob Paź 21 2017, 21:54

Hej, proszę o informację czy prace nad KP trwają. W przypadku braku odpowiedzi lub odpowiedzi przeczącej - przeniosę je do archiwum w przyszły weekend.

Dzięki!
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





Karoxer Deathbringer Empty
PisanieTemat: Re: Karoxer Deathbringer   Karoxer Deathbringer Empty

Powrót do góry Go down
 
Karoxer Deathbringer
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Niezaakceptowane
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.