Imię: Twój
Nazwisko: Stary
Płeć: Człowiek. Mężczyzna.
Waga: Przeciętne 81 kg
Wzrost: Przeciętne 176 cm
Wiek: Całkiem młody jak na starego, bo ma zaledwie 23 lata
Gildia: Siła, sława, niezależność!
Klasa Maga: 0
Wygląd: Twój Stary nie należy do osób o jakoś wyróżniająco się cudownej aparycji. Można rzec, że wygląda dość przeciętnie. Jego wzrost jest przeciętny, budowa ciała też przeciętna. Trochę ma tłuszczyku, ale nie tyle, żeby nazwać go grubym. Z twarzy wygląda dość zwyczajnie. Ma ciemne oczy, lekko skrzywiony nos i cienkie usta. Ma niedługi zarost, wyglądający na kilkudniowy, ale w rzeczywistości po tygodniu niegolenia po prostu przestaje rosnąć. Twój Stary ma też włosy. Jasne i niedługie. Dość przeciętne.
Charakter: Nawet jeśli Twój Stary wygląda dość przeciętnie, to ciężko to samo powiedzieć o jego osobowości. W końcu czy ktoś mający tak dziwne nazwisko i jeszcze dziwniejsze imię mógłby mieć normalną osobowość? Twój Stary bynajmniej nie jest z tego powodu jakimś dziwakiem. Całkowicie zdaje sobie sprawę z tego, że jego egzystencja jest jednym wielkim żartem jego starych, oraz kogoś, kto panuje nad wszelkimi egzystencjami. Trzeba wszakże przyznać, że Twój Stary to całkiem religijny człowiek. Aczkolwiek można go zaliczyć do tych wierzących niepraktykujących. Oczywiście Twój Stary ma ogromny szacunek do kapłaństwa i widząc święte symbole ukłoni się i też przyklęknie, ale żeby jakoś bardziej szanować obrządek, to jest zbyt leniwy. Ano właśnie! Skoro już o lenistwie mowa, to Twój Stary nie jest zbyt pracowitym człowiekiem. Woli, żeby sprawy załatwiał za niego ktoś inny, ale w razie czego potrafi wziąć je w swoje ręce. Poza tym, Twój Stary bywa sarkastyczny, trochę cyniczny, ale ogólnie rzecz biorąc, to w miarę da się z nim dogadać, jeśli tylko znaleźć na to właściwy sposób. A ten jest dość prosty. Twój Stary lubi sobie wypić. Oraz zapalić… Nie, nie papierosy. Te niszczą płuca. Twój Stary jest mistrzem skręcania jointów i uwielbia dla rozluźnienia wypalić sobie trochę trawki. Nie żałuje jej też innym.
Historia:
Twój Stary urodził się w niewielkiej mieścinie, gdzieś na południu Fiore. Jego rodzina należała do przeciętnego rodu Starych, którzy w większości byli rolnikami. Co jakiś czas jakiś Stary lubił sobie pośmieszkować. W tym przypadku dotyczyło to jego matki, która w wieku piętnastu lat zaszła w ciążę. Nikt nie był w stanie określić kto mógł być ojcem Twojego Starego. Nikt też jakoś nie ubiegał się o to stanowisko. Krążyły pogłoski, że ojcem Twojego Stary mógł być byk i obawiano się tego, że chłopak mógłby urodzić się minotaurem, tudzież innym dziwactwem. Inną wersją, w którą nikt nie wierzył było to, że Twój Stary został niepokalanie poczęty. W każdym razie, Twój Stary urodził się całkiem normalny, z niekoniecznie normalnym imieniem i nazwiskiem, ale w mieścinie dostarczyło ono całkiem sporo radości i śmiechu.
Matka Twojego Starego, jak to bywa w przypadku nastoletnich matek, nie wytrzymała długo ze swym synkiem i przy pierwszej lepszej okazji pozbyła się go. Twój Stary trafił do domu opieki, w którym dorastał przez lat osiem. Potem zgarnęli go stamtąd murzyni.
Twój Stary zaczął robić u czarnych. Nauczył się kraść rowery, przemycać narkotyki i robić tego typu rzeczy. Gangsterskie życie całkiem mu odpowiadało. Narobił sobie trochę reputacji, po czym jak to zwykle bywa, gang się rozpadł. Murzyni poznajdowali sobie żony, niektórzy trafili do cel, paru zginęło. Twój Stary został sam. Wyruszył więc w podróż mającą na celu odnalezienie sensu własnego życia.
Po kilku latach trafił do szamańskiej chatki, gdzie wśród dymu kadzidełek i ziółek, stary szaman przepowiedział Twojemu Staremu, że jest kolejnym wcieleniem wielkiego, szlachetnego i potężnego Gołompa, który poległ w wielkiej bitwie o Sanyię. Opowiedział też Twojemu Staremu o Gołompich insygniach. Były to Królewskie Widły, Dzielny Wierzchowiec, Wierny Bucefarlix oraz jajko. Twój Stary początkowo uznał to za bujdę i legendę niewartą uwagi, ale jak się okazało szaman miał na stanie jajko, które ugotował i wręczył Twojemu Staremu. Gdy Twój Stary się nim posilił, odkrył w sobie magiczny potencjał. Poczuł moc, która mogła mu pomóc odmienić świat! Chociaż nie na tym zależało Twojemu Staremu. Dla niego świat nie miał wielkiego znaczenia. Ale potrzebował jakiegoś celu w życiu. Jajko dało mu moc. Postanowił więc jej użyć.
Umiejętności: Siłacz 2
Mocarz 1
Ulicznik 2
Umiejętności Fabularne:
- Zawsze świeży towar – Twój Stary gdy robił u czarnych zyskał sobie dużo wpływowych znajomości, głównie wśród dillerów. Dzięki tym, jego zapas marihuany po każdej misji uzupełniany jest do początkowego stanu 0.5 kg, ale Twój Stary musi zaznaczyć w poście kończącym misję, że idzie sobie towar załatwić.
- Mistrz odbijania – Twój Stary lubił baseball, a także krykieta, ale najbardziej upodobał sobie kije do nich. Co wcale nie oznacza, że nigdy nie próbował się w tych sportach! Wyrobił sobie całkiem niezłą zdolność do odbijania kijem piłeczek, które zwykle posyła tam gdzie tego chce.
- Znajomość języka migowego – Twój Stary zna język migowy, czyli taki, którym może dogadać się z głuchoniemymi, jeśli w odpowiedni sposób pomacha rękoma. Twój Stary zna ten sposób.
Ekwipunek:- Kij do Krykieta – Dwuręczny, wykonany z hebanu kij do krykieta. Jego czarną strukturę zdobi namalowana na końcówce płonąca czaszka gołębia. Kij jest dość wytrzymały i wbrew pozorom nieczęsto jest używany do gry. Cały kij, włącznie z rękojeścią ma tradycyjną długość dziewięćdziesięciu sześciu centymetrów.
- 0.5 kg marihuany. Wspaniałej jakości, z najlepszego źródła.
- Bibuła.
- Zapałki
- 2.000
Rodzaj magii: Jajka
Magia Twojego Starego pozwala mu tworzyć magiczne jajka. Magiczne jajka natomiast potrafią bardzo wiele, jeśli zostaną użyte w odpowiedni sposób. Jak wiadomo jajka to najbardziej uniwersalny składnik kuchenny, jak i również magiczny. W zależności od tego jaką moc posiada jajko, takie ma efekty. Z jajek mogą się wykluwać różne rzeczy, jajka mogą różnie reagować na powietrze. Odpowiednio przyrządzone jajko i zjedzone jajko może zwiększyć siłę. Każde jajko ma jakąś specjalną właściwość i wiele może być ich zastosowań.
PWM:
1. Zwykłe jajko – Raz na trzy tury Twój Stary może przywołać zwykłe kurze jajko.
2. Jajko Przeznaczenia – Twój Stary może znieść jajko na misji, które przez misję powinien wysiadywać i dbać o nie. Jeżeli jajko dotrwa do końca misji, wykluwa się z niego coś fajnego, co to takiego, decyduje MG na podstawie trudności i czasu trwania misji.
3. Pisanka – Raz na trzy tury Twój Stary może stworzyć jajko o dowolniej barwie.
Zaklęcia:
Jajko na twardo D – Twój Stary tworzy jajko, wielkości jajka, które jest twarde niczym kamień, a może nawet twardsze? Ale jest wielkości jajka, lecz może zostać w jakiś sposób użyte. Mogą istnieć tylko trzy takie jajka na raz. Jeśli pojawi się czwarte, trzecie znika w eteryczność.
Zgniłe jajo D – Jest to bardzo śmierdzące i stare jajko, którego skorupka jest miękka, a zawartość zgniła, zielona i intensywnie śmierdząca siarkowodorem. Twój Stary może stworzyć jedno takie jajko na dwie tury.
Ostrzał D – Twój Stary wyciąga rękę przed siebie i wystrzeliwuje salwę pięciu jajek, które lecą przez pięć metrów z prędkością 10m/s, po czym roztrzaskują się, oblewając trafionych białkiem i żółtkiem. Poza tym, to zaklęcie nic nie robi. Ból jaki wywołuje to zaklęcie jest taki, jak przy zwykłym rzuconym jajku. Trafiając w ciało za bardzo to nie zaboli, ale jeśli jajka trafią w głowę, to zaboleć trochę może. Ale jakoś nieszczególnie bardzo.
Kogucie Jajo D – Twój Stary tworzy jajo, wielkości koguta, z którego natychmiast wykluwa się waleczny kogut, który wpierw bojowo pieje, jako kogut dominator. Zastosowania koguta są dwa. Albo Twój Stary wskaże osobę, której kogut ma wpadać pod nogi przez najbliższe trzy tury, próbując tę osobę przewrócić. Drugim zastosowaniem koguta, jest wypuszczenie go, by biegał jak szalony, w kółko, robiąc jak największy bałagan, zamęt, rozgardiasz, również przez trzy tury.
Jajko Niespodzianka C – Jest to dość niezwykłe jajko, ponieważ nikt poza wszechmogącym MG nie wie co z takiego jajka się może wykluć i jak się będzie zachowywać. Na pewno będzie to coś żywego, ale na pewno nie będzie to smok! O sile stwora, który się wykluje decyduje czas potrzebny do wyklucia. Ten jest ustalany poprzez rzut kością sześciościenną, która wyznacza ilość potrzebnych do tego tur. W zależności od tego jak długo potworek się będzie wykluwać, taką posiądzie siłę: 1-2 posty ranga D, 3-4 posty ranga C, 5 postów ranga B, 6 postów ranga A.
Jajko Mocy C – Twój Stary tworzy jajko, ze specjalnymi mocami. Zjedzone na surowo daję umiejętność Siłacz na 2 lvl, lub w przypadku posiadania tej umiejętności, daje 50 % buff do siły na czas trzech tur. Po tym czasie jest odczuwalny bardzo silny ból brzucha trwający, aż do czasu najbliższej wizyty w toalecie. Usmażenie jajka wydłuża czas trwania buffa do sześciu tur, po których upływie spożywający dostaje bardzo pędliwej biegunki. Mogą istnieć i działać tylko dwa takie jajka jednocześnie.
Skorupka Obronna C – Twój Stary za sprawą tego zaklęcia zamyka się w jajecznej skorupce, która ma wytrzymałość tworu rangi C i ma kształt jajka. Twój Stary pozostaje w tym jajku zamknięty do czasu, aż to się nie rozpadnie. Skorupka rozpada się po dwóch turach, lub wtedy, kiedy ją ktoś zniszczy.
Jajko Bomba B – Twój Stary tworzy jajko, które wygląda jak zwykłe jajko. To jajko ma wytrzymałość tworu rangi C i jeśli coś je zniszczy, wtedy jajko od razu wybucha z posiadaną siłą. Jakaż jest ta siła? W momencie przyzwania, siła eksplozji jajka ma rangę B, na odległość pięciu metrów. Rzecz w tym, że ta siła może się zmienić, zależnie od tego jak długo jajko istnieje. O wybuchu jajka decyduje MG poprzez rzut monetą w każdej turze. Jeśli wypadnie orzeł, jajko wybucha ze swą siłą, a jeśli reszka, wtedy jajko nie wybucha, ale dzieje się rzecz następująca. MG ponownie rzuca monetą. W przypadku wyrzucenia orła, siła wybuchu wzrasta o rangę, a jego zasięg o metr. Powyżej rangi A, siła jajka wzrasta o pół rangi. W przypadku wyrzucenia reszki, siła wybuchu słabnie również o rangę, a jego zasięg maleje o metr. Efekt ten nakłada się na siebie, więc przy dogodnych rzutach jajko może osiągnąć siłę S+, ale tak samo może stracić całą swoją siłę.
To tyle…
Chyba powinno zostać 10 PD.